Jedna vec na W910i ?!

  • 7 príspevkov
  • Thief122.11.2008 - 14:47 Trvalý odkaz

    Snimac svetla. Reaguje na svetlo a podla toho nastavuje jas displeja. ;) Za svetla svieti displej silnejsie v tme slabsie aby nedrazdil az tak oci a setril bateriou.

    Kubiak22.11.2008 - 15:15 Trvalý odkaz

    presne.. pvy krat som sa stym stretol na nokii 6681.. tam to bolo tak ze za svetla nesvietila klavesnica a v tme uz svietila...

    Claric22.11.2008 - 15:27 Trvalý odkaz

    aha jasne som skusal prilozit prst a ide to . THX

    Quo22.11.2008 - 20:13 Trvalý odkaz

    - kedysi som s touto funkciou zazil v OR srandovnu situaciu.
    Dnes je vtedajsi predajca uz tusim sefom predajne, ale vtedy mi nechcel predat SPV C500, lebo vraj sa mobilu vypina podsvietenie klavesnice a ze je asi pokazeny - vraj vsetky kusy na predajni (btw: vtedy to SPV nevedel ani zapnut, pomahala mu kolegyna) :lol:
    A pritom len svetelny senzor fungoval ako ma :lol: Cest takymto "odbornikom", ktori si to ani vysvetlit nedaju :lol:
    (Povazska Bystrica, predajna Orange - byvale tlaciarne)
    Vtedy som dal zarobit v inej predajni (Pov. Bystrica - Orange Hypernova) kde uz boli inteligentnejsi zamestnanci.
    Doteraz mam z toho zabavu :)

    Marian23.11.2008 - 00:23 Trvalý odkaz

    No draha si teraz brala Samsung U900, no a kocka ktora nam ho predavala, tak hovori no a ten telefon ma vela funkcii, napriklad 5MPix fotak, farebny displej aaa, vytiahla letak a zacala citat, som ju pri druhej polozke zastavil, ze to zvladneme aj sami :)

    Quo23.11.2008 - 14:24 Trvalý odkaz

    No, vsetky funkcie a obsluhu fonov by mali zvladnut, aj ked uznavam, ze je ich moc a preto mi nevadi, ze vedia naozaj len zaklad, pripadne to precitaju. Ovela viac mi vadi, ze sa nevyznaju v sluzbach, ktore ako mobilny operator ponukaju.
    Uz som neraz doplatil na chyby, ktore svojou nevedomostou spravili.
    Teraz sa natahujem v TM s tym, ze som si dal zrusit k 7.10. sluzbu RI2, k 7.11. som dal zrusit cely pausal. 11.11. som zistil, ze sluzba ktora mala byt zrusena uz pred vyse mesiacom stale veselo funguje.
    A zacal kolotoc - zajst na predajnu, obvolavat infolinku a pisat maily...
    Problem si nakoniec priznali s tym, ze peniazky vratia - vo fakture. Ale v akej, ked posledna faktura bola vystavena 8.11. a odvtedy uz pausal neexistuje?!
    Tak podme, natahovacky, aby peniazky vratili bud na ucet, alebo poukazkou. - na to si musite davat x ziadosti a neexistuje take, ze ak komunikujete s 5 operatormi, ze by to oni sami posunuli na dane oddelenie, nie, musite si sami znova za tym behat.
    No a z toho oddelenia vam znova napisu, ze oni tam nic podobne neeviduju!!!
    Uz sa to taha skoro 3 tyzdne, kazdy den to riesim, ale vratit peniaze, ktore sa zaplatili ich chybou je takmer nemozne a ak to aj je mozne, je to strasne zdlhave.
    Clovek straca cas chybami operatora - len preto, ze si niekto poriadne nerobi svoju pracu.
    Najviac vas nastve, ak si vas v 1 den medzi sebou 6-7 x prehodia, kazdy vas posiela inam a vsetko si vybavuj sam :(
    Ronn, ano v Hypaci som obisiel uplne v pohode, tam poradca vedel co a ako - tusim Jakub sa volal, uz nepamatam, bolo to par rokov dzadu

    stevozz23.11.2008 - 20:01 Trvalý odkaz

    treba si precitat manual tam sa to pise