Funkcia príbehov je obľúbenou súčasťou viacerých aplikácií. Jej pôvod siaha do roku 2013, kedy ju ako prvý integroval Snapchat. Neskôr si ju požičal Instagram, potom Facebook a najnovšie mieri na Spotify. Ide vlastne o fotografie alebo videá, ktoré môžete zdieľať s priateľmi po dobu 24 hodín. Potom budú nenávratne preč. Cieľom príbehov je ukázať ľuďom okolo vás, čo ste počas dňa robili.
Twitter účet TmarTn prišiel s informáciou, že na cover fotografii playlistu Christmas Hits našiel možnosť, ktorý vyzývala k ťuknutiu pre zobrazenie príbehu. Po jeho zobrazení môžete vidieť celebrity, ktoré sa podelili o svoju vianočnú hudbu.
Používateľské rozhranie je podobné, ako v prípade iných aplikácií, kde vidíme lištu, ktorá oddeľuje jednotlivé posty. Ťuknutím na ľavú alebo pravú stranu obrazovky posuniete príbeh klasicky dopredu alebo dozadu.
Novinka je zrejme len vo fáze testovania a zatiaľ nie je známe, podľa akého algoritmu sa používateľom ukazuje. Pôvodný zdroj sa odvoláva na to, že príbehy treba hľadať vo vianočnom playliste. V čase písania článku som na mojom Spotify nič také nenašiel, kolegyňa Lenka ale áno. Ako hudobná streamovacia služba s príbehmi naloží, ukáže až čas.
Zdroj: Twitter
Diskusia k článku: