Čitateľ Ľubo nám píše: "Včera sa mi stala mega kuriózna vec. :) Cestou z roboty som si cez aplikáciu Môj Orange išiel skontrolovať aktuálnu spotrebu. Pripájal som sa normálne cez mobilnú sieť a normálne mi ti načítalo cudzí paušál. :) Pripájam screenshoty."
Ľubo mohol dokonca pánovi Jozefovi aktivovať a deaktivovať rôzne služby. Dokonca aj po zatvorení aplikácie a reštartovaní telefónu ho opäť prihlásilo do nesprávneho konta. Až večer bolo opäť všetko v poriadku.
Zažili ste niekedy niečo podobné?
Diskusia k článku:
Jurko Hraško17.07.2019 - 09:34 Trvalý odkaz
Pred tym ako napisete nejaky clanok,tak by bolo fajn oslovit operatora a spytat sa na jeho vyjadrenie k danemu problemu.Inak je clanok o velkom gulovom.