Divny odkaz od O2 - zaloha 15 000 Sk
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...










caretatra 29.03.2008 - 15:35
Pozdravujem. Moj problem je nasledovny. Pausal Pre mna 70 pouzivam od oktobra spolu s dostupnymi datovymi balikmi. Vzdy mi udaje na fakturach suhlasili s udajmi, ktore mi zobrazoval telefon - teraz hovorim o mnozstve prenesenych dat. Zhruba od polovice minuleho fakturacneho obdobia mam aktivovany program DATA 1000. Nove fakturacne obdobie mi plynie od 22. Vcera mi volala ista pani z ceskeho O2, ze zaznamenali prudko zvyseny objem dat "na mojom telefone". Ja na to hovorim, ze je to tak, lebo mam k dispozicii 1GB dat. Ona na to, ze ci som si vedomy toho, ze aktualne to vyzera na fakturu v hodnote cca 15 000,- Sk. Taktiez mi povedala, ze som precerapal vsetky volne data apod. Ja jej na to, ze od zaciatku fakturacneho obdobia som preniesol cca 250 MB dat. Nakoniec sme sa dopracovali k tomu, ze mi povedala, ze v systeme vidi, ze mam cca 200 MB za velmi kratke obdobie, ze je tam podozrenie na zneuzitie (neviem coho), taktiez som sa dozvedel, ze vsetky udaje, ktore mi povedala maju iba informativny charakter a ze to mam riesit s linkou O2 na Slovensku. Tak som tam zavolal a dozvedel som sa asi to iste. Takze moj problem je asi takyto. Co vy na to? Zobrazuje ten ich system iba to, co som preniesol, resp. to, co je nezvycajne - 250 MB za necely tyzden. Ako mohla dotycna pani z Ciech prist na to, ze som preniesol cely objem dat. Je mozne, ze sa moj mobil "myli" (Sony Ericsson W580i od O2)? Je mozne cez mobil preniest za tyzden viac ako 1GB dat cez Operu Mini (pripajam sa rano, vecer a sem-tam aj medzi tym - pozeram sa najma na ebay, a aj baby, co budem klamat, ale nikdy mi jedna session nevychadza na viac ako cca 5MB - vzdy mam na Opere zapnute zobrazovanie obrazkov)? Stahujem dost obrazkov, ale vacsina sa pohybuje do 150 kb. Nikdy nepripajam mobil k pocitacu... Co vy na to vsetko? Doteraz som bol s O2 celkom spokojny, ale nezarucena informacia o tom, ze moja faktura bude 15 000-ova ma dost vytocila - a najma potom, co som sa dozvedel, ze tam vidia iba cca 200 MB (coho presne neviem). Dakujem za Vase nazory.
miguel29.03.2008 - 15:52 Trvalý odkaz
Uff, tazko na to reagovat - je to dost komplikovany problem.. V prvom rade sa Ta opytam, ci si si 22. - to jest na zaciatku fakturacneho overil na infolinke, ci mas ozaj aktivovane O2 Data 1000 - je mozne, ze to spackali, a system ta pozna este ako pouzivatela programu Data 100 (co u O2 nie je ziadny problem). S tym zneuzitim sa mi to velmi nezda... Pri dnesnej dostupnosti a cene datovych sluzieb by to pre "utocnika" nemalo velky zmysel... Nejake automaticke kontrolovanie mailovej schranky nemas? Aj ked tam take mnozstvo dat, to sa mi nechce verit... Alebo este jedna alterntiva - chybne napocitanie spotrebovanych dat operatorom.. Okrem toho ma nic nenapada...
caretatra29.03.2008 - 15:56 Trvalý odkaz
Ja ten program DATA 1000 mam aktivovany cca uz 2,5 tyzdna, bolo mi to povedane kymsi na ich infolinke, takze v tom by som problem nevidel, aj vcera mi bolo povedane, ze DATA 1000 mam. Mne ide o to, ze najprv som sa dozvedel cosi o fakture za 15000,-, potom sa to zmenilo na udaj o akychsi 200MB, co by zhruba suhlasilo s objemom dat, ktore som realne preniesol (co mi ukazuje pocitadlo dat v mobile). Tak neviem, ci oni zle chapu svoj system, alebo co... Fakt neviem, co si mam mysliet.
miguel29.03.2008 - 16:09 Trvalý odkaz
Tak potom je na 70 percent chyba v ich systeme. Skus este raz zavolat na infolinku, mozno natrafis na kompetentneho operatora (ano, aj taki tam pracuju) a skus ten problem vyriesit. Nech Ti povie udaje o spotrebe..
Quo29.03.2008 - 16:58 Trvalý odkaz
Otazka: od kedy do kedy mas fakturacne a od kedy mas Data 1000?
caretatra29.03.2008 - 17:12 Trvalý odkaz
Prva relevantna sms mi prisla 5. marca o 20:42-nou ma informovali o tom,ze mi deaktivovali DATA 30. Nasledne mi prisla sms o tom, ze mi uspesne aktivovali DATA 1000. Nasledujuci den mi prisli rovnake sms, tak som hned volal infolinku, ze co to ma znamenat. Dozvedel som sa, ze DATA 1000 mam naozaj aktivovany od 5.-eho od tristvrte na devat. Fakturacne mam od 22.-eho do 21...
AIR29.03.2008 - 17:48 Trvalý odkaz
No treba preverit tu aktivaciu daneho programu, ja mam problem podobny, ale s hlasovymi sluzbami... zobral som vianocnu akciu kazdy druhy mesiac pausal za 1sk a dodnes mi chodia plne faktury. Uz som to 3x reklamoval a stale mi tvrdia, ze nemam aktivovany ten bonus a ziadnu akciu som nebral... vzdy im mam odfaxovat zmluvu, kde to mam na papieri, ale nikdy to nespracuju... proste na tom fakturacnom maju krasny bordel
caretatra29.03.2008 - 18:08 Trvalý odkaz
Pred chvilou som absolvoval 30-min rozhovor s pracovnickou O2 linky a dozvedel som sa toto: podrobnejsie informacie o datach maju len v Prahe. 15000,- zalohy sa ma brat v pripade ak clovek pretelefonuje (ale zjavne aj prenesie) mnozstvo minut (dat) za kratky cas. A pritom bude asi jedno, ci to je este v ramci volnych dat. Tu zalohu asi budem musiet zaplatit a vratia mi ju po roku. Pracovnicke infolinky som sa spytal preco potom ponukaju tak velke baliky dat (zdoraznujem ze za tyzden som preniesol stvrtinu volnych dat). Odpoved: je to nova sluzba. V predchadzajucich mesiacoch som mal aktivovany balik DATA 30 pricom za mesiac som preniesol celkovo 150MB. To nikomu nevadilo... Aspon ma mohli dopredu informovat.
miguel29.03.2008 - 18:14 Trvalý odkaz
Tak to je ozaj nonsens... By sa tam mohli uz konecne uvedomit v tom O2... Nenormalne, ake to maju pravidla... Aby mali tak perfektne vyskoleny personal, ake maju prisne pravidla na zakaznika....
Richard Hombauer29.03.2008 - 18:28 Trvalý odkaz
tak tych 15 000 Sk by som za takych podmienok urcite nezaplatil. za to, ze minies za stvrtinu fakturacneho obdobia stvrtinu balika mas platit 15 000 Sk zalohu? No to urcite!
toto len tak nenechame, idem tie info okamzite overit. ;) Verim, ze do par dni budeme mat oficialne vyjadrenie k tejto situacii.
caretatra29.03.2008 - 18:30 Trvalý odkaz
Vdaka za podporu. Uz aj tak uvazujem o splatkovom kalendari :-)
borizz29.03.2008 - 18:52 Trvalý odkaz
to je kravina aby clovek nemohol vyuzit to co si predplati, resp. aby zacvakal tak nezmyselnu zalohu. v tom bude nejaky bordel. nic by som neplatil navyse, ved mas zaplateny nejaky balik a z neho cerpas. to je chujovina tych 15000!! som zvedavy na stanovisko
miguel29.03.2008 - 19:21 Trvalý odkaz
Riso, ked uz budes pozadovat stanovisko k tejto veci, mohol by si p. Paraka poprosit o vyjadrenie napr. k nekonecnym problemom pri fakturacii, k problemom dovolat sa na infolinku, kde su operatori stale obsadeni, ku kompetencii operatorov na infolinke, kde sa bezne stretavam so slovami "mozno, asi, neviem...", k znackovym predajniam, kde predajcovia nemaju sajnu, k neustale pretrvavajucim problemom so sietou (napr. Kosice, Moldavska ulica - GPRS raz ide, inkoedy nejde a hromada inych lokalit)...
A poprosil by som odpovede na rovinu, nie alibisticke, ako to hovorcovia zvycajne vedia...
Lenka Ivančíková29.03.2008 - 19:25 Trvalý odkaz
Niekde som citala,ze zalohy budu vyberat iba u novych zakaznikov a tych,co nemaju dobru platobnu disciplinu.Ten kto nacas plati bez problemov viac ako tri mesiace po sebe zalohu platit nemusi.Aj tak je to postavene na hlavu!
Anonym (bez overenia)29.03.2008 - 19:26 Trvalý odkaz
Podla mna v tom ma o2 bordel,neviem presne ako to je u nich ale v orange,ked si aktivujes nieco 5.marca a fakturacne mas od 21,tak sa ti dotycna sluzba konkretne OW aktivuje az na dalsie fakturacne obdobie v tomto pripade 21.marca
Richard Hombauer29.03.2008 - 19:32 Trvalý odkaz
forever, praveze je uplne bezne, ze sa veci (vacsinou nove sluzby, alebo vyssie sluzby) aktivuju ihned, ale zrusit idu az od dalsieho fakturacneho. alebo niekedy az o dva alebo tri mesiace. ale v TM je vsetko aktivovane okamzite a tusim aj Orangei. O tom sa tu vsak nebavme, aby sme temu nezahltili recami, co ponukaju ostatni operatori.
miguel, som presvedceny, ze si tuto diskusiu par kompetentnych ludi v O2 precita.
caretatra02.04.2008 - 22:33 Trvalý odkaz
Zdravim vas. Vcera mi volali z O2 linky, ze ta zaloha este nebola vystavena, ale ze som urcite preniesol viac nez 1GB dat. Asi budem reklamovat mobil, pretoze mi, zda sa, ukazuje zle mnozstvo dat. Ale kto by mi veril, ze som si nevynuloval pocitadlo po ich ozname...
mental.disease03.04.2008 - 01:55 Trvalý odkaz
no je aj mozne ze od piateho do 21. dostal alikvotnu cast s 1000 MB...
a este mi napadlo ci nam caretatra nieco nezatajil. napr. svoju platobnu disciplinu :)
Anonym (bez overenia)05.04.2008 - 04:12 Trvalý odkaz
Asi budem reklamovat mobil, pretoze mi, zda sa, ukazuje zle mnozstvo dat. Ale kto by mi veril, ze som si nevynuloval pocitadlo po ich ozname...
V kazdom (nokiackom) manuali mas uvedene ze pocitadla su len informativne, v tomto asi nepochodis. Aj ked netusim preco len informativne, to si asi fon sam robi co chce :o
bager05.04.2008 - 17:36 Trvalý odkaz
No Tak toto mi pripada ako zly sen. Len ide o to ci je pravda to co tvrdi zakladatel temy.
Richard Hombauer08.04.2008 - 11:50 Trvalý odkaz
Tak tu mame vyjadrenie priamo od hovorcu O2:
V tomto pripade urobila chybu pracovnicka prislusneho oddelenia, ktora postupovala unahlene. System, ktory sluzi na to, aby zodpovedneho pracovnika upozornil na vyrazne zmeny v spravani sa klienta pracoval spravne. Tento system sluzi ako poistka na ochranu klienta aj operatora pred zneuzitim
poskytovanych sluzieb, napr. v pripade kradeze mobilneho telefonu.
Spolocnost Telefonica O2 Slovakia uz dotknuteho klienta kontaktovala a ospravedlnila sa mu za chybu. Rene Parak, Media Relations Manager - hovorca.
borizz08.04.2008 - 11:58 Trvalý odkaz
tak predsa ;) no ze system pracoval spravne tak to mi je divne, pretoze ak system spozoruje ze robim nejaku vyssiu prevadzku ako obycajne tak by sa mal v prvom rade pozriet ci je to v sulade s predplatenymi sluzbami. ak nie a ta prevadzka nad ramec predplatenych sluzieb je vyssia ako v minulych obdobiach, tak potom nech upozornuje. Neviem ako ostatni ale mne to pripada trochu pritiahnute za vlasy cely ten system. Uvediem priklad: ja som mal v TMO program 55Viac, cize 55 minut predplatenych. Presiel som na vianocny program, kde mam s FUP 2000 minut do TMO a 50 do inych sieti. Mal som mesiace kedy som mal prevadzku celkovo 300-400 minut, ale vsetko vramci predplateneho pausalu. Ak by to bolo podla O2 tak uz ma otravuju kvoli zvysenej prevadzke. Nikdy sa tak ale nestalo ;)
kameo08.04.2008 - 13:16 Trvalý odkaz
Neviem kto dal do nazvu slovo pokuta, lebo s pokutou to nema nic spolocne, ked sme uz taki dosledni...
blast3r08.04.2008 - 18:49 Trvalý odkaz
dnes som si precital cely vas thread. imho cele tie pravidla o2 s tymi zalohami je padnute na hlavu :-/
Arwie08.04.2008 - 22:32 Trvalý odkaz
Zalohy sa nam Slovakom zdaju cudne. V CR je volacia istina = zaloha bezna :)
kotrcka09.04.2008 - 00:05 Trvalý odkaz
no hej, v CR je bezna aj tarifikacia 60+30, ci v lepsom pripade 60+1. to sa slovakom tiez zda cudne, verte mi :-)
Arwie09.04.2008 - 00:28 Trvalý odkaz
Za predchadzajucim prispevkom si stojim.
Suhlasim aj s kotrckom. 60+1 tarifikacia je pre slovaka tiez "na hlavu". Sam som rok v CR vyuzival sluzby operatora Vodafone CZ a 5000kc zaloha pri aktivacii pausalu je tam ozaj normalna vec. Okrem toho dalsie veci ako volacia istina atd, z ktorych moze mat slovensky zakaznik bobky. Skus najst v CR pausal, kde za 470sk mesacne dostanes mobil za korunu plus nejake vyhody typu bezvedomie.
Ak to este nevies, O2 SK je riadena z CR - a to co je pre manazerov na ceskom mobilnom trhu bezne, sa nam zda ako krok vzad, alebo obmedzovanie zakaznika. Do vedenia O2SK by sa mal dostat clovek, ktory ma skusenosti so slovenskym mobilnym trhom. Lebo v opacnom pripade na akcie typu bezvedomie budeme cakat este dlho.
Richard Hombauer09.04.2008 - 02:32 Trvalý odkaz
ehm
http://www.mobilmania.sk/Text/Ar.asp?ARI=9503
Arwie09.04.2008 - 14:59 Trvalý odkaz
Dosla mi dnes sms z O2, kredit na karte sa da dobijat cez bankomaty slovenskej sporitelne
matho09.04.2008 - 15:12 Trvalý odkaz
ehm http://www.fony.sk/index.php?podstranka=novinky&zobrazenie=clanok&a…
Hawker09.04.2008 - 15:46 Trvalý odkaz
Ohladom tej smsky od o2 - je sice pravda, ze to dobijanie cez bankomaty bolo avizovane uz davnejsie, ale nefungovalo to korektne. V druhej polovici marca som menil staru kartu za novu. So starou som dobijat kredit na o2 mohol, s novou to zatial neslo, vypisovalo ze Nepovolena transakcia s danou kartou voci danemu uctu, a to som tam pritom penazi mal dost. V Sporitelni mi povedali, ze to tym, ze je to len v skusobnej prevadzke a onedlho by to malo ist riadne aj s novou kartou. Tak to dnes poobede alebo zajtra vyskusam.