Celkové výnosy za uplynulý rok 202 sa oproti roku 2021 zvýšili o 5,2 % a dosiahli 570 mil. eur. Z toho výnosy zo služieb tvorili 443 mil. eur (+ 4,9 %) a výnosy zo zariadení 127 miliónov eur (+ 6,6 %).
K 31. decembru 2022 evidoval Orange 321-tisíc zákazníkov pevného internetu, čo predstavuje takmer 10 % medziročný nárast. Naďalej rástol aj segment TV služieb, ktorý sa v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka zvýšil o 20 % a dosiahol 194-tisíc prístupov.
Popri náraste počtu zákazníkov fixných služieb zaznamenal Orange aj nárast počtu zákazníkov využívajúcich konvergentné služby, teda mobilné a fixné služby v jednom balíku. Ich počet ku koncu roka 2022 medziročne stúpol o takmer 20 % a prekročil 181-tisíc.
Orange k 31. 12. 2022 celkovo evidoval 2,441 mil. aktívnych zákazníkov mobilných služieb, z čoho viac než 1,8 mil. predstavujú zákazníci fakturovaných služieb. Za uplynulých 12 mesiacov pribudlo 58 000 nových zákazníkov, ktorí si preniesli svoje číslo od konkurenčných operátorov. Počet zákazníkov, ktorí sa v rovnakom období rozhodli uprednostniť služby iných operátorov mierne prekročil 74 000. Medziročne celkovo poklesol počet zákazníkov o 37-tisíc.
V roku 2022 preniesli zákazníci Orangeu v mobilnej dátovej sieti o takmer 44 % viac dát než v tom predchádzajúcom, pričom 90 % z celkového objemu 95,81 mil. GB bolo prenesených v 4G sieti, čo predstavuje medziročný nárast 46,1 %. Vo vysokorýchlostnej 5G sieti zákazníci od jej spustenia v máji 2021 preniesli 1 278,24 tis. GB dát, čo predstavuje viac než desaťnásobný medziročný nárast.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku:
shaggy21.02.2023 - 21:13 Trvalý odkaz
J*bal pes cely Orange a ich kinder management!
Dakujem tymto za vyradenie jedinych stanic, ktore som okrem priplatkoveho sportu v ich ponuke dokazal pozerat.
Prajem im aby nikdy nemali signal ked ho treba a aby sa im baterky v mobile vybili v najnevhodnejsej chvili.