S kúpou iRobota získate aj službu iServis Premium

Spolu s novým produktom získate servisné služby, ktoré zahŕňajú infolinku, pohodlné riešenie reklamácií Pick & Return a garanciu rýchleho vybavenia servisu do 10 dní.

Spoločnosť iRobot je na slovenskom trhu už dlhé roky. O kvalite produktov sme sa presvedčili na vlastnej koži aj my v redakcii, keď sme testovali robotické vysávače a mopy. Ja sama používam výrobky iRobot spokojne už niekoľko rokov. 

Moje skúsenosti s prémiovými modelmi sa dočítate v článku iRobot Roomba s9+ a Braava jet m6: vysávač a mop pre najnáročnejších. Cena niektorých produktov je vyššia než ponúka konkurencia, no za konečnou cenou sa ukrýva okrem moderných technológií aj prémiový servis, čo oceníte vtedy, keď nastanú nečakané problémy. 

Na infolinke 0900 111 151 sa môžete poradiť pred kúpou aj po kúpe, pomôžu vám s nastavením mobilnej aplikácie alebo vybavením reklamácie. Na druhej strane linky nie je žiadny automat ani brigádnici, ale skúsení zamestnanci. 

Ak váš robot potrebuje servisný zásah, všetko vyriešite z pohodlia domova cez jednoduchý formulár na stránke www.irobot.sk. Vďaka nadštandardnému riešeniu reklamácií Pick & Return, vyzdvihne váš robot kuriér priamo u vás doma a firma sa postará o jeho opravu. Za kuriéra nič neplatíte navyše. Najneskôr do 10 dní vám robot príde späť na vašu adresu, vyčistený, opravený a funkčný. 

Služby iServis Premium sú bezplatne dostupné všetkým zákazníkom, ktorí si kúpili produkty iRobot v sieti autorizovaných predajcov. Preto je dôležité, od akého obchodníka tovar kupujete. Či ide o oficiálneho predajcu alebo šedý dovoz. Lebo ušetrených pár eur nestojí za neskoršie problémy s prípadnou komplikovanou reklamáciou. 

Zdroj: tlačová správa
 

Diskusia k článku:

Začať diskusiu