V druhom tohtoročnom štvrťroku predstavovali výnosy Lenovo 10 miliárd USD, medziročne bez výraznej zmeny. Strata pred zdanením bola vo výške 69 miliónov USD, s čistou stratou vo výške 72 miliónov USD.
Hrubý zisk spoločnosti sa za sledovaný štvrťrok sa medziročne znížil o 11 % na 1,4 miliardy amerických dolárov, s hrubou maržou 13,6 %. Základná strata na akciu bola 0,66 USD.
Divízia Lenovo Mobile Business Group (MBG), ktorá zahŕňa smartfóny značky Moto a Lenovo, zaznamenala mimo Čínu povzbudivý rast tržieb na 1,7 miliárd USD a medziročný nárast o 7,6 %. Firma dosiahla svoj verejný cieľ predaja troch miliónov smartfónov Moto Z za prvých 12 mesiacov.
Divízia pokračuje v raste tržieb a zlepšovaní ziskovosti v druhom, po sebe nasledujúcom, štvrťroku, pričom výnosy vzrástli oproti predchádzajúcemu roku o 2 % na 1,7 miliardy USD a marža pred zdanením si prilepšila o 2,2 bodu.
S 11 miliónmi dodaných smartfónov v prvom štvrťroku Lenovo medziročne vzrástlo mimo Číny o 12,3 %, čo bolo spôsobené výrazným ziskom v západnej Európe a Latinskej Amerike, čo predstavuje medziročný nárast o 137 %, respektíve 56 %.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: