Siemensy x65
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...
maskot 28.04.2005 - 01:36
Vsetko, co sa ich tyka...
Condor14.07.2005 - 03:41 Trvalý odkaz
Chalani, ako je to s velkostou prijimanych e-mailov? Tiez ma cx65 obmedzenie na 99 kB, ako s55?
Odoslany z mobile device
V nastaveniach email. klienta si nastav stahovanie len hlaviciek a do nastavenia velkosti emailu daj 0 a potom po prijati hlavicky das stiahnut email a stiahne ho cely bez ohladu na velkost!
Imrich15.07.2005 - 11:47 Trvalý odkaz
Vdaka, Condor.
:)
Odoslany z Siemens CX65
Cuko15.07.2005 - 12:19 Trvalý odkaz
Al.Vlado16.07.2005 - 04:58 Trvalý odkaz
Tak a uz som tu aj ja z 65-kovej potvory. :-)
Odoslany z mobile device
matho16.07.2005 - 11:30 Trvalý odkaz
K tym 5000 prispevkom dobra moznost by bola to stiahnut ako balik vo worde a potom to citat,takto si clovek musi pamatat strany a nemoze si to ani poriadne oznacit kde skoncil
Odoslany z Nokia 6230
Imrich16.07.2005 - 23:21 Trvalý odkaz
<i>Al.vlado napisal:</i> Tak a uz som tu aj ja z 65-kovej potvory. :-) Tak vitaj v Rodine, xi xi.
Odoslany z mobile device
marcel18.07.2005 - 00:07 Trvalý odkaz
Skusal niekto nahratie fw cez gprs?
Odoslany z mobile device
Al.Vlado18.07.2005 - 04:50 Trvalý odkaz
<i>marcel napisal:</i> Skusal niekto nahratie fw cez gprs?
JasnĂ?,Ĺľe áno! A Ăşspešne! MĂ´j kamoš a Condor. Je to bomba vec. PreÄŤĂtaj si o tom na Condorovej stránke(http://condor.wlist.sk). Nájdeš to hneÄŹ na zaÄŤiatku v NOVINKĂ?CH.
:-)
Odoslany z mobile device
Al.Vlado18.07.2005 - 13:21 Trvalý odkaz
Hop! Vidim,ze tu haluzi pisanie s T9. :-( Pisal som v tom predchadzajucom prispevku,ze to dvaja ludia maju uspesne vyskusane!! Podrobne si o tom precitaj v NOVINKACH na
http://condor.wlist.sk
Odoslany z mobile device
Fizzy21.07.2005 - 00:22 Trvalý odkaz
A ten fw cez wap mi uznaju pri reklamacii ked mi napr odide mobil, displ. a pod?
Odoslany z mobile device
Condor21.07.2005 - 03:22 Trvalý odkaz
A ten fw cez wap mi uznaju pri reklamacii ked mi napr odide mobil, displ. a pod?
Odoslany z mobile device
Konzultoval som to nastavenie a aj podporovane verzie SW a FFS so Servisom Siemens Praha aj Bratislava a oficialnejsi uzivatelsky FW uz asi ani neexistuje. (Servis neratam) Takze zaruka je OK!
A este dolezita vec co sa ludia domnievaju a to ze to nahravanie noveho FW vlastne len opravnych a zmenenych casti nie cely FW na novo sa NEDEJE!!! online cez GPRS takze ziadny strach ze padne spojenie adt. Cez GPRS sa stiahne len aplikacia ako Java hra napriklad a ta sa potom spusti pri off/on mobilu (Je tam aj moznost odmietnut a inokedy to spustit) A po spusteni bezi ta aplikacia na zivom telefone cize v zapnutom stave aj s popisom priebehu a stavu %. Po ukonceni sa treba pripojit cez spravu zariadenia na SWUOTA a verifikovat cez GPRS ci prebehlo vsetko OK a ak ano tak sa aplikacia (asi 1,2MB) pri najblizsom off/on zmaze z mobilu.
Kriak2422.07.2005 - 02:14 Trvalý odkaz
No az take bezpecne to zase nie je. Poznam chlapa co mu po GPRS FW update chcipol fon a dokonca prestal komunikovat s v-klay. Blba situacia... Pevne verim ze to bola skor vynimka ako pravidlo, he he.
Odoslany z mobile device
Condor22.07.2005 - 04:24 Trvalý odkaz
Ano cital som ten pripad na siemensmanii ale treba povedat aj B! Nie len to ze mu to chciplo ale aj to ze v tom mobile boli patche co znamena ze FW bol modifikovany a nie oficialny! Takze si za to moze sam. Ten update je pre oficial FW a je logicke ze nemoze byt kompaktibilny so zmenenym FW a ze moze havarovat ak narazi na nieco nejaky patch co tam nema byt. Su to vlastne tiez len patche ktore menia casti FW. Takze tak ;o)
Kriak2422.07.2005 - 23:28 Trvalý odkaz
Pochybujem ze sa pri update FW cez GPRS kontroluje kazdy byte ktory sa updatuje. Delta sa len premasti a hotovo. Ze chcipne fon sa moze stat ak delta premasti cast nejakeho patchu a zvysok co zostane vo fone ti ho umrtvi. Ale v tom pripade fon nema co prestat komunikovat s v-klay. Do BC sa snad nepise. V tom je nevyhoda update GPRS fw oproti kompletnemu update cez kabel. Ked mas vo fone patche, aby si ich najskor vsetky odstranil a tak GPRS updatovat. Komplet FW cez kabel ich premasti (s vynimkou patchou tykajucich sa flexmem).
Quo24.07.2005 - 00:45 Trvalý odkaz
K tym 5000 prispevkom dobra moznost by bola to stiahnut ako balik vo worde a potom to citat,takto si clovek musi pamatat strany a nemoze si to ani poriadne oznacit kde skoncil
Odoslany z Nokia 6230
ok, super napad, ale by sa to zislo potriedit, chlopi, nic v zlom, ale kopa veci sa vam tam opakuje a to co ste vysvetlovali v marci vysvetlujete aj v aprili...
Skratka, ak to precesiete, bude to suuuuuper :)
matho24.07.2005 - 01:13 Trvalý odkaz
Hej, presne povymazat ,resp.Presunut od veci prispevky,ja si do wordu davam rozne clanky,je to bez reklam,dam si vacsie pismo alebo zoom a idem na to,ukladanie stranok je o nicom,bud sa neda ulozit,otvorit,navyse adresar
ak sa mi bude chciet tak sa s hentym pohram uz len pre seba aby som bol vzdelanejsi
jo a este vo worde clovek premazne co nepotrebuje,zmensi odstavce a hlavne ma to v celosti v 1subore
Odoslany z Nokia 6230
Fizzy24.07.2005 - 04:55 Trvalý odkaz
Jo ja sa tiez chystam na preluskanie x65-ky. Chvilu som to sledoval ked som mal cx65ku no potom tam bolo dost OT a ma to prestalo bavit a potom uz ani fon nebol no uz mam zaobstarany konecne fon radu x65 tak idem sa a ja vzdelavat :lol:
A ten word, dobry napad, idem aj ja skusit aj na inych temach...ale az doma v klude... :?
Al.Vlado24.07.2005 - 20:09 Trvalý odkaz
Hlasim uspesne nahratie new FW cez GPRS!! Vdaka Eve(AEGE) a Condorovi mame my bezpocitacovi super vec! A pocitacovi zas usetria na kably.
Odoslany z mobile device
Pierre25.07.2005 - 00:48 Trvalý odkaz
Tak prispejem ja s mojimi skusenostami s CX65. Podla mna fon s perfektnym pomerom vykon/cena,navyse uzivatelsky doslova pritulny ;) patche a tak..su fajn,citatelnost displaya na slnku bomba,a aj celkovo som si displayom spokojny
Ale vadi mi,ze ten soft stale nevyladeny,8 katastrofa,rovanke casy odoslanych aj draft sms po ON/OFF,mrznutie na wape,v 12 zasa zla synchro,modem error pri CSD wape a po 3x pripojeni,mail klient stale nestabilny,v 16 haluz,do draftu ulozim mail s prilohou a uz sa tam nedostanem-pri vstupe pip a vypnem sa :roll: stale s rovnakymi casmi v draft sms ked maju rovnaky zaiatok hlavne ale niekedy aj nahodne sa to stavalo, 25 uz relativne dobra len mi mrzne na wape cez GPRS
Mechanicke spracovanie tiez nic moc,kryty vrzaju uz,pod krycim sklickom prach,ktory sa tazko odstranuje :!:
Inak je 50ka soft taky cool ako sa tu pise,ze ziadne mrznutia a vypinania uz? To by ma potesilo
Pierre25.07.2005 - 18:52 Trvalý odkaz
Chcem sa spytat,ci x65 telefony prehraju tento format?? Alebo len midi,wav a amr
Arrow7925.07.2005 - 23:54 Trvalý odkaz
Nie, *.ogg format CX65 neprehra. Ani x75 neprehra ogg vorbis.
Pierre26.07.2005 - 01:41 Trvalý odkaz
Dik za inf.Tak na x75 uz je mp3,tam asi ogg uz nebude davat vela ludi
Odoslany z mobile device
Arrow7926.07.2005 - 10:40 Trvalý odkaz
Ogg je pripona suborov formatu Ogg Vorbis. Je to audio format, vcelku podobny mp3, len by mal mat vyssiu kvalitu pri nizsich bitrate ako mp3..
maskot26.07.2005 - 12:07 Trvalý odkaz
Arrow7926.07.2005 - 12:13 Trvalý odkaz
mal by mat.. mne sa stale ogg nezda... takisto ako ine formaty.. mp3 je ok.. aj mp3pro ale ostatne formaty mi nerezu :roll:
Fizzy27.07.2005 - 02:14 Trvalý odkaz
A ktore telefony to podporuju? a co format ATRAC3plus? Mne sa zapacil a pre prenosne zariadenia je perfektny, myslim si.... ;)
Arrow7927.07.2005 - 11:20 Trvalý odkaz
ATRAC3 pouziva iba Sony do svojich mp3 playerov a MDciek, nie? Resp. pouziva ho iba Sony, nie?
Pierre27.07.2005 - 18:51 Trvalý odkaz
ja som si vsimol,ze ogg ma taky no povedzme akoby trochu dutejsi zvuk,neviem,ale to som si vsimol na PC s pomerne kvalitnymy repro-drevena ozvucnica.
Inak na 6670 to znelo celkom slusne,urcite lepsie ako ten hrozny sek fik Real Player :roll:
Pierre28.07.2005 - 01:19 Trvalý odkaz
jeden trik ako umlcat zvuk fotaku pri x65 bez kabla a PC
ja si zavolam na 667 v Orange,to je najdlhsie,necham automat hovorit,idem do menu vytvorit novu MMS,pri obrazku v editore MMS dam pravu kontext klavesu a ta spusti prostredie fotaku.Odtial sa da fotit pocas hovoru a zvuk sa neozve. Je to trochu komplikovane,ale da sa tak zbavit toho zvuku.Niekedy sa moze hodit :)
Sinuhee30.07.2005 - 01:03 Trvalý odkaz
Tentokrát potrebujem radu:
Ako na funkcie pause/wait pri voÄľbe ÄŤĂsla?
pri DTMF ovládanĂ˝ch sluĹľbách sa to hodĂ. Nokia mi umoĹľnila zadaĹĄ tieto prĂkazy medzi navolene ÄŤĂsla, siemens to nevie?!
Odoslany z Siemens CX65
DjTuning30.07.2005 - 02:48 Trvalý odkaz
Arrow79 napisal:</i> ATRAC3 pouziva iba Sony do svojich mp3 playerov a MDciek, nie? Resp. pouziva ho iba Sony, nie?
Tak je a ja len dodam,ze podporuju ho aj tohtorocne Sony autoradia.Inak velmi podareny format,oproti mp3 ma len polovicnu velkost pri porovnatelnej kvalite!132kbps Atrac 3 je uz tazko rozoznatelny oproti wav z original CD.
Odoslany z mobile device
Condor30.07.2005 - 10:42 Trvalý odkaz
Tentokrát potrebujem radu:
Ako na funkcie pause/wait pri voÄľbe ÄŤĂsla?
pri DTMF ovládanĂ˝ch sluĹľbách sa to hodĂ. Nokia mi umoĹľnila zadaĹĄ tieto prĂkazy medzi navolene ÄŤĂsla, siemens to nevie?!
Odoslany z Siemens CX65
Stlac a podrz 0 (nulu) naskoci Ti + (plus) co je pauza.
Pierre31.07.2005 - 22:30 Trvalý odkaz
Arrow79 napisal:</i> ATRAC3 pouziva iba Sony do svojich mp3 playerov a MDciek, nie? Resp. pouziva ho iba Sony, nie?
Tak je a ja len dodam,ze podporuju ho aj tohtorocne Sony autoradia.Inak velmi podareny format,oproti mp3 ma len polovicnu velkost pri porovnatelnej kvalite!132kbps Atrac 3 je uz tazko rozoznatelny oproti wav z original CD.
Odoslany z mobile device
no bol by som zvedavy na kvalitnej zostave,ci je to rovnake ako MP3.Predsa len tieto digitalne formaty uberaju vzdy svojim sposobom hudbe atmosferu a jemne detaily.Ak niekto ma napocuvany dobry vinylovy gramofon v dobrej zostave,tak vie o com tocim teraz
anonymous01.08.2005 - 11:29 Trvalý odkaz
Neviete,kde by som nasiel hru New York Nights?Najlepsie v Cestine....mam CX65
Odoslany z mobile device
Jaso01.08.2005 - 12:08 Trvalý odkaz
V cestine neviem.Viem kde je pre Siemens v ang.Ja uz som to presiel cele...xi.Chod na wap.mobilomania.sk/stranky/pipopipo a v zlozke JAVA klikni na Gameloft a tam je kopa hier od Gameloftu zadarmo na x65ky a medzi nimi aj NYN.a inak ta ang v hre nie je tazka...
Odoslany z Nokia mobile phone
Pierre01.08.2005 - 20:52 Trvalý odkaz
NYN to je to o tom ako si treba najst v novom meste postupne priatelov,pracu a nakoniec zivotnu lasku?Taka vychova postavicky.. Lebo takuto hru mal kamarat na S65,len neviem ci to bolo stopro NYN a mrzlo mu to,ze sa to nedalo hrat.Hra sa pustila a po cca 2 minutach vzdy zamrzla tak,ze sa vypol tel. :roll: To na com si to hral Jaso?
Jaso01.08.2005 - 21:16 Trvalý odkaz
Na priatelovej s65ke.Ale na nom mi to nemrzlo ani ked mal fw16,ani pri fw50...
Odoslany z Nokia mobile phone
Pierre05.08.2005 - 19:38 Trvalý odkaz
aha tak to bolo asi fw25 ktore tam kamos ma,mozno akurat na tom to nejde.Aj ked nepoznam nikoho zatial kto by to hraval na fw 25,tak je to moj odhad
Pierre05.08.2005 - 19:43 Trvalý odkaz
Aku velku MMS vam vas Siemens maximalne prijal? Lebo som pocul,ze v Orange by siet nemala byt limitom(no neviem,na stranke garantuju obaja operatori MMS do 100kb)ale zavisi to hlavne od fonu. Ja som posielal 280kB MMS na mail adresu,dorucena bola,ale co mne posielal z Orange spoluziak cca 125 kB z mobilu na mobil,tak mi nedosla.
Neviem,ale je to bieda s MMS u pomaranca odkedy su aj pre Primu,vid aj moja tema notifikacne SMS o MMS
tenenet16.08.2005 - 13:21 Trvalý odkaz
TAk aj ja sa hlasim k drzitelom siemensu, ale neviem ci je to dobre alebo nie. Ocakaval som od toho trosku viac
*Odstranena diakritika, precitaj si SS - Elrond*
Marian16.08.2005 - 14:38 Trvalý odkaz
Vitaj tenenet, len taka drobnost, na fore sa nepouziva diakritika, nezobrazuje sa totiz korektne na wap-e.
BTW, kamoska ma S65 a je nadmieru spokojna... no kazdy ma asi ine poziadavky, mne sa ten fonik dizajnovo paci.
Dezi16.08.2005 - 15:54 Trvalý odkaz
Kurnajz neviem rozchodit maila
ako nato ?
prosim poradte
dakujem
Odoslany z mobile device
Marian16.08.2005 - 16:34 Trvalý odkaz
Rozchodit maila na akom telefone? Aky operator? Aka schranka?
Dezi16.08.2005 - 16:55 Trvalý odkaz
Cx65 , orangemail ,
klienta v mobile .
Odoslany z mobile device
Fizzy09.09.2005 - 03:02 Trvalý odkaz
Hlasim uspesne nahratie new FW cez GPRS!! Vdaka Eve(AEGE) a Condorovi mame my bezpocitacovi super vec! A pocitacovi zas usetria na kably.
Odoslany z mobile device
Jeej...aj ja scem, robil som to podla navodu u condora, ale aj tak mi hlasi chybu zle zadany server login a server password.....neviem co je tam zle, poradis mi prosim, aj ja by som chcel new fw....mam 25ku. :cry:
anonymous09.09.2005 - 08:25 Trvalý odkaz
No konecne sa moze nahravat FW bez PC... :smt033
Odoslany z mobile device
Muflon09.09.2005 - 09:21 Trvalý odkaz
Ten fw by ma tiez zaujimal nemozete to blizsie popisat?
Odoslany z Siemens CX65
Fizzy09.09.2005 - 11:28 Trvalý odkaz
No Muflon pokial viem tak to ide jedine na s65ke zo Siemensoch rady 65. na cx65 to asi nejde, aspon ak si dobre pamatam tak som tam nenasiel Spravu zariadenia
Odoslany z mobile device
Skic09.09.2005 - 16:08 Trvalý odkaz
Ten fw by ma tiez zaujimal nemozete to blizsie popisat?
Odoslany z Siemens CX65
Ide to len s S65, CX ee :(
Pierre10.09.2005 - 02:01 Trvalý odkaz
co ja viem,tak nezalezi ani tak na modeli,ale ono to ide az od verzie fw 43,ja na cx65 fw25 v menu Extras ani nemam tu polozku,ktoru tam treba na taketo nahravanie.