- Späť na článok
- 46 príspevkov
Google Nexus 5X - napredujme za každú cenu
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
lukas87 11.02.2016 - 07:26
Ja si nemozem pomoct ale na to ze ten telefon je taky nemastny, neslany, jednoducho priemerny sa ni ta cena zda byt totalne prehnana...a to som mal nexus 4, ktory som si az na slabu bateriu nemohol vynachvalit...
Wayne11.02.2016 - 07:32 Trvalý odkaz
Tak ona cena v USA snad pomaly ani nepresahuje $300 za 16GB variantu...
ondrakomous11.02.2016 - 11:11 Trvalý odkaz
dobra recenze, lukas v cem je neslany, nemastny? mas cisty android, dobry hw, potrebujes neco dalsiho? vyrobci se nejvic snazi na svych telefonech, nexus jen jakysi "najemmi vedlejsi projekt", kdy platis hlavne za cisty android, takze hlavni argument pro koupi je pravidelne updatovany system. nexus od lg byl vzdycky dobry, od 4 po soucasnost.
mental.disease11.02.2016 - 12:24 Trvalý odkaz
Tak nad 16GB verziou nemá zmysel ani uvažovať. To majú už Androidy pod 150€ + microSD. Kebych nebol lenivý Marshmallow mám aj na K3 Note. V antutu má toľko isto, lenže s tou romkou čo tam mám beží svižne bez zaváhania. Tu čítam o pomalých systémových apps foťák a galéria plus občasné trhnutie v hrách. Toto už fakt nerobia ani fony s nadstavbami, ani vhodne zvolená čína. Za 400 plus€ to musí byť no compromise.
Wayne11.02.2016 - 14:15 Trvalý odkaz
Presne mental, 5X vyzera ako naplast na ubolenych majitelov N5, ale kym N5 bolo svojho casu nadupane zariadenie, N5X je skor midrange, prekvapilo ma, ze Google sa nevydal cestou Applu, Microsoftu, SONY a Samsungu a neponukol velky/maly model s rovnakym HW. Zrejme kvoli S810, ktory ma dost znacne energeticke naroky a konstrukcia zariadenia musela absorbovat kompromisy, aj ked.. SONY to dokazalo....
lukas8711.02.2016 - 14:37 Trvalý odkaz
Tak ja neviem ale 2gb ram a SD808 ponuka už hociktorý telefón, tak isto aj čítačku (na ktorej mne osobne nezáleží, lebo odtlačky prstov naozaj nemienim poskytovať)...a argument s čistým androidom za 503,- Eur za 32 gb verziu sa mi zdá byť teda veľmi slabá...akože nemyslím, že je to zlý telefon, to určite nie, z vlastnej skúsenosti viem že Nexus šlape ako má...ale hovorím 500,- Eur za toto sa mi zdajú byť vyhodené peniaze...ja som kupoval nexus 4 mesiac po tom ako vyšiel nexus 5 dal som zaň 280 Eur...pochybujem, že toto tak padne...ale tak uvidíme... je to iba moj názor...samozrejme každý to može vidieť inak...
oxy11.02.2016 - 14:39 Trvalý odkaz
vzdy som tvrdil ze nexus nie je pre urceny pre bezneho pouzivatela. je to nastroj pre vyvojarov, preto je konstrukcia, spracovanie a cena taka ako je.
niekto bude pisat ze ma nexus kvoli vcasnym aktualizaciam, ale to ze prve 2 verzie systemu su plne bugov, padov... skratka vyvojarske verzie uz malo kto napise. tak po 3.update cca 1-2 mesiace od zavedenia novej verzie androidu sa to da pouzivat.
dakujem nexus nechcem, uz som dost stary aby na mne niekto robil pokusy :)
Nightmare12.02.2016 - 00:31 Trvalý odkaz
...mne by tiez dost chybali ficurky od vyrobcu ako sa spomina v recenzii :) ale zas prazdny Android bez chrapazdiny...
