Honor sa ako dcérska značka Huawei stal od svojho vstupu na trh v roku 2014 obľúbeným najmä u mladých používateľov. V rozmanitom portfóliu nájdeme zariadenia zamerané na dizajn, nové technológie aj dostupnú cenu.
Teraz sa výobca podelil o svoje globálne ciele. Honor si dáva ambíciu stať sa druhým najväčším výrobcom inteligentných telefónov v Číne a štvrtým na svete. Nebude to mať ľahké.
Prvé miesto aktuálne patrí Samsungu, dvojkou je Huawei, ktorý na tretie miesto v druhom minuloročnom kvartáli odsunul Apple a štvrtým najväčším dodávateľom sa v poslednom štvrťroku 2018 stalo Xioami.
Práve Xioami je ostatným výrobcom mobilných zariadení silným konkurentom, čistý zisk dokázal medziročne navýšiť o 237 %. Zlé čísla nemá ani Honor, ktorý si na štvrtú priečku brúsi zuby.
Medziročne sa podarilo Honoru navýšiť objem predaných zariadení o 170 %. Čo sa celosvetových predajov online týka, podľa údajov analytickej agentúry IDC sa značka Honor umiestnila na druhom mieste s 29,4 % podielom.
Okrem nárastu globálnych dodávok sa chce Honor v nadchádzajúcom období zamerať na ďalšie zvýšenie investícií do technologického vývoja a rozšírenie distribučných kanálov. Výrobca sa chce aktívne zapojiť do príchodu 5G a svoj prvý model s podporou sietí piatej generácie prinesie ešte v tomto roku.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku:
mental.disease 11.04.2019 - 11:28
To mi chcú ako nahovoriť, že predaje značky Honor sa nezapočítavajú do Huawei :) Na niektorých trhoch sa to stále predáva ako Huawei Honor.