T-Mobile umožnil takéto dobíjanie len nedávno:
Kredit na Easy karte alebo programe Fix môžeš dobiť sebe či komukoľvek inému už aj v ktorejkoľvek predajni T-Mobilu. Čím vyššiu dobíjanú sumu si zvolíš, tým vyšší kredit navyše dostaneš.
Platba (Sk) -> kredit (Sk)
200 -> 200
300 -> 300
500 -> 510
700 -> 721
1000 -> 1050
2000 -> 2160 Sk
Príď do ktorejkoľvek z predajní T-Mobilu.
Oznám predajcovi telefónne číslo, ktoré chceš dobiť a výšku dobíjanej sumy. Ak dobíjaš kredit niekomu inému a chceš dostať potvrdenie o dobití na svoj telefón, zadaj aj svoje telefónne číslo ako notifikačné. Pred zaplatením si skontroluj správnosť údajov na potvrdení o dobití.
Zaplať a potvrdenku si starostlivo uschovaj. Dobitie je potvrdené SMS správou zaslanou na dobíjané aj notifikačné telefónne číslo. Potvrdenku si starostlivo uschovaj pre vystavenie faktúry resp. pre prípad reklamácie. Faktúru (vyúčtovanie služby Dobíjanie v predajni T-Mobile) ti T-Mobile na požiadanie vystaví na ktoromkoľvek pracovisku Služby zákazníkom na základe nasledujúcich údajov a dokladov:
- telefónne číslo Easy karty alebo programu Fix (ktoré boli dobité),
- dátum dobitia,
- dobíjaná suma,
- miesto dobitia,
- identifikačné údaje platiteľa (údaje platiteľa sa overujú)
Zdroj: T-Mobile.sk
Orange umožňuje obnovu kreditu na vybraných predajných miestach dlhší čas:
Vo vybraných značkových predajniach Orange Slovensko si môžete navýšiť svoj kredit, prípadne navýšiť kredit inému Prima telefónnemu číslu. Za obnovenie kreditu zaplatíte v hotovosti. Týmto spôsobom sa dá navýšiť kredit o základnú sumu 200, 490, 690, 1 000, 1 500, 2 000 a 5 000 Sk.
Vybrané predajne:
- Bratislava, Námestie SNP 21
- Banská Bystrica, Dolná 10
- Martin, Ulica 29. augusta 20
- Košice, Nerudová 9
- Prievidza, Námestie slobody 7
V prípade záujmu si môžete sami zvoliť čiastku, o ktorú si chcete kredit zvýšiť, nesmie však byť nižšia ako 200 Sk a musí byť zaokrúhlená na desiatky. O obnovení kreditu vás informujeme krátkou SMS správou.
Platbu za obnovenie alebo zvýšenie kreditu realizujete priamo na predajnom mieste. Stačí iba oznámiť obchodnému zástupcovi telefónne číslo, na ktoré žiadate dobiť kredit o požadovanú sumu. Potvrdením o navýšení kreditu je pre vás príjmový pokladničný doklad, ktorý okrem iného obsahuje aj telefónne číslo, ktorému sa navýšil kredit. Príjmový pokladničný doklad sa pritom skladá z dvoch častí. Vy, ako zákazník si ponechávate jednu časť, tzv. príjmový pokladničný doklad. Druhá časť, tzv. potvrdenka, sa archivuje v značkovej predajni. Nezabudnite si priamo na mieste na príjmovom pokladničnom doklade overiť telefónne číslo, pre ktoré žiadate navýšiť kredit, a sumu, o ktorú si navyšujete kredit. Správnosť údajov potvrdíte podpisom oboch častí príjmového pokladničného dokladu. Na požiadanie vám predajca môže vystaviť aj daňový doklad pre účely uplatnenia odpočtu DPH.
Zdroj: Orange.sk
Diskusia k článku: