Eko auta

  • 8 príspevkov
  • Marian 30.01.2008 - 16:15

    oddelenie zopar prispevkov od temy, kde nemali co robit.

  • aston14729.01.2008 - 23:49 Trvalý odkaz

    No myslel som to vseobecne, ze kazda znacka ma svoju cestu. To bol len priklad, sme na stranke o tel., keby som vedel, ze niekto ;) bude cakat odbornejsiu debatu tak som to mohol napisat inak to je pravda....
    Ale zas zeby ta Toyota bola az tak uzasne Eco, co viem tak naj Eco auto je Jeep Wrangler... ;)

    Marian30.01.2008 - 00:05 Trvalý odkaz

    jj v statoch je vraj bajekologickejsi Escalade Hybrid... S tou Tojo/Lex je to trosku komplexnejsi problem. Nikto nema s hybridnym pohonom take skusenosti ako oni a snad Honda, ktora ma viacmenej pojazdne aj auto na vodik. Niekto priekopnikom novych technologii byt musi a tak to treba aj vidiet. BMW, MB a Audi maju bohatu historiu, Tojo musi stavat na niecom inom a nejak si tu historiu vytvorit/zapisat sa do nej. Kto tu okrem mna videl nazivo BMW Hydrogen7? Nehovoriac o uliciach miest? Ale hybridy vidime uz snad kazdy den a na ich maskach su len 2 znaky...

    samo30.01.2008 - 00:08 Trvalý odkaz

    v posledom case vydavam Lexus LS600h v bielej alebo ciernej,velice pekne a velke auto

    aston14730.01.2008 - 08:16 Trvalý odkaz

    Atlis mozem s tebou len suhlasit. Mam pocit, ze okrem forda ostatne eu automobilky to robia, len ako PR. A len cas ukaze ktory smer to bude. Zas hydrogen ani E85, asi nie. Ani ten hybrid od tojo nie je naj, ale zatial nic lepsie a dostupnejsie na trhu nie je.

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease30.01.2008 - 09:01 Trvalý odkaz

    A v com je to take eko? Rad sa necham poucit. Ze to nespaluje benzin pri rozbehu. Pri rychlosti 5 mozno 10 km/h. mnohe ciste benzinove motory maju nizsiu. Keby to islo aspon do tych 40-50 km/h na jazdu po meste. A reciklacia akku + elektromotor...

    Marian30.01.2008 - 11:08 Trvalý odkaz

    Milous s recyklaciou bateriek a pod mas uplnu pravdu, bohuzial.

    No hybrid si i tak odporucam vyskusat a ak si ho clovek nekupuje kvoli ekoteroristickemu citeniu, tak si ho kupi z dovodu uplne ineho. Okrem toho, ze Lexy maju dojazd okolo 2km a do rychlosti 40 - 50kmh sa benziniak nezapne cim sa skutocne da usetrit tak hlavne - to ticho, klud a pohoda za volantom... To si treba vyskusat, to sa neda opisat. Prius ktorym som jazdil bol hlucny ako dobre odhlucneny benziniak, ale po meste sa motor ozyval malo no a necelych 5l spotreby benzinu na 116k auto s krutiacim momentom 400Nm je vyborny vysledok. S takou spotrebou sa jednoducho po meste s normalnym benziniakom jazdit neda, dynamiku taku mat nebude, o diesli ani nehovorim (Ave mi normalne zozerie do 8l ropy). Samozrejme, ked sa ide poza mesto, spotreba bude rovnaka ako u benzinoveho ekvivalentu, ale to je logicke, ved vtedy hybridny pohon nema vela co povedat. A to je fajn pochopit. Pruznost hybridu je fantasticka, krutiaci moment hovori za seba. No a neexistuje hladsia akceleracia ako u hybridu. Od 0 do Vmax jednoducho auto zrychluje, zrychluje a to je vsetko...

    Prius by som si asi nekupil, ale mat love idem do Lexu bez zavahania. GS mi ucaroval, 450h je dost draha, hlavne ked RX400h ponuka to iste za vyrazne nizsiu cenu + robustnejsi podvozok. LS600h je uplne ina kategoria, nema zmysel sa o nej vobec bavit.

    aquila30.01.2008 - 13:05 Trvalý odkaz

    2 MD: nejako sa zacat musi a cesta toyoty je plus minus fajn, len treba vymysliet lepsie clanky a konecne rozbehat ITER :lol:

    auto na vodik realne nikdy nebude moc v provoze .. zo znamych dovodov.. je tam proste vodik ;) najma ak len vyroba nadrze je drahsia ako cena auta strednej triedy :lol: