Na stretnutí s novinármi sa zástupcovia najmladšieho operátora venovali nielen uvedeniu nového balíka TO.10, ale aj spusteniu novej zákazníckej zóny.
Sekcia Moja zóna sa na web operátora objavila už v piatok, no postupne na nej pribúdali ďalšie funkcionality. Nastaviť si tu môžete automatické dobíjanie kreditu z platobnej karty v určený deň v týždni či mesiaci, automatické dobitie pri poklese kreditu pod stanovenú úroveň alebo klasické jednorazové dobitie, avšak aj viacerých SIM kariet naraz v jednom kroku.
Máte tu podrobný prehľad o aktuálnom stave kreditu, spotrebe za určené obdobie, vidíte, koľko ste minuli na volania, správy a dáta. Môžete si tu stiahnúť aj doklady o úhrade. V budúcnosti sa bude dať pozrieť spotreba na konkrétnom čísle i spätne, niekoľko mesiacov dozadu.
Na plnohodnotné využívanie Mojej zóny je potrebná registrácia cez e-mail, na zistenie spotreby sa musíte prihlásiť s telefónnym číslom a bezpečnostným SMS kódom. Na občasné i pravidelné dobíjanie kreditu stačí zaregistrovať platobnú kartu a o zvyšok sa postará systém. Samotné údaje o karte však neukladá operátor, ale Tatra banka, s ktorou 4ka spolupracuje. Prostredníctvom platobnej karty môžete kredit dobíjať jednorazovo, pravidelne alebo automaticky.
Pre dobitie kreditu na jednotlivých SIM kartách ako aj pre transakcie na platobnej karte je možné nastaviť finančné limity, aby ste mali dobíjanie kreditu pod kontrolou.
Pri pravidelnom dobití kreditu si nastavíte jeho výšku a časový interval, môže to byť mesiac či týždeň alebo konkrétny deň (napr. 15. deň v mesiaci), kedy chcete mať kredit dobitý. Pri automatickom dobití si nastavujete sumu dobitia, ak kredit klesne pod hodnotu 0,50 eura alebo jedno euro. Vtedy sa automaticky pripíše kredit v nastavenej hodnote, ktorá môže byť 4, 8, 10, 12 alebo 16 eur.
Do budúcnosti plánuje 4ka funkcionality Mojej zóny naďalej vylepšovať, pričom ďalšie novinky majú pribudnúť ešte počas tohto roka. Mobilnú aplikáciu s možnosťami Moja zóna operátor zatiaľ neplánuje, podľa vyjadrení majú responzívny web, ktorý sa prispôsobí zariadeniu, z ktorého sa na stránku pristupuje, takže všetky funkcionality sú prístupné aj z mobilu či tabletu. Do budúcna však operátor nevylučuje ani vytvorenie mobilnej aplikácie.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku:
huje© 19.09.2016 - 16:42
Zdroj: tlačová správa - to ako vážne?
Manobb19.09.2016 - 22:24 Trvalý odkaz
Tak si to zhrňme:
1.) nastavenie siete "ručne na 4G 4ka" nie je riešením, pretože by bol človek pri pohybe v budovách obchodných centier, na okrajových častiach (sídliskách), ale i pri cestách medzi mestami v podstate viac bez signálu ako so signálom,
2.) nastavenie siete "ručne na Telekom SK" rovnako nie je riešením, pretože zmazáva snáď jediný benefit 4ky, a to cenu 1€ za 1 GB v 4G sieti
3.) nastavenie siete "automaticky s preferovaním 4G/3G/2G" taktiež nie je riešením, pretože vzhľadom na mizerný 4G signál (1-2 paličky a menej) dochádza k problémom pri prepínaní sa medzi sieťami 4G od 4ky a 2G od Telekomu ako národného roamingového partnera)
I keď ešte stále mám jedno číslo v sieti 4ky, vážne zvažujem odchod z tejto siete práve kvôli horeuvedeným dôvodom, pretože podľa môjho názoru sa s jednou SIM nedá plnohodnotne v 4ke fungovať NEDÁ !!!
P.S.: Hoci som hľadal nejaký Dual SIM, tak s dobrou baterkou, LTE pásmami pre SR, displejom 5,5" a viac, s rozlíšením FullHD v dobrej cene som žiaľ nenašiel ...
P.P.S.: Otázkou zostáva: Dostane sa vôbec 4ka niekedy do stavu, aby ju bolo možné plnohodnotne používať na jednej jedinej SIM ???? Ja si myslím, že minimálne niekoľko rokov určite nie !!! a to ma odrádza čakať.
Rastislav.j19.09.2016 - 22:53 Trvalý odkaz
Manobb ak nevieš využiť operátora k svojej spokojnosti tak neváhaj a migruj k inému
Peter20.09.2016 - 00:34 Trvalý odkaz
Manobb: bohuzial si myslim,ze nie.. aj preto nezverejnuju mapu pokrytia.. Slovaci, co simysleli, ze za par korun postavia par BTSiek /a potom sa chvalie, za vlastnou sietou pokryvaju 70%obyvatelov.. - sak stací postavit par BTSiek do BA, KE, ZA, PO, BB, ZV... a maju pokrytych 70% SVK, samozrejme jedna BTSka tam, kde ma telekom 2-3 (a uplne inu uroven signalu)...
Cena super, ale bohuzial, ako mobilny operator nie. Skor staticky - znamy ma SWAN 4G LTE 100GB za 5€ v praci, a je spokojny. Lenze sa nehybe. Mozu davat balicky, bez normalneho signalu na data je to onicom, clovek ani 10GB nevyuzije.. A je jasne, ze data nebudu davat lacnejsie ako telekom v datovom roamingu...
galaxi20.09.2016 - 01:09 Trvalý odkaz
Je to o sieti. Swan/4ka ešte je to slabe stou sieťkou.