Instagram rozširuje reklamu na viac miest vo svojej aplikácii. Doteraz sme ju mohli vidieť medzi príspevkami v news feede, ale aj v sekcii príbehov. Po novom dostane priestor aj na karte prieskumníka, ktorá zobrazuje používateľom nový obsah v súlade s ich preferenciami. Reklamy však neuvidíte na samotnej mriežke príspevkov.
Instagram ich zaviedol tak, že sa zobrazia až v momente, kedy ťuknete na konkrétny príspevok v prieskumníkovi a začnete rolovať discovery feed, teda ďalšie príspevky pod ním. Formátom reklamy budú fotografie a videá. Zatiaľ sa zobrazia len užšiemu kruhu používateľov. Po úspešnom testovaní sa v priebehu najbližších mesiacov rozšíria aj medzi ostatných.
Rozhodnutie zaviesť reklamu do prieskumníka pramení z toho, že podľa sociálnej siete sú používatelia najviac vnímaví práve na tejto karte. Objavujú tam nové veci, medzi ktoré okrem ľudí patria aj značky.
Zdroj: business.instagram.com
Diskusia k článku: