Spravny postup pri reklamacii.

  • 15 príspevkov
  • polomiso 21.11.2006 - 04:54

    Zaciatkom decembra pojdem reklamovat n6233 zakupenu v t- mobile za akciovu cenu na pausal 100Viac plus platba 30% zaplatene klubovymi bodmi. Reklamacia bude ohladne restartu pri praci s mms... Dva krat mi uz prehrali firm. no chyba sa po chvilke objavila znovu. Tym padom mi sice mobil tesne po prehrani firm. isiel bezchybne, co znamena ze chyba bola odstranitelna, ale po dni to znova zacalo blbnut. Tak teraz netusim co mam urobit ked dam mobil do servisu a oni mi mozu akurat tak prepalit znovu firm. Mam po oprave odmietnut mobil s tym ze chyba sa znovu objavy? A ked to odmietnem ako postupovat u t-m. aby mi vratili peniaze? A este ma zaujima ako prebehne vyrovnanie ked som cast ceny hradil klub. bodmi.... P.s.:nikde som bohuzial nenasiel uspokojivu odpoved takze sorry ak to tu niekde je presne popisane. Nasiel som sice nejaku temu ohlade reklamacii ale prilis jednoznacne to nebolo a hlavne sa tam myslim nespominala kombinacia platby pomocou bodov.

  • polomiso21.11.2006 - 08:55 Trvalý odkaz

    No, este sa tu natiska otazka ci je nejaky problem rozdiel 14-tich dni medzi opravami. Prva bola 23.10 a druha 6.11 .

    UA: Nokia6233/2.0 (04.54) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Skic21.11.2006 - 10:44 Trvalý odkaz

    Mozno Ti vratia body, ktore si dal za fon. Kazdopadne peniaze, ktore si dal zan, dostanes spat.
    14dni medzi opravami je normalne, ja som raz zaniesol mobil do servisu este v ten den ako mi zo servisu prisiel prvy krat...
    Na ostatne Tvoje otazky zial neviem odpovedat :(

    UA: SIE-SL65/53 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    polomiso21.11.2006 - 14:12 Trvalý odkaz

    Takze to neni problem?? A ked poziadam o vratenie penazi zaroven tym aj odstupujem od dodatku o pripojeni a viazanosti?

    UA: Nokia6233/2.0 (04.54) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Skic21.11.2006 - 14:18 Trvalý odkaz

    Ano

    UA: SIE-SL65/53 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    polomiso21.11.2006 - 14:25 Trvalý odkaz

    Rozumiem. A este sa chcem spytat ci tretiu reklamaciu mam podat uz priamo v t.mobile.

    UA: Nokia6233/2.0 (04.54) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Skic21.11.2006 - 15:04 Trvalý odkaz

    Malo by to byt jedno, kludne aj priamo v servise...

    UA: SIE-SL65/53 UP.Browser/7.0.2.2.d.3(GUI) MMP/2.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    polomiso21.11.2006 - 15:21 Trvalý odkaz

    Takze hned ako mi ho vratia zo servisu ho mam zaniest do t-mobilu? A este nieco. Ked mi v servise prepalia znovu firm. Napisu mi do zarucneho listu ze som mobil prebral opraveny...

    UA: Nokia6233/2.0 (04.54) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Skic21.11.2006 - 15:37 Trvalý odkaz

    To uz neviem ako je to teraz, ked som to riesil ja pred cca 3oma rokmi, ked sa mi vratil treti krat zo servisu, zaniesol som ho ku operatorovi a poziadal o spisanie specialnej reklamacie...

    borizz21.11.2006 - 19:14 Trvalý odkaz

    Presne tak ked ho aj preberies zo servisu tak ho kludne zanes operatorovi a poziadaj o specialku. Inak ta chyba sa prejavuje tusim vtedy ak mas v nastaveniach mms zapnuty vypis o doruceni..skus to vypnut ci ti to tiez bude robit..

    Pendo21.11.2006 - 21:40 Trvalý odkaz

    Ked uz bol raz zapnuty, tak ho nestaci len vypnut, ale treba obnovit povodne nastavenia. Robi to na 6233 fw. 4.52 aj na aktualnej 4.54. A robi to aj na 6151. Co k tomu dodat...nokia :cry:

    polomiso21.11.2006 - 21:44 Trvalý odkaz

    No skusal som to uz predtym. Vypis na to nema vplyv. Neviem co to spusta a nevie to zjavne ani Nokia.

    UA: Nokia6233/2.0 (04.54) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    Miko21.11.2006 - 23:51 Trvalý odkaz

    Nechcem vam tu pliest jedno cez druhe, ale v OSK je po novom specialna reklamacia realizovatelna za nasledujucich podmienok:Musi byt MT 2x pokazeny s tou istou chybou a na treti krat sa mobil posle do servisu len na "diagnostiku", tzn., ze sa NESMIE opravit, len sa posudi, ci je pokazeny. Ak ano, zasiela sa nasledne specialna reklamacia so vsetkymi protokolmi vratane toho posledneho s diagnostikou.Vtedy ma ucastnik moznost vybrat si bud zrusenie dodatku k zluve, alebo opravu MT ( resp. vymenu za novy).Ked sa vsak MT opravi uz v servise, ucastnik straca narok na specialnu rekl., lebo uz v nej nemoze ziadat o opavu...Suma sumarum to zn., ze cakas podla zakona do 30 dni na diagnozu zo servisu a potom dalsich 30 na specialnu reklamaciu z OSK.....

    UA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.0; SmartPhone; SymbianOS-UIQ/1.0.0) NetFront/3.1

    polomiso22.11.2006 - 00:39 Trvalý odkaz

    no ale ja mam mobil z t-mobilu... A s tou platbou bodmi nikto nic?

    UA: Nokia6233/2.0 (04.54) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

    polomiso28.11.2006 - 09:30 Trvalý odkaz

    No prave som zistil ze vysiel new firm. na moj mobil. To znamena, ze ked my ho nahraju tak by sa mala odstranit chyba kvoli ktorej je mobil v servise... Tym padom stracam narok na vymenu mobilu aj ked to uz bola tretia reklamacia vadneho firm. A tretia oprava- prepalenie?

    UA: Opera/8.01 (J2ME/MIDP; Opera Mini/3.0.6306/1528; cs; U; ssr)