Vo vyhľadávaní Petal Search 2022 dominovalo cestovanie, futbal a online nákupy

Petal Search slúži v smartfónoch Huawei ako centrum vyhľadávania pre čokoľvek. Pohľad do štatistík často vyhľadávaných výrazov za rok 2022 prezrádza aj zmeny v spotrebiteľskom správaní.

Celosvetové oživenie cestovného ruchu po dvoch rokoch útlmu kvôli pandémii sa odzrkadlilo aj v trendoch vyhľadávania Petal Search za uplynulý rok. Návštevy v aplikácii Travel sa v minulom roku v porovnaní s tým predošlým štvornásobili. Celkovo sa používatelia najviac zaujímali o ubytovanie (40 %), letenky (30 %) a informácie o navštevovaných mestách (23 %). 

Vďaka spolupráci platformy Petal Search so spoločnosťou Skyscanner, popredným globálnym leteckým vyhľadávačom, si môžu používatelia jednoducho naplánovať cestu, porovnať letenky, hotely a pozrieť si možnosti prenájmu vozidiel po celom svete. Vytvárať sa dá aj personalizovaný cestovný itinerár. 

Minulý rok bol veľký záujem aj o online nakupovanie. V roku 2022 vyhľadávač Petal Search zaznamenal 200 % nárast uskutočnených transakcií. Medzi najobľúbenejšie nákupné kategórie patrila móda, elektronika, šport, krása a životný štýl.

Na konci roka 2022 sa v Katare uskutočnili dlho očakávané Majstrovstvá sveta vo futbale, a tak nechýbalo vyhľadávanie aktuálnych informácií a štatistík zápasov. Petal Search použilo na vyhľadanie potrebných informácií takmer milión používateľov. 

Medziročne sa zvýšil záujem o spravodajstvo a najnovšie aktualizácie správ. Viac než polovica európskych používateľov Petal Search čítala správy v priemere desať minút denne. Najpoužívanejšími nástrojmi v roku 2022 boli Slovník, Prekladač a Počasie. Okrem textového vyhľadávania sa dá v Petal Search použiť aj hlasové a vizuálne. 

Zdroj: tlačová správa

 

 

Diskusia k článku:

Začať diskusiu