- Späť na článok
- 10 príspevkov
TECHBOX roka 2011 pozná víťazov
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
huje® 25.01.2012 - 16:38
Gratulácia víťazom :-)
galaxi25.01.2012 - 18:02 Trvalý odkaz
FunFon pekne zabodoval 5% za krátky čas existencie.
csabasz25.01.2012 - 22:51 Trvalý odkaz
Apple iPhone 4S len 143 hlasov? :-)))
Lenka Ivančíková26.01.2012 - 01:40 Trvalý odkaz
Pocet hlasov pre iPhone 4S opraveny. Vypadla jedna nula.:-) Dakujem za upozornenie.
Manobb26.01.2012 - 18:27 Trvalý odkaz
cca 5.000 hlasujúcich z 6 mil. aktívnych zákazníkov SR ... to zodpovedá necelému 0,1 %
Navyše z tohoto mizivého počtu iba 61 % bolo za modrákov, teda "úctyhodných" 0,061 % ...
No nič na tom, za najlepšiu anketu možno zrejme považovať skutočne len a len počet aktívnych (teda platiacich) zákazníkov a tých má modrý košiar iba cca 17 %.
P.S.: Ale aspoň sa máme na čo tešiť, ako všade bude teraz modrý operátor masírovať klientov, že oni sú najlepší operátor. Pravda je však niekde úplne inde ... Zhruba 83% aktívnych zákazníkov to chápe, zvyšok pochopí možno neskôr a možno aj nikdy.
mental.disease27.01.2012 - 01:22 Trvalý odkaz
da sa suhlasit, az na tych 6 milionov aktivnych zakaznikov :)))
obe moje babky mobil nemaju, ani moj syn.
ja mam sice 3 aktivne sim, ale zakaznik som iba jeden.
takze ich bude cca 4,235 miliona :D
huje®27.01.2012 - 12:15 Trvalý odkaz
Milý Marián, ako bývalý hovorca by si mohol vedieť, čo je napríklad reprezentatívna vzorka :-P Potom by tie Tvoje (momentálne celkom zbytočné) traktáty a súkromne vedené "vojny" možno vyzerali inak.
Manobb27.01.2012 - 17:31 Trvalý odkaz
Hujer, môžeš si byť istý, že mám predstavu o tom, čo je reprezentatívna vzorka. Možno si iba "nechcel" pochopiť zmysel môjho príspevku. Myslím si totiž, že je oveľa "reprezentatívnejšie" vyjadrenie zákazníkov prostredníctvom svojej vôle platiť IBA niektorému z operátorov oproti tomu, čo respondent IBA zaklikne vo formulári.
Ak chceš, tak inak: Sú rôzne agentúry, ktoré robia "reprezentatívne" prieskumy a napriek tomu im vznikajú aj dosť veľké rozdiely. Prečo ?
No možno to nepochopíš ani teraz, ale je to práve tým, že vybrať skutočne reprezentatívnu vzorku, teda nielen čo do početnosti, ale aj čo do vyváženého spektra skúmaných oblastí a podobne, je skutočne umenie a nie vždy sa to podarí.
Ak by totiž reprezentatívnosť stála len na počte respondentov, tak by 2 výskumy s rovnakým počtom asi mali skončiť rovnako, alebo aspoň zjavne rovnako.
Bohužiaľ mi ani TY a ani ja nedokážeme garantovať, že vybratá vzorka respondentov v danom prieskume bola skutočne reprezentatívna, teda je ťažko dôverovať záverom prieskumu. Možno už len detail: akým spôsobom je garantované, že v ankete nie sú duplicitné hlasy, t.j. viacero vyplnených formulárov od jedného jediného respondenta ?????
Preto sa zvyknem nad týmito prieskumami len pousmiať a čakám, aký prístup k jeho záverom zaujme "víťazný operátor", t.j. ako veľmi bude tlačiť na píli a prisvojovovať si ten kvázi titul ....
huje®27.01.2012 - 18:10 Trvalý odkaz
"Ak by totiž reprezentatívnosť stála len na počte respondentov, tak by 2 výskumy s rovnakým počtom asi mali skončiť rovnako, alebo aspoň zjavne rovnako."
Marián toto dúfam nemyslíš ani polovážne :-)
Jednoducho sa len nechceš zmieriť s výsledkami ankety, lebo Tvoj názor je iný. Ja tiež nebývam presvedčený o banke roka, ale výsledky akceptujem :-) Môj život ide ďalej, či už nejaký (hocijaký) titul poskytovateľ služieb má, alebo nie.
Manobb27.01.2012 - 18:59 Trvalý odkaz
Hujer, kým nie je zrejmá štruktúra respondentov, je ťažké sa vyjadrovať k objektívnosti prieskumu ....
Ak si myslíš, že je jedno, či hlasujú len zákazníci operátora A o operátoroch A.B.C.D, alebo hlasujú (resp. sú vyvážene oslovení zákazníci všetkých operátorov), tak sa nemám o čom s Tebou ďalej baviť.
Nikde nie je informácia napr. o tom, ktorí zákazníci vlastne boli oslovení.
P.S.: Čiste teoreticky. Mal by pre Teba význam prieskum, kde by boli oslovení len zamestnanci operátora A ? No ako by asi podľa Teba odpovedali ?
Neviem, či chceš chápať isté súvislosti, ale OK. Ja to prežijem, že operátorom roka je modrý operátor. Len si dovolím tvrdiť, že je operátorom roka IBA v súvislosti s istým časopisom T.....x. Dúfam, že to bude na tých letákoch uvedené aspoň malými písmenami, aby tí zákazníci mali k dispozícii objektívnu infošku.
Prajem Ti (a nielen Tebe) príjemný víkend.