Všetky divízie LG vytvorili v treťom kvartáli tohto roka tržby spolu vo výške 13,2 bilióna kórejských wonov (11,8 mld. USD) a prevádzkové výnosy na úrovni 283,2 miliárd KRW (252,7 mil. USD). Historicky najvyšší prevádzkový zisk a a maržu vyprodukovala divízia LG Home Entertainment, ktorej výborné výsledky kompenzovali pokles predajov a prevádzkovú stratu mobilnej divízie. Tam sa LG v uplynulom kvartáli nedarilo.
Mobilná divízia LG vytvorila v Q3 2016 tržby 2,5 bil. KRW (2,3 mld. USD), čo je o 23 % menej než v rovnakom kvartáli minulého roka. Nižší predaj prémiových zariadení a zvýšené výdavky za marketing prispeli k prevádzkovej strate vo výške 436,4 miliardy KRW (389,4 mil. USD).
V sledovanom období dodalo LG na trh 13,5 miliónov kusov smartfónov. Oproti predchádzajúcemu štvrťroku stúpli v Severnej Amerike tržby z predaja o 14 %. Prioritou aktuálneho štvrtého kvartálu je zvýšenie predaja nového top modelu LG V20 a výrobca sa bude viac venovať aj sériám K a X.
Zdroj: lgnewsroom.com
Diskusia k článku:
Roman Minárik 31.10.2016 - 17:52
Sa nečudujem :-) LG je TOP! LG 4ever :-)