Viacerí čitatelia nas upozornili na “novinku”, ktorá určite nepoteší tých, ktorí využívali bezplatné volania po prvej minúte do siete Tesco mobile. Operátor totiž tento benefit od 11. júla zrušil. Potvrdil to aj v online chate.
Podľa vyjadrenia sú volania do siete Tesco mobile už odčlenené a považované za volania do inej siete. Kto mal zaradené číslo virtuálneho operátora napríklad do služby Mojim trom, má smolu. Na toto číslo sa už ani výhoda vzájomných bezplatných volaní nevzťahuje.
O tejto zmene zatiaľ svojich zákazníkov operátor oficiálne neinformoval. Na jeho vyjadrenie čakáme.
Doplnené: Aby sme O2 nekrivdili, niektorí zákazníci s programom O2 Fér dostali informačnú SMS-ku, no až 13. 7., pritom zmena v účtovaní nastala už dva dni predtým. Väčšina tých, čo nás o tejto zmene informovala však žiadnu správu nedostala.
Doplnené o stanovisko operátora:
"Volania po prvej minúte zdarma platia pre všetkých zákazníkov O2. Tesco mobile je samostatne fungujúci operátor a bolo by nefér ho uprednostňovať pred inými. Našou snahou je, aby všetci zákazníci O2 dostávali rovnaké a férové podmienky".
Za čitateľské tipy ďakujeme.
Diskusia k článku:
Lumiak625 14.07.2015 - 12:16
O2 má v Tesco mobile 50% podiel. Neplatia prepojovacie poplatky, lebo je to sieť O2. Minule mi to zožralo kredit. Podnet idem napísať na regulátora a SOI. Nemali to v cenníku. Regulátor by mal definovať pojem vlastná sieť - či je to sieť čísel, alebo sieť cez ktorú je služba poskytovaná. V takom prípade by ani volania z Funfónu na čísla Orange nemali mať v cenníku Iná sieť. Stále je to Orange, tak ako Tesco Mobile je spolovice O2. Nevznikajú im náklady na prepojovacie poplatky....
Lumiak62514.07.2015 - 12:25 Trvalý odkaz
SIM O2 smeruje do koša. Tesco Mobile nahradím Poštatelom a hlavné číslo mám Easy. Tam viem, že platím najviac 0,50€ na deň za hovor a SMS do danej siete. Telekom je aspoň fér: O2 a Tesco Mobile je tam spolu a aj Orange a Funfón. FUP bezplatných volaní je 2000min. a 2000SMS. Pri O2 už človek nevie za čo platí a s najhoršou sieťou sú najdrahší.
Lumiak62514.07.2015 - 12:48 Trvalý odkaz
SMS mi nedošla žiadna na SIM O2 ani na Tesco Mobile. Akurát som zistil, že SOI od 1.1. 2014 nerieši žiadosti o prešetrenie el. komunikácií a poštových služieb. Tak to rovno pôjde na Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb. To je vyjadrenie O2 je smiešne. Sú tak Fér, že z Easy zaplatím za hovor menej do ich siete a aj do iných. TESCO nakoniec zo siete O2 odíde a budú spolupracovať so Swanom. :)
Bonyek@azet.sk14.07.2015 - 13:03 Trvalý odkaz
:-) teraz mozte písať kto sa na akú sieť, operátora atď.hraje, ako pri FunFone. ;-)
zemiak14.07.2015 - 13:15 Trvalý odkaz
O2 je dobre na jednu vec: aktivovat SIM a preniest do siete ineho operatora, kvoli ziskaniu bonusu