Celkové výnosy O2 v roku 2013 vzrástli medziročne o 8,1 % na 207,8 miliónov €. V poslednom štvrťroku dosiahli 52,9 mil. €, čo je o 4,4 % viac než v porovnateľnom období predchádzajúceho roka.
O2 zároveň dosiahlo v poslednom kvartáli roku 2013 kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku narástol o vyše 21 %.
K 31. decembru 2013 dosiahol počet aktívnych zákazníkov vyše 1,539 miliónov. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 13,7 %, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o vyše 185-tisíc. Za týmto nárastom stál takmer pätinový (17,4 %) medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na vyše 773-tisíc, zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 10,2% na 766-tisíc.
Priemerný mesačný výnos na zákazníka - ARPU predplatených služieb dosiahol v roku 2013 výšku 7,0 €, ARPU u zákazníkov platiacich na základe faktúry predstavoval 14,6 €. ARPU na priemerného zákazníka O2 vychádza 10,82 € , čo je napriek prílivu zákazníkov medziročný pokles o 1,12 €.
Od 1. januára 2013 do 31. decembra 2013 si zákazníci do siete O2 preniesli 114-tisíc telefónnych čísel.
O2: medziročný nárast zákazníkov o vyše 190-tisíc (27. 2. 2013)Modrý operátor má za sebou úspešný rok. Rástli nielen výnosy a zisk, ale aj počty zákazníkov. K 31. decembru 2012 dosiahol počet aktívnych zákazníkov viac než 1,354 miliónov. |
Na základe prieskumu nezávislej agentúry Ipsos Tambor a spoločnosti Telefónica Slovakia dosiahlo O2 opäť najvyššiu úroveň spokojnosti zákazníkov spomedzi všetkých slovenských mobilných operátorov.
Zdroj: tlačová správa













Diskusia k článku: