Slovak Telekom v októbri 2011 uvedie pre služby pevnej a mobilnej siete novú spoločnú značku Telekom, ktorá nahradí doterajšie značky T-Com a T-Mobile. Spoločnosť týmto krokom zavŕši proces integrácie, ktorý sa začal v lete minulého roka.
Zákazníci sa pri komunikácií so spoločnosťou budú stretávať už len s jednou značkou a logom. Svoje požiadavky budú môcť riešiť na jednotnej zákazníckej linke a webovom portáli.
Súčasťou uvedenia novej značky Telekom je aj zjednotenie zákazníckych liniek 12345 (služby mobilnej siete) a 0800 123 456 (služby pevnej siete). Nová spoločná zákaznícka linka bude pre všetkých bezplatne dostupná na čísle 0800 123 456. Znamená to, že možnosť bezplatne sa spojiť s operátorom budú mať všetci zákazníci, ako aj volajúci z iných sietí.
Úplnou novinkou bude spoločný internetový portál www.telekom.sk, ktorý nahradí doterajšie weby www.t-com.sk a www.t-mobile.sk. Ponúkne nové funkcie, bude prehľadnejší a interaktívnejší. Zákazníci pevných aj mobilných služieb budú môcť využiť úplne nový e-shop a na jednom mieste nájdu všetko potrebné pre aktiváciu nových či administráciu existujúcich služieb.
Spoločná predajná sieť pre služby pevnej a mobilnej siete je realitou už viac než tri roky. V súvislosti so zmenou značky dôjde k premenovaniu predajných miest spoločnosti so súčasného názvu T-Centrum na Telekom Centrum.
Presný deň uvedenia novej značky a začiatok platnosti všetkých spomenutých zmien spoločnosť zverejní dodatočne. Názov spoločnosti Slovak Telekom, a.s. ostáva nezmenený.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: