Prieskum KPMG: 4ka je najobľúbenejšou telekomunikačnou značkou Slovákov

Podľa prieskumu spoločnosti KPMG, ktorá už po štvrtýkrát pripravila rebríček TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek na Slovensku, sa mobilný operátor 4ka umiestnil na 1. mieste v sektore telekomunikácii. O2 ostalo v tesnom závese.

Prieskum KPMG TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek má na slovenskom trhu za sebou už štvrtý rok. O svoju skúsenosť so 118 značkami v deviatich sektoroch sa v poslednom prieskume za rok 2020 podelilo 2 500 respondentov z celého Slovenska. 

V celkovom rebríčku TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek obsadil mobilný operátor 4ka 24. miesto. Patrí tak podľa KPMG do prvej polovice najobľúbenejších značiek Slovákov za rok 2020. V prvej TOP25 nájdeme aj O2, hneď za 4kou. 

V časti prieskumu venovanej sektoru telekomunikácií sa v celkovom hodnotení situácie dočítame, že: "v porovnaní s minulým rokom zostáva (sektor telekomunikácií, pozn. redakcie) na šiestej priečke a dosahuje podpriemerné výsledky. Dôvodom je najmä veľký rozdiel v hodnotení jeho subsegmentov. Spoločnosti poskytujúce televízne a širokopásmové služby sa totiž nachádzajú na konci rebríčka, zatiaľ čo traja zo štyroch mobilných operátorov sa umiestnili medzi 50 najlepšími značkami."

Tým štvrtým mobilným operátorom, ktorý sa nedostal medzi TOP50 značiek, je možno prekvapivo Orange. Veľký dopyt bol v uplynulom roku, najmä pre prácu z domu a dištančné vzdelávanie, po dátach. Zákazníci kládli dôraz na to, ktorý operátor im dá dostatok dát. 

Novým lídrom v sektore sa s celkovým skóre 7,76 (CEE skóre je 0 - 10) za rok 2020 stala 4ka. Zákazníkov si podľa prieskumu KPMG získala atraktívnou cenovou ponukou s dôrazom na dáta. V tesnom závese za 4kou skončilo O2 so skóre 7,75. V celkovom hodnotení skončil modrý operátor na 25. mieste.

Dobre si viedol aj Telekom, ktorý si polepšil oproti minulému roku o jedenásť miest a skončil na 40. mieste. Stále však ostáva s dosiahnutým skóre 7,56 bodov v sektore telekomunikácií na tretej priečke. Skóre operátora Orange sme sa z prieskumu nedozvedeli. 

Kompletný priskum si môžete po vyplnení údajov pozrieť na stránke kpmg.sk

Zdroj: tlačová správa 4ky, kpmg.sk
 

Diskusia k článku:

Marián Petrík11.02.2021 - 09:46 Trvalý odkaz

najobľúbenejšia telekomunikačná značka je tá, ktorá má najviac zákazníkov. keby tomu tak nebolo, tak by ľudia u tej značky neostali. takže takýto prieskum je na dve veci. na h.. a na nič.

Rastislav.j12.02.2021 - 01:04 Trvalý odkaz

In reply to by Marián Petrík

"keby tomu tak nebolo, tak by ľudia u tej značky neostali." a padla by sieť. Ináč si mýliš obľúbenosť s výhodnosťou.

Celá diskusia 7 príspevkov