Miesto hrubých informácii prináša Analýza spotreby zrozumiteľný prehľad za celú firmu, ako aj rýchly prístup k detailom. Webová aplikácia okrem iného prehľadne rozdeľuje náklady spojené s využívaním telekomunikačných služieb na súkromné a firemné účely a umožňuje tak efektívne nastavenie pravidiel firmy o využívaní mobilných telefónov.
Služba je určená pre väčšie firmy a dostupná pre zákazníkov od troch SIM kariet s platbou na faktúru.
"Podľa posledného prieskumu ušetria firemní zákazníci prechodom do O2 v priemere viac ako tretinu nákladov na komunikáciu. S novou službou Analýzy spotreby získavajú nad nákladmi detailný prehľad a zároveň aj nástroj na ďalšiu optimalizáciu telekomunikačných služieb," uviedla hovorkyňa O2 Martina Jamrichová.
Online aplikácia Analýza spotreby umožňuje:
- inteligentné rozdelenie telekomunikačných nákladov na súkromné a firemné, bez potreby nastavovania majiteľa telefónnych čísel
- vytváranie štruktúr podľa potreby firmy (fakturačný profil a nákladové strediská)
- rozdelenie a priraďovanie nákladov jednotlivým používateľom, nákladovým strediskám a fakturačným profilom
- pohľad na náklady v absolútnych hodnotách (minúty/SMS/MMS/MB) a zároveň aj vo finančnom vyjadrení po zohľadnení všetkých zliav a bonusov
- reporty, štatistiky a vizualizácie podľa potrieb s rýchlou možnosťou sledovania výkyvov
- súhrnný manažérsky report, ktorý poskytuje prehľad o využívaní telekomunikačných služieb v rámci firmy s odporúčaniami na optimalizáciu na úrovni celej firmy
Analýzu spotreby nájdete na webovej stránke operátora v sekcii Moje O2 po prihlásení sa bezpečnostným kódom.
Z posledného prieskumu agentúry Ipsos, ktorého zadávateľom bola spoločnosť O2 Slovakia, vyplýva, že firemní zákazníci ušetrili prechodom do O2 priemerne až 37 % nákladov. 80 % dopytovaných zákazníkov deklarovalo úsporu, 12 % sa nevedelo vyjadriť a len 8 % platí približne rovnako alebo viac. Podľa agentúry Ipsos sú firemní zákazníci O2 najspokojnejšími na trhu a okrem úspory vnímajú aj benefity neviazanosti a férového prístupu. Až 72% zákazníkov by odporučilo svojho operátora známym a obchodným partnerom.
Zdroj: tlačová správa











Diskusia k článku: