- Späť na článok
- 97 príspevkov
OnePlus 5 (základné info)
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Knoxville 20.06.2017 - 21:56
Kopia Iphonu mi nevadi,ale o nieco lepsi procesor vylepseny fotak a troska vacsia bateria ma zatial o kupe nepresvedcili.Ale keby som nemal OnePlus3 tak nevaham ani sekundu.
Tomas20.06.2017 - 22:15 Trvalý odkaz
Skoda, ze nie je vodeodolne a skoda, ze pri 4k videu nie je eis stabilizacia (a celkovo skoda, ze nema ois) a 1080p video sa mi zda dost neostre, take divne. Video celkovo slabota. Inak foti velmi pekne. Ale dnes uz foti vyborne kazda vlajkova lod a je to skor o preferenciach ako o nejakej jednoznacne lepsej/horsej kvalite. Stale ale nechapem, preco sa takto bez hanby rozhodli skopirovat ajfon... Asi setrili na dizajnerovi. Dizajnovo tak z roku 2015, z predu skarede, zo zadu ajfon. Vykonu na rozdavanie. Ano, je to asi najrychlejsi a najvykonnejsi android na trhu, ale za mna celkovo ...meh.
Knoxville20.06.2017 - 22:32 Trvalý odkaz
Chcem sa opytat ako zistim ci mam pri 4K videu opticku stabilizaciu? Vdaka.
dzulio20.06.2017 - 22:51 Trvalý odkaz
Už sa dá objednať aj dnes
Tomas20.06.2017 - 23:00 Trvalý odkaz
1+5 OIS nema, vyuziva iba elektronicku stabilizaciu, ktora funguje pekne pri FHD, ale pri 4k je uplne deaktvovana. Tak som to pochopil z recenzii a 4k videa boli naozaj velmi, velmi roztrasene.
oxy20.06.2017 - 23:29 Trvalý odkaz
Nerozumiem prečo to vyzerá tak ako to vyzerá. Takýto design nech robi päťkorunovy Číňan a nie op. Aj keby to bol najlepší telefón na svete nekúpim si nič co sa na prvý pohľad nedá rozoznať od iPhone. Som sklamaný :(
Knoxville20.06.2017 - 23:30 Trvalý odkaz
s Oneplus 3 je to ako? Vyuziva opticku stabilizaciu pri 4K?
Knoxville20.06.2017 - 23:31 Trvalý odkaz
Oxy tak uz jedine Lg G6. Ak si sa rozhodoval medzi tymito dvoma.
Tomas21.06.2017 - 00:02 Trvalý odkaz
Ak ma telefon OIS, mala by byt zapnuta vzdy ked je spusteny fotak, bez ohladu ci fotis alebo tocis video v akomkolvek rozliseni. Takze ak 1+3 OIS ma, je urcite aktivna aj pri 4k videu.
Scotty21.06.2017 - 00:11 Trvalý odkaz
Nechapem preco su vsetci rozhorceni z dizajnu tej vraj kopirky iphonu . Ked mate celokovovy smartfon tak neviem ako sa chcete odlisit od konkurencie ...vzdy to bude placka v predu displej v zadu fotak neviem co tam chcete vymyslat spicate hrany alebo co zamna dizajn okey cisty jednnoduchy telefon . Potom mozme hovorit ze vsetky kovove telefony kopiruju iphone ....aj ked prvy takyto dizajn priniesol htc m7 ak sa nemylim ...
Wayne21.06.2017 - 00:12 Trvalý odkaz
OP5 nema opticku stabilizaciu, iba softverovu. Ta je super, ale iba pri 1080p, nie pri 4K. Ale tak nejak som skor za 1080p 60fps, ako 4K... zatial... OP3 ma hardverovo stabilizovany objektiv.
Momentalne zrejme neexistuje krajsi setup s dual kamerou ako to ma iPhone, asi preto ho tolko znaciek tak kopiruje. Posobi to usmevne, Carl na zaciatku prezentacie spomenul ze OP5 je vo vyvoji 3 roky.
Potesil Bluetooth5, aj ked tento rok nebude mat asi ziadne prakticke vyuzitie.
Peter21.06.2017 - 00:31 Trvalý odkaz
Merrick, mne tuším na S6, pri 4k videu sa jedná stabilizácia vypína, len neviem ktorá teraz, či optická či elektronická.
Peter21.06.2017 - 00:38 Trvalý odkaz
3 roky vo vývoji? :D to asi od roku 2012-2015 a teraz ho vypustili do predaja :D
Tomas21.06.2017 - 00:40 Trvalý odkaz
Elektronicka. Ale tu ja nemam zapnutu vobec.
Co sa tyka dvojice fotoaparatov, mne sa viac paci ako to ma LG, jeden normalny a druhy sirokouhly fotak. Ale ani ten zoom nie je uplne nanic.
A uplne suhlasim s Oxym, ten dizajn proste nemozem vystat. Takmer 100%-na kopirka uz tak stareho dizajnu od apple. OP sa absolutne o nic nesnazili, proste to len tak obkreslili a pridali vlaste logo a hura, maju to hotove. Toto je pre mna absolutny deal breaker.
Tomas21.06.2017 - 00:41 Trvalý odkaz
Oskar :D :D :D
Nightmare21.06.2017 - 00:49 Trvalý odkaz
skoda p.kariet inak odzadu cisty Iphone :D
Knoxville21.06.2017 - 01:17 Trvalý odkaz
Ja Vas nechapem. Pri Oneplus3 ste plakali ze okopirovali HTC. Teraz zase ze Iphone. Ano,je to kopirka,ale to je aj Oppo R11.Ja z dizajnom problem nemam a osobne sa mi v ciernej farbe paci...
Peter21.06.2017 - 01:37 Trvalý odkaz
na mna pôsobí dojmom ked na neho pozerám v oblasti zadného fotoaparátu veľmi lacno.
Teraz tak rozmýšľam, keďže bol tie tri roky vo výrobe (či vo vývoji, či v čom to), tak potom teoreticky APPLE so svojím 7+ okopíroval ONE+ nie? lul
Borland21.06.2017 - 11:27 Trvalý odkaz
Keď sa na to pozerám sedliackym rozumom, tak existujú len 2 dôvody, prečo si kúpiť OnePlus5, a nie napríklad Samsung Galaxy S7 edge, prípadne LG G6. Chcem duálnu kameru s optickým priblížením a chcem najnovší procesor Snap 835. Iný dôvod nevidím. Dizajn je subjektívny, neriešim. OP5 neponúka vodeodolnosť, nemá rozšíriteľnú pamäť, žiadne OIS a stojí viac, ako spomínané dva predošlé modely. Za mňa osobne ide o sklamanie roku. Nehovoriac o tom, že také LG V20 je možné kúpiť za 320€ a to si dovolím povedať, že za 250€ menšiu cenovku určite ponúka viac, ako OP5 (aj keď prichádzame o vodotesnosť).
Lukas21.06.2017 - 12:35 Trvalý odkaz
neviem o tom ze lg g6 a s7 by boli pod 500 v normálnych obchodoch... 128gb je podľa mňa brutalna veľká pamat nepotrebujem tam natrieskat nejaké filmy, serialy a 20000 skladieb a myslím ze je ďalších 80% ľudí ako ja
Wayne21.06.2017 - 12:36 Trvalý odkaz
Sklamanie je to mozno podla papiera a obrazkov/dizajnu a cenovky. Pri OP3 som sa citil rovnako, nakoniec je z toho siroko daleko moj najoblubenejsi telefon, hoci rok dozadu som ho ani nechcel. Svoj som si objednal, do 14 dni ho mozem vratit spat, od prebratia. Tak.. dam mu sancu, mozno ma prekvapi. To, ako telefon vyzera zvonku, je jedna vec, to ako sa drzi a pouziva, uz druha. Mne sa pacia n nom drobnosti; folia zakryva cely displej, nepretrca milimeter z kazdej strany, zostali pri rovnakych kabloch a nabijackach/nabijani ako OP3, a zopar dalsich. Dam mu sancu, sudit ho budem po par dnoch.
tibikee7721.06.2017 - 13:23 Trvalý odkaz
Ja sa pridavam na stranu tych, ktorym okopceny dizajn 7 pluska nevadi, sam ho mam, a je to fesak :), nehovoriac o priaznivejsich rozmeroch na vysku aj na sirku, 30g dole z vahy tiez urobi rozdiel. Chybajucu vodeodolnost by som tiez asi prezil, aj ked to asi ocenim, az ked do nitky zmoknem s telefonom vo vrecku.. Jedine, kvoli comu ho urcite nekupim je ale video - EIS len pri 1080/30fps je fail, keby ficala aspon pri 60fps, tak to prezijem, ale takto.. skoda
Andrej21.06.2017 - 14:20 Trvalý odkaz
Fejkový ajfon s androidom :D
mental.disease21.06.2017 - 14:56 Trvalý odkaz
Kde tam vidíte ajFon?
[img]https://boygeniusreport.files.wordpress.com/2017/06/bgr-oneplus-5-14-i7…]
:-))
Inak ten nárast ceny je aj dosť.
OP3T 64 439€ > OP5 64 499€
OP3T 128 479€ > OP5 128 559€
Borland21.06.2017 - 15:04 Trvalý odkaz
@ lukass86, neviem, čo znamená "normálny obchod", ale áno, s plnou 2 ročnou zárukou (ktorú som si už aj stihol overiť) je možné kúpiť LG G6 a SGS7 za 450€, no a LG V20 za 320€. Na druhej strane súhlasím, že 128GB je už fakt dosť asi pre každého a absencia SD karty nie je dealbreaker. Nič to nemení na tom, že cenovo pri OP5 trochu uleteli a ten punc "flagship killer za super cenu" už akosi vymizol.
Inak ešte k tej vodeodolnosti, na rozdiel od američanov, ktorým údajne štatisticky padajú telefóny do záchoda až pri 35%, je dosť využiteľné v takej posilke. Dnes som bol spotený ako prasa a po telefonáte s mojou SGS7 som bol rád, že vodeodolnosť má. Aj keď.... certifikát nič nehovorí o poteodolnosti :)
oxy21.06.2017 - 15:14 Trvalý odkaz
mental cenu som predpovedal uz davnejsie :D
aj ked 128GB som presne netrafil
"aktualny 3T stoji 439€ tak tazko mozno predpokladat cenu na urovni 400€
osobne si myslim ze cena bude 499€-549€
(najdrahsi soc, drahsi displej, drahsie fotaky, "spolupraca" s dxomark.. ) vsetko to nieco stoji, navyse verzia 3 sa velmi dobre predava tak budu chciet nieco malo zarobit"
Wayne21.06.2017 - 15:37 Trvalý odkaz
Borland, OnePlus ma tiež plnú dvojročnú záruku.
https://oneplus.net/sk/privacy-and-legal
skroluj dole k Podmienky A Predaj -> Reklamačný poriadok
Borland21.06.2017 - 16:26 Trvalý odkaz
Nemal som žiadne pochybnosti Wayne.
Daor3221.06.2017 - 18:01 Trvalý odkaz
To Wayne: krajší setup s dvojitým foťákom má napr. Honor 8... Žiadny vyčnievajúci element.
Tomas21.06.2017 - 18:54 Trvalý odkaz
A ked to uz pretrca, preco tam nedali OIS? A tiez neviem, ako moze mat tato kamera najlepsie skore na DxOMark. Este v ani jednej recenzii som nepocul, ze by to bola najlepsia kamera na trhu, alebo ze by patrila aspon do top 3 alebo top 5. So much hype for nothing.
Wayne21.06.2017 - 18:58 Trvalý odkaz
Daor,že je niečo pekné zvonku, neznamená že aj vo vnútri :)
Merrick, pravda, na pixel to nemá vôbec. A zatiaľ je druhá šošovka iba na optický zoom a portrét. Huawei/Honor to majú vyriešené lepšie. Možno si nechávajú niečo do budúcnosti. Ktovie..
Knoxville21.06.2017 - 19:44 Trvalý odkaz
Na DXomark bude mat hodnotenie 91 bodov. :D
Dizajn sa mne osobne paci ale myslim,ze pre majitelov Oneplus3/3t nie je az taky zmysel na vymenu a doplacanie.Myslim ze hardwer sa az tak neposunul.A tie rozdiely chipsetov nie su az tak markantne. Ci sa ti aplikacia otvori o pol sekundy rychlejsie clovek ani nespozoruje.Jediny argument moze byt fotak s lepsou svetelnostou ale zase na ukor optickej stabilizacie.Ako majitel starsich modelov asi moc nema cenu kupovat.Ale ako cloveku prechadzajuceho z ineho modelu by som mu ho odporucil. Tot moj nazor...
Wayne26.06.2017 - 20:17 Trvalý odkaz
Mam ho par hodin. Dojmy. Nuz. Ano, je to oneplus. Pri pohlade spredu ani neviem, ci pouzivam OP3 alebo OP5. Co moze aj nemusi byt zle. Cely telefon je ale tak o triedu rychlejsi ako trojka, ten medzirocny narast tam badat. A to mam na OP3 Ressurection Remix ROM, ktora ho posuva este o chlp dalej.
Dizajn: Nazivo vyzera ovela lepsie ako na fotkach. Zozadu, je to klon iPhone, hej, noaco. Mne to neprekaza, divam sa nan vacsinou spredu, drzi sa dobre, je oblejsi ako OP3. Zatial mam len oneplus kevlar kryt, planujem nieco z ebay, na ceste je dragonskin skin z dbrand.
Vykon: rychlejsi cipset citit, vsetky animacie aj odozva su perfektne plynule a rychle, bez cakania, ten telefon reaguje na dotyky rychlejsie, nez ja skladam myslienky, aj pri multitaskingu - bez zavahania.
Displej: Rovnaky ako OP3, pride mi menej jasny na max jase, ale nie je to nic zle, len je slabsi.
Bateria: Taham z nej iba prve nabitie, pocitovo vsak vydrzi viac ako OP3 s custom rom (po roku).
Zvuk: Reprak rovnaky, 3.5mm jack neviem, nehra zle, ale v OP5 nemam ekvalizer ako pri OP3, neviem ich porovnat 1:1.
Foto: Fotoaparat je rychlejsi, ostrejsi, zatial so stabilizaciou problem nemam, svetelny objektiv celkom drzi pocas svetla, v horsom svetle sa zas pumpuje ISO, snimky su viac zrnite, nie vsak vyslovene rozmazane. Portretovy rezim je zabava, chyba mi ovladanie "clony" ako to maju huawei.
Video: Ano, stabilizacia chyba. K tomu niet viac co dodat, zvuk 96kbps je skor sklamanie.
Kvalita telefonovania je v pohode, volat sa s tym da.
Bluetooth je tiez v pohode, porovnatelne lepsi ako s OP3.
Ak vas nieco zaujima pytajte sa.
Z par hodin pouzivania; Je to rychly a zaujimavy telefon, OP3 na steroidoch. AK mate niekto OP3 alebo OP3T, upgrade sa neoplati. Ak mate OP2, alebo nieco s S810/S808, narast vo vykone bude markantny. V tych dalsich oblastiach, toho zas tak vela nie je noveho...
499 za 6/64 je dost. Nepochybne, Xiaomi Mi6 ma rovnaky hardver za 2/3 ceny. Ci sa oplati OP5? Neviem, mozno skalnym fanusikom a pouzivatelom, ktori chcu skor surovy vykon a nechybaju im take pletky ako zaoblene rohy, vodeodolnost, citacka tepu, sekundarny displej, a podobne.
Som z neho aj sklamany, ale dokaze aj potesit.
//edit: s tymto testom sa viem celkom stotoznit:
https://www.youtube.com/watch?v=qVu2jdfgnXA
oxy26.06.2017 - 21:13 Trvalý odkaz
Nebol si sklamaný aj pred rokom? :)
janko26.06.2017 - 21:28 Trvalý odkaz
pokryva vsetky SK mobilne frekvencie? dík
Wayne26.06.2017 - 21:29 Trvalý odkaz
To bolo prevazne nedokonalym softverom, muchy, co mi vadili sa vychytali. Lenze softver nevyrobi 1440p displej, ani stereo repraky :) Ako zatial... cakal som ze to bude horsie, 9 hodin je sotva doba vhodna na vynasanie rozsudkov.
Wayne26.06.2017 - 21:30 Trvalý odkaz
@Max3, ano, a keby len tie...
[img]https://i.gyazo.com/5cb40400a7bca77b467b67baaccabc9c.png[/img]
janko26.06.2017 - 21:31 Trvalý odkaz
hladam akurat nahradu za nexus 5 a zvazujem ho objednat
janko26.06.2017 - 21:35 Trvalý odkaz
tu tabulku som videl ale nepodarilo sa mi dohladat zatial pasna ktore su na SK vyuzivane
oxy26.06.2017 - 21:38 Trvalý odkaz
Sak toto, keď nechcem riešiť design tak full HD v roku 2017 a v danej cenovej kategórii je pre mňa obrovské sklamanie.
Wayne26.06.2017 - 21:41 Trvalý odkaz
Max3 na SVK sú B3/B7/B20.
Wayne26.06.2017 - 21:42 Trvalý odkaz
Áno oxy, vzhľadom k cene nič moc. Ale je pravda, že ináč je to pomerne zaujímavá hračka...
janko26.06.2017 - 21:44 Trvalý odkaz
Wayne vdaka. hmm asi do neho teda idem. o jednej sa spusti predaj :) alebo mi viete odporucit nieco v tejto cenovej kategorii?
Wayne26.06.2017 - 21:49 Trvalý odkaz
Ak peniaze nie sú problém, ber OP5. Ak chces 1440p kúpiš aj Samsung S7 lacnejšie. LG G6 predáva orange za 590. A stále je tu OnePlus 3T. Aj Xiaomi Mi6. Čo ja viem, 5 stovák nie je málo, ak ešte počítača navrch nejaké príslušenstvo, už sa to nakopi...
yanick26.06.2017 - 21:55 Trvalý odkaz
@Max3
OP5 má jedinú (globálnu) verziu a podporuje všetky LTE pásma u nás.
OP5 je dobrý telefón, za danú cenu neurazí a všetky problémy, ktoré má nie sú problémy OP5, ale OnePlus. Vydarené dieťa zlých rodičov.
janko26.06.2017 - 22:02 Trvalý odkaz
ok, je rozhodnute. na s-kove samsungy mam alergiu, LG moze byt ale nie pomarancova. 3T uz nova nieje. beriem 5 a
asi autonabijacku :)
tiboro200726.06.2017 - 22:11 Trvalý odkaz
Zatiaľ maximálna spokojnosť...
yanick26.06.2017 - 22:16 Trvalý odkaz
Hm, tak nejake (izolovane) problemy uz su, tykaju sa tlacidla ovladania hlasitosti, ale nic vazne a to chybajuce dvojtlacitdlo je zrejme ojedinely pripad.
http://www.bgr.in/news/oneplus-5-buyer-in-india-allegedly-gets-faulty-u…
http://www.reddit.com/r/oneplus/comments/6j1dth/oneplus_5_powervolume_b…
Nightmare27.06.2017 - 00:39 Trvalý odkaz
Wayne a ako rychlo nabija?....vydrz?
Michal27.06.2017 - 17:18 Trvalý odkaz
Za mňa prst jednoznačne hore. Za polovičnú až 2/3 cenu ako vlajkové lode iných značiek mám solídny telefón. Dizajn je subjektívna vec, ja ho neriešim, tiež si nekupujem auto podľa vzhľadu. A priplácať +400 € za QHD, vodeodolnosť a bezdrôtové nabíjanie mi príde nezmyselné. S mobilom sa nesprchujem ani nefotím vo vani. QHD žerie batériu a väčšina ho bude aj tak prepínať na FullHD kvôli úspore energie. Bezdrôtové nabíjanie nevyužijem.
Nie som zástanca ani jednej značky, sám mám Samsung Note 3 ale silne zvažujem prechod na inú značku a toto môže byť.
oxy27.06.2017 - 18:40 Trvalý odkaz
pred tym ako nieco napises sa zamysli a ak to nedokazes tak radsej ani nepis...
prepinat z 1440 riadkov na 1080 vpodstate nie je mozne (kedze 1440/1080 nie je cele cislo a ty chces mat pekny obraz), vyskusaj prepnut na svojom PC ine rozlisenie ako je nativne rozlisenie displeja.
tak aby si nieco "usetril" musis 1440 prepnut na 720 cize z QHD na HD vo vysledku budes mat kazdy pixel 4X vacsi.
kedze najvacsiu spotrebu ma podsvietenie displeja (tomu je jedno ake rozlisenie ma) tak na nom neusetris nic, usetrit mozes jedine na spotrebe soc, kedze pri HD sa "narobi" menej ako pri QHD. co myslis oplati sa to prepinat? :)
ceze nema QHD,nema bezdrotove nabijanie, nema vodeodolnost, nema stereo, pamatovky, irda, radio... ma "iba" SD835 :)