AGORA - nevyplneny zarucny list
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...











zipo7 16.04.2008 - 09:49
nazdar.
kupil som od ruky nokiu 5310 - kompletka.
mam aj zarucny list Agora, na kt ale nieje nic vyplnene - je tam len nalepka s EMEI kodom(ziaden datum, peciatka...). ani blocek/fakturu nemam.
otazka: zoberu mi ho do hociktoreho NOKIA servisu v pripade nejakej vady a zadarmo opravia? alebo s tym bude problem?
:?
dik
Ronn16.04.2008 - 10:13 Trvalý odkaz
no problem to bude.chyba na nom datum predaja a peciatka predajcu
graffoo16.04.2008 - 11:45 Trvalý odkaz
a mozno ani nie. podla IMEI si vedia zistit v servise datum predaja. aspon v pripade SE to tak je a nemali s tym problem.
Quo16.04.2008 - 11:48 Trvalý odkaz
Agora je vobec zaujimavy obchod. Pred par mesiacmi som ich mailom upozornoval, ze nikde nemaju uvedenu dolezitu vec - ze mozete odstupit od zmluvy do 7 dni od dorucenia tovaru kupeneho cez net... A doteraz to na stranke nikde nemaju uvedene. No, a v takom pripade plati iny casovy limit s moznostou odstupenia od zmluvy... :lol:
Nuz, Agora je Agora :lol:
s tou reklamaciou bez spomenutych sucasti zarucaku bude kapanek problem, ale nemal by byt problem overit si, ze fon bol naozaj kupovany u nich.
REKLAMACIE:
Reklamacny poriadok
Zarucna lehota je 24 mesiacov od datumu predaja. Ak sa vyskytne pocas zarucnej doby zavada sposobena vyrobnou chybou alebo vadou materialu, bude bezplatne odstranena. Pri uplatneni zaruky je kupujuci povinny predlozit platny zarucny list a doklad o kupe. Kupujuci si uplatnuje zaruku v servisnom stredisku, alebo u predajcu.
Zarucny list musi obsahovat:
* typ vyrobku + vyrobne cislo (IMEI)
* potvrdenie predaja (datum predaja, peciatka, podpis a adresa predajcu)
Zaruka straca platnost:
* ak je zarucny list neuplny alebo neopravnene zmeneny
* ak typ vyrobku alebo vyrobne cislo bolo zmenene
* ak neopravnena osoba pozmenila udaje v zarucnom liste
* pri nedodrzani spravneho sposobu pouzivania a udrzby vyrobku uvedeneho v uzivatelskej prirucke
* ak bol do zariadenia prevedeny neodborny alebo neopravneny zasah
* ak je mechanicke poskodenie sposobene uzivatelom
* ak bola zavada sposobena cudzimi latkami , ktore vnikli do zariadenia
* ak zavadu sposobil uzivatel skladovanim alebo prevadzkovanim zariadenia v nevhodnom prostredi (vlhke, prasne, chemicky agresivne prostredie)
* ak bolo zariadenie pripojene na ine nez predpisane sietove zariadenia
Ako postupovat pri reklamacii:
* v pripade, ze sa zavada prejavi dlhodobejsim pouzivanim, pristroj je nutne poslat do autorizovaneho servisu, kde bude zavada v ramci zarucnych podmienok bezplatne odstranena. Pri uplatneni zaruky dolozit doklad o kupe, popis zavady, vizualneho stavu a riadne vyplneny zarucny list.
* v pripade zavady, ktora sa prejavi pred predajom (pri predvadzani, skusani) alebo v pripade 3 rovnakych opakovanych zavad alebo 4 roznych zavad uznanych servisom ma zakaznik pravo na vymenu, ak boli dodrzane horeuvedene zarucne podmienky. Pristroj je nutne dodat v kompletnom predajnom baleni na nasu adresu s popisom zavady.
* reklamovany vyrobok posielajte na naklady prijemcu prepravnou spolocnostou UPS. Pokial sa zisti, ze zavada nespada do zarucnych podmienok, hradi naklady na odstranenie zavady a vzniknute prepravne naklady majitel pristroja.
To maju uvedene na: http://www.agora.sk/?podstranka=obchod
redmond16.04.2008 - 12:41 Trvalý odkaz
len ze zipo7 nenapisal kde kupil mobil, iba ze ma zarucny list od agory.
Moze sa stat ze mu ten zarucny list vobec neuznaju, niektore mobilshopy dovazuju mobily zo zahranicia a pridavaju k nim tieto zarucne listy ktore autorizovane servisy neuznaju preto ze maju iny product code ako tie urcene na SK.
to: zipo7
mobil si kupoval kde?
cejko16.04.2008 - 14:42 Trvalý odkaz
Ak arucny list nie je kompletne vyplneny( znacka, typ,IMEI, datum predaja, peciatka predajcu a podpis)
Ziaden autorizovany servis takyto mt neprijme ako zarucnu opravu.
zipo716.04.2008 - 15:15 Trvalý odkaz
dik za nazory. :)
mobil som kupil od ruky - predavajuci mi nevedel povedat, odkial presne pochadza(bud to nevedel, alebo nechcel povedat - ale to je jedno)
product code je 0548692 - co by malo byt pre CZ(asi automaticky aj SK).
skusim s tym ist do servisu a uvidim, ako pochodim :p
a co hovorite na tento moj nazor: v servise by ho mohli zobrat - ved ja im vlastne zabezpecim pracu, ktoru im vlastne preplati spolocnost Nokia(alebo Agora) a ten servis bude mat peniaze na svoj dalsi chod. ved servis cim viac opravuje - tym viac zaraba, nie? :D ak by nemali ziadne opravy - asi by skrachovali. ci je to blud?
cejko16.04.2008 - 15:20 Trvalý odkaz
Nokia to preplati, ale len ak plati zaruka.... ktora momentalne na tvoj mt neplati. PRACU IM ZABEZPECIS TYM ZE IM ZA OPRAVU ZACVAKAS. Tak to vyzera ked niekto skrbli na mt a potom kupi mt bez potvrdeneho zarucneho listu.
zipo716.04.2008 - 15:41 Trvalý odkaz
nemyslim, ze do NOKIE vo Finsku sa dostavaju udaje z kazdeho servisu v Europe o tom - kedy a kde bol mobil kupovany(u ktoreho predajcu a v ktory datum). mozno sa to da aj obist(ked je servis povolny).
a k tomu zgrloseniu: to jo, nerozhadzujem peniaze. je mi luto dat za ten isty fungel mobil zo shopu 8500sk, ked ho mozem mat za 4500. dobre si vzdy zvazim, na co vyhodim kolko peniaze - a zato mam to v zivote to, co aj mam(na rozdiel od niektorych rovesnikov, kt rozbiju vsetky peniaze) :p - ALE TO UZ JE KUS MIMO TEMY :)
cejko16.04.2008 - 17:09 Trvalý odkaz
Jasne, NOKIA je taka blba ze ma prehlad len o 10% predanych MT :-) Nepoznas postupy.
Kedze si usetril 4000 SK, mozes v pohode zaplatit servis. Kedze zarucak nemas potvrdeny, pravneho hladiska zaruku drzi predavajuci.
Lenka Ivančíková16.04.2008 - 17:54 Trvalý odkaz
zipo7,ty si pripad.Si hrdy na seba,ze si usetril par tisic za fon,ktory je bez zaruky?Teraz budes cvakat za opravu,co si mohol mat gratis.To je fakt vyhodna kupa!Nakoniec zistis,ze je kradnuty,kedze ten,od koho si ho kupoval ani nevedel povedat,odkial ho ma...Uz len zaplatit za fon s takym zarucakom ako si popisal je riadna kravina.A este mas tu odvahu dozadovat sa opravy zadarmo,ved im akoze davas pracu a tym padom ta maju ofukovat a dakovat.:shock: Ale zaplatit to ma Nokia,aj ked nemas pravoplatny,ale nejaky pofiderny zarucak.Keby si bol naozaj taky rozvazny ako o sebe pises,nikdy by si nekupoval drahu vec bez zaruky.Aj tu plati zname: nie som taky bohaty,aby som si kupoval lacne veci!
samo16.04.2008 - 17:57 Trvalý odkaz
A nevies kde ten telefon kupoval? Cejko predajca ktory telefon predal alebo ten co mu to potom predal? Mozno ten prvy predajca vystavil inu zaruku aj s tym som sa stretol ked Agoracky zarucak bol prazdny a plstil iny...
benko16.04.2008 - 18:10 Trvalý odkaz
Ja som bral jeden fon cez Triangel a Agora zarucak nebol vobec opeciatkovany.dokonca bol aj v servise a stacila zmluva od Trianglu.
Lenka Ivančíková16.04.2008 - 18:19 Trvalý odkaz
mobil som kupil od ruky - predavajuci mi nevedel povedat, odkial presne pochadza(bud to nevedel, alebo nechcel povedat - ale to je jedno)
Za takychto okolnosti nikto rozumny mobil nekupi,pokial by ho chcel v buducnosti reklamovat.Tot moj nazor. :pardon
Quo16.04.2008 - 18:30 Trvalý odkaz
Nemalujte hned certa na stenu. Zipo neudava, ze je fon pokazeny, iba ze nema v poriadku zarucny list - to je ako keby zaruku nemal ziadnu. To, ze nema zaruku hned nemusi znamenat, ze sa mu aj fon pokazi! :)
Kazdopadne, inzeraty su plne mobilov napr z Orange a tam vieme, ze pokial nezajdeme s povodnym majitelom k notarovi a neprevedie na nas vsetky povinnosti, tak nemame absolutne ziadnu zaruku, kedze uz moze reklamovat fon len povodny majitel.
Skratka, Zipo kupil fon bez zaruky, co uz.
Neostava nic ine, len sa nakontaktovat s povodnym majitelom a ziadat pripadny nahradny zarucny list - ktore vydaju v pripade ako benko spominal, alebo sa len zmierit s tym, ze ziadna zaruka na ten fon neexistuje.
zipo716.04.2008 - 20:13 Trvalý odkaz
ahojte.
akurat som sa vratil zo servisu...
a teraz poporiadku:
- mobil pouziva otec. kupoval som ho ja - na ulici(kompletka: krabica, prislusenstvo, manualy, kable,...). predavajuci mozno tiez nebol prvy majitel. na ulici a potom aj doma som ho vyskusal - vsetko bolo super. otec ho cca 2 tyzdne pouzival a bol nadmieru spokojny.
- po 2 tyzdnoch sa otec zacal stazovat, ze je slaba hlasitost pri telefonovani. mne sa zda tiez trochu slaba, ale neviem posudit, ci je slabsia ako na zaciatku.
- takze na jeho neustale staznosti som siel do servisu s nevypisanym Agora-zarucakom
SKUSENOSTI ZO SEVISU:
bol som v 2 autorizovanych servisoch v KE:
- v oboch servisoch mi vraveli, ze zadarmo(v zaruke mi nic neopravia a ze si mam ist dat zarucak opeciatkovat a vypisat - ale kde? :))
- takze v servise c.2 som ho nechal - diagnostika ma vijde na 119sk a vymena sluchatka na cca 180sk. dokopy oprava sluchatka ma vijde do 300sk - takze som celkom spokojny este ;) len dufam, ze chyba je len v tomto sluchatku :?
A TERAZ TROCHU MIMO:
to jessica:
- no ide o to, ze nechcem dat za cistonovy telefon 9 000sk, pricom jeho hodnota o 5 mesiacov klesne na 3500, chapes. radsej ho kupim od ruky za 4 000 s tym, ze riskujem zaruku. keby som zarabal 50 000-tak si kupim aj novy zo shopu:)
- ved vela ludi si kupuje ojazdene auto(cca 4-rocne), kt je o polovicu lacnejsie a tiez idu do toho s tym ryzikom, ze kazdu servisnu opravu si zacvakaju z vlastneho vrecka - takze to nieje nic nezvycajne(aj ked to nieje uplne to iste-ale podobnost tu je trochu) :p
- a myslim, ze opravu by mala hradit spolocnost NOKIA - kedze ten telefon bol raz(na zaciatku) riadne kupeny prvym majitelom a NOKIA zan zinkasovala par tisic Sk(to ze nejaky lajdak nedal zarucak opeciatkovat - to uz je ina vec) ---> preto by servis mala hradit NOKIA. to je moj nazor. a peciatka na zarucaku je v tomto konkretnom pripade podla mna len byrokracia(formalita). ved je jasne, ze telefon ma max 1/2 roka :)
diki vsetkym zucastnenym :)
to je zatial moja story. dufam, ze som sa moc nerozpisal 8)
Lenka Ivančíková16.04.2008 - 20:19 Trvalý odkaz
Hlavne ze si spokojny.Dobre,ze islo len o taku prkotinu.Keby to bolo nieco horsie,tak by sa ti tvoj vyhodny nakup predrazil.
zipo716.04.2008 - 20:26 Trvalý odkaz
to jo. dufam, ze to bude len to a ze to bude stat do tych spominanych 300sk. zajtra by sa mali na to pozriet, tak dufam, ze to nebude nic viac.
dam potom vediet, ako to dopadlo
Quo16.04.2008 - 21:13 Trvalý odkaz
... no, a niekedy staci aj doma flashnut novsi FW (samozrejme uuuplne zadarmo) a problemy prestanu :)
Za to iste si v servise vypytaju par stoviek.
Nieco podobne robila moja V3. Jeden flash a bolo vsetko ok :)
cejko16.04.2008 - 23:38 Trvalý odkaz
TO SAMO: kedze nema platny zarucny list, tak mt musi reklamovat u toho u koho ho kupil. ZIPO: Predpokladam ze si mt nechal na Mjynskej...
samo17.04.2008 - 11:57 Trvalý odkaz
Tak to som zvedavy ako to docieli :D
zipo717.04.2008 - 19:43 Trvalý odkaz
to quo: FW som nahral novy, ale nepomohlo. preto nasledoval servis :)
to cejko: jo, na Mlynskej som ho nechal. si z KE? ci tak napoly? :p
to samo: kedze nemam ani paru, kde bol kupeny, tak siel do normal servisu, kt si zaplatim :evil:
dneska sa mi nechcelo pon ist, tak az zajtra zistim, ci je uz OK
springb17.04.2008 - 21:45 Trvalý odkaz
Nieco podobne sa prihodilo aj mne. Isiel som kupit telefon na inzerat ,bol fungel novy a zarucak nevypisany! Chlapik ho vyhral v nejakej sutazi a takto mu ho postou dorucili. Co uz s tym ,tiez som ho nekupil a to zjavne kradnuty nebol.
Duffiii27.04.2008 - 11:02 Trvalý odkaz
ja mam ten isty problem ziadna pecitka tak som isiel za znamim ale vobec tam do toho skladu a daly mi ju
zipo727.04.2008 - 12:44 Trvalý odkaz
tak to ti dobre dopadlo s tpou peciatkou potom ;)
ja tiez az neskor napadlo, ze som mohol ist dakde skusit opeciatkovat za uplatok :badgrin:
telefon uz je v servise asi 12 dni - a na nete sa da podla EMEI najst, ze uz je opraveny ---> tak som siel ponho do servisu a chlapik mi povedal, ze este opraveny neni - ze to len technik sa vyjadril kladne ku oprave a preto je tam vysvietene ze "opravene".
takze este cakam
zipo709.05.2008 - 17:58 Trvalý odkaz
mobil som odniesol do servisu 16 aprila.
predbezny datum ukoncenia opravy dali na 30 aprila.
.
.
.
este ani 6.maja nieje mobil opraveny. vraj objednali suciasktu - ale druha strana im tu objednavku vraj este nepotvrdila. takze povedali, ze nevedia, kedy bude opraveny.
otazka: je to normalne v autorizovanom servise nokia? :shock:
Lenka Ivančíková09.05.2008 - 18:12 Trvalý odkaz
Stane sa,ze nieco meska.Ono keby si mal zaruku,tak do 30 dni ti fon musia opravit alebo vratit peniaze.Takto bez zaruky holt musis cakat,kedy pride suciastka.Neviem o tom,ze by boli pozarucne opravy nejako limitovane.
Quo09.05.2008 - 19:42 Trvalý odkaz
Ale su, vacsina sluzieb, ak nie je uvedene inak by mala byt vybavena do 30 dni, potom moze ziadat aspon zlavu :)
zipo717.05.2008 - 20:17 Trvalý odkaz
takze 14.5. ho opravili. vada bola, ze blolo zle pocut sluchatko pri telefonovani... oprava stala 300sk. ale mam dojem, ze sa to vobec nezlepsilo(mozno s nim ani nic nerobili?). takze mozno pojde opet smer servis :/