- Späť na článok
- 96 príspevkov
Apple iPhone 6S Plus - keď líder stráca dych
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Wayne 15.03.2016 - 18:52
"Subjektívne mi aktuálny iPhone 6S Plus vydržal zhruba o 10 % menej než predchádzajúci model 6S Plus." Heh? Asi 6 Plus :-). Inac, pre mna je najnavykovejsie gesto pre multitasking -> pritlacenie laveho okraja obrazovky, funguje napriec aplikaciami. Dalsia vec je vypnutie animacii v zariadeni; Nastavenia -> Vseobecne -> Pristupnost -> Obmedzit pohyb -> Zapnut. Vsetky dlhe animacie sa zmenia na prechod prelinania, ktory aspon mne vyrazne opticky zrychluje telefon a je celkovo prijemnejsi pri pouzivani. Uprimne, nemmam pocit, ze by nejak Apple stracal dych. Mikrofon sice znie rovnako ako na 5S, sluchadlo tiez, no mna si ziskal rychlym nacitavanim aplikacii, hier, a hlavne kvalitnym ekosystemom aplikacii. DOkonca aj Google aplikacie (Google+, Chrome, Hangouts, Maps, Youtube,...) su sviznejsie a vizualne pritazlivejsie prave na iOS.
ronline237015.03.2016 - 21:19 Trvalý odkaz
Iphone bude vždy Iphone :)za mna like som spokojný
jarpo15.03.2016 - 21:30 Trvalý odkaz
ronline2370: Mas pravdu. Platis predovsetkym za logo nahryznuteho jablka ;-)
Wayne15.03.2016 - 21:32 Trvalý odkaz
Jarpo, odpusti si ustipacne poznamky, ked si ziadny telefon Apple nepouzival, alebo ak ho pouzivat nevies, lebo ti nevyhovuje a ty si prilis tazkopadny na to aby si to pochopil. Ano, to logo, ma svoje nevyhody, no aj vyhody, a tie predcia zapory.
ondrakomous15.03.2016 - 22:31 Trvalý odkaz
fotak bez pripominek
Anonym (bez overenia)16.03.2016 - 00:20 Trvalý odkaz
Ja som mal stale android ci wp, ios som skusal no nikdy nevlastnil, ale uz teraz viem ze rad by som prešiel na iphone, jedine co ma odradza je ze nevedia spraviť dual sim, ktory ja osobne potrebujem
gsmarena16.03.2016 - 00:44 Trvalý odkaz
cena, cena a este raz cena, to je to preco si to vacsina ludi nekupi.. fon zas len pre papalasov, podnikatelov a mozno tak poslancov, menezerov a pod. "elitu" ..ked za tu cenu mozem mat pomaly dve S6-ky,nehovoriac o tom ze android podporuje skoro vsetko a viacerym vyhovuje ovela viac ako platforma iOS.. ja sa osobne velmi tesim tento rok na meizu pro 6 ,vraj nebude mat exynos ale snap 820 ak ho zvladnu a pride s cenou do 500e moze to byt fon roka.. zda sa ze bude priamo superit s S7 a so xiaomi Mi5
ondrakomous16.03.2016 - 08:59 Trvalý odkaz
pokud si z vyplaty obycejny pracujici clovek odlozi 50 euro, tak si na iphone za 2 roky nasetri kazdy, nemyslim si, ze by to byl telefon pro elity. co znamena tvuj pojem "vetsina lidi", apple se prodava vsude pomalu nejlepe, i kdyz levny zrovna neni.
jardo.suster@g…16.03.2016 - 09:42 Trvalý odkaz
pri 50 euro/mesiac aj skor :) no podla jeho logiky by tu vsetci mali stat za pasom s minimalnou mzdou a s telefonom xiaomi strcenym v riti, vsetci s vyssimi ambiciami su ti zli.. Ludom viete co....
oxy16.03.2016 - 11:01 Trvalý odkaz
iphone za 800€ je pre elitu a zbohatlikov, cinan za 500€ fon roka.. to nevymyslis to je stanley
stanko ked sa prejdes po ulici tak zistis ze kazdy piaty tinedzer ma iphone
Lenka Ivančíková16.03.2016 - 11:16 Trvalý odkaz
iPhone uz dlhodobo patri k najpredavanejsim telefonom nasich operatorov. Nie kazdy ho totiz kupuje za hotovost. :) Takze si ho dovoli aj "bezny" clovek.
Wayne16.03.2016 - 12:28 Trvalý odkaz
Hlavne, Apple hardver zastarava velmi pomaly, drzi si bazarovu predajnu cenu.
rtg16.03.2016 - 15:26 Trvalý odkaz
no ta predstava posadnuteho cloveka, ktory dva roky odklada posledne drobne aby si mohol kupit hlupy telefon je tragikomicka, obraz doby
rtg16.03.2016 - 15:43 Trvalý odkaz
no ved to je na tom smutne, ludia si nakupia zbytocnosti cez quatro a potom fnukaju ako je vsetko naprd v tomto state a za vsetko mozu politici, ked to nevladzu splacat... ja nie som fanusik Apple, je to pre mna firma ako kazda ina, ale na co si to kupuju ludia, ktori na to nemaju alebo na to musia robit ako trotli mesiace az roky a potom sa cudujeme, ze je na Slovensku 3,5mil. exekucii a 3/4 denneho harmonogramu prace sudov su cetelem, quatro a ine pozickarne vs. obcan :))
oxy16.03.2016 - 17:50 Trvalý odkaz
Rtg, nakupovat na splátky s vedomím ze nebudem mat na splátky mozu iba nesvojpravni ludia. O tom sa nemusime vobec baviť, ja som iba narazal na dalsi stanov "fon roka z ciny" za 500€
ondrakomous16.03.2016 - 18:05 Trvalý odkaz
co je na tom posedlyho normalne si na telefon nasetrit? za komunistu lidi setrili na auta, dneska setri na telefony. top vlajkovy lode jsou stejne drahy vsechny plus minus stejne, samsung taky neni zrovna levny, ani ta china neni zrovna levna, top model xiaomi stoji kolem 500, jak pise nerd.
rtg16.03.2016 - 19:36 Trvalý odkaz
"za komunistu lidi setrili na auta, dneska setri na telefony" kam sme sa to dopracovali, zachvilu budeme setrit aj na vodu a dakomu to pride normalne :)
ondrakomous16.03.2016 - 20:26 Trvalý odkaz
ale my jsme se dopracovali dobre, telefony jsou cimdal drazsi, protoze hardware v telefonu je cimdal vykonnejsi, kdo na telefon nema, tak si vezme mobil treba s tarifem, takovou moznost zminovala lenka, to by sis jako z vyplaty chtel koupit vsechno??? sikovnej clovek setrit nemusi vubec, vydela si na iphone klidne za tyden. co bys s tolika prachama delal? odnesl si je do hrobu? nikdo te nenuti kupovat takhle drahy veci, je to vzdycky na svobodne vuli kazdeho z nas. to co rikal stenley neni vubec pravda, iphony jsou ve velkych meste oblibeny u vsech od duchodcu po ty nejmladsi. lenka to taky rikala, ze je to pomalu nejprodavanejsi telefon napric vsemi operatory.
rtg16.03.2016 - 22:23 Trvalý odkaz
co ma spolocne cena telefonu s vykonom HW? zrejme si myslel cenu HW, pretoze ak by cena telefonov stupala konstantne s vykonom HW tak by zachvilu ozaj tie telefony stali tolko ako auta.. kazdopadne, ani pri tej cene sa neda suhlasit, iste aj sam vies, aky je priepastny rozdiel medzi vyrobnymi nakladmi a ziskom.. ale o to nejde, moja poznamka smerovala na tu smiesnu predstavu, ze clovek dva roky setri na taku beznu vec ako je mobil, nehladiac na jeho cenu, proste dva roky setrenia, clovek musi mat poriadne silnu volu alebo byt uplny blazon, lebo mne urcite nepride taky clovek ako niekto, kto na to ma, prave naopak, musi si odtrhnut od ust toho asi dost vela, ked mu setrenie na telefon potrva az dva roky a z cisto ekonomickeho hladiska, ten cas ktory investoval do toho pocas 2 rokov, lebo cas = peniaze, je neporovnatelne vacsi ako cas ktory usetri pouzivanim takehoto mobilu oproti nejakemu za 200-300 ktory dokaze presne to iste, ale mozno mu to trva o nejake milisekundy viac.. opakujem sa, kto na to ma tak je to OK ale 2 roky setrenia na mobil, to je tragikomedia, ktora by sa mohla volat "Ovca: Ludom je.." :))
ondrakomous16.03.2016 - 22:41 Trvalý odkaz
telefony budou stat stejne jako auta, prijde ti na tom neco divnyho? to je uplne normalni pohled do budoucnosti, kdyz budes chtit vlajkovou lod z "chiny", tak neusetris vubec nic, zaplatis 300-500euro, nebudes mit za rok vubec zadnou podporu, pokud si nekoupis primo zarizeni od googlu, vubec neresime vyrobni naklady-zisky, to normalniho koncovyho zakaznika nemusi vubec zajimat, pokud mas slabou vuli, tak nenasetris ani na grilovany kure, kdyz to prezenu, cenu urcuje trh, to po cem je poptavka je drahe, logicky.
Wayne16.03.2016 - 22:42 Trvalý odkaz
Vyrobne naklady. Ok. A co vsetko to ostatne vratane sponzoringu, vyskumu, marketingu? Co znamena vyrobne naklady? Suciastky samotne? Alebo aj cenu prace, cloveka ktory robi dozor nad linkou? Prenajom montaznych liniek na komponenty? CPU u Samsungu/TSMC?
Vsetky hadky okolo jablkovych zariadeni vyvolavaju ludia, ktori ich nepouzivali a ktori si myslia, ze to zariadenie je prilis drahe. Nevidia veci, ktore nejdu chytit, podporu, kvalitne aplikacie, rychle aktualizacie.
Vyvojari ziju z predajov aplikacii na iOS, kazda hra ci aplikacia je na Androide (az na par vynimiek) port z iOS. Tie, ktore nie su vyzeraju skaredo.
Asi sa na stare kolena stava zo mna Apple fanboi, ale... Neda mi to, je to zariadenie ako kazde ine a napisat 20 riadkov narazania na zlu ekonomicku situaciu, rtg, nehnevaj sa, ak je clovek sikovny, zarobi si na iPhone za tyzden a nemusi 2 roky setrit, to bola len metafora. Moze ho vziat od operatora na splatky, kazdy jeden ponukaju k pausalom zariadenie za akontaciu + mesacne splatky.
Tak co tu potom riesime?
ondrakomous16.03.2016 - 22:44 Trvalý odkaz
to nebyla metafora, ja si na iphone vydelal za tyden. jsou lidi, kteri si na iphone vydelaji za hodinu, minutu, senkundu, nejde generalizovat, pausalizovat, kdyz reknes, ze iphone je drahy, tak to v podstate o nicem nevypovida, zivot neni otazka penez, vsechno nelze merit penezma, kdyz budu presvedceny o tom, ze se mi to zarizeni vrati, ze pro me bude uzitecny, tak si ho s klidnym svedomim koupim. fakt je ten, ze pokud nekdo resi ciste ekonomickou stranku veci, tak si v zivote nemuze koupit android, protoze cena androidu klesa po mesici, takze je to presne obracene, na androidu neusetris ani korunu.
Anonym (bez overenia)16.03.2016 - 23:55 Trvalý odkaz
Ondro teraz súhlasím s tebou, staci si zobrat cerstvu novinku s7 edge a po kolko idu uz v bazari
rtg17.03.2016 - 05:41 Trvalý odkaz
no ak vsetko nejde merat peniazmi tak nemozes povedat ze cena androidu klesa po mesiacoch, pretoze mobil nekupujes pre to aby si ho nasledne predaval ale pre jeho uzitkovu hodnotu a ta je na mile vzdialena trhovej hodnote, ktoru ovplyvnuje mnoho faktorov, androidmi je trh zaplaveny a ludia ich striedaju ako ponozky tak je logicke ze cena je stlacena niekde uplne dole a naopak okolo Apple je strasny hype tak maju zas ine ceny
Wayne len tak BTW tie ostatne naklady, ktore spominas, ine firmy nepoznaju?
"Vsetky hadky okolo jablkovych zariadeni vyvolavaju ludia, ktori ich nepouzivali a ktori si myslia, ze to zariadenie je prilis drahe." toto je fakt veta hodna fanboya :))
ondrakomous17.03.2016 - 08:30 Trvalý odkaz
Veskere hadky jsou kvuli zavisti a mindrakum. Reagoval jsem na tebe, protoze ty si ve svych prispevcich meril vsechno penezmi. Sak apple nema byt zarizeni "pro chudy", to stejny macbook, oni nemaji duvod zlevnovat, dobre prodavaji, kdyz bude iPhone stat 2000euro, tak to vetsina zakazniku koupi, protoze jsou spokojeni, ze maji kvalitni sluzby, apple si tuhle generaci vychoval a prave diky tomu, ze se o zakazniky staral, tak z toho muze tezit, ostatni jsou jen " ubozi prodejci hardwaru", kteri se na tebe po pulrocnim cyklu vykaslou, kvalitni sluzby jsou diskovy uloziste, icloud, apple musik, kvalitni market, pravidelny bezpecnostni aktualizace. Je to nesrovnatelny s droidem, apple se o zakazniky opravdu stara a ver tomu, ze je to absolutni komfort, mit system, ktery slape jak hodinky. Pro me jako zakaznika neni nejdulezitejsi cena soucastek a vykon procesoru, ale jak dlouho bude zarizeni podporovane a funkcni, aniz bych se o cokoliv musel starat.
rtg17.03.2016 - 15:45 Trvalý odkaz
to je dookola omielana pesnicka, ale to tak trochu odbocujeme, ja som totiz nikde nepovedal ze je to zly mobil, iba ze je tragikomicka predstava ked dakto na to 2 roky odklada drobaky, zrejme v tom pripade ide o nizkoprijmovu skupinu a pre taku ten mobil urcite nie je urceny, taki by mali bud zvysit svoj prijem alebo prehodnotit priority a kupovat to co je zodpovedajuce ich prijmom.. ja sa napriklad nehadam, len diskutujem, ale chapem ze pre niektorych je to modla, ktorej ked sa niekto dotkne tak dostavaju tlaky do hlavy, co je dost trapne, rovnako ako generalizovanie ako Wayne vyssie v podstate napisal, ze hadky vyvolavaju ludia co to nikdy nemali a nemaju na to a nasledne na to ospevovanie funkcii, aj ked o tom nikto nediskutoval, to je typicky apple fanboy-izmus, bohuzial..
Ondra a to ze nema byt zariadenie pre chudobnych je jedna vec a druha je realita, ci naozaj je alebo nie je, no povedz to niekomu v Afrike, ze je to ludove zariadenie.. ten mobil je skutocne ludovy, ale v Amerike kde sa to predava za facku a kde je prijem trochu vyssi ale urcite nie v nasich koncinach :) a mimochodom ta ludovost mobilu nebola Stevom myslena financne, ale ze je to jednoduchy mobil pre BFU :)
Wayne17.03.2016 - 16:13 Trvalý odkaz
rtg, povedz mi, kolko iPhonov, alebo inych apple zariadeni, ako dlho si pouzival?
jardo.suster@g…17.03.2016 - 16:31 Trvalý odkaz
Wayne, uplne zbytocna otazka, debata ktora vznikla po prvom rtg prispevku je trosku z cesty, on poukazuje na skutocnost, ze (aj) kvoli ajfonom robia ludia rozne ekonomicke sialenosti a mozu sa dostat, slusne povedane, do problemov.. V Cine vraj predavaju ludia kvoli kupe ajfonu oblicky a vlastne deti! :D To ze apple produkty su odladene, dlhodobo podporovane a (takmer vzdy) spolahlive tu nikto nespochybnuje..
ondrakomous17.03.2016 - 18:32 Trvalý odkaz
rtg, ze je iphone v americe levny je nejvetsi mytus, Hawkeye: ze se clovek dostane do problemu neni vina applu, proste apple to ma takhle nastaveny od zacatku, "budeme drazi", nic vic nic min.
Wayne17.03.2016 - 21:03 Trvalý odkaz
No jo, ved to je jedno.
Milan18.03.2016 - 13:02 Trvalý odkaz
Smejem sa na príspevkoch čo tu dávate..kup si radšej poriadny telefon s androidom a potom tu mudruj :-) mám iphone 6s aj motorolu moto x style a 6s je sice fajn telefon ale prednosť davam motorole.telefon za 800eur sa nechytá na telefon za 500..pýtam sa prečo? Iphone je nafúknuta fraška..a podpora ktoru tu riešite? Nielen iOS ma super podporu..zistite si niečo viac o kvalitnych android telefonoch deti
rtg18.03.2016 - 14:25 Trvalý odkaz
ondra to nie je mytus
som rad, ze to niekto povedal za mna, dufam ze je to uzavrete
ja som sa aj na WP aj na androide stretol s dobrou podporou, rovnako mi pride odveci robit z Apple modlu dokonalosti a prikladnosti a ostatne zatracovat ako paskvil
ondrakomous18.03.2016 - 15:32 Trvalý odkaz
Je videt, ze o telefonech v USA nic nevis, podivej se kolik stoji u americkyho operatora, Myslis, ze ty tarify jsou zadarmo? Myslis, ze amici jsou vsichni bohati, leckdo si ani tarif nemuze dovolit, to miluju takovy chytroliny, kteri byli nejdal 100metru za dunajem. Milan. Moto x style srovnavat s iphonem 6s muzes, ale nevim jak to souvisi s iphonem 6s plus.
MJ18.03.2016 - 15:34 Trvalý odkaz
@rtg, MilanZ - haters gonna hate hate hate hate hate
Iphone je stale o triedu dalej ako ostatne telefony, uz sa s tym zmierte.
Iphone nieje drahy, to ze mate problem si ho dovolit je uplne o niecom inom.
@ondrakomous - raz mi jeden typek vravi ze naco si bude kupovat 0.7 litrovku savignonu za 3,50 Eur ked moze mat za 2.78 Eur cely 1 LITER Nitrianskeho kniezata. No naco dalsia debata.
ondrakomous18.03.2016 - 15:48 Trvalý odkaz
MJ, android je dobry, ale bez googlu, google ma politiku zalozenou na smirovani, IOS je postaveny presne opacne, chrani data uzivatelu. android je pouzitelny az od verze 6, kterou vetsina lidi ani nedostane, kde jde pridelovat opravneni prakticky vsemu v systemu. dalsi vec, IOS je ladeny na konkretni HW-iphone rocne, na to se nastavuje celej system, android je psanej obecne-pro 150druhu zarizeni rocne, ruzny chipsety, fotaky, atd, dalsi vec vyrobci zasahuji do softwaru.
Milan18.03.2016 - 15:50 Trvalý odkaz
@rtg, prečítaj si ešte raz môj príspevok môj zlatý... Vlastnim aj ten ''o triedu vyšší :-D a nebaví ma.to že ty si celý rád že máš iphone a každemu sa chváliš ma vôbec nezaujíma a nemienim s tebou disktutovať keď si v živote nedržal v ruke poriadny telefon.
ondrakomous18.03.2016 - 15:54 Trvalý odkaz
MilanZ: si mimo, kamo, tady chodi mobilni geeci. kazdej z nas zna android zpameti, prave proto tvrdim, ze IOS je nejlepsi system.
Milan18.03.2016 - 16:04 Trvalý odkaz
Mne sa viac páči niečo iné chpš :-) iOS je fajn ale nič pre mňa. Nájdu sa veci ktoré android zvláda lepšie a nájdu sa veci ktoré iOS zvláda lepšie ale neviem či ma budeš chápať keď je pre teba najlepší ios..priznávam ale že aj ja som to v minulosti tvrdil
Peter Čapkovič18.03.2016 - 20:57 Trvalý odkaz
"prave proto tvrdim, ze IOS je nejlepsi system.ô tak toto je hode silne tvrdenie... Nemyslíš, že je to len tvoj subjektívny názor...??? Mne osobne vyhovuje android svojou otvorenostou a možnostami a v podobe S6 edge plus je to bomba stroj - rýchly, super fotak.... prote všetko čo mi vyhovuje. Teraz možem napisat že Android je najlepší OS...? Nie nemožem a preto si každy vyberá podla svojho gusta (aj hlbky do vrecka) ja len stale nechálpem ako a prečo sa tu vytvoril ten hype okoli Apple, že je pre niektoré osoby doslova modlou (lebo cenou ho hi-end androidy dobiehaju ak nie predbiehaju) ... Poznam x ludi, čo boli schopní si zo 400e prijmu zobrat požičku len aby mali iphone a potom z neho sem tam zavolaju, a píšu statusy na Fb... Ano na to presne je vlastne určený - jednoduchy, rychly, nič moc po človeku nechce a vlastne sa ani nedá nastaviť ... Pre mnaby to ako tam dat mp3 aby sa dali dat do zvonenia, filmy a pod. ... to by ma neskutočne iritovalo a preto mam android. V práci kdekolvek známy donesie film, šupnem kabel do PC prenesiem hudbu, filmy a pozeram - no parada... A preto hovorim dobre to je tak ako je, každy si vyberie čo mu vyhovuje a na čo má peniaze.
jardo.suster@g…18.03.2016 - 21:09 Trvalý odkaz
Bla bla bla bla bla bla.. Bla
Milan18.03.2016 - 21:27 Trvalý odkaz
Pepo30, trafil si to :-)
ondrakomous18.03.2016 - 21:44 Trvalý odkaz
tak hlavne, ze si rozumite, skoda, ze jste do diskuze neprespeli spolecne taky nejakymi padnymi argumenty, krome toho, ze jsem se dozvedel obecne znamy fakta, ze "android je levny a stejne kvalitni". nejvetsi rozdil mezi systemy je ten, ze Apple chrani data uzivatelu, google to ma presne obracene, ten z toho zije, zije z reklamy, z toho ze shromazduje data, uz bych se opakoval, ale kazdej racionalne uvazujici clovek musi videt rozdilnou politiku obou firem. levnej android si muze nechat poskladat kdejaka firma, pak do toho nahraji "univerzalni" program, ktery sleduje lidi.
Milan18.03.2016 - 22:02 Trvalý odkaz
:-)
Milan18.03.2016 - 22:06 Trvalý odkaz
Ondrakomous, koľko ti dali? :-D
rtg18.03.2016 - 22:38 Trvalý odkaz
ondrakomous ked tu hovoris o chytrolinstve, tak si radsej po sebe precitaj tie logicke antagonizmy co tu spriadas celou diskusiou, ako urazat dokazem aj ja
rtg18.03.2016 - 22:47 Trvalý odkaz
si sa nejak zasekol, si z marketingoveho? :)
si typicky priklad BFU, ktory za tym, ze dakto nepouziva iPhone vidi to, ze na to nema, lebo to je jediny dovod, pretoze ak by na to clovek mal, tak urcite ziaden iny mobil si nekupi, nuz ale to ta sklamem, nemam problem si ich kupit celu krabicu a to aj bez sporenia alebo splacania, ale takym ako ty to clovek nevysvetli, ze nie kazdemu ten mobil vyhovoval, diskusia zacala a bola mienena na nieco ine, precitaj si este raz, pomaly a v klude, mozno to pochopis, drzim palce :)
ondrakomous18.03.2016 - 23:13 Trvalý odkaz
holt neumis psat. to neni urazka. misto telefonu resis veci, ktery s tim nesouvisi, viz tvuj druhy prispevek. "Apple, je to pre mna firma ako kazda ina, ale na co si to kupuju ludia, ktori na to nemaju alebo na to musia robit ako trotli mesiace az roky a potom sa cudujeme, ze je na Slovensku 3,5mil. exekucii a 3/4 denneho harmonogramu prace sudov su cetelem, quatro a ine pozickarne vs. obcan :))" tvuj prispevek cislo jedna "za komunistu lidi setrili na auta, dneska setri na telefony" kam sme sa to dopracovali, zachvilu budeme setrit aj na vodu a dakomu to pride normalne :)" da se na takovy pribehy vubec reagovat? myslis si, ze si kazatel? 1/setrit je normalni 2/pucovat si nikdo nemusi, 3/apple je porad nejdrazsi a nejlepsi 4/jestli neni nejlepsi , dokaz to.
Peter Čapkovič18.03.2016 - 23:35 Trvalý odkaz
"nejvetsi rozdil mezi systemy je ten, ze Apple chrani data uzivatelu, google to ma presne obracene, ten z toho zije, zije z reklamy, z toho ze shromazduje data," toto snad ani nemožeš mysliet vážne...? Ty vážne veriš ťže Apple nezbiera info o užívateloch..:??!! Preboha kde to žiješ bud v nejakej bubline alebo si nahovaraš niečo čo jednoducho nie je pravda. Tie rozdiely medzi tými systémemi su niekde uplne inde ...
oxy18.03.2016 - 23:56 Trvalý odkaz
Ja si iphone dovolit mozem, ale nechcem ho :) je tak hlúpy ze si clovek ani nemoze ulozit ikony na plochu ako by chcel ;)
ondrakomous19.03.2016 - 00:55 Trvalý odkaz
Apple vyvijel od zacatku vlastni software, kdy Mel jasne dany pravidla, Mel uzavrenou platformu. Google si koupil android, zadnej vlastni software nevyvijel, zadny pravidla stanoveny Memel, ted ten system postupne uzavira. Apple sbira data, ale od zacatku Mel stanoveny pravidla pro sdileni informaci tretim stranam, v tom je ten hlavni rozdil.
rtg19.03.2016 - 13:56 Trvalý odkaz
ondrakomous no to je velmi subjektivny nazor ze je najlepsi, mozem zacat vymenuvat kladne vlastnosti o hociktorom vlajkovom modeli hociktorej firmy a poviem ti ze je to najlepsi mobil a ty dokaz ze ten tvoj zrovna je ten najlepsi ked nema tieto vlastnosti :)