O2 zjednocuje systém pre zákazníkov a predajcov

O2 ako prvý operátor na Slovensku zjednocuje platformu pre zákazníkov a predajcov. Prechod na nový systém však bude sprevádzať krátkodobá nedostupnosť niektorých online služieb. Väčšina zákazníkov niekoľkohodinové obmedzenie ani nepocíti, zvyšní sa môžu pripraviť už vopred.

O2 po vzore najúspešnejších globálnych spoločností, ako napríklad Amazon či eBay, plánuje zjednotiť platformu pre svojich zákazníkov aj predajcov. K zjednoteniu systémov dôjde postupne, pričom prvá fáza zjednotenia nastane už túto nedeľu 9. augusta, kedy O2 premigruje na novú platformu svoje webové stránky.

V súvislosti so zmenou informoval už operátor svojich zákazníkov prostredníctvom všetkých dostupných kanálov (webová stránka, Facebook, SMS správy) o dočasnej nedostupnosti niektorých svojich služieb, ktoré súvisia práve s internetovými stránkami O2.

Zmenu webovej platformy plánuje O2 na nedeľu 9. augusta, pričom služby súvisiace s internetovými stránkami budú obmedzené v čase od 6,00 hod. ráno do 22,00 hod. večer.

Čo to znamená pre zákazníkov? Nedostupnosť internetovej stránky sa dotkne samotnej web stránky spoločnosti, e-shopu, Zóny Moje O2 a Analýzy spotreby. Zákazníci si tiež nebudú môcť dobiť kredit prostredníctvom internetu, platiť za faktúru online, či aktivovať SMS dobíjanie. Nemusíte mať však obavy, všetky ostatné služby budú fungovať rovnako ako vždy.

Na obmedzenie služieb upozorňuje operátor už od štvrtka, a tak každý, koho by sa nedostupnosť niektorých služieb mohla dotknúť, sa môže už vopred pripraviť.

Oznámenie nájdete na internetovej stránke O2, v e-shope i v zóne Moje O2, pričom všade sa uvádza aj podrobný návod pre zákazníkov, aby plánovanú zmenu výraznejšie nepocítili. Zákaznícka báza, ktorej sa tieto zmeny môžu najviac dotknúť, dostala už od O2 informačnú SMS správu a operátor aktívne komunikuje aj prostredníctvom sociálnych sietí.

Čo O2 odporúča svojim zákazníkom, ktorých sa zmeny môžu dotknúť:

Ak používate predplatenú kartu a zvyknete si dobíjať kredit online:

Dobite si kredit v dostatočnej výške už teraz. Ak by ste to nestihli, v čase výpadku si môžete kredit dobiť cez bankomat.

Ak máte program s platbou na faktúru:

Naplánujte si kontrolu spotreby, online úhradu faktúry či aktiváciu balíčka v zóne Moje O2 ešte pred začiatkom výpadku. Počas neho to už nebude možné.

Kam sa môžem v čase dočasného obmedzenia služieb obrátiť?

Spotrebu a faktúry si môžete skontrolovať v mobilnej aplikácii Moje O2. Je dostupná pre OS Android a iOS a stiahnete si ju v Google Play alebo App Store. Aplikácia bude dostupná počas celej doby.

Kredit si môžete dobiť cez bankomaty. V prípade potreby môžete kontaktovať O2 na Zákazníckej linke 949, ktorá bude v tom čase bezplatná, alebo môžete navštíviť niektorú z predajní.

O2 po zavŕšení zjednotenia platforiem bude svojich zákazníkov na predajniach obsluhovať v rovnakom prostredí, aké uvidíte v pohodlí svojich domovov po zadaní www.o2.sk do svojho prehliadača. Toto revolučné riešenie prinesie zákazníkom i zamestnancom O2 predajní viaceré výhody a okrem iného ušetrí i čas strávený pri vybavovaní požiadavky na predajni. Prechod na nový systém bude na predajniach prebiehať postupne, počas niekoľkých týždňov.

Doplnené: rovnaká nedostupnosť služieb postihne v rovnakom čase aj operátora Tesco mobile.

Diskusia k článku:

nanoSIM 07.08.2015 - 18:29

Lenka, zabudli ste na samostatne fungujúceho (aj keď bez licencie) operátora Tesco mobile. Tesco mobile na svojom FB píše, že spúšťanie novej platformy spôsobí aj dočasnú nedostupnosť dobíjania kreditu pre Tesco mobile. :-)

Lumiak62508.08.2015 - 13:03 Trvalý odkaz

Tesco mobile žiadnu licenciu nepotrebuje. Je to značkový operátor, kde má O2 50% a Tesco 50%. SMS mi došla, iba na Tesco o dočasnom výpadku dobíjania.

Bonyek@azet.sk10.08.2015 - 18:16 Trvalý odkaz

k akým zmenám pri zjednotení vlastne došlo.?
mne mobilna verzia stránky m.o2.sk na mobile, už nefunguje vobec. a klasická web verzia tiež nie, a je jedno aký prehladač/nastavenie použijem. zobrazí sa akási "aplikácia" verzia, a nedá sa jej nijako zbaviť.
Vie niekto o nejakej možnosti ako načítať v mobile klasicku stránku ako pre PC.?
Ps.
v mini opere sa to zobrazuje takto, prvé 2.obrázky zvolene klasike zobrazenie, ostatné JEDEN STLPEC.

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/s6v5r1snl/128.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/hlbaf1mc1/129.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/f59h1749d/130.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/4jplp6xxt/131.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/ly9txgv2p/132.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/nepxtcndd/133.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/qmuf6e9n5/134.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/r0vr5ztqp/135.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/][img]http://s6.postimage.org/r25ozevkh/136.jpg[/i…]

[url=http://postimage.org/]image hosting 10mb limit[/url]

Lenka Ivančíková10.08.2015 - 21:31 Trvalý odkaz

mne mobilna verzia stranky bezi na Safari a iPhone uplne bez problemov. zakaznik si na webe moze vsimnut mensie kozmeticke upravy, moznosti v e-shope a podobne. Hlavna zmena nastava na predajni pre predajcov. Ich system bude iny nez doteraz, to ale zatial bezny zakaznik doma za pocitacom nevidi. :)

Celá diskusia 17 príspevkov