Výnosy spoločnosti vzrástli v prvom štvrťroku oproti vlaňajšku o 7 % na takmer 64 mil. eur. Zisk pred úrokmi a zdanením (EBITDA) narástol na 21,4 mil. eur. Najrýchlejšie rástli výnosy z dát.
V úvode roka prinieslo O2 nové dátové paušály s objemom až 20 GB dát. Priemerná mesačná spotreba na týchto paušáloch je 7,5 GB. Pre zaujímavosť - priemerný zákazník dátových paušálov má 34 rokov.
Zároveň operátor zaznamenal nárast výnosov z hardvéru, čo možno pripísať zavedeniu ponuky nákupu hardvéru za úvodnú platbu 2 €, ktorá zariadenie pre niektorých zákazníkov zatraktívnila.
Počet zákazníkov sa oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka zvýšil o 4 % na 1,892 mil. Najvýraznejšie rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorých podiel na celkovej zákazníckej báze vzrástol k 31. marcu na takmer 57,7 %.
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v prvom štvrťroku 2017 u zákazníkov platiacich na základe faktúry 12,6 eur a u zákazníkov s predplatenou kartou 5,4 eur. Priemerné mesačné ARPU tak vychádza na 9,55 eur, čo je oproti poslednému údaju z konca roka (9,567 eur) len veľmi mierny pokles.
Pri príležitosti svojho 10. výročia prinieslo O2 nielen nové dátové paušály, ale aj kampaň Dobré dáta. Prostredníctvom 10 ambasádorov a ich 10 posolstiev vyzýval operátor každého, aby sa zapojil do kampane a svojou troškou prispel k zlepšeniu Slovenska. Za odmenu mohli zákazníci získať bezplatné dáta navyše. Do prvej polovice výziev ambasádorov sa od začiatku zapojilo viac ako 7 500 ľudí, ktorí sa postarali o vyše 15 tis. splnených výziev.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: