K750 / K750 u OR / D750 u TM
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
Spectre 23.07.2005 - 01:02
Mobilny telefon pouzivam skor na kazdodennu pracu ako prostriedok, zariadenie ma ako take zaujima skor ked ho kupujem :) V sucasnosti nastala doba kupy a tak som sa zaregistroval tu na fore, avsak zial, snad nemam taku orientaciu v problematike, ale v principe neviem najst
zrozumitelne a prehladne porovnanie SE K750i v default SE verzii, vo verzii s Orange firmwarom a ekvivalentny SE D750 od T-Mobilu.
Strucne predostriem moje obavy a pocity:
Nemohol som si nevsimnut, ze vela ludi nadavalo na FW jeho predchodcu K700 (typ, ktory sa mi zamluval, kym na trh nedosiel 750). Viacmenej ani tu som asi nepatral dostatocne, nakolko som si nejako v skratke nevsimol, na akom FW bolo co konkretne pokazene. Neviem teda, co mozem cakat tu ;)
Dalsia vec je dizajn. Original cierny vzhlad je presne podla mojho gusta. Ten T-Mobile kryt (okrem mierne inych tlacitok) sa mi vonkoncom nepaci :( Moje obavy plynu z toho, ze som stastnym zakaznikom prave T-M (ake paradoxne).
Kucko23.07.2005 - 01:19 Trvalý odkaz
TAK TAKEHOTO POROVNANIA SA TERAZ NEDOCKAS.AKURAT MOZEM NAPISAT,ZE KLARKA V OR MA MINIMALNE ZMENY-PREROBENE MENU,STRED. TLACITKO NAD JOY. NA VSTUP DO OW,LOGO POD KLAV.,OR ALIKACIE.TEN VZHLAD MA KONZERVATIVNY,AKE URCITE PRIJATELNEJSI AKO D-CKO.ZEBY PRESTUP DO POMARANCA? :-)
Odoslany z mobile device
Spectre23.07.2005 - 01:46 Trvalý odkaz
To je skoda, pretoze prave taketo porovnanie som cakal :) Zhodou okolnosti som bol v Rakusku, obzeral som vyklady ich T-M a maju Dcko uz normalne v predaji.
Stary telefon uz nie je to co byval, mnohokrat ma sklamal a to mu neodpustim. Povodne bola padnuta volba na K700, ale rozhodol som sa pre K750, ako pre idealny telefon pre mna. Logicky som teda dost nervozny :)
Dnes som na T-M infolinke chytil cloveka, ktory mi nechcel ani nezavazne povedat, kedy by mohli mat Dcko aj u nas, takze nervozita stupnuje...
Inak o prestupe k velkej oranzovej som uvazoval. Je zvlastne ako dokaze zmenit priority jeden hnusny telefon, co? :) No ale problemom ostava to, ze moje cislo 0903...., ktore mam uz dlhocizne roky mi neostane zachovane, navyse nemaju volne ani prave to moje, akurat s inou predvolbou. Na jednej strane euforia, aky super je to telefon, avsak zmena cisla mi za to nestoji, veru nie :D
No prinajhorsom, nevedel by mi niekto zbehlejsi poradit nejaky zahranicny ekvivalent takejto stranky v anglictine, kde by sa pisalo o tom, ake zmeny prinesie to Dcko? Nerad by som kupil pripadnu macku vo vreci, kedze sa chcem rozhodnut co najskor, t.j. este v dobe, ked ho nas T-M nebude mat "zabehnuty" :). Ako som spominal, stary telefon sa serie, co ma serie (a dvojite sranie sa naraz nevesti nic dobreho) :D
Quo23.07.2005 - 02:50 Trvalý odkaz
Skus kuknut semania.com, tam sa uz Decko rozoberalo.
A okrem vzhladu by to nemalo byt az take hrozne ;)
stanleyjr23.07.2005 - 03:58 Trvalý odkaz
ved to decko az tak skarade neni :) ale ja chcem wecko :cool:
Odoslany z mobile device
Spencer23.07.2005 - 12:38 Trvalý odkaz
Suhlasim, ja by som teda kvoli rozdielom medzi D-ckom a K-ckom opa nemenil. A skus tiez www.sonyericsson.com . Tam zvykli byt tiez porovnania modelov!
Odoslany z Nokia 6230
Kucko23.07.2005 - 15:52 Trvalý odkaz
TO W-ECKO VYZERA PRITAZLIVO AKURAT VYBAVOU,ALE DO PONUKY OPER. POCHYBUJEM ZE BUDE ZARADENA A TYCH 16-17 LITROV SA DA AJ ROZUMNEJSIE INVESTOVAT
Odoslany z mobile device
Spectre23.07.2005 - 23:37 Trvalý odkaz
Diskusia ohladom dizajnu je vecou silne individualnou. Moj problem je vsak trochu inde.
Ako som napisal, nie je to moje hobby, nepoznam kazdy model co vyde na trh a celkovo ten mobil beriem iba ako spotrebic. Povodne mi mala akcia koncit v novembri, vyhladovo som sa teda rozhliadal (medzicasom sa stavajuci MT posral, ale to je o inom)
Povodne som pozeral na funkcnost. Nie som zamerany na konkretnu znacku a veci ktore som pozadoval mi ponukal SE, Nokia, Samsung atd. V principe si myslim, ze vsetky dnesne MT urcitej urovne su dost slusne a ovladatelne, takze situacia ktora panovala kedysi (t.j. Nokia, velke prazdno a ostatne znacky) ma uz nemusi trapit.
Stalo sa vsak, ze som videl K750 a blesklo mi hlavou, ze to je vyborny telefon pre mna. Prave tento model a hviezdy konsteluju natolko, ze sa mi javi ako idealne riesenie z ponuky v danej kategorii.
No a pochopitelne, velmi ma uputal dizajn, ktory je podla mna krasny. Prave taketo tvary lubim. Kdezto onen D750 je v principe standartny MT s standartnym dizajnom, K750 je skutocne krasny. Chapem, ze tato myslienka je silne subjektivna, avsak nemozem si pomoct ;) Okrem toho drobne vychytavky, ako napr. kryt na fotak povznasaju Kcko nad "radove" D a W :)
Pravdaze, do MT by som jeho plnu cenu vlieval s tazkym srdcom, to sa radsej zaviazem na nejaky +/- 55minutovy pausal, ktory som mal aj doteraz a padol mi presne na mieru. Pausal by som mal tak ci tak, teda vlastne nie je o com...
No ale tu som odbocil mimo temy pekne :) ... kazdopadne dakujem za rady a na ten clanok na semania.cz si brusim zuby :D
Spencer24.07.2005 - 00:28 Trvalý odkaz
Bohuzial sa mi tazko radi, kedze ja medzi nimi nevidim ziaden extremny rozdiel, ani dizajnovy. Aktivny kryt fotoapar. ma aj D a W. Jednodnoducho si uvaz, ci Ti stoji za to zmenit cislo a opa a ak ano nevahaj a men. Vola sa to konkurencia. Len si Ta dovolim upozornit, ze aj na opa si treba zvykat. Pokial viem, ludia co prejdu z Orangeu k T-M si tazko zvykaju na faktury a pri prechode z T-M na Orange zase na znizenu starostlivost o zakaznika.
Odoslany z Nokia 6230
Quo24.07.2005 - 00:29 Trvalý odkaz
hmm, ked mt beries len ako spotrebic, odhliadni od dizajnu ;) ;) ;)
Kopa inych spotrebicov sa nam nepaci a vyuzivame ich... :lol:
Dolezite je to, co je vo vnutri... ;) ;) ;) ;)
Spectre24.07.2005 - 12:00 Trvalý odkaz
Bohuzial sa mi tazko radi, kedze ja medzi nimi nevidim ziaden extremny rozdiel, ani dizajnovy. Aktivny kryt fotoapar. ma aj D a W. Jednodnoducho si uvaz, ci Ti stoji za to zmenit cislo a opa a ak ano nevahaj a men. Vola sa to konkurencia. Len si Ta dovolim upozornit, ze aj na opa si treba zvykat. Pokial viem, ludia co prejdu z Orangeu k T-M si tazko zvykaju na faktury a pri prechode z T-M na Orange zase na znizenu starostlivost o zakaznika.
Odoslany z Nokia 6230
To mas pravdu, svatu pravdu. Idealny by bol nejaky dobrovolnik od OR, ktoremu by sa zase nepacilo Kcko a kupil by si to v cca. rovnakom case, ze by sme to zamenili :)
Sam nad tym dumem, ze je to zvlastne a napriek mojmu postoju k MT mi tento jeden typ tak padol do oka.
P.S.: D a W ma sice, ehm, "aktivny kryt" :), ale urcite nie tak elegantne vyrieseny, ako K :D
No ale kaslime na to, sam tuto temu vediem od temy, pritom som ju zalozil :) Navrhujem so zvysenou nervozitou pockat na to spominane porovnanie K a D ;)
lalubo24.07.2005 - 14:19 Trvalý odkaz
Je tu este jedna alternativa... K750i, D750i a W800 je stale ten isty pristroj - je v nich rovnaky Hardware. Tieto mobily maju len rozny Software (Firmware) z toho vyplyva, ze netreba hned menit OP. Ja to budem riesit nasledovne...Kupim D750i od T-Mobile za (predpokladam) lepsiu cenu ako K750i v OR...pockam chvilku kym sa na trh dostanu vymenne kryty a potom zmenin sat D750i na K750i (aspon ducham, ze tie kryty budu-doposial na ostatne SE boli). Ak sa mi nebude pacit Firmware tak si ho dam taktiez prepalit a to uz priamo W800, pretoze je vraj kvalitnejsi zvuk z MP3 playera...z toho vsetkeho vyplyva, ze netreba hned menit operatora. Ja som od roku 1998 Eurotelista, v sucasnosti T-Mobilista a kvoli mobilu menit dlhorocnu tradiciu a spokojnost za osemetneho operatora znacky Orange? To NIE!!!
Spectre24.07.2005 - 16:10 Trvalý odkaz
S tymi krytmi som trochu pesimista. Neviem ci sa da nejakym sposobom ziskat originalny kryt od SE, ale tie, co sa bezne predavaju, stoja za prd.
Ale samozrejme ten novy firmware, resp. decustomizacia, to bude asi samozrejmost ;)
Pokial bude Dcko lacnejsie, tak nie je o com :)
Kucko25.07.2005 - 00:31 Trvalý odkaz
MAM SILNE POCHYBNOSTI,ZE BUDE D-CKO LACNEJSIE AKO K-CKO.OR NASADIL PRIJEMNU CENU A PRI SUCASNEJ CENOVEJ POLITIKE TM NEVERIM ZE BUDE LACNEJSIE AKO 5 LITROV
Odoslany z mobile device
Spencer25.07.2005 - 00:43 Trvalý odkaz
Ja si nemyslim, ze bude drahsie. Cena bude velmi podobna a skor nizsia ako vyssia. Ale tj. iba moj odhad.
Odoslany z Nokia 6230
Obruck25.07.2005 - 00:50 Trvalý odkaz
Ja cakam na d750i. Cena bude podla mna 4990 a 3990.
Odoslany z mobile device
Quo25.07.2005 - 02:49 Trvalý odkaz
Ja typujem na D750 sumu 5490,-
Spectre25.07.2005 - 08:22 Trvalý odkaz
Arrow7925.07.2005 - 10:54 Trvalý odkaz
Spectre, nemyslim si, ze K750i zlacnie hned v dalsej ponuke.. plus cena T-Mobilu je dost otazna.. napriklad, ja by som dal aj viac za D750i, pretoze sa mi ten dizajn zda subjektivne lepsi ako K750i.. Je to W800i v modrostriebornom prevedeni ;-)
Obruck25.07.2005 - 15:35 Trvalý odkaz
Kto tie, kolko stoji v cechach v t-mobile.
Odoslany z mobile device
Arrow7925.07.2005 - 15:56 Trvalý odkaz
Od 3990,- podla pausalu.
Quo25.07.2005 - 22:33 Trvalý odkaz
Spectre,nemysli si,ze TMob da novinku,kt v obchode stoji okolo 14000,hned za najmansi peniaz :D A kompenzovat cenu koli vzhladu? cha cha. D750 je okrem farebneho prevedenia a fw w800i. no, ak vezmes do uvahy,ze k750i bude mat kazdy,ci uz z obchodu alebo od op, tak jedine TMob bude mat mt takmer totozny s w800,kt bude mat len par ludi,skratka nebude taka rozsirena ako k750i. hmm ;)
Odoslany z Smartphone SPV C500
lalubo25.07.2005 - 22:55 Trvalý odkaz
Ked uz tolko filozofujete o cenach, mali by ste si najprv pozriet ceny v cechah, z ktorych je jasne, ze u nich je koncova cena D750i priaznivejsia ako K750i (D750i - 9 399,80 Kč a K750i - 10 268,50 Kč - zdroj http://sony-ericsson.novymobil.cz/telefony/ ). Staci si len trochu prelistovat web a hned budete trochu viac v obraze. Z toho je viac menej jasne, ze D750i bude aj u nas lacnejsia ako K750i.
Quo25.07.2005 - 22:59 Trvalý odkaz
Re- to je sice pekne,ale hadam nemyslite,ze d750 bude hned za korunu :D Suma bude pravdepodobne nizsia ako u or,ale nie zas diametralne ;)
Odoslany z Smartphone SPV C500
Kucko25.07.2005 - 23:52 Trvalý odkaz
TAK AKO NEZVLADLI AKC. CENU N6681,TAK NEZVLADNU ANI D750.SATARMO KONCERT NIE JE VSETKO...
Odoslany z mobile device
Obruck26.07.2005 - 00:50 Trvalý odkaz
A ma aj d cko kryt objektyvu?
Odoslany z mobile device
Spectre26.07.2005 - 01:21 Trvalý odkaz
Spectre,nemysli si,ze TMob da novinku,kt v obchode stoji okolo 14000,hned za najmansi peniaz :D A kompenzovat cenu koli vzhladu? cha cha. D750 je okrem farebneho prevedenia a fw w800i. no, ak vezmes do uvahy,ze k750i bude mat kazdy,ci uz z obchodu alebo od op, tak jedine TMob bude mat mt takmer totozny s w800,kt bude mat len par ludi,skratka nebude taka rozsirena ako k750i. hmm ;)
Odoslany z Smartphone SPV C500
No... to mi pride dost hlupe. Preco by mal mat K750 KAZDY? Hadam OR budu mat Kcko a TM Dcko. Malokto bude mat take manie ako ja, aby sa skrel o dizajn a zoberie hned to co mu operator ponukne (vid. zbytok fora)
Moj nazor na vzhlad W800 som vyjadril vyssie... ;)
Spectre26.07.2005 - 01:22 Trvalý odkaz
A ma aj d cko kryt objektyvu?
Odoslany z mobile device
Malo by mat, objektiv bude v takom tom kolecku :) kryt sa otvori potiahnutim cuplika... to proste klasika, tak ako je to na n telefonoch.
Quo26.07.2005 - 03:05 Trvalý odkaz
Jednoznacne bude mat k750i ovela viac ludi, ako D750i ;)
si moj prispevok este raz prejdi a pochopis, ako som to myslel ;)
trif26.07.2005 - 04:31 Trvalý odkaz
Mne sa fakt zda na telefon krajsie K-cko. Ma krasny decentny vzhlad bez ziadnych zbytocnych prehreskov...
Odoslany z Sona Ericssonova K750i by trif edited
Arrow7926.07.2005 - 10:52 Trvalý odkaz
A ake prehresky ma D750i/W800i? W800i beriem, ma nato ze je to telefon dost odvazne farby, ale D750i? Vsak ten je :cool: Oba su :cool: ..mne osobne sa pacia viac ako K750i, uz len preto, ze klavesa 2 je normalna..