- Späť na článok
- 17 príspevkov
Telekom: nové benefity pre paušály Podľa seba Naj
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
martiko 10.02.2012 - 18:02
nech si nehaju vsetky "benefity" ja mam pausal podla seba 3 za polovicu a nechcu mi predlzit viazanost, a 20 eur sa mi zda zato privela...
Manobb10.02.2012 - 19:18 Trvalý odkaz
Ak dobre rátam, tak za NAJ1 s 50+50 min. zaplatí zákazník zaokrúhlene 10 Eur (9,99). Ak ku tomu zoberie pre svojho blízkeho Naj1 špeciál, tak tam bude 100 minút za necelých 7 Eur. (6,99).
Navyše, tento "špecialista" bude môcť na hlavnú kartu volať neobmedzene a zadarmo !!!
SUMARIZÁCIA:
200 minút vyjde na 17 Eur, tzn. obidvaja v priemere volajú za 8,5 centa/min. Prvý volá za 10 cc/min. a druhý za 7 centov.
To je lacnejšie ako v O2 !!!! A to ešte ani nerátam, koľko by v O2 vyšlo bezplatné volanie zo SIM2 na SIM1 !!!
Haló O2, nie je už náhodou najvyšší čas zareagovať na konkurenciu ?
Alebo je snáď lepšie ponúkať už až 3 SIM mesačne za 0 Eur (kedysi bolo možné objednať len 2), aby košiar aspoň naoko bol zaplnený ???
Čo také sa musí stať, aby ste upravili svoje ceny smerom dole aj pri mesačných nákladoch do 10 Eur (max. 17 Eur) ????
huje®10.02.2012 - 19:59 Trvalý odkaz
Ale Ma...., nevolajú v priemere za 8,5 centa, ale jeden volá za 10 centov (určite nie za 10 cc - čo to prosím Ťa je cc ? ) a druhý volá za 7 centov. Nebudú predsa volať z telefónu podľa počtu voľných minút? To je také... obmedzujúce v dnešnej dobe ;-)
Ceny sú samozrejme platné len vtedy, ak sa obaja zaviažu na dva rôčky a ak prevolajú celý objem voľných minút ;-) Čiže aj nasilu, otravovať len aby si prevolal všetky "voľné minúty".
Aj preto je tam to "zadarmo" volanie medzi sebou ;-) (ktoré mimochodom je možné aj v Tebou nenávidenom O2 - určite to milý Ma.... vieš, ale zámerne nespomenieš)
Ekonomika Ti nikdy nešla a naďalej máš značné medzierky - tendenčne, ako vždy.
Manobb10.02.2012 - 20:38 Trvalý odkaz
Hujer, vidíš snáď nejaký rozdiel medzi tým, ak v NAJ1 prevolám iba napr. 88 minút a zaplatím 10 Eur, alebo ak v ALL100 prevolám takisto iba napr. 88 minút a zaplatím takisto 10 Eur ???
Ak teda dvaja v rodine prevolajú do 200 minút (každý z nich vojde do svojej 100-vky), tak zaplatia 17 Eur. (= +/- 8,5 centa za min. pri investícii 17 Eur)
Nuž neviem, ale v O2 buď volám za 10 centov/min. pri ALL100 (v Tvojom jazyku: "prinajlepšom"= ak miniem presne 100 minút). Takže lepšie to nie je.
Ak zoberiem aj ouťákmi využívanú variantu:
1.SIM: ALL50+ON100=9 Eur
2.SIM: ALL50+ON100=9 Eur
tak to v absolútnych číslach tak či tak vyjde drahšie ako momentálne u ružových. (i keď pripúšťam, že by tam zostala akási rezerva). Ročný rozdiel je však 12 Eur, za celé obdobie 24 mesiacov dokonca 24 Eur v neprospech modrých. (18-17)x24=24
P.S.: No prosím Ťa pouč ma, ako sa dá bezplatne volať medzi sebou na obdobie dlhšie ako 3,6,9, mesiacov bez toho, aby som musel meniť SIM-ky. Možno mi unikla nejaká nová akcia, o ktorej nemám vedomosť.
huje®10.02.2012 - 20:53 Trvalý odkaz
Mojim cieľom Ma.... nebolo poúčať Ťa, mojim cieľom je zastaviť Tvoje demagogické príspevky. Akože v O2 môžeš za 2x100 minút zaplatiť aj 13 € mesačne, teda v priemere 6,5 centa za minútu, alebo za 3x100 minút mesačne 16 € , teda 5,3 centa za minútu, či dokonca za 4x100 minút len 12 € , teda v priemere 3 centy za minútu, však? A to ani nemusí byť žiadne zo zúčastnených rodinných čísiel nové ako v prípade Paušálu pre blízkeho ;-) Páči sa Ti táto Tvoja vlastná logika? Nie? Nevadí, kopol si si. Šup späť na prednášku z ekonómie, asi si ju celú prespal, alebo čo je horšie odignoroval.
Manobb10.02.2012 - 23:43 Trvalý odkaz
Hmm, takže registrujem, že sa nám modrý zákazník opäť mení. Už nie, že väčšina volaní je v sieti O2, ale už všetky volania sú iba v O2.
Ach jo, kiež by takých zákazníkov bolo čo najviac. Operátori totiž takých zákazníkov zbožňujú. Žiaľ zákazníkov volajúcich výhradne iba do domovskej siete je veľmi veľmi málo ...
Ak sa takí nájdu, platí aj Tvoja verzia. Myslím si však, že vo väčšine prípadov to tak nie je a potom platí moja verzia ...
Dobrú noc.
Manobb10.02.2012 - 23:45 Trvalý odkaz
Ešte faktická: Zrejme len omylom si zabudol na tie modré bezplatné volania medzi sebou bez potreby meniť SIM každých 3,6,9 mesiacov ...
Tak ako to je ? Bude aj modrý bonus podobný tomu ružovému, alebo nie a modrá tak opäť raz zostane v tieni (tentokrát ružovom tieni) ....
huje®11.02.2012 - 00:15 Trvalý odkaz
Ale Ma.... , ak by sa jednalo len o hovory vo vlastnej sieti, potom by to mohlo byť aj napr. 2x450 minút spolu za 11,70 €
ak by sa jednalo len o hovory vo vlastnej sieti, potom by sme za 10 € na jednom čísle mohli mať v prípade mesiaca s 30 dňami aj 43.146,18 minút do celej siete a 53,82 minút so všetkých sietí na Slovensku, do Česka, Rakúska, Poľska, Maďarska, Anglicka a Írska po dobu 12 mesiacov - v O2 bez AKEJKOĽVEK VIAZANOSTI. Detaily Ti iste nemusím rozpisovať, verím Ti, že to zvládneš aj bez barličky. ;-)
Ak sa pozrieš ešte raz na príklady z predošlých mojich príspevkov poriadne a nie len povrchne, potom zistíš, že sú tam uvedené aj príklady s volaniami do iných sietí - áno, na rozdiel od tejto ružovej ponuky aj do všetkých pevných a mobilných sietí v SK, CZ, AT, PL, GB , HU a IRL.
Všetko je relatívne Ma.... , nie je to len o ružovej alebo modrej optike. Čím skôr to pochopíš, tým lepšie.
Marko11.02.2012 - 10:25 Trvalý odkaz
Chlapci vidím že v každej diskusii si máte čo povedať. Faktom je že O2 absolútne nie je fér už dávno
- kašlanie na paušálistov
- akcie len pre nových
- mojim trom sa nevyrovná trom kamošom (3x6 € vs 3x0)
- 13 centov za minútu
- predražené telefóny ktoré musím aj tak splácať polovicou paušálu - žiadna dotácia - ale splátková viazanosť
- pomalý internet s platenými prečerpanými dátami
čo k tomu dodať ?
Marko11.02.2012 - 10:29 Trvalý odkaz
Inak vysvetlí mi niekto na čo je dobrý balík blackberry za 12€ za 100MB keď za 11€ mám 2GB ? (v O2)
ďalej čo sa tu spomínalo 100 minút v o2 tak tie su mi totálne naprd - pretože potom už neplatí po 3. minúte zdarma - čiže ak zavolá kamoš s kreditu a prevolá naraz 100 minút a ja tiež sto s balíkom ON100 tak ja zaplatím 3€ a on 49 centov... Sme fér
huje®11.02.2012 - 10:48 Trvalý odkaz
Ale Imperátor, evidentne nemáš prehľad. AK by si ho totiž mal, nenapísal by si taký nezmysel, že dáta , ktoré sú nad rámec objemu v balíku sú platené... Čiže môžeme konštatovať, že KLAMEŠ
Naštuduj si niečo o službe BlackBerry (BIS), potom pochopíš, ako to je aj s tými dátami. Vyhľadaj si napríklad na nete, čo všetko môžeš/nemôžeš využiť s BB zariadením bez služby BIS. Pokiaľ BIS (v O2 aj s dátami v ČR bez príplatku, alebo v prípade BES v celej EU taktiež bez príplatku) služby nepotrebuješ, môžeš si samozrejme aktivovať ktorýkoľvek dátový balík z ponuky aj na zariadení BlackBerry.
Píšeš o splátkovej viazanosti - opäť žiaľ musím konštatovať, že KLAMEŠ. Nie si vôbec ničím viazaný. Šup šup doštudovať info o službe O2 Mobil.
Kamoš nemôže "naraz" prevolať 100 minút ;-) Ďalšie Tvoje KLAMSTVO. Si snáď dospelý a vieš, či je pre teba výhodnejšie zakúpiť si balík ON100, alebo využívať po tretej minúte zadarmo. Ak to tak nie je (s Tvojou dospelosťou), potom sa ospravedlňujem - nebol v tom z mojej strany úmysel klamať ;-)
Tvoje "informácie" jednoducho pochádzajú z nedôveryhodného zdroja :-P
------------------------------------
Poznámka pod čiarou:
Ak už tu podsúvaš ten Tvoj predražený funfón, ako je možné:
- získať odmenu 300 SMS za dobitie kreditu min. 10 eurami na paušále vo funfóne? Nedá sa? Ach jaj, kašlanie na paušalistov vo Funfóne... Strašné ;-)
- Ako je možné volať vo FF lacnejšie napr. do ČR, kde je sadzba nekresťanských 0,36 € / min ? Nedá sa? Ach jaj...
- Ako je možné vo FF poslať MMS lacnejšie ako za 0,25 € ? Nedá sa? Ach jaj...
- atd.
Manobb11.02.2012 - 11:34 Trvalý odkaz
Hujer R, skús ešte niečo napísať k tejto jeho časti, citujem:
"- kašlanie na paušálistov
- akcie len pre nových
- mojim trom sa nevyrovná trom kamošom (3x6 € vs 3x0)
- 13 centov za minútu
- predražené telefóny ktoré musím aj tak splácať polovicou paušálu - žiadna dotácia - ale splátková viazanosť
- pomalý internet s platenými prečerpanými dátami "
******************************************
1.) to, že sú paušalisti v nevýhode, na to poukazujú pomerne často aj samotní ouťáci, keď nemôžu slobodne prejsť z paušálu na kredit (Fero to vraj z technických príčin neumožňuje)
... z toho je možné potom kľudne usúdiť, že tento vraj "technický problém" operátor nerieši už prakticky od 9/2008 (pomaly bude tomu 4 roky !!!), takže to kľudne môžeme považovať za "kašlanie na paušálistov" ...
2.) hoci pomaličky môžeme pozorovať aj akcie pre ostatných (dobi kredit a máš to a to a pod.), ich úžitkovosť nemožno veľmi porovnávať s tým, čo je ponúkané novým klientom (rôzne bonusy a výhod y a pod.)
... z toho tak opäť možno vyčítať aj to, že operátor na svojich zákazníkov po ich umiestnení do košiara už kašle viac ako na tých, ktorí sú mimo košiara a ktorých do neho chcú stoj čo stoj zahnať.
3.) "mojim trom kamošom" od FF za 0,00 Eur oproti mojim trom od O2 za 6,00 Eur môžeme skutočne aj porovnávať
... ale potom z toho jednoznačne ako víťaz vychádza FF a nie O2 (to jednoducho nemáš ako poprieť)
4.) minimálna základná sadzba 13 centov/min. bez akejkoľvek viazanosti je smutným modrým faktom
... je totiž už dávnejšie prekonaná všetkými operátormi v SR = O2 už zaostáva !!!, pretože hoci sa snaží to vyvažovať rôznymi extrabalíčkami a obkľukami, ale tie znamenajú iné kompromisy v neprospech klienta (napr. strata možnosti volať po 3. min. do 60. min. grátis v O2 a pod.)
5.) predražené telefóny je tiež fakt !
... kto má aspoň minimálnu internetovú gramotnosť, si vie veľmi rýchlo zistiť, že modré ceny telefónov sú slušne povedané "nafúknuté" (možno sa budem opakovať, ale opäť v neprospech klientov)
... tá služba je u nich podľa mňa chápaná len ako nutné zlo (sami uviedli, že to nie je ich priorita predávať mobily). Trh ich to však núti, tak to spravili tak, že ceny podvihli a dúfajú, že len málo klientov si tie telefóny aj objedná. Je to prakticky z ekonomického hľadiska nevyužiteľná služba ...
6.) pomalý internet
... čo dodať ? Je to tak, najpomalšie 3G a pravdepodobne ešte stále u niekoľkých šťastlivcov aj tzv. "prioritizované" O2 DN
... modrý internet (2G i 3G) je pravdepodobne jeden veľký omyl operátora (buď je brzdou nevýhodný a limitujúci národný roaming alebo poddimenzovaná sieť, inak si to ja osobne neviem vysvetliť, aby operátor dobrovoľne ponúkal najslabšie parametre dátových služieb v porovnaní s konkurenciou)
P.S.: Tušim ma opäť budeš presviedčať o opaku, ale OK, skús to. Ľudí, ktorí majú oči otvorené, však neoklameš, pretože mnohí z nich už majú aj osobné skúsenosti (včítane mňa).
huje®11.02.2012 - 11:47 Trvalý odkaz
- Kto má minimálnu Internetovú gramotnosť vie aj to, že ceny telefónov (aj keď sa tvária ako Dotované) u iných operátorov sú slušne povedané PARÁDNE NAFÚKNUTÉ.
- Kto má minimálnu Internetovú gramotnosť vie aj to, že Telefóny bez viazanosti v OR nie sú bez viazanosti (dôvody snáď rozpisovať netreba, ale jeden spomeniem - blokácia na 24 mesiacov - nuž, ak sú bez viazanosti, prečo blokovanie, že?)A to radšej opomeniem fakt, ako sú predražené tieto prístroje v OR a koľko reálne treba na tržbách najskôr "nanosiť" operátorovi.
- Kto má minimálnu internetovú gramotnosť vie aj to, že prenosové rýchlosti siete sa zvyšujú ;-) a aj to, že niekde treba začať
- Kto má minimálnu internetovú gramotnosť vie aj to, že spoplatnenie prenosu z paušálu na kredit v OR je vo výške 19,92 €.
- Kto má minimálnu internetovú gramotnosť vie aj to, že spôsob prechodu z faktúry na kredit sa aj v O2 vyriešiť dá a je to podstatne lacnejšie ako v samotnom OR
- Kto má minimálnu internetovú gramotnosť vie aj to, že základná sadzba s rozdielom 1 cent nikoho neprinúti zmeniť operátora - ak, tak tých , ktorí prevolajú málo a nemajú iné dôvody, prečo zotrvať v tej, alebo onej sieti
Tvoje skúsenosti (urazenosť) je škoda komentovať - rovnaká strata času, ako debata s Tebou o ekonomických aspektoch tých ktorých rozhodnutí.
Manobb11.02.2012 - 11:57 Trvalý odkaz
"- Kto má minimálnu internetovú gramotnosť vie aj to, že spoplatnenie prenosu z paušálu na kredit v OR je vo výške 19,92 €."
"- Kto má minimálnu internetovú gramotnosť vie aj to, že spôsob prechodu z faktúry na kredit sa aj v O2 vyriešiť dá a je to podstatne lacnejšie ako v samotnom OR"
Toto Ťa skutočne vystihuje asi najlepšie. Vychvalovať to, že zákazník to má v O2 lacnejšie je síce pekné, ale nerieši to fakt, že to nejde priamo, ale je to akýmsi škrabaním si ľavého ucha pravou rukou. Áno, ide to, ale je to takpovediac neprirodzené ...
Prečo teda O2 nedokáže odstrániť ten technický problém ani po 3 rokoch žiadostí klientov, keď de facto aj tak nevie zabrániť prechodu z paušálu na kredit ?
Je to nešikovnosť, neschopnosť alebo arogancia voči zákazníkom ?
Odpoveď ešte stále nepoznáme a počúvame len to isté otrepané: "technické príčiny to nedovoľujú".
Vaše pravidlá. Vaše O2.
(v praxi to potom vyznieva dosť smiešne)
P.S.: Hujer R zrejme nepochopil, že to nie je otázka peňazí, ale otázka prístupu. Ostatným operátorom to nerobí žiadny "technický problém", iba modrí sa s tým ešte stále ani po 3 rokoch nevedia akosi popasovať .... To nie je dobrá vizitka, či ?
huje®11.02.2012 - 12:15 Trvalý odkaz
Je irelevantné, či je to škrabanie sa ľavou rukou za pravým uchom, alebo nie. Už Ťa (ale nie len Teba) vidím, ako by si bol ochotný platiť podobnú sumu za prechod hore dolu podľa toho, kde je aký benefit. Ak záujem máš, spôsob si nájdeš.
Ty ale zatiaľ hľadáš len spôsob, ako čo najviac ospravedlniť svoju urazenosť. Však Vašej blahorodie Ma.... ?
Prečo blahorodie? Nikdy by ma nenapadlo o sebe písať v množnom čísle ;-) Veď Ty vieš...
Manobb11.02.2012 - 14:06 Trvalý odkaz
Ako tradične odbiehaš od podstaty. Tou je neúprimná komunikácia operátora. NEVERÍM (opakujem NEVERÍM), že by prechod z paušálu na kredit bol "technickým problémom". Ak by to aj čírou náhodou bola pravda, bol by to zrejme unikát 21. storočia, kedy operátor nedokáže zabezpečiť jednoduchý prechod SIM klienta z jednej služby na druhú ...
P.S.: Tie Tvoje tanečky okolo Ma..., ex-ho ...., blaho ... a podobne len potvrdzujú, že Ti dochádzajú argumenty a Tvojou úlohou/cieľom je zrejme len a len sa do mňa navážať. Všetko okolo je pre Teba len akýsi sprievodný rituál v snahe obhajovať neobhájiteľné.
Ak Ti to ešte nedošlo, modrý je stále na chvoste aj čo do počtu aktívnych zákazníkov a ešte dlho aj bude ...., pretože momentálne nemá čím veľkolepým osloviť masu klientov. Jedinečná akcia "Jednotiek" tak zostane osamotená len pre históriu, podobne ako pôvodne dobrý "Fero" zaspal na vavrínoch a v súčasnej dobe už nemá svetlú budúcnosť ...
P.P.S.: Možno Ti ale uniká podstatná vec, že čoraz viac zostávaš osamotený v obhajobe modrého operátora. (pevne verím, že tým pluskám a mínuskám na istom fóre ani Ty sám neveríš)
Ale OK, si fanúšikom najlepšieho operátora, ktorý má podporu niečo vyše 3.000 hlasujúcich "klikov" (zámerne píšem klikov a nie osôb - Ty vieš tiež prečo ...)
Hoci si nepoučiteľný, stratený ešte nie si, tak začni na sebe pracovať. ;-)
Prajem Ti pekný víkend. Idem relaxovať ..., pretože debata s Tebou nemá žiadne rácio ...
huje®11.02.2012 - 15:06 Trvalý odkaz
Ale Ma...., vôbec nikam neodbieham, len pokladám vcelku za zbytočné dokola písať pri komunikácii s Tebou o tom istom ;-)
O tom, či som , alebo nie som osamotený svedčí stále sa zvyšujúci počet zákazníkov (aj tých príchodzích z iných sietí je stále nezanedbateľné množstvo)Tebou tak nenávideného operátora :-)
Ak si myslíš, že v OR niekto využíva tie predražené prechody, tak si na omyle. To, že niečo v cenníku je ako položka ešte neznamená, že je to aj položka využívaná ;-)
Záverom: milý Ma...., nie každý chce len zadarmo volania z programu, ktorý len zadarmo volania neponúka :-) Aj napriek tomu, že ako tvrdíš, nemáš rád hrozienka, stále sa ich snažíš z toho koláča vylúpnuť.
O úspešnosti FF projektu, o ktorom si myslíš, že ponúka len zadarmo volania sa pobavíme tak o dva roky - ak teda Vaša výsosť bude mať ešte záujem debatovať s človekom, ktorý podľa Teba myšlienkovo zakrnul ;-)