Zľava platí celé dva roky
Zákazník dostane zľavu už po 18-tich mesiacoch v Telekome, ďalší zákazníci získajú ešte vyššie zľavy, až do 12 percent, podľa doterajšej dĺžky viazanosti v Telekome.
Poskytnutá zľava je uplatňovaná celých 24 mesiacov. Zákazník sa môže informovať o svojej výške zľavy na predajni alebo infolinke.
Zľava sa uplatňuje pri predĺžení záväzku alebo prechode z karty Easy či programu Fix na program Happy, resp. Biznis Star pri firemných zákazníkoch.
Napríklad pri programe Happy M môže zákazník, ktorý je v Telekome aspoň 10 rokov, ušetriť za celé obdobie vyše 57 €. Pri Happy XL a zákazníkovi, ktorý je v Telekome viac než 15 rokov, je zľava vo výške až 115 € a rovnaký zákazník pri Biznis Star***** ušetrí až 288 €.
Pozn. redakcie: podobnú vernostnú zľavu z mesačného poplatku už roky poskytuje svojim zákazníkom aj Orange. Zľava sa uplatňuje pri programoch Mobilného internetu a optického pripojenia FiberNet a nerozlišuje, či ide o viazaného či neviazaného zákazníka.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku:
Manobb 28.06.2013 - 20:17
Hmm, takže ak by som hypoteticky chcel u nich pokračovať, tak z terajšej 75%-tnej zľavy by som ako vyše 15-ročný zákazník dostal 12% ??? Srandisti ... Terajších 200 minút zameniť za 150 minút a platiť namiesto cca 6 Eur až cca 20 Eur ??? Jajajaj ...
petris28.06.2013 - 20:20 Trvalý odkaz
musi to byt s odchodmi fakt zle ked uz su v telekome ochotni aj zlavy davat. aj ked 2% ci 4% v porovnani s bonusmi 150 eur co davali novym su na fakt smiech.
funboy28.06.2013 - 23:57 Trvalý odkaz
manobb Ty si nepochopil, že tie percentá dostaneš ešte navyše k tým Tvojim 75% - tám? za vernosť
:-)
rtg29.06.2013 - 03:43 Trvalý odkaz
dobry vysmech, som viac ako 15 rokov v Telekome, ale buduci tyzden prestupujem k O2, konecne mam cas to vybavit po hektickom obdobi, cela rodina uz davno prestupila a nevedia si vynachvalit vysku faktur :))) si mozu strcit doprdele tie vernostne zlavy, pretoze hocijaku zlavu akciu ked poskytnu nikdy sa to neoplati oproti konkurencii...
Manobb29.06.2013 - 12:09 Trvalý odkaz
re:fonyboy
Máš pravdu, tak som to nepochopil a tak to ani nebude ... :-)
Mimochodom, pre mňa sú dôležité vždy absolútne čísla a nie výšky %-tuálnych zliav, lebo s percentami sa dá veľmi ľahko zákazník manipulovať ... (podľahnú len menej zdatní matematici)
Mňa vždy zaujíma len a len konečná cena ponuky a tieto konečné ceny porovnávam aj s ohľadom na iné kvalitatívne parametre operátora ... (... a áno, zapájajú sa do rozhodovania aj momentálne "vzťahové emócie", či skôr miera nechutenstva k tomu ktorému operátorovi).
Platí totiž základné pravidlo: Sú to odrbávači, len to robia rozdielnymi praktikami/fintami ... :-), keďže na skutočné paušály do 10 Eur sa jednoznačne nechytajú a tie za 20 Eur nemajú potrebnú štruktúru služieb v porovnaní napr. s okolitými krajinami (AT, PL, ...)