- Späť na článok
- 68 príspevkov
TOP20 najčítanejších recenzií v roku 2015 na Fony.sk
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
idam 02.01.2016 - 14:40
Huawei P8Lite 30.12.2015 ponúkol Hey.sk za 119 euro.Dcéra stihla jeden kus.Síce s problémami,ale nakoniec jej jeden predali.Ja som si stihol objednať jeden v sesterskom Obchodny dom.sk a mne ho už nechcú predať.Škoda.Tomu hovorím :"value for many".
Nightmare02.01.2016 - 18:43 Trvalý odkaz
za 119€?cisto novy a 2r zarukou?
idam02.01.2016 - 18:53 Trvalý odkaz
Áno,tvrdili,že malo byť 219 ,ale niekto spravil chybu.Mám aj potvrdenú objednávku. :-(
Peter02.01.2016 - 19:40 Trvalý odkaz
Tiez som na to narazil, ale uz ho nebolo moze kupit napriek tomu ze mali skladom :)
ondrakomous02.01.2016 - 21:12 Trvalý odkaz
pokud mas potvrzenou objednavku, trvej dal na vydani zbozi, ses v pravu, ze "nekdo spravil chybu" neni tvuj problem.
idam03.01.2016 - 00:40 Trvalý odkaz
Tiež som si to myslel :
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa , ale na základe ustanovenia obchodných podmienok uvedených na www.obchodny-dom.sk, odstupujeme od kúpnej zmluvy, uzavretej na základe Vašej objednávky na tovar Mobilní telefon Huawei P8 Lite DS - bílý , pretože došlo ku chybe a na webe bola uvedená chybná cena tohoto tovaru a to 119€ Správná cena tovaru je 219€ vč. DPH a na internetových stránkach bude cena v blízkej dobe upravená .
Odkaz na obchodné podmienky :http://www.obchodny-dom.sk/help.phtml/obchodne-podmienky/
Z tohoto dôvodu nie sme schopní Vašu objednávku kladne vyriešiť a podľa obchodnýách podmienok bodu Odstúpenie od kúpnej zmluvy sme boli nútený objednávku stornovať.
Za komplikácie sa Vám ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie .
S priateľským pozdravom
Martina Sládková, operátor call centra
Email: predaj@obchodny-dom.sk
Telefón: 02/20 268 268
Prevádzková doba call-centra: Po - Pia / 8:00 - 18:00
Prevádzkovateľ obchodu
Elektrosped a.s.
Pestovateľská 13, Bratislava, PSČ 821 04
IČO: 35765038
DIČ: 2020244050
DIČ SK: SK2020244050
ondrakomous03.01.2016 - 00:51 Trvalý odkaz
pro tebe je dulezity, ze mas v ruce objednavku, na zaklade ty objednavky vznika tobe narok, tento narok upravuje zakonik, v zakoniku je presne definovany za jakych podminek kdo a jak muze odstoupit, tebe najaky omluvny dopis nemusi zajimat, oni sou prodavajici a plati pro ne zakony, pokud je nedodrzi nasleduji sankce, porad se s nejakym pravnikem, ale mas velkou sanci na uspech, podnikani neni holubnik, co je psano je dano, nemuzes zmenit obchodni podminky a rict sorry, to je podnikani. takovych poskozenych bude vic, muzes se s nimi spojit na facebooku, bojuj, tebe nejaky stupidni liebesbrief od asistentky nemusi zajimat. oni udelali chybu, tak at plati, oni sou zodpovedni za svoje podnikani. to by takto mohl rict kazdy, sem se upsal s nic Vam nedam.
idam03.01.2016 - 01:02 Trvalý odkaz
Niečo v tom zmysle som odpovedal.Čakám,že do 4.1.(pondelok) mi dajú odpoveď.Uvidíme.
Mimochodom Obchodný dom.sk má v Čechách názov Kasa.cz. Neviem akú majú povesť u vás.
ondrakomous03.01.2016 - 01:08 Trvalý odkaz
zbozi dal pozaduj, musi ti ho dodat a jeste jim rekni, ze si nauctujes uroky z prodleni, v unoru mas telefon uplne zadarmo a to se vyplati.
oxy03.01.2016 - 01:08 Trvalý odkaz
presne ako hovori ondro, "co je psano to je dano"
tym ze odklepnes objednavku suhlasis s obchodnymi podmienkami spolocnosti a v obchodnych podmienkach maju napisane:
3.3. Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 15 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.
chlapi :) nezijeme v amerike
idam03.01.2016 - 01:09 Trvalý odkaz
OK v pondelok dám info.
ondrakomous03.01.2016 - 01:15 Trvalý odkaz
to ale na ameriku to vypada, podle mailu, ktery mu poslali, to vypada jak nejaky trapny joke, navic i pro ne je to dost blby, kdyby si s tim vysel na svetlo bozi,a/ je to desny trapas,b/ses v pravu c/nekdy je lepsi uznat chybu. je videt, jak se staraji o zakazniky, seriozni prodejce by tu chybu zaplatil ze svyho.
paul03.01.2016 - 04:06 Trvalý odkaz
Ondro oni su na taketo preslapy urcite pripravene a maju to urcite v podmienkach ako oxy pise stanovene tak aby to bolo pravne ciste a kedze on pri objednavke suhlasil s obchodnymi podmienkami tak si moze akurat tak piskat a nie vymahat to od nich. Sancu by mal jedine v tom pripade, ze by nic take nebolo v obchodnych podmienkach zadefinovane
ondrakomous03.01.2016 - 06:43 Trvalý odkaz
podle obchodniho zakoniku je prodejce povinen dodat kupujicimu zbozi"Prodávající je povinen kupujícímu dodat zboží, předat doklady, které se ke zboží vztahují, a umožnit kupujícímu nabýt vlastnického práva ke zboží v souladu se smlouvou a tímto zákonem," takze nevim o cem tady filozofujes Paule. to ze si prodejci davaji do obch. podminek protipravni formulky, aby kryli sami sebe tomu se rika nekale obchodni praktiky. ok, kdyz mu zbozi nevydaji, vystavuji se daleko vetsimu riziku, ze za takovy jednani je pokuta nemine, protoze on ma v ruce papir, dukaz a je v pravu viz cast, kterou jsem odcitoval z obchodniho zakoniku.
zemiak03.01.2016 - 08:57 Trvalý odkaz
Zákon je vždy nadradený obchodným podmienkam, ktoré ti stanovuje obchodník. Obchodne podmienky ta nemôžu obrat o práva, ktoré ti dáva zákon.
ondrakomous03.01.2016 - 10:20 Trvalý odkaz
presne tak pokud je v zakone,ze prodavajici je povinen kupujicimu zbozi dodat, tak to znamenena jedine, ze je povinen, nikoliv ze si napise do op, ze neni.
Manobb03.01.2016 - 11:33 Trvalý odkaz
Vážení, skúste zostať troška pri zemi. Obchodníkovi sa stačí ospravedlniť, že predaj tovaru ukončil a v čase "Vašej objednávky" bol stav skladu nula z dôvodu, že v rovnakom čase daný tovar (posledný kus) si objednali viacerí klienti (objednávky sa vybavujú v poradí, t.j. zákonite môže byť uspokojený len jeden z nich).
ŠOI do právneho vzťahu OBCHOD-KLIENT nezasahuje (zostáva teda iba súd).
Pôjde klient do sporu kvôli "úspore 100€" ?, navyše keď je zrejmé (aj klientovi), že tá cena 119€ je uletená ? ... asi nie, že ? ;-)
P.S.: Hoci je na trhu množstvo anomálií (napr. iPhone 5c je v súčasnosti na nete drahší ako iPhone 5s), bude ťažké pred súdom dokazovať, že tá cena bola zo strany obchodu zadaná nie omylom, ale vážne. (ktovie, aká je nákupná cena ? ... ak je 119€ a viac, tak je to vopred prehraný súdny spor /aspoň podľa mňa/).
ondrakomous03.01.2016 - 11:43 Trvalý odkaz
cetl sis ten dopis, ktery sem daval, zbozi mu nedodali nikoliv z vyprazneni skladu(dostupnosti), ale z duvodu uvedeneho v dopise tj. ze nejaka "vozraly/a prodavac/ka" tam zadala o nulu min, znovu opakuji jejich problem. vubec ho nemusi zajimat nakupni cena telefonu to je uplne zcestny, on si to zbozi objednal a ma v ruce objednavku, to co rikas ty je naprostej blabol, firme ktera porusuje zakon muze byt udelena pokuta kontrolnim uradem, prave ukolem COI je kontrolovat a dozorovat pravnicke a fyzicke osoby dodavajici vyrobky a zbozi na trh tj. i ESHOPY! kdyz ti zbozi nedodaji, tak jim napises, ze podnikes dalsi kroky, nenech si kalet na hlavu od nejakyho ESHOPU!!! ale mas pravdu, ze COI to zajimat nebude, tak to da pravnikovi, ma 100% jistotu, ze vyhraje, jeste kdyz mu poslali takovej blabol, ze se "upsali". HOwgh.
Borland03.01.2016 - 11:53 Trvalý odkaz
Podobny pripad som uz riesil. Stihol som si objednat hodinky Moto 360 za smiesnu sumu tiez cez obchodny dom. Samozrejme islo zase o "chybu" a objednavku mi zrusili. Cele som to dal na SOI. Viete, co sa stalo? Dali za pravdu eshopu, pretoze som obdrzal "len" potvrdenie o objednavke, nie fakturu. Cize v praxi to znamena, ze aj ked stihnete kupit tovar za super cenu, dostanete mailom potvrdenie so sumou, obchod to aj tak moze zrusit, ked zisti, ze sa pomylil
Na SOI som podal odvolanie s tym, ze podobnymi praktikami moze obchod predavat za 1€ vsetok tovar a zvysovat si tak traffic svojich stranok. Nasledne moze rusit vsetky objednavky, co je velmi neseriozne. Bohuzial, SOI uz toto neriesi.
ondrakomous03.01.2016 - 11:58 Trvalý odkaz
to ze si ty neuspel, neznamena, ze on neuspeje taky, na SOI te kazdy odpalkuje, ale on ma proste v ruce objednavku a to zbozi mu podle zakona patri, ze tys to vzdal a nesel si do pravniho sporu, tak to je holt tvuj boj. zadny obchodnik na tohle nema pravo, aby klientovi psal vety, typu sorry preklepli jsme se. to proste neni akceptovatelne. argumenty, ze nemame na sklade, ze zbozi doslo, ze sme se sletli jsou uplne lichy, protoze ZAKON RIKA V TOMTO PRIPADE JASNE. PRODAVAJICI MA POVINOST ZBOZI DODAT, ZADNA JINA VARIANTA NEEXISTUJE, TO SOU JEN UBOHE VYMLUVY ESHOPU. za svoje prava musi clovek bojovat fakt tvrde a neni to nikdy ztraceny, i proti takovym velkym eshopum muze uspet, pokud to predem nevzda.
Borland03.01.2016 - 12:07 Trvalý odkaz
Ondro, ja mu drzim palce, len som chcel zdielat svoje skusenosti.
Plne suhlasim s tym, ze na toto obchodnik nema pravo, ale kes uz ta nepodpori ani SOI, sance su nizke.
ondrakomous03.01.2016 - 12:24 Trvalý odkaz
soi ma jasne dany pravidla, jasne ze ti reknou po telefonu, ze to neresi, ze to neni jejich problem, ale ty mas moznost podat oficialni stiznost, nejak se to jmenuje, to vyplnis a posles jim to s prilohamy a oni se tim musi zabivat, pak ti daji nejaky vyrozumeni napr. obchod nepochybil, takze je ti to stejne k prdu, protoze obchodnik ti rekne,ze ho to nezajima, ze ma kamose na soi taky, jedina moznost je mit dobryho pravnika, kterej celou vec vyresi za tebe. nic jinyho nefunguje, pokud nemas prachy tak se obratit se na ochrance lidsykch prav, to jediny pomuze udelat poradnej vitr, nase coika rozdala pred vanocema pokuty, ale pro ty firmy jsou to smesny castky, je to jako plivanec do rybnika, dyt nas velky operator se smeje, kdyz dostane pokutu od ctu, horsi j, ze se vytratila slusnost a dobry mravy! maly podnikatel si tohle nemuze vubec dovolit, protoze ho okamzite zsikanuje minimalne tucet uredniku a tem velkym je to jedno, tam posles mail a ten si preda ctyricet zamestncu se slovy "to neni v nasi kompetenci", bohuzel je to jak pises lobby techto velkych firem-eshopu je prednejsi jak prava jednotlivce
oxy03.01.2016 - 12:30 Trvalý odkaz
Ondro tvoje právne vedomie mi niekedy pripomína našich farebných spoluobčanov.
Tým že štandardná cena tovaru je 200 a ty kupis za 100 tak je jasne ze cena je podozrivá hlavne keď tam nie je nápis "zľava 50%" čiže sa jedna o chybu zo strany obchodu za ktorú sa ospravedlnili a to je dôvod na zrušenie objednávky. Ked sa pôjdeš súdiť tak oni dokážu ze sa jednalo o chybu a tebe ako spotrebiteľovi bolo na začiatku jasne ze je to chybná cena. Staci si spomenúť na kauzu iPhone z alzy, kde bola hromadná žaloba a vysudili prd..
Čiže áno máš právo sa sťažovať sa, podávať žaloby súdiť sa... Ale nic neziskas
ondrakomous03.01.2016 - 12:49 Trvalý odkaz
kazdej tady uvadi nejaky priklady, je mi to ukradeny, protoze jednotivy kauzy neznam, cili nemuzu posoudit pravdivost Vasich tvrzeni, v tomto pripade je jednoznacny, ze prodejce pochybil a bud to bude pro protistranu akceptovatelny, nebo nebude, tj. pan ucini pravni kroky, ja se rozhoduji na zaklade svyho svedomi, rozumu a toho, co jsem vycetl v zakone. pred zakonem jsou si vsichni rovni, je uplne jedno jestli sem Rom, Madar, Slovak, nevidim duvod proc se zastavat nejakyho spinavyho eshopu. od rozhodovani jsou tu soudy, ze nic nezjiska je tvuj osobni nazor, stejne jako nazor cloveka pred tebou, nema zadnou vahu v jeho pripade, kazdy pripad je posuzovany individualne na zaklade faktu,on ti fakta rekl a je jenom dobre, ze o svy zkusenosti podelil.
oxy03.01.2016 - 12:55 Trvalý odkaz
Ondro práva ma spotrebiteľ a aj predávajúci.
Tak často sa ohanas právnikmi, čo keby si sa niekedy snimi aj porozprával aby ti určite veci vysvetlili?
Borland03.01.2016 - 13:04 Trvalý odkaz
Ondro, verim, ze sa snazis svojimi direktivnymi nazormi pomoct, ale bolo by lepsie uviest svoju vlastnu skusenost. Vypovedna hodnota tvojich pravnych rad je rovna nule. Uz si to skusil TY SAM pravne riesit podobny pripad?
ondrakomous03.01.2016 - 13:05 Trvalý odkaz
citoval jsem vety, ktery jsou v zakone, pokud je pravni vyklad jasny, tak by mel soud rozhodovat podle vykladu prava. Prodavajici ma povinost zbozi dodat, tato veta nemuze byt jasnejsi. je to chyba eshopu, ze si neprekontroloval spravnost udaju, on jako zakaznik pouze odkliknul zbozi, nic jineho udelat nemohl, on je ten poskozeny, podnikani a ucetnictvi neni holubnik,on jako klient nemuze za to,ze prodavajici zanedbal svoji povinost vyplivajici ze zakona. Vtom zakone je napsany, ze mas zbozi dodat, ty tady argumentujes nesmyslnama recma, ze kdyz zbozi je vyprodane atd...nesmysl. obchodnik musi mit uvedeny presny pocet Ks, cili skladovou dostupnost,termin dodani a presnou cenu. ne si vymyslet, lhat a podvadet. ze se nekdo upsal, to je obycena vymluva. ja neresim, ja sem boxer.
oxy03.01.2016 - 13:15 Trvalý odkaz
Ondro chod za právnikom a porozprávať sa snim, zákon sa nesklada len z jednej vety ktorej jedinej rozumieš.
ondrakomous03.01.2016 - 13:21 Trvalý odkaz
ja mam v rodine soudkyni, kdyz budu neco potrebovat, tak se ji muzu zeptat, ale myslim si, ze sem na tolik inteligentni, abych vedel, ze v tomto konkretnim pripade mam 100% vpravdu, me prijde bizarni, ze se eshop muze vymlouvat na skladovou nedostupnost, nebo na to, ze se nekde upsali v cenovce, prijde mi to jako totalni amaterismus. Podnikatel by mel mit prehled o stavu sveho skladu, o terminu dodani tovaru a o cene tovaru, nez tyhle tri veci publikuji, tak to musim mit prece odkontrolvany. Eshopy budou mit vzdycky navrch, uplne vidim, jak nejaky obchodnik lze, "ted si to objednalo 100lidi najednou, nemam," dneska ma eshop kdejaky Pepik s vyucnakem, cela ta chatra zlodejska se zameruje na virtualni podnikani, jediny co se da poradit, ze clovek by mel kupovat jen s overenych eshopu.
paul03.01.2016 - 13:22 Trvalý odkaz
Som rad ze aspon niekto tu ma otvorene oci a rozumie tomu ;-) a ako hovoris, nech ide sa poradit s pravnikom, hociktory mu hned povie ze ani sa to nema snazit riesit, je to zbytocne, neuspeje.
ondrakomous03.01.2016 - 13:28 Trvalý odkaz
jenze pravnik ti tohle nikdy rict nemuze, protoze ty ses jeho klient a on musi delat, co mu reknes ty, takze kdyz za nim prijdes a reknes, hele pujdeme do toho, tak proc by to nemelo jit, proc by ti to rozmlouval, kdyz vyklad je jasny?! on ti maximalne muze vysvetlit jiny vyklad zakona, ze si ho treba vykladas podle sebe, tato varianta je ale v pripade, ze vec je treba z pravniho hlediska slozita, v tomto pripade je popsana velice jasne a srozumitelne, ale ani to ti nezarucuje, ze uspejes, proste musis byt rozhodly a jit do toho.
Manobb03.01.2016 - 15:49 Trvalý odkaz
re: ondrakomous
"Prodavajici ma povinost zbozi dodat, tato veta nemuze byt jasnejsi. je to chyba eshopu, ..."
... ad.1) áno, má ho povinnosť dodať len v prípade, že ho más skutočne skladom
... ad.2) to nevylučuje možnosť, že ho má povinnosť dodať len za cenu, ktorú považuje za správnu ... t.j. ak je cena v eshope mylná, vzťah má smerovať k dohode (ak zákazník nepristúpi na cenu, dohoda nie je)
... ad.3) keď ten tovar skutočne nemá, čo má zákazníkovi vyplatiť cenu tovaru ? Neblázni.
"obchodnik musi mit uvedeny presny pocet Ks, cili skladovou dostupnost"
... áno, musí ju mať účtovne v poriadku, to však neznamená automaticky, že na e-shope musí byť uvedený aj aktuálny počet kusov !!!
... technicky to nie je ani reálne, keďže množstvo zákazníkov si tovar dá do košíku a ešte ďalej surfuje ... a nie vždy aj objedná. Ak by sa odpisovali stavy okamžite po vložení do košíka, strhol by sa neprimeraný konkurenčný boj (nahádzali by sa lukratívne produkty do košíka a e-shop by mal hne´d stav 0 ks, hoci nedošlo ešte k objednávke ... Chápeš ?)
.... ak sa odpisuje stav až po odoslaní objednávky, môže nastať ten prípad, čo som pôvodne popisoval, t.j. 2 a viac zákazníkom sa mohol tovar javiť ako skladom (povedzme 1ks) a po odoslaní objednávky môže byť uspokojený len jeden z nich. U veľkých e-shopov (1000 obj/denne) nie je výnimkou, že v jednej minúte príde i viac ako 1 objednávka.
ZÁVER:
Nechápem ľudí, čo sa rozčuľujú ako Ty. Však ak nadobudnem dojem, že ma obchod oklamal, tak nabudúce v ňom nenakúpim. Tvoj prípad však skôr poukazuje na "špekulatívny prístup k nákupom", ja ich volám "Lovci chýb !", z ktorých chcú za každú cenu profitovať.
Manobb03.01.2016 - 15:53 Trvalý odkaz
OT: Chlapci, poraďte, čo je lepšia kúpa:
1. Lenovo S60 za 149 €
2. Samsung Galaxy J5 za 189 €
Díky za odôvodnené názory, prečo 1.) alebo 2.).
Je Samsung o tých 40€ lepším strojom ?
ondrakomous03.01.2016 - 16:24 Trvalý odkaz
kdyz udela chybu prodavac v kamennym obchode a da na zbozi spatnou cenu a ja si ho koupim, tak je vsechno OuKey, zbozi zaplatim a odnesu, za tu chybu zaplati PRODEJCE, kdyz udela prodavac chybu musi nyst plnou odpovednost za svoje jednani tj. zbozi mi vydat. V internetovym obchode by to melo byt uplne stejny, neni to zadny spekulovani, hledani chyb, je to pouze kseft, kde plati urcity pravidla. Nemuzes uvadet ceny podle toho jak se vyspis. V internetovych eshopech to bohuzel funguje ja na brachu, bracha na tatu, tata na stryce, stryc na tetu, atd. a pak je to ja nic, JA MUZIKANT.
oxy03.01.2016 - 16:31 Trvalý odkaz
na teba je skoda reagovat :)
ondrakomous03.01.2016 - 16:38 Trvalý odkaz
takovy velky eshop se urcite spletl o 100 euro, ne nekdo ty "tupy blondynce" nadiktoval spatnou cenu, eshopy si bezne dodavaji zbozi mezi sebou, na konci retezce sedi "tlusty prase" v mercedesu, ktery to cely ridi a mysli si, ze si muze delat, co chce, ze je panem sveta. Stejne jako si to myslite Vy dva. kdyz se prodavacka "cabne" v kamennym obchode, tak ma celej obchod smulu a tu skodu, kterou zpusobila musi zaplatit ze svy minimalni mzdy, tak to je kluci. Proc by mel zakaznik pristupovat na dohody, kdyz ma v ruce objednavku, NECHAPU. jediny co on musi udelat je trvat dal na svem a neustoupit ani o mm. rict jednoznacne, podivej se mam platnou objednvaku a ty mi das tovar za cenu v objednavce, to je OK domluva. Takovy prodejce by totiz mel zakaznikovi nabidnout sam sjednani napravy v ramci dobrych mravu! a ne rozesilat spam. Doporucuji se spojit se vsemi ostatnimi na facebooku, bude Vas 100 minimalne, nez to blokli, podat hromadnou zalobu, jednou to nevyslo v alze, ted to vyjde.
Manobb03.01.2016 - 17:22 Trvalý odkaz
re: ondrakomous
"kdyz udela chybu prodavac v kamennym obchode a da na zbozi spatnou cenu a ja si ho koupim, tak je vsechno OuKey,"
Keď pani pri pokladni zistí, že s cenou niečo nie je v poriadku, tak Ti tovar tiež nevydá a cenovka pri tovare sa opraví ...
Áno, áno, ŠOI Ťa bude presviedčať, že Ti za tú cenovku tovar má predať, ale ... dokážeš predajcovi, že tú cenovku tam dal on a nie nejaký dobrák (nechcem rovno napísať, že komplic) ?
A áno, súdiť sa môžeš aj s predavačkou ...
P.S.: Ak je na autosalóne cenovka na mercedese 50.000 € a nejaký dobrák tú cenovku vymení za 50 €, tiež Ti bude musieť predajca meďáka predať za 50 € ? OK, skús to a Tvoj právnik bude mať z Teba radosť, ako Ťa skásne a súd aj tak prehráte.
ondrakomous03.01.2016 - 17:40 Trvalý odkaz
kdyz se bavim o prodavacce, tak myslim prodavacku, ktera ma na starosti markovani zbozi v regalech,no a kdyz tu cenu spatne namarkuje, tak smula a ty odejdes se slevou, pokud se sam neozvez a ta dotycna, ktera tu chybu udelala, tak te to strhnou ze mzdy, jak je na to prijde, KAZDY JE ZODPOVEDNY ZA SVOJE JEDNANI. tady je to trosku jiny pripad, tady se nam to nasobi, protoze ten den si to mohlo objednat klidne 100 lidi, takze tech poskozenych zakazniku je vic a jde v principu o to, ze takovymu prodejci se nechce prijit o usly zjisk, ale zase se bavime o zodpovednosti, serioznosti prodejce. kazdy prodejce je zodpovedny za pravdivost a spravnost udaju, ktere uvadi na eshopu. PRO TEBE TRIKRAT PODTRZENY, SPRAVNOST UDAJU. pro ty menechapavy, POKUD UDELAS CHYBU, MUSIS NEST NASLEDKY. proto by mel prodejce prijit s jinou akceptovalnou variantou pro obe strane, ne jenom rozeslat trapny dopis SORRY.
oxy03.01.2016 - 17:48 Trvalý odkaz
ondro tym ze reagujes na chybu v obchode si poskodeny?
ono to ma postupnost, objednavka-faktura-platba, ak by toto prebehlo tak vysudis vsetko ale tu sme skoncili iba pri objednavke. chapes?(asi blba otazka)
ondrakomous03.01.2016 - 17:50 Trvalý odkaz
a objednavka neni zavazna? ty ses teda podnikal roku. opravdu. snad pri objednavani eshopu nevyplnujes smlouvu, tam vyplnujes pouze objednavku. poskozeny ses tim, ze ti prodavajici NEDODAL ZBOZI PODLE OBJEDNAVKY. misto potvrzeni objednavky mu prisel trapny dopis od vedouci skladu, ze to popletli, podle Vas dvou je to vsechno vporadku, takhle se asi obchoduje na Slovensku.
oxy03.01.2016 - 17:56 Trvalý odkaz
Ako vravíš, nie je.
Ťažko sa to ale vysvetľuje človeku pre ktorého je svet čierno-biely a pravidelne každý týždeň zabudne ktorá je čierna a ktorá biela.
Manobb03.01.2016 - 18:35 Trvalý odkaz
re: ondrakomous
článok 2.2 spomínaného e-shopu znie:
"2.2. Záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho predávajúcim je e-mailové potvrdenie predávajúcim kupujúcemu o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky kupujúcim a po overení dostupnosti tovaru, platných cien a termínu dodania tovaru požadovaného kupujúcim označené ako "potvrdenie objednávky". V prípade zistenia vyššej ceny má predávajúci povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka pred potvrdením objednávky. Až udelením súhlasu zákazníka so zmenou ceny a následným potvrdením (akceptovaním) objednávky zo strany predávajúceho sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý. Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Automaticky vykonávané Oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho, ktoré kupujúci obdrží na svoju e-mailovú adresu ihneď po odoslaní jeho objednávky, sa nepovažuje za záväzné akceptovanie objednávky; toto Oznámenie má len informatívny charakter za účelom upovedomenia kupujúceho o obdržaní jeho objednávky. Na e-mailovú adresu kupujúceho mu budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky."
Ak zákazník v kontexte predošlej diskusie nebude súhlasiť s cenou 219 € a bude trvať na cene 119 €, tak má proste smolu ...
Knoxville03.01.2016 - 18:55 Trvalý odkaz
A co ste si mysleli? Kazdy predajca to ma takto osetrene.
Sud by zakaznik prehral a este aj pekne zaplatil...
oxy03.01.2016 - 18:57 Trvalý odkaz
knox vsetkym je to jasne az na jedneho.
ondrakomous03.01.2016 - 19:10 Trvalý odkaz
pro me existuje jen podnikatel, ktery je poctivy a dostoji vsem svym zavazkum, protoze je poctivy, je uplne jedno jestli prodava pres eshop, nebo nekde v kamennym obchode, POCTIVY PRODEJCE NEMENI CENU PO OBJEDNANI ZAKAZNIKEM, nebavime se o dostupnosti zbozi a nedodani z duvodu SKLADOVE NEDOSTUPNOSTI. Mam pocit, ze se tady bavim s partou krivaku a o tobe nerde vim 100%, ze si krivak. Vrana k vrane seda, ja se tady zastavam cloveka, ktery je podle me v pravu. On totiz chce jediny, aby mu PRODEJCE VYDAL ZBOZI, NA KTERY MA PODLE OBJEDNAVKY NAROK.
oxy03.01.2016 - 19:20 Trvalý odkaz
Nie ondro nebavis sa s "partou krivaku" len si narazil na ľudí čo žijú v aktuálnom storočí, prestali byť naivní hneď po puberte a začali chápať písaný text.
ondrakomous03.01.2016 - 19:24 Trvalý odkaz
to, ze ty ze svyho pokrivenyho podnikatelskyho podlehu chapes realitu podle sebe, je tvuj problem ne muj. Od toho jsou zakony, aby chranili prava spotrebitele, kupujiciho, prijde mi absurdni, ze se zastavate prodejce, ktery se omluvi elektronickym dopisem se slovy, ze uvedl spatnou cenu. Prijde mi absurdni, ze to povazujete za normalni. Normalni je totiz dodrzovat dohody, plnit objednavky, NE spekulovat a vymlouvat se a hladat klicky v zakonech, OSPRAVELNOVAT SE pred sebou samym, kdyz vi, ze podvadi, tak jak se to deje v tomto pripade, jenom to ukazuje na tvuj, Vas pokryveny charakter, co to je za eshop, ze se k tomu nedokazou postavit vecem celem a posila omluvny dopisy pres nejakou manazerku mailem.
Knoxville03.01.2016 - 19:30 Trvalý odkaz
Takto to funguje v drvivej vacsine e-shopov.
Neviem odkial z jaskyne si prisiel ked sa tomu cudujes. Pokial ti tak na tom zalezi chod hajit jeho prava a bojovat proti takymto predajcom.Si smiesny a naivny zaroven...
ondrakomous03.01.2016 - 19:34 Trvalý odkaz
podivej se COI rozdala u nas pred vanocema rekordni pokuty eshopum, tohle je presne ukazkovej pripad, kdy to je na flastr, pokud se prokaze, ze to napr. tento eshop delal opakovane, ze to takhle je roky zavedeny, ze to takhle funguje neznamena, ze je to v poradku, od kdy je jiny nazor smesny. proc bych se tomu cudoval, vim jak to funguje, ale taky vim, ze se branit lze, vzdycky je sance na uspech, i kdyby byla uplne mala, tak ta sance vzdycky existuje. vy toho cloveka zbytecne odrazujete. staci si precist diskuzi tady http://obchody.heureka.sk/obchodny-dom-sk/diskuse/ pochybuji o ferovosti prodejce. cituji "dne 4. júna 2013
Lukas Lomnancik: Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé problémy. Je nám líto, že na webových stránkách byli uvedeny chybné informace. Budeme dělat vše proto, aby se to již v budoucnu neopakovalo.
Kristýna Ondrovičová - oddělení zákaznické spokojenosti," delaji to pravidelne.
oxy03.01.2016 - 19:56 Trvalý odkaz
ondro pises:Normalni je totiz dodrzovat dohody. oni sa na niecom dohodli? dohodnuti by boli ak by bola potvrdena objednavka.
"od kdy je jiny nazor smesny" mat iny nazor je v poriadku ale opakovane niekoho zavadzat, ohanat sa pravnikmi, zakonmi, COI... etc a pritom je kazdemu jasne ze trepes zcesty, upne nezmysly o veciach ktorym sa nerozumies. tak sorry ale to uz vsetkym smiesne je.
a to ako ja chapem realitu :) zjavne inak ako ty, ale na druhu stranu velmi podobne ako bezny smrtelnik
ondrakomous03.01.2016 - 20:03 Trvalý odkaz
dej nejaky argument, muzu ti rict, ze neni normalni, kdyz si u tebe zakaznik objedna zbozi a ty mu druhej den reknes, ze to z nejakyho duvodu nejde, ze ses spletl, TO U NAS NEEXISTUJE V ZIVOTE BYCH SI TOHLE NEDOVOLIL VYPUSTIT Z PUSY, ZE SEM SE SPLETL, ZE TO NEJDE, ZAKAZNIK NAS PAN, I KDYBYCH TO CELY MEL ZAPLATIT Z KAPESNYHO A MUSEL TO SHANET TREBA V AFRICE, TAK TO ZAPLATIM A SVYM ZAVAZKUM VZDYCKY DOSTOJIM, TO JE FER. Chci mit do konce zivota jenom dobrou karmu.