Nokia servis Mobil ASK - skusenost
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...












novyclen 22.12.2008 - 16:08
Zdravim vsetkych,
chcem sa podelit o aktualnu skusenost so servisom Nokie Mobil ASK.
Aby som Vas nenudil zbytocnym vetami napisem to v bodoch. Cela story sa tahala 3mesiace.
September:
-prisiel som do servisu prekrytovat E50tku, prehrat soft
-odstal som si 30min kym si zacali vsimat zakaznikov a potom asi 20min kym som sa dostal na radu
-stal som treti v rade, prvy dvaja reklamovali opravy - stazovali sa na technikov a ze dostali tel este v horsom stave ako ho do servisu davali
-dohodnuta cena servisu 800sk
November
-konecne mi dosla sms, ze oprava je hotova
-po prichode do servisu - 20min cakania-bol som prvy na rade, tel prekrytovany stylom polka strieborna a polka cierna (kryt blac metal)
-po mojej otazke co to ma znamenat mi s kludom oznamili, ze ine kryty nemali (dva mesiace tam ten tel mali!)
-soft neprehraty
-reklamacia opravy
December
-sms, ze zakazka hotova
-30 min cakania az si nas vsimnu, soft prehraty, tel prekrytovany, ale poskriabany....uz som na to nemal nervy - keby ste videli toho debila co tam sedel za pultom pochopili by ste
-vysledna cena opravy 1300SK - mal som nervy - su to kreteni
podla toho co som tam viel okolo seba asi vsetci co tam pridu su podobne spokojni, tak ak sa rozhodnete navstivit tuto instituciu cakajte podobny pristup....
neviem ako je na tom teraz CMS, tel som tam mal strasne davno a jedine co ma nasralo bolo to, ze nechceli objednat kryt bez toho ze im tam necham tel ani ked som ponukal penaznu zalohu. ASK bol volakedy dobry servis, ale vsetko asi raz musi skoncit...
kuco22.12.2008 - 16:24 Trvalý odkaz
No to mas peknu "story" resp.zazitok .nemam skusenosti s Ask iba s inym. K tomu krytu ,a to si sa neopytal ake farebne prevedenia maju? Mozno by si nebol zaskoceny ;)
Richard Hombauer22.12.2008 - 18:23 Trvalý odkaz
novyclen...urobil si tolko chyb, ze len dufam, ze si si ich vedomy. ;) telefon si nemal vobec prenziat, napisat na SOI staznost a cakat. ;)
novyclen22.12.2008 - 20:46 Trvalý odkaz
to riso - hej som si vedomy, ale proste som nemal nervy na tych hnupov....inak aj tak tam je cast krytu z toho cierneho black metal (taka malicka cierna cast pod klavesnicou), mna neserie tych 1300sk, ale stve ma ze su to obycajni podvodnici a ze sa takto spravaju k zakaznikom....keby som mal na take hluposti cas tak by som sa s nimi pohral, ale mam dolezitejsie veci na praci.
kaslem na nich na debilkov...teraz tam s nicim nepojdem ja, moja firma, moji kamosi, fotrova firma a tak dalej.....
kuco_orig - zabudol som napisat jednu vec...ked som tel odovzdaval, tak som asi 5 min vysvetloval, ze chcem klasicky strieborny kryt s ciernym lemom, ze nechcem ten s bielym a nechcem ani ten black metal kryt -cize celocierny!!! okrem toho to bolo vsetko popisane v tom protokole od slova do slova, to som ani nenapisal, ze mi tel vratili poskriabany....cize okrem softu sa vyriesilo prd
to co som sem pisal neznamena, ze sa stazujem...nestazujem, tak mi treba, ale nemam na take hluposti cas a z toho asi tazia...cele som to myslel ako varovanie pre ostatnych, ktori sa tam chystaju
Marek22.12.2008 - 20:58 Trvalý odkaz
Z coho tazia? Z hluposti takych ako ty. Ty musis byt inac vytazeny ked nechas telefon 2 mesiace v servise a potom nemas cas tam ostat o 20 minut dlhsie pri vypisovani rekkamacky.
ZraLOCK22.12.2008 - 21:57 Trvalý odkaz
ale chalani, prestante sa hadat. novyclen dik za upozornenie, take nieco sa vzdy hodi...
uwe, nerozumiem preco si sa do nvyclen tak obul... aj keby bol akykolvek zakaznik a zaneprazdneny a nevyznal sa v zakonoch a v obciansko - obchodnych vztahoch - tak to seriozny servis nema zneuzivat ...
uf ja na jeho mieste uz by som bol velmi agresivny... kua :doubt:
Arrow7922.12.2008 - 22:25 Trvalý odkaz
Mno, ja neviem, kebyze mam riesit prekrytovanie, tak si kryt kupim sam a prekrytujem si to sam a nemusim sa zabavat co a ako mi pokazi servis :)
Lenka Ivančíková22.12.2008 - 22:44 Trvalý odkaz
Ako my si to prekrytujeme,aj novy FW nahrame,mozno Novyclen niebol technicky zdatny.Ale taky akozeservis nema co existovat.Asi by som tam urobila prievan...nemam rada take slendrianstvo.
Angelika22.12.2008 - 22:57 Trvalý odkaz
ja na nich nemozem povedat ani kriveho slova. uz som tam par krat bola a obsluzili ma rychlo, oprava do 24hod, max spokojnost.naposledy minuly tyzden.. dala som fon kvoli joy poobede opravit a na druhy den doobeda bolo hotovo .ide o mobilask v ZA...
novyclen23.12.2008 - 00:08 Trvalý odkaz
to angelika - mobil ASK v BA!!! a pisal som ze volakedy boli dobri
Marek23.12.2008 - 01:40 Trvalý odkaz
ja som sa do nikoho nechcel obut. len som poukazal na nejake veci co boli v topicu a najma som si vyjadril svoj nazor. ak som sa niekoho dotkol tak sa ospravedlnujem.
samo24.12.2008 - 12:04 Trvalý odkaz
S nimi nemam ani ja dobre skusenosti. Preto tam uz par rokov nechodim. Ked som mal este prototyp 6260,tak si (samozrejme vedlajsou cestou) vypytali 2600sk...potom s 2 N70 im trvalo 2 dni prehrat FW a este si za to vypytali...odvtedy chodim do CMS,tam to mam vzdy vsetko do pol hodinky a zadarmo :) (este k tym cenam,taka vtipna prihoda s cejkom,mal som N90 ked uz stala takych 3000sk v inzerciach,tak ze idem si ju prekrytovat k nemu,po asi hodine hladania cien,mi pznamil sumu skoro 5000sk... :D no krasa,samozrejme ze som sa na to vykaslal). Ak mozem odporucit,vzdy ked riesim servis,co je v poslednom case nejaka tradicia asi,lebo odisla 6120c a 6555,tak vzdy chodim do CMS a este sa mi nestalo,aby som s nimi mal najmensi problem.
PLUS,ak mozem odporucit,ani na Prievozsku 6/A by som nechodil,za prehratie FW aj na zaruku si pytaju peniaze a vacsiou su s tym len problemy,neviem co maju v hlave vsugerovane,ale to co je bezne normalne a zadarmo,tam je to nenormalne a sa za to plati
Angelika24.12.2008 - 16:58 Trvalý odkaz
to angelika - mobil ASK v BA
to si nikde nespomenul
!!!
nemam rada, ked na mna ludia kricia
ak si nespokojny, mal si to povedat priamo im, ked ti vratili fon, nie nam.. my ti nepomozeme
kazdy je frajer, ked nemusi hovorit z oci do oci
menoee16.01.2010 - 09:42 Trvalý odkaz
Takze,..ja by som len tolko....pokial nepoznas zakonnik prace - vybabru s tebou...musis natrafit aj na dobreho technika ,...vravim to preto, ze v jednom takomto servise pracujem a viem ake ma podmienky technik (oficialne) - nokia ma urcite pravidla, ktore proste technik musi dodrziavat, inac sa mu moze stat, ze si ten telefon zaplati a moze byt ich aj niekolko... druha vec je neoficialne ak mas znamost medzi technikmi je to najlepsie - da sa vsetko a mozes byt spokojny... bezny clovek ma proste smolu
nyo06.10.2010 - 11:44 Trvalý odkaz
zdravim, tak ja s nimi mam tiez problem. pisal som priamo do nokie nech mi odporucia ich autorizovany servis s domnienkou ze ak mi to odporuci priamo nokia tak ze to bude dobre. Ale mylil som sa. Poslal som mobil do BA a komunikacia s nimi bola asi taka ako keby komunikujem s 15 rocnym deckom. Vsetko co bolo treba som napisal v sprievodnom liste. Islo o Nokiu N900 a vymenu displeja a to som tam aj napisal a aj nech mi ho poslu naspat. Ked bola oprava hotova tak mi napisali ze si mam pre ten mobil prist tak som im napisal ze nech mi ho poslu a tak. Ale to nie je vsetko. Mobil prisiel.
Hned som si vsimol pod displejom prach ktory tam predtym vobec nebol a nasledne ked som si isiel vlozit SIMku tak som zistil ze na zadnom kryte mi chybal ten jazicek co sa zachytava do tela mobilu. Bol som trochu vytoceny ale neriesil som to. Potom nejak po mesiaci som si vsimol ked som urobil nejaky snimok ze su tam take 3 zelene bodky a najlepsie je to vidiet na bielom povrchu. Tak som im napisal maila a aj do nokie ze co to maju za autorizovany servis. Z nokie mi ani neodpisali a zo servisu len ze som si to mohol sposobit aj ja sam a ze mi neuznaju reklamacku lebo pisem neskoro. A vcera som si este vsimol ze mi nejak mierne odstava vrchna cast displeju ked je displej vysunuty a pozriem sa na to blizsie a odstranil som tie take somarinky co zakryvaju skrutky a co som zistil. Oni mi tam normalne nenechali jednu skrutku a na tej druhej je zlomena hlavicka. Tak toto ma uz tiez dobre nastvalo. Ale nepoznam nejak zakony a podobne tak sa chcem opytat ci je mozne aj par mesiacov po oprave nieco podniknut.