V prípade nečakanej poruchy či výpadku pevného internetu v domácnosti, dostanú zákazníci od Orangeu 10 GB dát na nasledujúcich 48 hodín.
Môžete si zvoliť z troch možností služby podľa toho, kam si chcete záložné dáta aktivovať a ako plánujete tento internet využívať.
Prvou možnosťou je aktivácia do modemu so SIM kartou. Aj v prípade výpadku tak budete mať internet dostupný štandardne pre celú domácnosť cez Wi-Fi. Modem sa dá zakúpiť za cenu 39 € jednorazovo alebo na splátky.
Druhou možnosťou je aktivácia záložných dát na telefónne číslo do mobilu. V prípade výpadku tak získate záložné dáta na každé telefónne číslo na svojej faktúre. Ak sú teda všetci členovia rodiny evidovaní na jednej faktúre (pod rovnakým variabilným symbolom), každý dostane svojich 10 GB dát na 48 hodín priamo do mobilu (obmedzenie je na max. 10 SIM kariet).
Do tretice si môžete Záložný internet aktivovať na samostatnú SIM kartu (za aktivačný poplatok 2 eurá). V tom prípade vložíte kartu do mobilu, tabletu alebo iného zariadenia a internet máte internet k bez ďalších poplatkov.
Pokiaľ vám doma vypadne pevný internet od Orangeu, stačí zatelefonovať na Zákaznícku linku 905. Operátor výpadok overí a bezplatne aktivuje záložné dáta, ktoré môžete hneď využívať. Ak sa ani do 48 hodín nepodarí poruchu odstrániť, máte nárok na ďalšie záložné dáta.
Nová služba je platná od 8. apríla 2020.
Pozn. redakcie: podobnú službu už roky ponúka Telekom. V prípade výpadku Magio internetu alebo Magio televízie, keď sa nepodarí poruchu odstrániť, aktivuje operátor zákazníkovi po zavolaní na infolinku bezplatný mobilný internet na 48 hodín.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: