Problemy s OR pri prevode tel. cisla

  • 11 príspevkov
  • MD3 18.08.2009 - 20:43

    Poprosil by som o radu niekoho, kto uz mal skusenosti s neferovymi praktikami orangu.

    Moj pripad:
    Rozhodli sme sa, ze prevedieme tel. cislo z mojho otca na mna (cisto len zmena majitela tel. cisla). Jedna sa o akciu na pausal 120. Isli sme do pobocky orangeu, kde nam pracovnik povedal, ze pri prevode sa nic nebude menit, len majitel. Upozornil nas jedine na to, ze sa plati poplatok cca 12EUR. Potom som sa dozvedel z infolinky, ze ak na novej zmluve nie su napisane sluzby, ktore sme mali aktivovane, tak sa pri prevode ako keby deaktivuju. Tak sme isli spat do predajne, zrusili sme to a spisali na novo. To preto, lebo som nechcel prerusit vyuzivanie sluzby orange world, koli skrateniu viazanosti - tak som to panovi pri okienku aj vysvetlil. (nedal sa aktivovat rovnaky OW aky sme mali, ale iba novy 100MB tak sme dali ten.)
    Ked ale dosiel novy ucet, uz po prevode cisla, nebola tam zaratana akciova zlava. Na infolinke mi povedali, ze pri prevode cisla sa vsetky benefity rusia. Vobec nas na to pracovnik orangeu neupozornil, naopak este raz opakujem, povedal ze nic sa nezmeni.
    Od slecny z infolinky som este chcel vediet, kedy skocni viazanost (povodne mala koncit v septembri, cize po 18tich mesiacoch), no na odpoved stale cakam, kedze mi povedala, ze sa nevie dostat do aplikacie kde si to moze pozriet.

    Chcem sa spytat ako mam v tomto pripade postupovat. Kde sa mozem stazovat, alebo reklamovat. Dakujem

  • Marek18.08.2009 - 22:30 Trvalý odkaz

    mali ste pockat este mesiac a pri brani novej akcie urobit prepis. este aby sa nestalo, ze vam to predlzia o dalsie 2 roky. /u orange je vsetko mozne/

    MD318.08.2009 - 22:35 Trvalý odkaz

    Najviac ma hneva, ze mi zrusili akciu na pausal, v novej zmluve je jasne napisane, ze sa zavazujem "prebrat vsetky prava a povinnosti sucasneho ucastnika" - takto som prebral iba povinnosti...
    No keby som vedel, ze to bude takto, tak sa na to vykaslem. Otec to silou mocou chcel prepisat a takto som dopadol. Iste je, ze u nich koncim co najskor ako sa bude dat ak to nevyriesia v moj prospech...

    Slik18.08.2009 - 22:55 Trvalý odkaz

    Jasne ze predlzia na 2 roky :( . bohuzial... :!:

    Mikullas18.08.2009 - 23:10 Trvalý odkaz

    Ved to je na podanie staznosti, nie? Ak nic nedosiahnes, kludne to mozes potom skusit aj SOI.

    ach!19.08.2009 - 23:36 Trvalý odkaz

    opat anti Orange tema aj s hned vyjadrenim - u Orange je mozne vsetko.
    To ze prevadzat cislo mesiac pred koncom viazanosti na noveho je blbost napisane bolo.
    Dokonca napisane je, ze bolo mozne zrusit raz zadanu poziadavku. Co bezne nie je, vysli vsak v ustrety.

    Ale preco stazovatel nezavolal infolinku, nedal sa prepojit na fakturanta (alebo priamo nevytocil jeho cislo uvadzane na kazdej fakture dole) mi uz je zahada. S nim bolo treba konzultovat.

    Zahada mi tiez je - preco sa stazuje na neferovy Orange, okamzite nepodali pisomnu reklamaciu s popisom situacie a nepockali na vyjadrenie. Pripadne preco nebol kontaktovany uz spomenuty fakturant a jeho vyjadrenie, postup k danej veci.

    Aspon ze je Orange nefer este skor ako sa mohol k tomu vyjadrit.

    Vlastna skusenost:
    Prevod cisla na ineho je zmena z verneho na noveho zakaznika. Neviem ci to este plati, ale pri akcii ako CLIP zadara po prechode z predplatenky na pausal, tento CLIP novemu deaktivovali z dovodu - dane cislo este nebolo 2 roky na pausale. Este na predajni som volal fakturanta (jak ze zrusia CLIP ked ten uz bol zaplateny predtym na tej predplatenke) - baba na pobocke mohla povedat cokolvek, platila dohoda s fakturantom. CLIP nenauctovali, nechali aktivny.

    a ja jaaj, asi som mal najskor napisat na forum o tom zlom Orange, a az potom to riesit standartnou cestou grrr

    Marek Villár20.08.2009 - 11:03 Trvalý odkaz

    Viazanost ostava povodna aka je. NIKDY sa pri prevode cisla nepredlzuje. Nie je na to dovod. Benefity sa vsak preniest nemusia. Zavisi to od toho aku akciu si bral a aky dodatok podpisoval. Predajca to ma moznost overit. Tot tolko. A prevod cisla a vymena mt sa nedaju urobit naraz

    Lenka Ivančíková22.08.2009 - 21:45 Trvalý odkaz

    V podstate s tebou suhlasim.Tiez najskor vsetko riesim cez infolinku ci fakturanta a do fora davam dotaz az po vycerpani moznosti samopomoci.Ale pokial pripsevok hrubo neporusuje pravidla pripspievania,neupravujeme ho.Kazdy nech si vyjadri svoj nazor,aj ked obcas zkresleny,ci mylny.
    Dufam,ze sa to tu nezvrtne na flame.Autor nech sa vyjadri ako to dopadlo a hotovo.Dakujem za pochopenie.

    Marek Villár22.08.2009 - 22:33 Trvalý odkaz

    Predajca ma moznost overit ake sluzby su aktivovane. Zial najdu sa taki ktori naozaj nemaju ponatia ze co :/

    ach!24.08.2009 - 14:02 Trvalý odkaz

    ak som to spravne pochopil, prevod cisla ste vykonali 1-2 fakturacne obdobia pred koncom viazanosti, nevyuzijes moznost reklamacie.

    Postupovali ste inak ako by som v danej situacii postupoval ja a ini. Stazujes sa na nefer praktiky ale tych par euro navyse je ti jedno, neriesis (niekoho vratene peniaze aj po 1-2mesiacoch potesia, vzhladom na tvoju vysvetlovaciu vetu "kym by sa realne nieco vyriesilo uz by bolo neskoro." si tipnem - prenos k inemu opovi?). Neva, vasa vec.

    Volal som s operatorom ohladom inej veci, popytal sa aj na prevod cisla na ineho.

    Takze: pri prevode sa postupuje v sulade so zmluvou, dodatkami. V kazdom dodatku (ktory zakaznik dostava ako sucast zmluvy-viazanosti) je pisane k benefitu ci sa da preniest, alebo prechodom sa straca (neprenositelnost). Overit co sa prenesie a co nie dokaze napockanie pracovnik infolinky, fakturant (aj predajca). Ak je nieco neprenosne, je mozne poziadat o vynimku. Ak sa stane omyl, je mozne reklamovat (ako bolo aj vo vasom pripade ked vam umoznili stornovat jeden podpis - inak je to samozrejme platny pravny ukon, ako taky sa da zrusit jedine dohodou, sudom + podla podmienok uvedenych v zmluve, zakonoch). Ku reklamacii (najlepsie pisomnej) sa vyjadruje reklamacne oddelenie. Nie je vylucene ani vratenie ku stavu pred prevodom. Taktiez je mozny pohovor s veducim predajne. Moznosti ako riesit nedorozumenia je viac.

    Moj zaver z tejto temy:
    nepotreboval si riesit (dolezity pre vas bol/je prevod za "kazdu" cenu), len si nas chcel informovat o "nefer" praktikach a hladal niekoho ku komu sa Orange zachoval rovnako nefer (komu nepreniesli zlavu z pausalu zo stareho-verneho na noveho, na co ma samozrejme Orange pravo, ak je tak v dodatku, zmluve, VOP uvedene). Prevod prebehol korektne.