Novy telefon po 3-nasobnej reklamacii?
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...














Ing. FijoK 12.10.2005 - 22:27
Mam na Vas taku otazku. Ked 1 telefon budem reklamovat 3x mam narok na novy mobil? Segra sa chce takymto sposobom dostat ku K750i (teraz ma 6610i)
Quo12.10.2005 - 22:30 Trvalý odkaz
Nie,musia ti reklamaciu 3x UZNAT. Skratka-opodstatnena,uznana reklamacia. Moze odstupit od zmluvy a tak si vziat iny mt. Inak jej po tej 3tej mozu dat taky isty ako mala. Ale odstup od zmluvy je vyhodnejsi ;)
Odoslany z Smartphone SPV C500
Ing. FijoK12.10.2005 - 22:32 Trvalý odkaz
A odstup od zmluvy je mozny za akych podmienok?
Spencer12.10.2005 - 22:36 Trvalý odkaz
Quo myslel zrejme odstupenie od zmluvy po 3 reklamacii.
Ak chces odstupit od zmluvy bez toho, aby boli porusene zmluvne podmienky z ich strany platis vysoky sankcny poplatok. Ten je individualny a mal by byt napisany v zmluve.
Ing. FijoK12.10.2005 - 22:37 Trvalý odkaz
to asi nie... skor s tymi reklamaciami ma to zaujima. ked mi 3x tu reklamaciu uznaju, daju mi novy fon ony, alebo si mozem vybrat?
Spencer12.10.2005 - 22:44 Trvalý odkaz
Aha tak. Ponuknu Ti opravu, novy rovnaky telefon aky si mal, alebo odstupenie od zmluvy s tym, ze mozes hned znova podpisat dodatok a zobrat lubovolny telefon z ponuky.
Ing. FijoK12.10.2005 - 22:46 Trvalý odkaz
to odstupenie od zmluvy by mohlo byt riesenie. Dakujem za info chalani :)
Richard Hombauer12.10.2005 - 22:57 Trvalý odkaz
trikrat musi byt uznana rovnaka zavada. ver mi, ze aj kedy co bolom na tretikrat si vymyslia inu zavadu, len aby nemuseli vracat prachy. ;)
Ing. FijoK12.10.2005 - 22:58 Trvalý odkaz
sak ale zavadu uvadzam ja nie?
Spencer12.10.2005 - 23:03 Trvalý odkaz
Vymenia Ti ho aj po viacerych roznych zavadach, len v tomto pripade to uz nie je tak jednoznacne formulovane. Skus v rozhovore pouzit carovnu formulku "Slovenska obchodna inspekcia". ;)
Richard Hombauer12.10.2005 - 23:06 Trvalý odkaz
stavim sa o pivo, ze to nevyreklamujes! ;) tri rovnake zavady, inak nemas sancu. si na Slovensku! :lol:
Ing. FijoK12.10.2005 - 23:19 Trvalý odkaz
riso, ty asi nevies, kde mam original bydlisko :lol: nevadiiii.. mozme sa stavit :D
Skic12.10.2005 - 23:32 Trvalý odkaz
Nooo, Fijocku, mas sancu to zreklamovat, aj ked sme na Slovensku, mne sa to podarilo...
Musi byt tri krat rovnaka zavada, resp. musi byt tri krat vykonana ta ista oprava...
Takze napr. 3x prepalenie fw, a nie vzdy to musi byt len zamrzanie pri wapovani, moze to byt aj mrznutie, proste hocico, ale musia 3x vykonat tu istu opravu...
Spencer12.10.2005 - 23:35 Trvalý odkaz
Ta stavka by Ta stala pivo Risko tak bacha ;) .
Fizzy13.10.2005 - 00:49 Trvalý odkaz
Jasne, rovnaka reklamacia...byvala spoluziacka tak vymenila kedysi dost problemovy Ericsson 2618/2628...pamatate,dost kazovy aj ked velmi dobry.
Inac co take chces reklamovat na 6610i? 3krat!
Odoslany z mobile device
dzulio13.10.2005 - 01:08 Trvalý odkaz
Ja som reklamoval 3650 3krat s tou istou chybou,a nechceli to vymenit,tak som ju pokazil aj 4krat a aj potom robili drahoty,ze potrebuju dobropis zo servisu.Pomohlo mi to,ze uz uplynul skoro cely mesiac od reklamacie,mobil zo servisu poslali,ale do predajne nedorazil.Tak museli vyplatit plnu nakupnu sumu.
Odoslany z Nokia 6600
cejko13.10.2005 - 10:53 Trvalý odkaz
trikrat musi byt uznana rovnaka zavada. ver mi, ze aj kedy co bolom na tretikrat si vymyslia inu zavadu, len aby nemuseli vracat prachy. ;)
To by este nebolo nic, ale vela servisov ti pri tretej reklamacii zrusi zaruku...netvrdim ze to robia pri kazdej trettej reklamacii, no poznam par pripadov. Reklamacny poriadok hovori: 3 x ta ista zavada, alebo 4 x rozne zavady.
cejko13.10.2005 - 10:55 Trvalý odkaz
Zakonom stanovena lehota je 30 kalendarnych dni, ak ti do tej doby nepride domov doporuceny list s vyjadrenim k reklamacii, mas automaticky narok na odstupenie od kupnej zmluvy.
Kurnos13.10.2005 - 11:39 Trvalý odkaz
Pripajam sa na Risovu stranu neveriacich :-) Hoci je to individualne a vela zalezi na stasti, ochote, nahode...Mne napr. pri tretej reklamacii napisali, ze to nie je zavada, ktora obmedzuje vyuzivanie telekomunikacnych sluzieb, cize ju neuznali.
Odoslany z mobile device
Kurnos13.10.2005 - 12:01 Trvalý odkaz
Ako si prisiel na to, ze nemusi byt trikrat ta ista chyba?
Odoslany z mobile device
cejko13.10.2005 - 12:08 Trvalý odkaz
Pripajam sa na Risovu stranu neveriacich :-) Hoci je to individualne a vela zalezi na stasti, ochote, nahode...Mne napr. pri tretej reklamacii napisali, ze to nie je zavada, ktora obmedzuje vyuzivanie telekomunikacnych sluzieb, cize ju neuznali.
Odoslany z mobile device
Ak je v navode na obsluhu napisana funkcia ktora ti nefunguje, tak to nie je pravda. Si predstav ze si kupis auto a nefunguje ti autozapalovac...mas narok na reklamaciu.
cejko13.10.2005 - 12:15 Trvalý odkaz
Ako si prisiel na to, ze nemusi byt trikrat ta ista chyba?
Odoslany z mobile device
Zavada ktora sa prejavuje moze byt sposobena chybou SW alebo HW...niekedy staci prehrat SW...inokedy uz musi dojst k vymene HW.
napr ZAVADA: Vypadava signal. OPRAVA: a) nastavenie mt cez SW. b) Vymena koncaku, switchu, uemka.
Kurnos13.10.2005 - 12:24 Trvalý odkaz
Ano, ved ale to je stale jedna a ta ista zavada => vypadavanie signalu ;-)
Odoslany z mobile device
Angelika13.10.2005 - 13:06 Trvalý odkaz
Takze staci ak im fon donesiem aj treti krat ze nejde joystick a rovno im poviem ze chcem novy alebo az na stvrty im ho tam necham s tym ze novy.lebo uz mam teraz 2x to iste
Odoslany z Nokia mobile phone
Ing. FijoK13.10.2005 - 13:17 Trvalý odkaz
neviem, nieco vymyslim, to nebude problem :)
Richard Hombauer13.10.2005 - 13:27 Trvalý odkaz
Takze staci ak im fon donesiem aj treti krat ze nejde joystick a rovno im poviem ze chcem novy alebo az na stvrty im ho tam necham s tym ze novy.lebo uz mam teraz 2x to iste
Odoslany z Nokia mobile phone
podla mna Ti musi minimalne servis 3x uznat, ze ten joystick nefunguje. ale ked sa vrati zo servisu, ze to bola tretikrat ta ista zavada, mali by Ti vratit peniaze.
Richard Hombauer13.10.2005 - 13:28 Trvalý odkaz
pridam nejake citacie zakonov:
Vybavenie reklamacie vsak nesmie trvat dlhsie ako 30 dni. Po uplynuti tejto lehoty ma spotrebitel rovnake prava, akoby islo o chybu, ktoru nemozno odstranit. Predavajuci je povinny vydat spotrebitelovi doklad o reklamacii a o sposobe jej vybavenia, a to aj vtedy, ak reklamacii nevyhovie na mieste a v celom rozsahu.
Richard Hombauer13.10.2005 - 13:31 Trvalý odkaz
Kupujuci moze namiesto odstranenia vady pozadovat vymenu veci (alebo ak sa vada tyka len sucasti veci, vymenu sucasti), ak tym predavajucemu nevzniknu neprimerane naklady vzhladom na cenu tovaru alebo zavaznost vady.
(pozn. portalu Obcan.sk: Ide o nove pravo patriace spotrebitelom (od vstupu SR do EU). Je potrebne odporucat, aby sa spotrebitelia tohoto svojho prava domahali, nakolko neprimeranost, najma v pripade tovarov beznej spotreby, resp. drobnych bytovych zariadeni, je prakticky neodovodnitelna.)
Predavajuci moze vzdy namiesto odstranenia vady vymenit vadnu vec za bezvadnu, ak to kupujucemu nesposobi zavazne tazkosti.
Neodstranitelne vady
Ak ide o vadu, ktoru nemozno odstranit a ktora brani tomu, aby sa vec mohla riadne uzivat ako vec bez vady, ma kupujuci pravo na vymenu veci alebo ma pravo od zmluvy odstupit.
(pozn. Obcan.sk: Ide o pravo prinaleziace spotrebitelovi, preto ma on pravo volby. Predavajuci mu nemoze niektoru z moznosti upriet.)
Tie iste prava prisluchaju kupujucemu, ak ide sice o odstranitelne vady, ak vsak kupujuci nemoze
- pre opatovne vyskytnutie sa vady po oprave alebo
- pre vacsi pocet vad vec riadne uzivat.
Ing. FijoK13.10.2005 - 13:32 Trvalý odkaz
sestra vravela, ze casto hlasi vlozte SIM, ale to asi na 3-nasobnu reklamaciu nebude... skusim nieco vymysliet s joystickom, alebo ze pada signal.. nieco take
fijok...mam tusenie, kde mas povodne bydlisko a zacinam mlcat. :-X :-D Ale aj tak...ak to dokazes bez konexii, tak Ti kupim pivo aj v centre BA. :lol:ale Risko, o tom ako sa mi to podari rec nebola :lol: :lol: :lol: ale mam rad chapavych ludi :D
Richard Hombauer13.10.2005 - 13:33 Trvalý odkaz
No a toto je uplne najlepsie!!!
Uvedene pravo je spotrebitelom casto upierane, pricom predavajuci sa dovolavaju (je potrebne priznat, ze vseobecne zauzivaneho) argumentu, ze ta ista vada sa musi vyskytnut aspon po jej dvoch predchadzajucich opravach. Taketo zdovodnenie vsak nema vobec oporu v zakone, ktory jednoznacne hovori o "opatovnom vyskytnuti sa vady po oprave" a nepouziva mnozne cislo. Bolo by preto vhodne, aby sa uvedena nezrovnalost medzi praxou a znenim zakona jednoznacnejsie zakotvila v Obcianskom zakonniku. Je vsak jednoznacne pravom spotrebitela odstupit od zmluvy uz pri prvom (opatovnom) vyskytnuti sa vady po jej odstraneni formou opravy veci.
