Honor: po páde prichádza rast. Na domácom trhu má už takmer 10 % podiel

Sankcie uvalené vládou USA na materský Huawei, sa výrazne odrazili aj na výsledkoch dcérskej značky Honor. Teraz sa z 3 % trhového podielu vyšplhal už na takmer dvociferné číslo.

Počas prezentácie k uvedeniu novej série smartfónov Honor 50 a bezdrôtových slúchadiel Honor Earbuds 2 SE sa globálny prezident firmy George Zhao rozhovoril aj o stratégii a postupnom návrate na stratené pozície. Od 17. novembra 2020, kedy Honor začínal od novej štartovacej čiary už ako samostatná spoločnosť, zmobilizoval svoje zdroje a intenzívne pracoval na uvedení noviniek.

Od dosiahnutého minima 3 % trhového podielu na domácom trhu sa spoločnosť v máji tohto roku už vyšplhala na 9,5 % podiel a stúpa vyššie. 

Výrobca verí, že novinky série Honor 50 pomôžu obnoviť záujem zákazníkov o jeho produkty a opäť sa stane pre ostatné značky silným konkurentom. 

Spoločnosť v súčasnosti spolupracuje s viac než 1000 dodávateľmi a v materskej Číne otvoril vyše 2 500 kamenných obchodov.

Zdroj: tlačová správa

Diskusia k článku:

Začať diskusiu