OR: Zmena v CSD
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
dkk 05.04.2007 - 13:21
Vazeny zakaznik.Od 10.4 bude pripojenie na csd wap (hovory na c 927,0905927927)spoplatnene od 10s.Tarify za minutu pripojenia sa nemenia.
PS.Jedina dobra a skoro zadarmo sluzba a moznost pripojenia na wap nam tym dnom skonci
CEST JEJ PAMIATKE!!!!
Whito05.04.2007 - 13:34 Trvalý odkaz
aspon ma nemusi srat, ze moja SXG75 nema CSD :lol: 8) , lebo len koli tym 30s ma to stvalo, ale teraz...
peterd105.04.2007 - 13:42 Trvalý odkaz
........... keby im tolko vadilo to posielanie sms do 30 sekund tak to urobia uz davno.......nechapem co tym teraz sleduju .... :?
Marian05.04.2007 - 13:43 Trvalý odkaz
Konecne...
Zihos05.04.2007 - 14:41 Trvalý odkaz
Co tym sleduju?No chcu nas vsetkych donutit kupovat si tie ich priblble datove baliky.Pritom uz na prime predavaju data na "drobno" Dokonca aj svojich zamestnancov terorizuju, ze ak mesacne nepredaju aspon 14 OWdov tak ich vyrazia.Poznam osobne dievca kt. to bolo povedane.Neviem ale marketing Or je presne taky tvrdohlavy ako onehda Eurotel.Nech idu do certa.Ak mam mat data tak na drobno, aj za cenu vyssej ceny a zmeny tel.cisla lebo za to im 1000 nedam.
Ronn05.04.2007 - 14:47 Trvalý odkaz
Atlis co konecne :? Ti to 30s csd uberalo z vyplaty? :lol:
Ronn05.04.2007 - 14:50 Trvalý odkaz
Ja som na tom valil asi 2 roky, potom som zmenil fon a presiel som na ow mini, 125 korun za mesiac, za tie dva roky som teda na datach usetril okolo 2800 korun ;)
Vseved05.04.2007 - 14:52 Trvalý odkaz
No mna to nepotesilo, CSD som pouzival na Operu mini, ked mi dosli data z OW-mini. Orange asi zistil ze mu takto utekaju peniaze, ved len ja som cez CSD presurfoval 50MB zadarmo... A mozno je to predzvest zmeny datovych balikov, ved uz robili aj prieskum.
Jaso05.04.2007 - 14:58 Trvalý odkaz
No ja tiez na tom dlho fical,ale teraz mam maxi a standart doma,takze pohoda ...Hm,som zvedav,co vymyslia s data balikmi
Angelika05.04.2007 - 15:11 Trvalý odkaz
Co dodat? :lol:
Alone05.04.2007 - 15:36 Trvalý odkaz
Pomarancovi uz nacirto zadrbalo!!! Bola to jedina vyhodna vec oproti konkurencii!Tak nech si postipu aj ten ich trafeny OW! Go telefonika a T-mobil!
People05.04.2007 - 16:01 Trvalý odkaz
niekto je tu skodoradostny. Nepouzival som to uz par rokov , ale je to krok spat.
Sefko05.04.2007 - 16:39 Trvalý odkaz
People: Nesuhlasim ze je to krok spat...kopec novych telefonov uz tuto technologiu vobec nepodporuje,jedine prenos cez paketove data a kedze spustili uz GPRS aj na predplatenke logicky sa to dalo ocakavat...je to uz v podstate "mrtva" technologia a predpokladam ze coskoro uplne zrusia CSD wap a bude to len cez GPRS...
kameo05.04.2007 - 17:04 Trvalý odkaz
..je to JEDNOZNACNE krok spat! ..ale som rad, ze mi Orange nestazuje moje rozhodovanie sa s kym uzavriem zmluvu o pripojeni na dalsie obdobie, zatial cakam... :)
Marian05.04.2007 - 17:10 Trvalý odkaz
Ronn - kdeze, len si konecne vo fore neprecitam nazov temy - Ako na CSD na "telefone za 20 tisic"... O to ide :)
Jarik05.04.2007 - 17:26 Trvalý odkaz
gut gut :D treba platit hned od 1 sek zadarmo casy skoncili chlapci a dievcata
Vseved05.04.2007 - 17:51 Trvalý odkaz
Sefko napisal: People: je to uz v podstate "mrtva" technologia a predpokladam ze coskoro uplne zrusia CSD wap a bude to len cez GPRS...
No teraz to uz mozu kludne zrusit, lebo 99 percent ludi to vyuzivalo iba koli tym 30 sek. zdarma, takze mali vlastne internet zdarma. Teraz to bude drahsie ako GPRS, takze uz sa im kazdy na CSD-WAP vysere, a naozaj ho mozu kludne zrusit.
Anonym (bez overenia)05.04.2007 - 18:05 Trvalý odkaz
Som rad ze sa to takto zmeni :)
Jaso05.04.2007 - 18:44 Trvalý odkaz
Hoci to uz nepouzivam,beriem to tiez ako krok spat.totizto,ak nejde orangeu gprs,co sa uz obcas stalo,iba prepnem na csd a siel som dalej,takze toto sa uz nebude dat. :(
Kriak2405.04.2007 - 20:20 Trvalý odkaz
Chlapi, pozrite sa na to aj zo strany opa. Ten tiez nie je blby a velmi dobre vie o 30 sec. wapovani.
Nezabudajte ze CSD = circuit switched data, kedy su na prenos dat pouzite hovorove kanaly a pre opa to teda znamena 30 sekund obsadne hovorove kanaly za darmigo.
girus05.04.2007 - 21:24 Trvalý odkaz
no neviem ja uz nevyuzivam csd od orindzu a aj ow mini rusim od nasledujuceho zuctovacieho obdobia ale ja by som si povedal ked ne 30 sekund zadara tak radsej nic. vlastne, od nich uz radsej vobec nic...
Zihos05.04.2007 - 21:36 Trvalý odkaz
kameo. Suhlas ja uz zvazujem ze su na tom dokonca lepsie aj ti ktori su Prima.Platis ako blbec neprevolas minuty prepadnu ti sms platis ako idiot ...skoda reci.To ze je to mrtva technologia?!!Tak potom nech ju zrusia uplne a nie tu tahat peniaze z ludi a akoby naznacovat ze najspravnejsia cesta je OW .Ze daju stupidnu akciu do bezvedomia ktora zastihne len jednu varku vianocnych "akcionarov" a ti druhi maju na dalsi rok len nejaky stupidny happy day.Tak ako tu uz bolo raz na pisane v suvislosti so Slovensko Hlada Superstar: "Komu sme sa to vlastne poskladali na auto?"Tak sa aj my skladame jedni druhym na akcie.Ja mam ostat verny(na dva roky)ked si chcem zobrat novy fon? Nemal by som tam ostat pre vyhodnost nejakych sluzieb?To Atlis ty nehnevaj sa s tou tvojou zarytostou proti CSD preco jednoducho neakceptujes ze nemozeme byt vsetci cerveni.To komunisti chceli aby sme boli vsetci rovnaki a mali vsetko rovnake roznorodost im sedela len pokial sa chceli jedni pred druhymi vytahovat co oni maju...Nie som proti GPRS ale chcem si sam urcit kolko miniem Chod do obchodu a kup si karton Marllboriek pretoze ti krabicku nepredaju. Potom budes mat na ranajky zvaro na obed zvaro na veceru zvaro(len).
_djproces05.04.2007 - 21:44 Trvalý odkaz
jj. Ma urve!!!!!!
Zihos05.04.2007 - 21:45 Trvalý odkaz
BTW keby na stranke OR v novinkach udavali aj negativne spravy tak by mali server hned overloaded .....xixixixxi
Balu05.04.2007 - 22:09 Trvalý odkaz
Ako to vlastne fungovalo? Edit:Uz viem.:)
warior06.04.2007 - 01:46 Trvalý odkaz
Ma urve :lol: dnes prisla ta sms :cry: , sice aj tak som to nevyuzival ale obcas sa to zislo :(
este ze som kyslik :D
Fazu06.04.2007 - 10:27 Trvalý odkaz
A kyslik ti dava wapovanie zadarmo??? Alebo TM???
Sten06.04.2007 - 13:51 Trvalý odkaz
Ja som CSD vyuzival pred par rokmi, potom ow mini. Teraz ked je GPRS za prijatelnu cenu aj na prime tak tato zmena v CSD nevadi, na prime sa bude chodit cez gprs... Ale dufam ze na pausaloch zmenia baliky OW...
Sefko06.04.2007 - 17:10 Trvalý odkaz
Suhlas s Fazu...TM ma odjakziva spoplatneny wap..to nikomu nevadilo?
Billy06.04.2007 - 17:53 Trvalý odkaz
Vseved napisal: No mna to nepotesilo, CSD som pouzival na Operu mini, ked mi dosli data z OW-mini. Orange asi zistil ze mu takto utekaju peniaze, ved len ja som cez CSD presurfoval 50MB zadarmo... A mozno je to predzvest zmeny datovych balikov, ved uz robili aj prieskum. No, este ze tak, ze to zistil, 50MB cez CSD a 30 sekund, to vyzera na dost drahu liecbu.. a moj suhlas z Altis a Fazu.. ;-)
Andrej Lenghart06.04.2007 - 18:58 Trvalý odkaz
Chlapci,keby ste vedeli ako uboho posobite. Kokos,toto je pre slovakov typicke. Dostanu nieco zadarmo a frlu,ze chcu viac. A ked uz im vezmu aj to malo,co mali,tak je kazdy rozculeny,ako si to mohol niekto dovolit! Ak sa niekto ohana tym,ze odide z OR kvoli tomu,ze zrusil 30sek CSD,tak je to dobry.... Ako Fazu pisal. Da vam iny operator wapovanie zadara? Ak niekto wapuje pravidelne,zaplati si GPRS a ma pokoj. A ak niekto chodi len obcas,tak si zaplati aj tych par minut CSD. Ziadna katastrofa. Zrusili 30sek wap... Kokos,to uz mi je len nieco... Nechcete nahodou OR zazalovat???
Angelika06.04.2007 - 20:40 Trvalý odkaz
Ja uplne suhlasim s prispevkom predomnou.. A moj nazor na tuto vec je, ze sa nebudem predsa obmedzovat..Keby som bola zavisla iba na tom ci telefon podporuje csd, tak si nemozem nikdy kupit telefon ktory chcem.. A to teda nie..Edit: a ked chcete odist kvoli tomu z orange tak mam pre vas novinku: v tm aj o2 si za surfovanie zaplatite
warior06.04.2007 - 21:03 Trvalý odkaz
Ja si myslim ze ubohy su ty co si zoberu cukriky co su v obchode zadarmo :D akoze....
Jednoducho nechapem co vam vadi na ludoch ktori vyuzili to co mali zadara, ako jasne ze frflu, skuste si vy predstavit ze mate zadara nieco co mate radi a sa vam to lubi a vam to zoberu... pofrflete a kupite si to :) ja som tak urobil tiez a mam pokoj a Riso ma kludnu hlavu a uz moze spat :D
People06.04.2007 - 21:39 Trvalý odkaz
Neviem odkial mate, ze si tu niekto kupuje mobil podla toho ci ma alebo nema csd a taktiez tu nikto nespominal prechod k inemu opovi, kvoli csd. Vyberam si operatora zhodnotenim vsetkych pre mna podstatnych plusov a minusov. Orange mal plus csd. Mam znameho, ktory si cez csd obcas zistoval vysledky tenisu. Naco by mu teda bol datovy balik? Aj tych 10MB by mu bolo vela.
Kokos,toto je pre slovakov typicke. Dostanu nieco zadarmo a frlu,ze chcu viac.??? Andy kto chcel viac? Ved len chceli, aby to tak ostalo. Typicka je skor pre slovakov je zavist, skodoradost, robit si napriek. Nicky na pismeno A su typicke slovenske!!! :)
Keby zrusili 50sms z OW tak kolki by ste sa tu vyplakavali? Ja isto nie, nepouzivam to, ani csd som nepouzil davno, OW mini mam len kvoli kratsej viazanosti.
kameo06.04.2007 - 22:04 Trvalý odkaz
..presne tak, zrusenim 30s free csd wapu sa strapnil jedine Orange ..bol to len taky bonus ku pausalom ..mne osobne chybat nebude ten wap a pravdepodobne ani Orange :)
..cenova politika, marketing a tie ich quasi "atraktivne" a "vyhodne" sluzby a akcie, nehovoriac o stovkach milionov vrazenych do slaboduchych reklam namiesto investovania do spokojnosti svojich klientov ..aspon jeden priklad za vsetky: nebyt prichodu 3.operatora tak na Prime by mozno ani o 10 rokov neboli datove sluzby cez GPRS, vraj sa to predtym "nedalo" :D
peterd106.04.2007 - 22:09 Trvalý odkaz
myslim, ze tu sa staci len stotoznit s tou strednou castou prispevku ktoru napisal People a o charakteristickych VLASTNOSTIACH Slovace, ktore tu prezentovali podaktori jednotlivci...(a dokonca priamo v serii :D )
Ani ja neplacem, nestonem, ze to zrusili osobne som to vyuzival len na spotrebu(a tak som to aj bral, ze nato to aj je v tichosti urcene...) a osobne tomu nerozumiem pri spolocnosti, ktora dosahuje trzby skoro 20mld. teda na urovni Slovnaftu, zeby im to tak velmi chybalo :?:
PS: Myslim, ze problem Slovace nie je v tom, ze chcu vsetko zadarmo...myslim ze ludia su jednoducho motivovani usetrit ako sa len da a najst medzeru v pravidlach ako sa len da...uz len preto pretoze operator(nie je to tak vsade vo svete) sa snazi vytrieskat z ludi aj nevytrieskatelne a preto ich chapem ak na 30sek.csd prevapovali aj 8MB :lol: . . . su sikovni a takym myslim patri svet... ;) (aspon tak sa hovori)
A nie tym co tu kricia ake je to detinske, ubohe, chudacke... to oni si radsej zrejme zaplatia aj zato zaco nemusia, ale hlavne, ze su kapri a maju na to! a co je natom najsmiesnejsie je, ze su to VACSINOU ludia co zarabaju 10tis kdesi za pasom alebo 20tis. a dru ako kone na nadcasoch...a vlastne co im ine zostava ked oni sa potrebuju chvastat ako si oni vedia zaplatit ;-) (nepohrdam robotnikmi ani inymi menej platenymi zamestnaniami aj tam sa da vzdy najst kopa inteligentych ludi, ktori si vedia zratat 1 + 1 a vedia sa bdelo obracat v tomto kapitalistickom svete ;-) )
Alone07.04.2007 - 01:05 Trvalý odkaz
Myslim si ze to prirovnanie keby orange zrusil aj tych 50sms cez doodeetoo je dostacujuce!Asi tymto zavistlivcom skodoradostnym padla sanka!Xexe ja cez CSD isiel 5rokov tak mne to urcite chybat bude!
Angelika07.04.2007 - 08:13 Trvalý odkaz
Ja som v tm, mne by naozaj 50sms nechybalo :lol: jedine ze by mi tm zrusil pausal..Ale to je skor vyhoda ako by som plakala.. A ja sa tu nepotrebujem chvalit ze si nieco kupujem.. Ale ked si mozem priplatit za pohodlie, tak si priplatim aj za cenu, ze nasledujuci mesiac si nebudem kupovat jogurt za 20 ale za 10sk..Niekto fajci a pije, niekto investuje do pohodlia..Nuz co uz..Za to, ze vam zrusili dalsiu trapnu sluzbu, sa tu predsa nebudem ospravedlnovat pred celym svetom, ze mi to je na smiech..Je mi to na smiech a co.. Sto ludi sto chuti
Fazu07.04.2007 - 09:14 Trvalý odkaz
No jo... som zabudol ze Slovnaft Vam da prvych 30 sekund cerpania benzinu zadarmo. Aj v potravinach mam vzdy tretinu chleba za free. A televizor zapinam vzdy v polminutovych intervaloch, lebo takto neplatim za elektrinu...
Lenka Ivančíková07.04.2007 - 10:15 Trvalý odkaz
Fazu,to si vystihol velmi pekne.Ja som CSD nikdy nevyuzivala,lebo som na to nemala nervy.:roll: Radsi si priplatim blbych 150 korun a mam v tom aj SMS,MMS,lok. sluzby a 10 MB komfortneho wapovania.;)
simumarek07.04.2007 - 11:44 Trvalý odkaz
Tak ten Fazuho prispevok nemal chybu :)
warior07.04.2007 - 12:46 Trvalý odkaz
Ako nechapem preco sa tu bavite o tom ci bolo alebo je alebo bude csd dobre, tema bola ze zrusili csd, tak kazdy kto csd pouzival im tu moze vynadat, koho sa to netyka nech da pokoj...
Mne to cele pripada ako chvastunstvo, ja mam prachy a je mi to jedno, ale podrypnem si do tych co to pouzivali, ved skodoradost juuuj bude sranda. :(
Angelika: KEd si v TM tak preco to riesis?
nechapem fakt, kazdy tu chce kecat nieco a Slovenskom lude, ale myslim si ze kazdy by sa mal najpr zamysliet nad sebou az tak nad druhymi!
Kriak2407.04.2007 - 14:03 Trvalý odkaz
O com to tu tocis, chlape?
CSD nezrusili, sa spamataj. Skratili bezplatny 30 sec. interval na 10 sec.
Tak wo co go? Kua chlapi, ako mohol niekto wapovat sposobom ze sa po 28 sec. zakazdym odpajal? By ma asi piclo.
A vobec, pri cenach wapu sa pri 20 sec. rozdiely bavime o halieroch.
Nechapem ze to niekoho vobec irituje.
Pendo07.04.2007 - 15:37 Trvalý odkaz
Ja to tiez nechapem takyto sposob wapovania (do 30sec).
Ked to mnohi pouzivali na kontrolu spotreby, tak mozu teraz Orange "oklamat" tym, ze si v sobotu a cez den pracovneho pokoja skontroluju spotrebu cez zalozku na wape za strasnych 0.90,- Sk. Vzdy lacnejsie, ako 3,- Sk cez 905 (ak nema aktivny OW). T-Mobile ma CSD wap stale za 2.50,- a nikto sa tu nestazuje, ze ich okrada...
Vseved07.04.2007 - 16:17 Trvalý odkaz
Fazu napisal: No jo... som zabudol ze Slovnaft Vam da prvych 30 sekund cerpania benzinu zadarmo. Aj v potravinach mam vzdy tretinu chleba za free. A televizor zapinam vzdy v polminutovych intervaloch, lebo takto neplatim za elektrinu...
Nerobis nahodou v Orange? Bud aspon trosku objektivny, a neporovnavaj sluzbu s tovarom. Aj na Benzinke mam nieco zdarma, mozem si napriklad umyt okna... :-)
Angelika07.04.2007 - 16:32 Trvalý odkaz
Aj v orange mas predsa nieco zadarmo..Prvych desat sekund..Tak co
kameo07.04.2007 - 17:14 Trvalý odkaz
Pendo napisal: Ja to tiez nechapem takyto sposob wapovania (do 30sec). Ked to mnohi pouzivali na kontrolu spotreby, tak mozu teraz Orange "oklamat" tym, ze si v sobotu a cez den pracovneho pokoja skontroluju spotrebu cez zalozku na wape za strasnych 0.90,- Sk. Vzdy lacnejsie, ako 3,- Sk cez 905 (ak nema aktivny OW). T-Mobile ma CSD wap stale za 2.50,- a nikto sa tu nestazuje, ze ich okrada... ..Ten "vas" neschopny T-Mobile nie je suci ani GPRS na easy kartach spustit :D
..a nikto nikoho neokrada, ked uz tak hovorme tomu, ze "zdiera"
..zrusenim 30s free wapovania sa stane wap pre vacsinu zbytocnostou, pretoze je pomaly a drahy a kto chcel mal davno aj predplatenu sluzbu Orange World takze wap vyuzival len ako slabu alternativu oproti GPRS, napr.aj na napisanie tohto prispevku
..som rad, ze Orange potesil aspon niekoho - skodoradostnych zakaznikov T-Mobile
peterd107.04.2007 - 19:44 Trvalý odkaz
su to tu take zabo-mysie vojny :) ale . . .
co sa tyka prikladov ala fazu.....neodpustim si ale nonsense . . . (obzlvast ma pobavil priklad s tretinou chleba zadarmo :badgrin:
citit tu silnu podnikovu prislusnost, no neviem ci zato davaju bonusy ale budis . . .
Podstata je asi taka ze kopec ludi sa to ani nedotkne ale ti najviac vykrikuju ako je to dobre, ze to zrusili! PRECO? oni to nevyuzivali...(resp.nevedeli vyuzit) a druhi natom ""ryzovali"" tak maju dobry pocit z toho ze niekomu sa uskodilo ze to niekoho zaboli ze proste susedovi skape "koza" ...
Ako toto je fakt uroven typickej slovenskej mentality . . . je to HANBA!!!
PS: ci je free wapovanie do 30 sek. pre niekoho smiesne alebo nie, tak orange vie ze pre vela ludi nie, a takisto to vie aj o free hovoroch do 10sek. ze zrejme smiesne nie su a preto sluzba KONTAKT ;-)
Fazu08.04.2007 - 09:56 Trvalý odkaz
Nooo sorry ak som niekoho urazil... Aj tak si myslim ze prispevky typu ... Orange nas zdiera..., alebo ...nenazrany Orange...atd. tiez niesu na mieste. Chcel som len poukazat na rovnicu: chcem sluzbu(tovar, ...) = musim si zaplatit. Off
kameo08.04.2007 - 10:41 Trvalý odkaz
Fazu napisal: Nooo sorry ak som niekoho urazil... Aj tak si myslim ze prispevky typu ... Orange nas zdiera..., alebo ...nenazrany Orange...atd. tiez niesu na mieste. Chcel som len poukazat na rovnicu: chcem sluzbu(tovar, ...) = musim si zaplatit. Off
..to posledne slovicko v tvojom prispevku je zatial to najrozumnejsie, ktorym si sa ty doteraz k tejto teme mohol vyjadrit :D
Andrej Lenghart08.04.2007 - 12:51 Trvalý odkaz
No lebo ty zo seba chrlis jednu svetovu myslienku za druhou. Okrem toho,zakladne pravidlo: Nekopirovat predchadzajuce prispevky. FAZU, tu uz je zbytocne to preberat. Tymto zadubencom to nevysvetlis. Pre niekoho je velky problem pochopit,ze za vacsinu sluzieb treba platit. Howk.