Značka Realme od svojho príchodu na trh v roku 2018 rastie. Aktuálne používa niektoré jej zariadenie 40 miliónov zákazníkov, pričom vekový priemer je 29 rokov. Nájdeme ju na piatich kontinentoch a vo viac než 50 krajinách sveta, vrátane Slovenska.
Ako jeden z mála hráčov na svetovom trhu sa Realme teší z dvojciferného rastu. V druhom kvartáli 2020 dodal výrobca o 11 % smartfónov viac než v predchádzajúcom štvrťroku.
Podľa údajov Counterpoint a IDC narástol v prvol polroku tohto roka počet zákazníkov o 15 miliónov. Značka patrí medzi top štvorku v Thajsku, Indii, Kambodži a Egypte, a medzi top päťku najúspěšnějších dodávateľov v Myanmaru, Indonézii, Vietname, na Ukrajine a Filipínach.
V tomto roku se Realme zameriava aj na uvedenie chytrých nositeľných AIoT zariadení. Značka chce na globálny trh uviesť 50 AIoT produktov, v roku 2021 ich plánuje už viac než 100.
Produktová stratégia Realme je definovaná ako "1+4+N". Teda jeden hlavný produkt (smartfón) doplnený štyrmi kategóriami smart zariadení (reproduktory, slúchadlá, televízia a hodinky). Celý ekosystém pak podporuje začlenenie "N" počtu ďalších chytrých zariadení Realme.
Na tento rok má značka ambiciózny cieľ. Chce na trh dodať celkovo 50 miliónov smartfónov, čo by znamenalo dvojnásobok počtu minulého roka.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: