Počas prezentácie k uvedeniu novej série smartfónov Honor 50 a bezdrôtových slúchadiel Honor Earbuds 2 SE sa globálny prezident firmy George Zhao rozhovoril aj o stratégii a postupnom návrate na stratené pozície. Od 17. novembra 2020, kedy Honor začínal od novej štartovacej čiary už ako samostatná spoločnosť, zmobilizoval svoje zdroje a intenzívne pracoval na uvedení noviniek.
Od dosiahnutého minima 3 % trhového podielu na domácom trhu sa spoločnosť v máji tohto roku už vyšplhala na 9,5 % podiel a stúpa vyššie.
Výrobca verí, že novinky série Honor 50 pomôžu obnoviť záujem zákazníkov o jeho produkty a opäť sa stane pre ostatné značky silným konkurentom.
Spoločnosť v súčasnosti spolupracuje s viac než 1000 dodávateľmi a v materskej Číne otvoril vyše 2 500 kamenných obchodov.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: