Reklamacia SE P990
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Lukiki 14.09.2007 - 22:34
Asi pred mesiacom som bol zaniest do opravy SE P990- pokazil sami na nom zadny reproduktor. V oprave bol presne 30 dni, vratili mi ho, vraj vymenili vadny reproduktor za novy. A za necely tyzden sa mi zas pokazil a nehra... Ako je to s tym, ze by som chcel bud vratenie penazi, alebo novy aparat, lebo ma to uz fakt stve. Nikdy nepocujem, ked mi niekto vola... Poradtemi prosim, ako mam postupovat... Lebo byt zas 30 dni bez fonu nechcem...
Marian14.09.2007 - 22:39 Trvalý odkaz
No vymenia ti ho az po tretej, rovnakej chybe... lenze asik ho nemas od operatora, tak ic skus ukecat...
Quo15.09.2007 - 00:52 Trvalý odkaz
RADY SPOTREBITELOM PRI UPLATNOVANI REKLAMACII NA:
- CHYBY MOBILNYCH TELEFONOV
- NEKVALITU POSKYTOVANYCH SLUZIEB SPOJENIA
- NESPRAVNE UCTOVANIE POSKYTNUTYCH SLUZIEB
V suvislosti s kupou mobilneho telefonu (dalej len MT) a sucasnym aktivovanim sluzieb mobilneho telefonickeho spojenia mozu pocas vyuzivania tychto sluzieb nastat rozlicne situacie, tykajuce sa jednak vyskytnutia chyby na zakupenom MT, ako i nekvality poskytovanych sluzieb, prip. nespravnej fakturacie za poskytnute sluzby.
Vo vseobecnosti je potrebne rozlisovat 2 zakladne oblasti problemov a zodpovednosti za ich riesenie, ako i prislusnosti a kompetentnosti kontrolnych organov v suvislosti s ich riesenim.
1. oblast sa tyka zodpovednosti za chyby predaneho tovaru, t. j. ide o pripady, ked sa na zakupenom MT vyskytne chyba.
V tomto pripade ide o klasicke uplatnenie zodpovednosti za chyby (reklamacie) v zmysle prislusnych ustanoveni Obcianskeho zakonnika (dalej len OZ - P 619 a nasl.), kedy spotrebitel ma narok na bezplatne, vcasne a riadne odstranenie chyby v pripade, ze tato je odstranitelna (P 622 OZ).
Ak chyba odstranitelna nie je a sucasne brani riadnemu uzivaniu veci, spotrebitelovi vznika narok na odstupenie od kupnej zmluvy na MT (nie vsak od zmluvy o pripojeni) a vratenie penazi alebo narok na vymenu tovaru (P 623 OZ).
Take iste pravo (t.j. vratenie penazi alebo vymenu tovaru) ma spotrebitel aj v pripade, ak:
- sa na MT v zarucnej dobe vyskytnu sucasne 3 odstranitelne chyby,
- ak sa ta ista chyba, ktora bola v ramci reklamacie najmenej dvakrat odstranovana, vyskytne opatovne, t.j. tretikrat,
- ak predavajuci reklamaciu nevybavi v zakonnej lehote maximalne 30 dni.
Slovenska obchodna inspekcia (dalej len SOI) do 30. 06. 2007 v ramci tejto oblasti mohla konat iba v ramci kompetencii, ktore jej daval zakon c. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebitela v platnom zneni v P 19, v zmysle ktoreho je predavajuci povinny reklamaciu prijat, vydat doklad o jej prijati i sposobe vybavenia, pricom aj zamietnuta reklamacia sa povazuje za vybavenu.
Vybavenie reklamacie nesmie trvat dlhsie ako 30 dni.
Vylucne tuto procesnu – administrativnu stranku reklamacie moze riesit SOI.
Kontrola sposobu vybavenia reklamacie nespada do kompetencie SOI.
Ak spotrebitel so sposobom vybavenia, resp. vysledkom reklamacie nie je spokojny, s predavajucim sa nijakym sposobom nedohodne a vznikne medzi nim a predavajucim spor, rozhodovat v nom moze vylucne vecne a miestne prislusny sud v ramci obciansko – pravneho konania.
http://www.soi.sk/files/rspotreb/zoznam/NOVE_reklam%C3%A1cia%20telef%C3…
Angelika15.09.2007 - 08:09 Trvalý odkaz
Quo ale teraz ti uz aj zrusia dodatok nie nahodou?
Lukiki15.09.2007 - 11:59 Trvalý odkaz
Telefon som nebral od ziadneho operatora, bral som ho normalne z obchodu.
Ale cloveka pekne nastve,ked si kupi fon,ze ho bude vyuzivat a on mu nesluzi... A uz teraz vidim, ze zas budem cakat presne 30 dni,skor mi ho isto nedaju...
Takze asi budem musiet cakat, ze sa potom pokazi aj tretikrat...
Marian15.09.2007 - 12:16 Trvalý odkaz
Ano, bohuzial budes musiet cakat, zakon je v tomto nekompromisny.
Lukiki15.09.2007 - 12:59 Trvalý odkaz
Och joj.... No co uz narobim.Asi nic... Zas budem musiet oprasit nejaky stary fon zo sekretara... :-)