darcek od orange sa neda reklamovat?
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...











ioio 16.09.2007 - 12:13
tak svagor si vzal ten pausal superny70. dali mu druhy mobil zadara ako darcek ..... o dva dny sa mu pokazil(nereaguju tlacitka),pritom sa s nim poriadne ani nehral...povedali mu ze sa neda reklamovat,lebo to je darcek..co si o tom myslite
JS16.09.2007 - 12:19 Trvalý odkaz
nebol k tomu zarucak?
Skic16.09.2007 - 12:25 Trvalý odkaz
Tak to je veeeelmi zaujimave, cize v podstate Ti Orange moze dat pokazeny darcek, ved je to zadarmo, tak co by si chcel viac? Hm...
Vseved16.09.2007 - 12:42 Trvalý odkaz
A kto mu to povedal? Pracovnik v predajni? Ked tam robia taky "experti" ako v predajni u nas, tak nech radsej zavola 905. Ked ma zarucny list, musi sa dat predsa reklamovat.
ioio16.09.2007 - 12:54 Trvalý odkaz
no, zarucny list sice ma,ale na nom je perom napisane "DARCEK" ..
Lenka Ivančíková16.09.2007 - 13:13 Trvalý odkaz
Je uplne jedno,ci je to darcek,alebo nie.Ked dostanem svadobny dar pracku a sa mh pokazi,tak ju nemozem reklamovat,ci co?Co jim v tom Or uz cisto hrabe?Jasne,ze mas narok na reklamaciu.Alebo to mozes vybavit rovno cez servis.Na kazdy takyto tovar je ZAKONNA lehota 24 mes.
Vseved16.09.2007 - 13:25 Trvalý odkaz
Najlepsie bude ak zavola 905, alebo im napise mail. Lebo ak je to naozaj tak, ze sa neda reklamovat, je dost zavazne zistenie, lebo co poznam, tak vela ludi si berie ten pausal 0Sk len koli tomu mobilu.
Angelika16.09.2007 - 14:17 Trvalý odkaz
Jess cez servis to asi neurobi..Ved ma super orange :D
Spencer16.09.2007 - 14:44 Trvalý odkaz
Je mi luto, ze vas sklamem, ale Orange postupuje podla zakona. Dar sa reklamovat neda! Ak je nefunkcny a Ty si o tom dopredu nevedel, mozes im ho vratit, no oni Ti nie su povinny dat iny. Viac je iba na ich dobrej voli.
bloodko16.09.2007 - 14:52 Trvalý odkaz
no pekne.. Toto iste sa vztahuje aj na vyhru?
Arwie16.09.2007 - 15:25 Trvalý odkaz
Fuha, toto je velka spinavost od Orange
Andrej16.09.2007 - 17:15 Trvalý odkaz
hm ja by som to ako spinavost nehodnotil, ked raz dostanes nieco zadarmo co ti nie su povinni dat je to len plus.. to ze ti to nechcu este aj vymenit podla mna ziadna spinavost nie je..
DeadLine16.09.2007 - 17:15 Trvalý odkaz
Ano, nie je to od nich pekne, ale v podstate nepachaju nic zle (ak neberieme do uvahy, ze do tej akcie mozno naschval davaju menej kvalitne kusky)... Kazdopadne, ak sa chceli hrat na dobrakov, mali to dotiahnut (a dat aspon zadarmo servis, ak uz nie vymenu)...
Lenka Ivančíková16.09.2007 - 18:05 Trvalý odkaz
Stale mi akosi nezapina...Kazda vec ma predsa svojho vyrobcu,ktory zodpoveda za kvalitu.To znamena,ze ked niekto vyprodukuje smejdy a tie smejdy niekto rozda ako darceky,tak tym padom je v zakone zakotvene,ze sa na taketo vyrobky nevztahuje zaruka a vyrobca nie je povinny zavadu odstranit???Asi zijem mimo realitu.Smutne.:(
ZraLOCK16.09.2007 - 18:11 Trvalý odkaz
...o aky mobil ide? myslim aka znacka?
... normalne by som s nim zasiel do znackoveho servisu... (orange - neorange) kde ho musia v ramci zaruky opravit (darcek-nedarcek)...
... len raz by mi servisak povedal, ze nie... urobil by som im neskutocnu reklamu aj orange a servisu a mobilom im rozbil vyklad...
tak ma napadlo... poslem tuto temu do ta3? :lol: :lol: :lol:
Vseved16.09.2007 - 18:30 Trvalý odkaz
Ide o SE K120i
JS16.09.2007 - 18:38 Trvalý odkaz
mozno bola dobra kupa pre Orange od Sony s tym, ze Orange nebude mat narok na zaruku a tak ich dava do akcie ako darcek.
samo16.09.2007 - 18:47 Trvalý odkaz
alebo sa skor vobec nepredava a preto im OR urobil mensi kseft ale zase zarobi na pausaloch :-)
a Vseved ide o Sony Ericsson J120i nie K120i ;)
rhett16.09.2007 - 18:58 Trvalý odkaz
A aj ste si to overovali na 905, alebo len tak strielate do prazdna? Podla mojich info sa na tieto MT nevztahuje len specialna vymena (storno dodatku, vymena MT), standardna zaruka plati..
Edit: Aha, zakladatelom vlakna je ioio, ze sa vobec pytam..
Vseved16.09.2007 - 20:10 Trvalý odkaz
samo napisal: alebo sa skor vobec nepredava a preto im OR urobil mensi kseft ale zase zarobi na pausaloch :-) a Vseved ide o Sony Ericsson J120i nie K120i ;)
Jasne, chybicka se vloudila :-)
Vecer napisem mail do Orange, ako to je, dam potom vediet.
Anonym (bez overenia)16.09.2007 - 20:47 Trvalý odkaz
mozno by fakt bodlo tuto temu trochu zmedializovat :!: a ak nie, aspon by orange mohol uvadzat za darceky nemusia byt funkcne a maju len "doplnkovo-zabavny" charakter :?
mato6316.09.2007 - 20:51 Trvalý odkaz
No,ale predsa ide o telefon aj ked len darcekovy a SonyEricsoon ti umoznuje telefon vratit
do tyzdna,alebo to len nokia? Ale toto by trebvalo skusit este. :)
ioio17.09.2007 - 01:20 Trvalý odkaz
RHET A CO JE NA TOM,ZE JA TY PUK
Quo17.09.2007 - 01:59 Trvalý odkaz
uz mam o reklamaciach nastudovane toho hodne,ale o darcek som este nezakopol,pripadne si to uz nepamatam. ale,som si isty,ze aj nam by sa mala vztahovat 24mes zarucna lehota. ak sa dostanem k aktualnym zakonom,iste sem capnem plne znenie. btw: na discman od sony co som kedysi vyfasoval od TM sa vzdahovala klasicka zaruka a kamarat to v TM aj klasicky reklamoval-niekam to z TM posielali,ale to bolo pred 2rokmi,nieco sa v zakonoch menilo,tak neviem ako je to teraz v OR.
Spencer17.09.2007 - 02:57 Trvalý odkaz
Pozor, obdarovany nie je spotrebitel. Verte ci nie, naozaj v tomto pripade neexistuje pravny narok na reklamaciu. Darovanie sa spravuje ustanoveniami Obcianskeho zakonnika.
Pendo17.09.2007 - 09:44 Trvalý odkaz
Spencer ma zjavne pravdu - pre niekoho bohuzial. Toto je vycuc z aktualneho reklamacneho poriadku spol. NAY z ich stranky http://ishop.nay.sk/files/reklporiadok-novy-finalna_verzia.doc :
2.8. Ak NAY a.s. pri kupe tovaru ponuka zakaznikovi k predanemu tovaru bezplatne dalsi tovar ako dar, je na zakaznikovi, ci ponukany dar prijme. Dar vsak nie je predanym tovarom, preto NAY a.s. nezodpoveda za jeho pripadne vady. Ak vsak NAY a.s. o pripadnych vadach daru vie, je povinna na ne zakaznika pri ponuke daru upozornit(P 629 Obcianskeho zakonnika). Ak ma dar vady, na ktore NAY a.s. zakaznika neupozornila, je zakaznik opravneny ho vratit (P 629 Obcianskeho zakonnika). Ak zakaznikovi vznikne pravo na odstupenie od zmluvy (vratenie penazi), je zakaznik povinny vratit NAY a.s. vsetko, co podla zmluvy dostal, t.j. aj tovar prijaty ako dar (P 457 Obcianskeho zakonnika v spojeni s P 48 ods. 2 Obcianskeho zakonnika).
Lenka Ivančíková17.09.2007 - 09:50 Trvalý odkaz
To by som chapala,ze sa z toho predajca vyvlecie,ale vyrobca nezodpoveda za kvalitu vyrobku?Malo by to ist vybavit cez servisnu siet SE...
Pendo17.09.2007 - 09:58 Trvalý odkaz
No ked ti ku tomu nedaju zarucny list, tak to asi nezreklamujes... Nehovoriac o tom, ze v mnohych pripadoch sluzi ako zarucny list pokladnicny blok s datumom predaja, ale ten ku daru tak isto nedostanes...
Je to ine, ako si uviedla to porovnanie s prackou, ktoru dostanes darom na svadbe. Tu ti urcite daroval niekto, kto ju kupil za plnu cenu v obchode - takze ma blok aj zarucny list a s reklamaciou nebude problem - ak ju vsak nekupil od znameho "pod rukou" bez zaruky :)
ioio17.09.2007 - 10:07 Trvalý odkaz
zarucny aj bol,ale na nom napisane darcek..ani by ma to tak nesr..ale svagor ten mobil chcel darovat mojej segre,teda jeho zene,lebo by si nan dala tu orange nula kartu, kedze na hlavnom mobile pouziva eurotel..chcel jej proste zadara vyvolavat,lebo chodi na sluzobky furt..co uz ostava, len kupit daky shit z bazaru za 500korun..a vdaka za rady a nazory
ZraLOCK17.09.2007 - 10:26 Trvalý odkaz
estze je tu moznost ho dat opravit na vlastne naklady v auto alebo neautorizovanom servise.. kde to bude urcite lacnejsie
ioio17.09.2007 - 10:27 Trvalý odkaz
mas pravdu dik
Marian17.09.2007 - 11:03 Trvalý odkaz
ioio, ak je k nemu zarucak, aj ked je na nom napisane darcek, skus s nim normalne ist do servisu, bez toho aby si isiel do Orange a opytaj sa ich ci je mozne to opravit v ramci zaruky. Zaruku na tovar dava vyrobca jestli se nemejlim, nie Orange. Viem si predstavit, ze Orange by ten fon zobral a uz by si ho neuvidel, ale dal ho opravit a predal ho dalej. Len tam netelefonuj, ale chod osobne, za pokus nic nedas, maximalne ti povedia a) ze to nemozu opravit, b) ze to mozu opravit, ale si si to poskodil sam a nevstahuje sa na to zaruka.
ioio17.09.2007 - 11:05 Trvalý odkaz
atlis mna sa to netyka,svagra.ale neboj skusi to:)
Marian17.09.2007 - 11:24 Trvalý odkaz
:) no ci svagor alebo babka, tema je tvoja :) v kazdom pripade zaujimava, mozno by bolo dobre na nu upozornit na titulke (riso) a pripadne poziadat o vyjadrenie samotny Orange.
Pendo17.09.2007 - 12:02 Trvalý odkaz
Takze info overene v Orange: Zaruka sa na neho vztahuje! Dokonca aj vymena - keby sa hned nieco pokazilo.
ioio - takze by som isiel naschval do tej istej predajne a vychutnal by som si toho predajcu, ktory mu to zamietol...nech si zavola do centraly.
V tomto ma OR +, lebo to nemusel robit...
ioio17.09.2007 - 12:22 Trvalý odkaz
diki odovzdam
Vseved17.09.2007 - 12:29 Trvalý odkaz
Pendo mna by zaujimalo kde si si to overil
ioio17.09.2007 - 12:30 Trvalý odkaz
no ved lebo ak na 905, ti mozno o tom moc nevedia hh
Vseved17.09.2007 - 12:44 Trvalý odkaz
O.K., ja uz volat nebudem, ked si volal ty, ja som im napisal mail, odpoved este neprisla.
Pendo17.09.2007 - 12:47 Trvalý odkaz
Vsak daj potom vediet, co ti odpisali...
aquila17.09.2007 - 13:34 Trvalý odkaz
na ten mobil sa jednoznacne vztahuje zarucna doba. je uplne irelevantne ze to je darcek. je to sucast zmluvneho plnenia.
Vseved17.09.2007 - 14:17 Trvalý odkaz
Takze zaruka plati. Tu je odpoved Orangeu na moj mail:
Vazeny pan .......,
dakujeme Vam za prejaveny zaujem o nasu info sluzbu.
Na mobilny telefon, ktory zakaznik dostane k Pausalu 0 na zaklade Dodatku s viazanostou 24 mesiacov, sa vztahuje zaruka 24 mesiacov.
V pripade otazok nas mozete kedykolvek kontaktovat e-mailom na adrese "info@orange.sk" alebo telefonicky zavolanim na Zakaznicku linku 905
S pozdravom
Kocturova, Maria
CS Call Center Representative
Orange Slovensko, a. s.
graffoo17.09.2007 - 14:22 Trvalý odkaz
ono orange ako darca nemusi vybavovat reklamaciu, ale zarucna doba je zakonom stanovena na dva roky a zarucnu opravu musi samozrejme vykonat servis.
Marian17.09.2007 - 15:04 Trvalý odkaz
No takze som mal pravdu :) tesim sa spolu s tvojim svagrom ioio :-P
Lenka Ivančíková17.09.2007 - 15:17 Trvalý odkaz
Aj ja sa tesim,ze zdravy rozum zvitazil!:lol: Furt sa mi to nepozdavalo...
redmond17.09.2007 - 16:01 Trvalý odkaz
A ked Orange bude chciet reklamaciu riesit vratenim penazi, ked ze za dar sa nic neplati tak ti ani nic nevratia (nulu si dal, nulu dostanes spat). Nad tymto sa nema cenu pozastavovat - darovanemu konovi na zuby nepozeraj.
Marian17.09.2007 - 16:40 Trvalý odkaz
redmond, cital si co tu bolo pisane? na ten darcek sa vztahuje zaruka, fon pojde do servisu a vec je vyriesena, o akych peniazoch tu melies?
Spencer17.09.2007 - 17:17 Trvalý odkaz
na ten mobil sa jednoznacne vztahuje zarucna doba. je uplne irelevantne ze to je darcek. je to sucast zmluvneho plnenia.
Charakteristickym znakom darovania je bezodplatnost a dobrovolnost. Darca nie je povinny vec darovat ani podla zakona, ani ako zavazok zo zmluvy. Robi to z vlastnej vole. Dar nemoze byt sucastou zmluvneho plnenia, ak je, je toto ustanovenie pravne nulitne. Ak dar nepreberiete hned, nemozte toto plnenie zo zmluvy neskor vymahat.
Tym iba poukazujem na skutocnost, ze to Orange nemusi urobit a zaruku poskytuje dobrovolne, samozrejme, je to v jeho zaujme (nic ho to nestoji a spokojny zakaznik, to su predsa peniaze). Mimochodom, takto dava ASUS napriklad mysky, tasku a pod. k notebookom.
redmond17.09.2007 - 17:18 Trvalý odkaz
Atlis, ty si zjavne tuto situaciu neriesil. HP k urcenym produktom darovalo tricko, siltovku alebo USB kluc. Ako predajca vypoctovej techniky som riesil reklamaciu zakaznikov ktory si zakupili produkt + darcek, HP mi po kurierovi poslalo 100 listov s vyjadrenim zamietnutia reklamacie a ze zakaznikom to mam predlozit v pripade reklamacie darovanej veci ku zakupenemu produktu. Stalo tam presne, reklamaciu tovaru nie je mozne vyriesit vymenou za iny kus a preto bude reklamacia riesena vratim penazi. V kolonke cena produktu bolo "0", vydana suma bolo "0".
aquila17.09.2007 - 17:25 Trvalý odkaz
2 spencer: aj ked darca nie je povinny nic darovat, je to v ramci tych podmienok spomenute, ale ako ma uz predbehol redmond, musi sa to riesit a obycajen sa to riesi ako to napisal redmond t.j. dostanes 0 skk spat :)
Marian17.09.2007 - 17:26 Trvalý odkaz
redmond, absolutne s tebou suhlasim. ale toto je iny pripad. ioiova babka alebo kto dostala mobil, so zarucakom, ktory ju opravnuje k oprave. zaruku totiz poskytuje vyrobca. tvoj zakaznik na tu siltovku, dve zuvacky a ponozky znacky HP vyrobene v cine nic nedostal. no a pretoze boli darcekom s hodnotou 0,- nemal narok na vratenie penazi, co je samozrejme logicke.