LOL12.02.2016 - 01:03 Trvalý odkaz
ukazka Full HD videa nefunguje dobre, stiahne sa iba 7,7MB subor, ktory ma cca. 2 sekundy videa dole hlavou :)
ondrakomous12.02.2016 - 08:40 Trvalý odkaz
jestli potrebujes ficurky, tak si kup iphone,
Nightmare12.02.2016 - 08:52 Trvalý odkaz
to urcite :D
Wayne12.02.2016 - 11:17 Trvalý odkaz
Google by potreboval svoj "iphone". Silny produkt schopny sa uchytit medzi ostatnymi vyrobcami, dat ich vlastnemu Androidu pridanu hodnotu. Ponukaju v zariadeniach holy system, co je fajn, pridanu hodnotu si musi pouzivatel vyskladat sam. Mozno pripravit k startu zariadenia 2 rezimy; cisty android ako je to teraz, a potom nejaky ajfon-like rezim ... a nechce sami teraz rozmyslat ako by mal vyzerat :)
Matej12.02.2016 - 12:34 Trvalý odkaz
ani rozmyslat nemusis, Google by nikdy (resp. v najblizsej dohladnej dobe) take nic nespravil. Podkopalo by to celu doterajsiu filozofiu a smerovanie Nexus smartfonov. Cisty android nikdy nebol, a predpokladam ze ani dlho nebude system pre masy so vsetkym vsudy. Je na vyrobcoch, aby odladili a doplnili ne-esencialne funkcie..
Nightmare12.02.2016 - 12:49 Trvalý odkaz
tak co mi dnes povedal jeden (v mobilshope) som sa len cudoval
mental.disease12.02.2016 - 13:37 Trvalý odkaz
Hlavne Google je šuma fuk koľko sa Nexusov predá. Neschopnosť zabezpečiť dopyt v minulosti, alebo ignorácia mnohých trhov je toho dôkazom..
ondrakomous12.02.2016 - 18:37 Trvalý odkaz
jojo mas pravdu, nexus je na druhy koleji, skoro bych rekl, ze ten projekt je "mrtvy". o ty telefony uz neni takovej zajem jak driv, treba nexus 4,5 to byly opravdu popularni telefony, co si budeme povidat, ta vybava je na dnesek prumerna, huawei to zabil spatnou konstrukci a lg zase moc nepridali, treba se to povede v pristi generaci, tahle se moc nepovedla. taky cenova politika v nasich krajinach je spatna, ten nexus od Lg by musel stat max 300, aby to lidi kupovali hodne, proste nexusy jsou strasne predrazeny.
oxy12.02.2016 - 19:09 Trvalý odkaz
pre nas je nexus nieco ako xiaomi. tam kde sa predava oficialne je za zlomok SK ceny :) preto o nom vela ludi hovori a malo kto si ho kupuje.
inak ondro zachytil si info ze google prehodnotil svoj postoj a rozhodol sa po vzore apple navrhovat si vlastne telefony? vraj uz tento rok sa dockame "pure google" telefonu.
este ze si predali motorolu :D
Nightmare12.02.2016 - 19:15 Trvalý odkaz
ja som zvedavy co to bude zas ten Nexus od HTC co ma vyrobit teraz
ondrakomous12.02.2016 - 19:40 Trvalý odkaz
nerd:zajimavy. Nightmare: dlouho se spekulovalo o nexusu od htc, otazka jestli htc v dnesni dobe vubec dokaze vyrobit nejaky novy model na zakazku. osobne si myslim, ze google rozhodne neda praci firme, ktera je na tom blbe, leda by meli 80% zisku.
Nightmare12.02.2016 - 19:48 Trvalý odkaz
http://ix.sk/avPWD
ondrakomous12.02.2016 - 20:01 Trvalý odkaz
nightmare:to neni zrovna seriozni zdroj. oxy: jeste me napadlo, android je jiny jak IOS, IOS je system absolutne pro "tupy amiky-gumidky", vsechno mas totalne nalajnovany, v androidu se muzes vic "hrabat", kazdopadne IOS je cimdal vic otevrenejsi, muzes si doinstalovat ruzny programy, ktery si driv na IOS nemel, ale proc by sis doinstaloval dobrovolne aplikace od googlu. hodne se tady probirala rychlost modelu z5c, systemy jsou plusminus stejne rychly, ale pokud se naucis pracovat s IOS, tak vetsinu veci dokazes udelat strasne rychle, daleko rychleji jak na nexusech, protoze vsude mas jakoby "zrychleny" volby, nevim jak bych to presne napsal, ale takovy ty automaticky mechanismy jsou daleko vic promysleny jak treba na windows, kdyz hledas nejaky softwarovy tlacitko, tak ho bez problemu najdes.
landov13.02.2016 - 12:12 Trvalý odkaz
Ta ked na ten Nexus tak pozeram, som rad, ze som kupil ZUK Z1 za 299€ a mam 3GB RAM,64GB ROM,Dual Sim,USB C to USB.
ondrakomous31.08.2016 - 13:55 Trvalý odkaz
asi jeden z nejlepsich fotaku, co sem na mobilu videl.
mental.disease31.08.2016 - 16:31 Trvalý odkaz
aby ne. ked je tam jeden z naj mobilných snímačov IMX377
ondrakomous31.08.2016 - 17:04 Trvalý odkaz
opravdu lepsi snimky jak z s7, bleskovy ostreni, perfektni hdr, nulovy sum, fantasticky display, dlouho sem nevidel takhle dobry panel, rychla a presna ctecka otisku prstu, ani dizajnove me neurazi, dobre se drzi v ruce, neklouze, je lehky, zvuk je trosku slabsi, usb c, quickcharge, made in korea,mobil, ktery sem si okamzite zamiloval
Tomas04.09.2016 - 17:31 Trvalý odkaz
Na Mall.sk je teraz za 288€. Brat potrebuje novy mobil, hlada nieco lacne a pozeral na Moto g4 plus a P9 lite. Co na ne vravite? Ktory z tych 2 je lepsi? Neoplati sa radsej kupit tento Nexus namiesto jedneho z tych dvoch?
ondrakomous04.09.2016 - 18:16 Trvalý odkaz
288 je furt hodne za "plastaka", zalezi na co je bracha zvyklej, z nexusu 5x ma kazdy smisene pocity, je to nevyvazeny telefon, on ma treba vynikajici kameru a fakt otresny audio, vynikajici display a mizernou konstrukci, ktera vrze a jeste se do ni delaji strasne snadno vrypy, baterka je podprumer, proste noc a den, kazdej ti rekne, "to mas plastaka z ebay ne?". p9 lite neni spatny, ale zase ten jejich "slozity software", tam abys vsechno hledal dvakrat, motorola-lenovo to smrdi chinou, od toho bych dal ruce pryc. kdyz si koupi iphone 5s, tak ma jeste celej rok vystarano a za tech 7 jako nekup to, jako top 1 na heurece, chapes ne.
Tomas04.09.2016 - 18:34 Trvalý odkaz
Tak momentalne ma stary Galaxy s3, ktory je uz dost spomaleny, ale hlavne sa mu pokazil mikrofon, co je hlavny dovod ku kupe niecoho noveho. O 5s uvazoval, ale nakoniec ju zavrhol, lebo je to prilis male pre neho, chcel by nieco s minimalne 5 palcovou obrazovkou.
Anonym (bez overenia)04.09.2016 - 18:41 Trvalý odkaz
Kolega teraz kupil p9 lite a musim povedat sikovny fon za ten peniaz,paci sa mi ze citacka prstov ma viac vyuziti ako len odblokovanie,tak isto je tam dost nastaveni roznych funkcii,isiel by som do p9 lite
ondrakomous04.09.2016 - 18:48 Trvalý odkaz
souhlas s maxpayne, p9 lite je z tech 3 nejlepsi kandidat, nexus ma jedinou vyhodu v cistem androidu je defaultne sifrovany, zase ma malo ramky, ale v rychlosti mu muze konkurovat jenom iphone 6s. je opravdu bleskovy. podle me je to telefon pro nejakyho developera androidu, pro normalni lidi bude asi lepsi p9lite. moto 4 bych asi vyskrtnul, to tady myslim psal nerd, ze ta 4 generace je nic moc, ze ty stary motoroly g3 byly lepsi, protoze to delala jeste klasicka motorola, taky je tam nizsi trida vodeodolnosti u g4. z te rady motorol je nejlepsi moto x style, moto x play. je to tady podrobne popsany v recenzi. moto x style, moto x play jsou na urovni nexusu 5x, jenom jsou kvalitneji zpracovany s lepsim audio vystupem, pro me je treba zvuk dulezity, iphone a motorola hraji fakt dobre. dalsi jeste mala vyhoda nexusu, je ze jde dobre preflashovat. pokud to trosku umis, muzes si tam nahodit jakoukoliv rom z XDA, google uvolnil zdrojaky k 7, takze bude spoustu alternativnim romek, nektery jsou jsou fakt vyborny, tisickrat lepsi jak rom od vyrobcu. fotak u nexusu 5x je nejlepsi, co sem snad na telefonu videl, ale presne to tady psal wayne, ze videa a zvuk jsou slabsi. v seru mi ten mobil delal lepsi fotky jak zrcadlovka/prehanim. u videa je mizerny zvuk a stabilizace taky moc nefunguje.
Tomas04.09.2016 - 19:18 Trvalý odkaz
Ok, dik za rady.
ondrakomous04.09.2016 - 19:25 Trvalý odkaz
on je midrange dneska prakticky zabitej lenovem, huawei, atd. je strasne tezky vybrat nejaky jiny mobil. takovy ty drahy a lepsi telefony zacinaji nekde na 400, ale urcite se vyplati posetrit penize. to bys brachovi mel poradit, ze at si nasetri penize na poradny telefon. sem si treba zvykl na iphone 6 a kdyz potom vezmu do ruky nejaky jiny telefon, tak mi to pripada desne laciny. iphone 5s je maly, to tvuj bracha pochopil spravne, za velky iphony je priplatek 100%, oproti androidu priplatek leckdy 1000%. musim rict, ze mam kolem sebe jen lidi s iphonama. pritom statistiky, rikaji, ze se iphony zase tolik neprodavaji. to je potom tezky mit neco jinyho. cloveka s androidem jsem nepotkal ani nepamatuju, to je vetsi pravdepodobnost , ze potkam cloveka s nokii 3200.
oxy04.09.2016 - 19:50 Trvalý odkaz
V jednom prispevku napisat lenovo/motorola zavania cinou a odporucit Huawei :D to dokaze len ondro
ondrakomous04.09.2016 - 20:50 Trvalý odkaz
To je ale logicky, dál na výběr ze 3, volil jsem nejmenší zlo,z těch 3 bych si nekoupil ani jeden, pro mě je odpad všechno, co nemá na zadech jablečný logo.ty holt určitý věci chapes podle sebe. To je v tom, že ses o dvacet let starsi, tys byl největší kritik čínských telefonu, že to není slicovane , atd. Dneska máš doma chinu moto_lenovo.
oxy04.09.2016 - 21:05 Trvalý odkaz
Z ciny mam doma xiaomi, lenovo moto nemam doma ziadne. :D
ondrakomous04.09.2016 - 21:50 Trvalý odkaz
Upřímně je mi to jedno, je to vlákno o nexusu, vždycky z toho někdo udělá offtopic, že potřebuje poradit s nakupem. Ale když si můj příspěvek rozkliknes, tak tam uvidíš nexus, dávám vám druhou šanci, můžete se mě zeptat, co chcete, ale musí se to týkat nexusu.
Nightmare04.09.2016 - 22:02 Trvalý odkaz
Oxy kde pisal ze nechce G4+?ja viem ze ju chcel kupit keby nemal X Style :D
oxy04.09.2016 - 22:41 Trvalý odkaz
Nikdy som nechcel a ani si nekupil G4+ 1.je skareda 2.je to lenovo. Kupil som G4 pohral sa s ňou a isla z domu..
Ondro este raz napisal(neskôr editoval) si ze lenovo je cina preto nie a odporucis Huawei... :D taka vec ma skratka pobavi.
Nightmare04.09.2016 - 22:50 Trvalý odkaz
tak potom ze si chcel vyskusat nieco take si napisal
oxy04.09.2016 - 23:00 Trvalý odkaz
Preco by som mal ist z minulorocneho top modelu na tohorocnu strednu tiedu?
Viem ze som pisal ze ak by moto z force nemalo tu hnusnu citacku tak si ju asi kúpim, inak nad tohorocnymi lenovami som vobec nerozmýšľal. Popravde netusim aky bude moj dalsi telefon.
ondrakomous04.09.2016 - 23:05 Trvalý odkaz
Bude to iPhone. Škoda ty motosekty na fony sk, vzpomínám si, že jednu dobu to bylo na jinym českým webu podobný, nejlepší je lumia, kdokoliv s jiným názorem byl zničen adminem, tenkrát měl hulán ještě moc. Dneska je z něj droidi ovce.jablickari postupem času nabírají na síle,krome mentala, ten má svůj oné plus svet.
marek05.09.2016 - 00:13 Trvalý odkaz
Ten Huawei foti otrasne. Kaslal by som na konštrukciu a siel do nexusu, prip. Lg g4. Ziadny fon nie je dokonalý, treba si určiť priority:)
Nightmare05.09.2016 - 00:51 Trvalý odkaz
podpisujem sa pod poslednu vetu vyborne napisane
mental.disease05.09.2016 - 12:14 Trvalý odkaz
Len problém niektorých je, že nemajú priority..
respektíve ani nevedia či chcú dual sim, vymenitelnú batériu, dobrý foťák, dedicated memory card slot, full LTE, výkonný SoC atď.
ondra kamoš má všetko jablčné. Keď som mu ukázal Oné Plus X, skoro mu vypadli oči z jamiek. Vraj to nemôže byť čína :D
ondrakomous05.09.2016 - 14:49 Trvalý odkaz
ty máš Xko? který to keramický? ty bastarde, myslel jsem, že máš one plus 3.
mental.disease05.09.2016 - 15:15 Trvalý odkaz
Xko máme v rodine. OP3 som mal chvílu doma nebolo moje..