Značkové predajne Samsungu sú zatvorené, no v oficiálnom e-shope www.samsung.sk môžete nakupovať bez obmedzení a s dopravou zdarma. Nie je dostupná len platba na dobierku a zásielky sa posielajú iba na území Slovenskej republiky. V apríli navyše môžete využiť aj víkendové zľavy.
Zákazníkom, ktorí si kvôli obmedzeniam v dôsledku pandémie nemôžu uplatiť reklamáciu v rámci záručnej lehoty, a ktorým vypršala (či vyprší) záruka v období do 15. marca do 15. júna 2020, Samsung automaticky predĺži záruku do 15. júla 2020. Ponuka platí na všetky produkty značky Samsung zakúpené v Slovenskej republike.
Servisy fungujú, aj keď v upravenom režime. Pred návštevou strediska si preto najskôr cez bezplatnú zákaznícku linku 0800 726 786 overte dostupnosť opravy prípadne otváracie hodiny.
Reklamáciu môžete riešiť priamo s predajcom alebo sa obrátite priamo na autorizované servisné strediská Samsungu. Pokiaľ zvolíte druhú možnosť, výrobca odporúča nasledujúci postup:
- zatelefonujete na slovenské bezplatné číslo 0800 726 786, alebo môžete poslať aj správu cez WhatsApp. Na linke sa vám operátori pokúsia pomôcť a poradiť aj na diaľku.
- ak potrebujete dopraviť prístroj do servisu, môžete tak spraviť poštou alebo niektorou zásielkovou službou.
- prídete osobne na vybrané servisné stredisko, ktoré ostalo otvorené. Adresy nájdete na stránke zákazníckej podpory.
Pozn. redakcie: Predĺženú záruku do 15. júna ponúka zákazníkom aj Huawei, ktorý o tejto možnosti informoval už koncom marca. Navyše zákazníkom ponúka bezplatného kuriéra, ktorý produkt doručí do servisu.
Zdroj: tlačová správa
Diskusia k článku: