O2 sa stalo najväčším mobilným operátorom na Slovensku. „Sme trhová jednotka,“ oznámil CEO Igor Tóth

„Fantasticky to znie, fantasticky sa to píše. Po osemnástich rokoch sa prepisuje poradie mobilných operátorov na Slovensku.“

Týmito slovami otvoril šéf O2 Slovensko Igor Tóth svoj status na LinkedIne, ktorý vyvolal menší rozruch v telekomunikačnom sektore. Operátor oznámil, že podľa aktuálnych čísel sa stal mobilnou trhovou jednotkou, teda operátorom s najvyšším počtom aktívnych zákazníkov na Slovensku.

O2 prepisuje rebríčky po 18 rokoch na trhu

Ako pripomenul Tóth, O2 vstupovalo na slovenský trh ešte v roku 2007. Zo začiatku išlo o riskantný krok – veľa ľudí novej značke neverilo. „Po úvodnom nadšení prišli ťažké mesiace, neúspechy a otázniky,“ opisuje Tóth. Zlom podľa neho nastal spustením produktu O2 Fér v roku 2008, „od ktorého sa všetko začalo meniť“.

Odvtedy pribudli paušály, internet na doma, TV služba aj digitálna značka Radosť. A postupne aj zákazníci – dnes takmer 2,5 milióna aktívnych SIM. Práve tieto čísla podľa operátora rozhodli o tom, že v rebríčku mobilných operátorov preskočili konkurenciu.

Najväčšia vďaka patrí zákazníkom

Vo svojom poste Tóth poďakoval minulým aj súčasným zamestnancom a dodal, že sila O2 „nikdy nebola o veľkosti, ale o tom, ako spolu fungujeme“. Najväčšie poďakovanie však adresoval zákazníkom: „Vy za to celé môžete.“

V tlačovej správe O2 dopĺňa, že nové postavenie lídra vníma ako záväzok – spoločnosť avizuje pokračovanie v investíciách do 5G siete a zlepšovanie zákazníckej skúsenosti.

 

Diskusia k článku:

Začať diskusiu