ZDROJ: http://www.obcan.sk/Default.aspx?catID=13&eventID=888
cejko13.10.2005 - 14:45 Trvalý odkaz
Mozno to tu uz Riso spominal...
Veci, ktorĂ? majĂş vady, ktorĂ? nebránia, aby sa mohla vec uĹľĂvaĹĄ na urÄŤenĂ˝ účel, musia sa predávaĹĄ len za nižšie ceny, neĹľ je obvyklá cena bezvadnej veci; kupujĂşceho treba, v sĂşlade s § 618 OZ upozorniĹĄ na dve veci:
* vec má vadu a
* o akĂş konkrĂ?tnu vadu ide.
Kurnos13.10.2005 - 15:03 Trvalý odkaz
No, len je dost tazke povedat co takou vadou je :-) A Riso, dik za ochotu...To som nevedel. Preco potom Orange uvadza 3 krat ta ista chyba??? Nie je to v rozpore so zakonom? Alebo to tak neuvadza? Alebo odkedy plati tento zakon? Kazdopadne je urcite zaujimave pozorovat aplikaciu v praxi :-D
Odoslany z mobile device
Mr.Freeman13.10.2005 - 16:19 Trvalý odkaz
Je to pravda musi byt 3x ta ista chyba ja som ju mal a do kazdeho protokolu mi napisali uplne inu chybu napr. pisal som to ze telefon nevibruje a oni napisali spetne ze z inou sim kartou vibruje :oops: neni to hovadina? no co uz ale vrat me sa k reklamacii ja som volal do Orange ze chcem iny telefon a ze som ochotny zan aj doplatit...odpoved bola: Vas telefon musi mat 3x tu istu zavadu ! :!: a nemal? kaslem na nich (inac takto som chcel dostat Orange SPV a teraz som si kupil SDA z pod ruky a orange mam na salame aj tak zacali klamat ludi :(
brown13.10.2005 - 21:55 Trvalý odkaz
Naozaj musi ist o 3-krat tu istu chybu - ktoru navyse posudzuje odborny servis. Nie klient. Inymi slovami mozte si tvrdit aj 8x ze sa vypina ale ak servis tvrdi ze 2x kontakt 2x bateria a ostatok 4x nic - tak mate smolu.
SOI strasiak? - dajte sa vysmiat vacsinou sa postavi na stranu predavajuceho a v tychto pripadoch dokonca nema pravo odborne posudzovat postup servisu. Skuma len vecnu stranku. Nanajvys moze odporucit, aby ste si dali posudit zavadu inde - a na to vyrobcovia kludne pristupia. Uspesnost je tak akurat 1 ku 50 a navyse cvakas ako murovaty.
Za dalsie, postup je naozaj taky , ze vyjadruju sa nezavisle servisy (nie predajca) ten by celkom rad vratil vyrobcovi starinu a predal novy kus.
Dnes dokonca pri Nokii -akykolvek rizikovy pripad ide do Madarska. Je to taka mala ochrana na pripady ked sa len zbieraju stemple - co naozaj bolo v SR donedavna dosť uspešne. Dnes?... Cejko asi pamata stare casy...
Ku 30 - dnom -predajca nie je povinny upozornovaĹĄ, to ty musis prist na predajnu a zistit ze ho tam 31. den nemaju. To ze v Orange automaticky upozornuju a navyse postihuju predajcov, ak na to zabudnu, je len firemna kuriozita. Nedivim sa ze je tam potom taka fluktuacia.
Naopak, ak si pon neprides, podla obchodneho zakonnika ma - a opravnenem, servis - predajca narok na skladne a aparat je po par mesiacoch legalne jeho. Takze bud vlastne rad , ze ho mas z Orange.
Ja sa pripajam teraz ku skeptikom, co bolo bolo, terazky je majorom Hungaria. Riso moc sa neopi. Urcite vyhras.
Pierre13.10.2005 - 22:49 Trvalý odkaz
Zo skusenosti mozem povedat,ze servis vacsinou zacne robit problemy pri tretej reklamacii,uzna 2x tu istu chybu ale pri tretom pripade si najde milion vyhovoriek,dokazov a dovodov aby to neuznal.Niekedy pomoze zajst priamo za veducim a nedat sa odbit konstatovanim technikov a prijimacieho pracovnika.
Taktiez je pravda,ze si vedia svoje zdovodnenie obhajit,takze je to proti nim tazke.
K vrateniu penazi-toto je na Slovensku takmer nemozne,v drtivej vacsine pripadov to konci vymenou za novy kus,ja ani nepoznam cloveka,ktoremu by sa podarilo dostat plnu kupnu sumu naspat.
Pierre13.10.2005 - 22:55 Trvalý odkaz
Som aj zabudol na nieco este,niekto tu pisal ze odstupenie od kupnej zmluvy sa da aj za 4x rozne chyby.Moj nazor tu je,ze by to mohlo byt uspense pre zakaznika,vid trebars rozne problemy so Siemens x65 radou- toho teda bolo,trebars fw 04 az 12.Tam by to muselo byt relativne lahke dostat spat prachy,a co viem,tak zase aj s tymto su problemy zo strany servisu.
Ma niekto konkretnu skusenost,ze sa mu podarilo povedzme dostat spat peniaze za reklamaciu 4x rozne chyby?
Ing. FijoK14.10.2005 - 16:58 Trvalý odkaz
*off-topic prispevok presunuty do temy Vtiopne obrazky - cejko check your SS - Ing. FijoK*
Quo14.10.2005 - 17:16 Trvalý odkaz
Ano, od aprila, kedy plati 2rocna zarucna lehota plati aj to, ze to nemusi byt 3x ta ista zavada!!!
V tomto porusuju zakon ak tvrdia, ze to musi byt ta ista UZNANA reklamacia. Skratka, musia ju v servise uznat ako opodstatnenu.
Peniaze s5 som takto ziskal za vyreklamovane radio. a 2x mi dali new fon.
dolezite je sa nenechat odbyt a dopredu si prestudovat co to z aktualneho zakona, aby ste vedeli argumentovat.
mne to zatial vzdy pomohlo :)
A pri kupenom CD, kedy reklamaciu nevybavili do 30 dni som automaticky ziadal vratenie penazi
LUDIA, VAZNE TO UNGUJE, ZAKON JE NA NASEJ STRANE, LEN SA NETREBA BAT a TREBA SI ZA SVOJIM STAT :)
demo14.10.2005 - 19:13 Trvalý odkaz
mne sa tiez podarilo dostat s5 peniaze za 3650.to som ju mal f oprave 4krat a na 5krat konecne 3x ta ista zavada.tak mi dali asi po tyzni od poslednej reklamacie 18000 nas5.mno ale to som nemal kupovany foun u operatora ....
Bolek14.10.2005 - 20:41 Trvalý odkaz
Elrond14.10.2005 - 20:47 Trvalý odkaz
mne sa tak podarilo zreklamovat Panasonic GD67. zamrzal a restartoval sa tusim a vzdy mi prepalovali fw (sice mi vzdy dali ten isty a az na treti krat mi dali novsi) a ked som to reklamoval stvrty krat, tak som poslal ziadost do orange o odstupenie so zmluvy a vyhoveli mi. ale bratovi to po 4tej reklamacii n3510i neuznali (a vzdy mal tu istu chybu), takze musis mat aj stastie
Spencer14.10.2005 - 20:55 Trvalý odkaz
Problem na Slovensku nie je b zakonoch, ale v ludoch. Jednoducho nizke pravne vedomie a mala vymozitelnost prava. Ludia sebou nechaju zametat a takto to potom aj vyzera, teda aspon co citam. Mne sa osobne este nestalo, zeby som po reklamacii odchadzal nespokojny.
Pierre14.10.2005 - 23:43 Trvalý odkaz
Je pravda,ze uz isty cas je to pravne lepsie upravene ako kedysi,myslim ze povinnost dokazovat chyby je teraz na servise/vyrobcovi alebo tak niak sa to tam v zakone pise.
Hm to je super,ak teda v reale je mozne za 4x roznu chybu dostat spat prachy,to by ma tesilo ako maleho joja,vela problemov by nebolo az takymi problemami. :) :lol:
Ale dufam ze budem musiet co najmenej v praxi overovat,ako to je
brown16.10.2005 - 22:08 Trvalý odkaz
Neviem preco sa tu stale miesaju hrusky s jablkami.
Este raz musi byt 3* ta ista. Rozne len vtedy ak su sucasne. A ak niekto neveri nech sa pozrie na materialy zo SOI. Aj s vykladom. :smt022
http://www.soi.sk/rspotreb/zoznam/reklamac_01.04.04.htm
Ja pri vsetkom ospevovani noveho zakona tvrdim, ze je horsi ako stary. Po 6 mesiacoch uz dokazujete vy, ako zakaznici - podla stareho bol na mobil normou 12-mesacny limit. Realne ak pridete na predajnu po 6 mesiacoch mozu Vam povedat: dobre - no a co-dokazte ze to bolo uz pri kupe.....
A este nieco- vobec to nie je dobrym zakonom a zlym Slovenskom. Naopak zakon je od pociatku zly a navyse ani neodpoveda pravidlam v EU. Podobne nezmyselne koncipovany zakon je len v Cesku.
Ked si ho precitate tak je tam len milion sposobov ako reklamacii zabranit...
brakin16.10.2005 - 22:14 Trvalý odkaz
stavim sa o pivo, ze to nevyreklamujes! ;) tri rovnake zavady, inak nemas sancu. si na Slovensku! :lol:
5:1 na RISA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-pgx-17.10.2005 - 20:37 Trvalý odkaz
osobna skusenost: ak hrozi ze sa potvrdi narok na vymenu. zrusia zaruku z dovodu porusenia zarucnych podmienok (oxidacia spojov, mechan. poskodenie a pod.)
V kazdom pripade staci 3x zarucna oprava, tzn. ze servis potvrdi a odrtrani vadu,na ktoru sa vztahuje zaruka. Podla zarucnych podmienok sa nemusi jednat o tu istu vadu. Alebo ak servis potvrdi neodstranitelnu vyrobnu vadu (prip.oprava je nerentabilna, napr. vymena RF dosky za 7000,- pricom novy fon stal povedzme 11000) mas narok na vymenu fonu,alebo vratenie ceny,podla toho co ziadas v reklamacii, HOWK
Odoslany z Nokia 6230
igor6918.10.2005 - 14:43 Trvalý odkaz
A myslite ze mne by sa podarila reklamacia 1 bola na baterku napalili mi novy soft. 2 asi za tyzden po prvej vypinal sa pri wapovni napali mi novy soft. 3 neisiel mi joestick dali mi novy joestick a napali soft.
Je to na k700. A keby nieco s tym zasa nieco stane a uznaju mi to tak by mi vratili peniaze za ktore som ho kupil alebo by som mohol doplatit a zobrat novy.
Odoslany z Sony Ericsson K700i
Angelika18.10.2005 - 16:39 Trvalý odkaz
Najlepsie na tom je ze tych 30dni k v skutocnosti 60. 30na zistenie zavady a 30 na opravu. Len to akosi zabudaju uvadzat
Odoslany z Nokia mobile phone
Arrow7918.10.2005 - 16:43 Trvalý odkaz
Jolanka, ani nie... 31 dni je maximalny cas na vybavenie akejkolvek reklamacie. Ziadnych 60 dni nieje ;)
Angelika18.10.2005 - 18:18 Trvalý odkaz
Cudoval by si sa
Odoslany z Nokia mobile phone
Arrow7918.10.2005 - 19:00 Trvalý odkaz
No dik za upresnenie... cudoval by som sa ako kde.. ak je niekde nejaka firma, ktora ti vybavi reklamaciu za 60 dni, tak by si sa cudovala ty co by sa vsetko dalo vymysliet, aby sa drzali zakona...