SMS platba za MHD v Bratislave od zajtra opäť drahšie! Pribudol 40-minútový lístok

  • Richard Hombauer 01.04.2016 - 00:30

    skuska

  • aesace01.04.2016 - 13:49 Trvalý odkaz

    Da sa dodatocne preukazat po nabiti mobilu, ze cestujuci mal platny listok?

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne01.04.2016 - 14:12 Trvalý odkaz

    Myslim, ze dopravny podnik by to specifikoval. Teoreticky, je to cestovanie s platnym dokladom, ktory nemas prave pri sebe, ak vsak DP explicitcne specifikuje, ze vybity telefon = neplatny listok = pokuta, zrejme to mozne nebude. Ano, ide to proti beznej logike, to uz je vsak vecou DP ako si tieto pravidla nastavi. Dnes si vsakovake institucie radi podkopavaju vlastne nohy nezmyselnymi pravidlami...

    Richard Hombauer01.04.2016 - 18:54 Trvalý odkaz

    Stacilo by, keby revizor pri sebe nosil zalozny zdroj s microUSB a lightning konektorom. cestujuci s vybitym mobilom by s nim samozrejme vystupil a mohol by pokracovat v jazde az po zapnuti mobilu s prijatym SMS potvrdenim.

    Profile picture for user marek.ceman@gmail.com

    Wayne01.04.2016 - 19:01 Trvalý odkaz

    To by bolo perfektne. Pre nasu krajinu vsak uz trochu prilis hi-tech. Ci?

    Rastislav.j01.04.2016 - 23:14 Trvalý odkaz

    "SMS lístok platí ako jednorazový cestovný lístok, ktorým nie je možné dodatočne sa preukázať. Preto prosíme cestujúcich, aby si pred využitím tejto služby skontrolovali, či majú mobilné komunikačné zariadenie dostatočne nabité. V prípade, že sa pri výkone kontroly cestujúci nevie preukázať s platným prijatým SMS cestovným lístkom, z dôvodu, že má vybitý mobil, pracovník prepravnej kontroly to bude považovať ako cestovanie bez platného lístka a udelí cestujúcemu pokutu"
    http://www.dpb.sk/pre-cestujucich/listok-cez-sms/

    Rastislav.j01.04.2016 - 23:18 Trvalý odkaz

    prečo by pracovník DPB nosil pri sebe nejaké záložné zdroje, ak môže zo svojho platiaceho zákazníka legálne spraviť zlodeja?

    Profile picture for user mental.disease@centrum.cz

    mental.disease02.04.2016 - 09:12 Trvalý odkaz

    Tak toto si napísal presne. Na jeseň menili lístky, staré bolo nutné vymeniť za nové. IBA týždeň platili súčasne. Potom dávali pokuty aj pliatiacim zákazníkom. Proste mali smolu, že nesledujú telku. Lebo osveta z ich strany bola mizerná aj čo sa týka webu. Na zastávkach a automatoch ŽIADNA.