- Späť na článok
- 6 príspevkov
Telekom: hospodárske výsledky za prvý polrok 2012
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
huje® 09.08.2012 - 13:48
Before: K 31. decembru 2011 využívalo služby mobilnej siete celkovo 2,326 milióna zákazníkov.
Podiel zmluvných zákazníkov stúpal a ku koncu roka 2011 dosiahol 62 %.
Na celkovom počte 1,447 mil. zákazníkov mali výrazný podiel flexibilné programy Podľa seba, ktoré boli vo vianočnej kampani aktualizované na Podľa seba Naj a programy Fix, pri ktorých zákazníci uprednostňujú systém kreditu a akciový telefón.
Počet zákazníkov predplatenej karty Easy bol za rok 2011 629-tisíc, o 15,2 % menej, než minulý rok.
Počet SIM kariet pre SkyToll bol 250-tisíc. Tu nastal nárast o 11,1 %.
http://www.fony.sk/clanky/5886-telekom-hospodarske-vysledky-za-rok-2011
Zaujímavé :-)
A teraz: Počas druhého štvrťroku sa zvýšil aj celkový počet zákazníkov až na 2 325 000 (čistý prírastok 13-tisíc zákazníkov v porovnaní so stavom k 31. marcu 2012).
Počet zákazníkov predplatenej karty Easy bol za prvý polrok 2012 609-tisíc, či je napriek úspechu Easy Free a Easy Time medziročný pokles o 9,5 %. (Pozn. autora: ak by nezaznamenali ten "megaúspech" , koľko easy kariet by dnes ešte bolo živých ? ). Ak za úspechom stojí 9,5 % pokles, tak ja neviem, ale toto ja osobne za úspech nepovažujem.
Počet SIM kariet pre SkyToll predstavuje 257-tisíc.
Skytoll nám teda utešene kontinuálne stúpa aj napriek poklesu ostatných segmentov :-)
Lenka Ivančíková09.08.2012 - 14:43 Trvalý odkaz
Co sa poctu zakaznikov tyka, ide o medzikvartalny narast, v texte sa pise, ze je to v porovnani k 30. 6., pre istotu som do textu dopisala slovo medzikvartalne, aby bolo jasno. :-)
huje®09.08.2012 - 14:46 Trvalý odkaz
Jasne, pochopil som, až na ten jasot tribún pri 9,5% poklese predplateniek a tú ich tradičnú hru s číslami...
V mobilnom segmente sa v prvom polroku 2012 celkový rozsah zákazníckej základne znížil medziročne o 1 % na 2,325 mil., pričom v posledných troch mesiacoch bolo aktívnych 2,202 mil. užívateľov.
http://www.slovaktelekom.sk/?tlacove-spravy&sprava=slovak-telekom-dosia…
:-)
Rastislav.j09.08.2012 - 15:11 Trvalý odkaz
Lenka
môžte overiť správnosť údajov? TK totiž rado oblbuje číslami zákazníkov počítaných na základe 12 mesačnej aktívnosti zákazníkov, pričom sa má počítať na základe 3 mesačnej aktívnosti zákazníkov.
Vlastne ani netreba : "Poznámka: Údaj 2 325 tisíc zákazníkov zohľadňuje počet klientov, ktorí vykázali aktivitu v priebehu posledných 12 mesiacov. Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili mobilné služby za posledné tri mesiace, dosiahol 2 202 tisíc zákazníkov."
zdroj http://www.slovaktelekom.sk/?tlacove-spravy&sprava=slovak-telekom-dosia…
Lenka Ivančíková09.08.2012 - 15:36 Trvalý odkaz
Doplnila som to do clanku, nech je to presnejšie. :-)
huje®10.08.2012 - 18:28 Trvalý odkaz
Ja by som fakt rád vedel, kto je v Telekome autorom týchto píár riadkov:
Ešte v prvom kvartáli uviedol Telekom na trh nové predplatené karty Easy Free a Easy Time, ktoré výrazným spôsobom zmenili štruktúru portfólia predplatených služieb a priniesli úplne nové benefity ako nízke ceny volaní a dostupný internet v mobile. Obe novinky rezonovali na telekomunikačnom trhu, čo potvrdzuje silný prírastok a počet aktivácií zákazníkov v tomto segmente.
Počas druhého štvrťroku sa zvýšil aj celkový počet zákazníkov až na ***2 325 tisíc (t.j. čistý prírastok 13 tisíc zákazníkov v porovnaní so stavom k 31. marcu 2012)
***(toľko ich ale samozrejme podľa metodiky nie je, je ich o cca 123.000 menej).
Tento nárast možno pripísať predovšetkým aktivitám v oblasti zmluvných zákazníkov, kde sa ich počet zvýšil na 1 459 tisíc k 30. júnu 2012.
------------------------------------
Komentár: Silný prírastok v segmente predplateniek, ktorý je ale fakticky spôsobený prírastkom zmluvných zákazníkov ;-) Svatá prostoto...
***Údaj 2 325 000 zákazníkov zohľadňuje počet klientov, ktorí vykázali aktivitu v priebehu posledných 12 mesiacov. Celkový počet aktívnych zákazníkov, ktorí využili mobilné služby za posledné tri mesiace, dosiahol 2 202 000 zákazníkov.