Vyber auta nizsej strednej triedy

  • 239 príspevkov
  • Richard Hombauer 16.01.2008 - 20:50

    Tak som sa dnes vybral pozriet autobazar. Kora by si zasluzila nejakeho seriozneho nastupcu.

    Nissan Primera bol moj hlavny adept. Ale zbadal som vedla Mazdu 6. Som na sikmooke auta, na europana ma radsej neprehovarajte. Uz som si aj zvykol na ovladacie prvky a vyhody toyoty, ktore su aj v inych azijskych znackach.

    Mazda 6, diesel, 2002, dvojliter. Parametre krasne. 6 airbagov, komplet vybava, veci, o ktorych sa mi inak ani nesniva, letne-zimne pneu a este k tomu TT znacky. Parada. 333 000 Sk.

    ale ten rachot po nastartovani. nie zvuk, ale vibracie v celom aute. v patrocnom diesli asi nemozem cakat kultivovany chod. takze patrocny velky diesel nepripada do uvahy.

    Predtym som si bol omrknut Hyundai Accent v predajni. Za 420 000 Sk v plnej vybave 1.5 diesel, 20 000 bocne airbagy, 10 000 ovladanie radia na volante a kopec dalsich volovin, ktore chcem. spolu 430 000 Sk, leasing s 0 % akontaciou ma laka najviac.

    Svetly interier, aj ked sedan nechcem, tento by som prezil (390-litrovy kufor je super, mojich asi 300 mi nestaci), kotucove brzdy vsade, a jednoducho vybava o nic horsia nez v mojej plechovke, ale navyse klima a nejaka ta bezpecnost. nejazdim ako pretekar a asi sa ani na velku limuzinu necitim. Ked budem velky, kupim si tu mazdicku sesticku. :)

    dojmy z hyundaia i30 boli horsie nez z Accenta. zakladna i30 neponuka take moznosti, ako accent. na ceste som ich nemal, porovnavam miesto vodica, plasty atd. jednoducho i30 nie.

    este ma zaujima Kia Ceed s ich leasingovou politikou.

    AK mate niekto nejake informacie ku kupe
    bud jazdeneho zachovaleho auta strednej a vyssej triedy
    alebo noveho auta s dobrym leasingom za 300 - 500 tis.
    sem s nimi. :)

    Jazdim dost, aj 30 000 km rocne, a zislo by sa nieco kultivovanejsie nez moja motokara. Som s nou spokojny (po sadnuti z Accenta do starej Corolly som mal dokonca pocit vacsieho pohodlia), len hluk na dialnici ma uz akosi nebavi.

    Dakujem za plodne prispevky. ;)

  • Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn20.01.2008 - 15:06 Trvalý odkaz

    Skor je predok inspirovany audi Q7 ako Roverom, alebo sa mylim?

    Richard Hombauer20.01.2008 - 15:35 Trvalý odkaz

    s tym motorol 1.6 mate pravdu, urcite bude vyhodnejsi.

    na slovensku 2 roky bezplatny servis ford.

    ja naftu nechcem hlavne kvoli spominanym drahym opravam a rachotu. mam sice vodicak na traktor, ale... :)

    Miro20.01.2008 - 15:40 Trvalý odkaz

    Tak tak naftu najlepsie firemnu :D

    Skic20.01.2008 - 17:46 Trvalý odkaz

    Rover 75coupe sa nepredaval nikdy, to mas pravdu, ale to neznamena, ze ho nemohli okopirovat ;)

    Arrow7920.01.2008 - 21:15 Trvalý odkaz

    Skicko ten Rover co si dal, je modelovy rok 2004/5, nema sedem rokov. Je to facelift 75tky. Coupe sa nezacalo ani predavat, vybehlo v case, kedy automobilka viacmenej zanikala.. v EU myslim.

    Skic20.01.2008 - 22:42 Trvalý odkaz

    Viem, ale zaklad toho kupecka je z Rovera 75 r.v.1998/9 ;)

    graffoo21.01.2008 - 09:00 Trvalý odkaz

    tak tak riso, 1,6 je pre kategoriu vozidiel ako corolla alebo megane idealna... ja som mal na meganiku spotrebu 7-7,5 a to bol automat ;) samozrejme, ked mal clovek tazku nohu, tak spotreba bola aj 9-10, ale ja nie som nejaky uponahlany sofer a pri mojom jazdeni 50% v meste a 50% medzimesto som mal spotrebu vybornu a vykonovu rezervu tiez slusnu... aj ked nove motory su na tom lepsie aj pri nizsich kubaturach :)

    Miro21.01.2008 - 09:16 Trvalý odkaz

    Ja mam 1.4 a momentalne 8l/100km ,ale v poslednej dobe vela v meste. Inak sa drzim okolo 6,5 - 7 pri takom normalnom jazdeni. :)

    samo21.01.2008 - 16:42 Trvalý odkaz

    hm,niekedy sa vmestim aj ja do 6,5 - 7 litra (1.6 benzin) ale v meste sa to proste neda,som rad ze aspon cez vikend nechodim nikam autom. Inac v sobotu som mal v 2.8 benzin spotrebu 10litrov a BA-Praha za 2hodiny s prestavkou na WC

    aquila21.01.2008 - 17:21 Trvalý odkaz

    kokos to ako jazdite ? :)

    ja mam dlhodobu priemerku necelych 7,9l/100km .. a to mam 2litrak a 1,5 tonove tazke auto ..

    samo21.01.2008 - 17:29 Trvalý odkaz

    OD ZAJTRA VRAJ ZLACNIE BENZIN :D sa tesim...

    Miro21.01.2008 - 17:33 Trvalý odkaz

    aquila napisal: kokos to ako jazdite ? :) ja mam dlhodobu priemerku necelych 7,9l/100km .. a to mam 2litrak a 1,5 tonove tazke auto ..

    No na dlhe trasy dajme tomu,a moj megane ma podla tech. specifikacii 1.300kg a nejake drobne tusim...

    Zalezi kde a este ako. Nabuduce skusim do nho vliat na skusku 100vku benzin co to da :D

    borizz21.01.2008 - 17:39 Trvalý odkaz

    samo od zajtra zlacnie a ja som dnes dal plnu :D no co uz aj to sa stava. inak by som firme usetril hadam aj 10 korun :lol:

    graffoo21.01.2008 - 17:58 Trvalý odkaz

    jj lloyd, megane mal cez 1300 kg (coupe malo tusim 1350)...
    aquila a ake stare auto mas? to hra tiez ulohu :D

    Richard Hombauer21.01.2008 - 19:57 Trvalý odkaz

    tak som si dnes obehol autosalony:

    KIA
    - konecne som si pozrel pro_ceed a velmi pekne auto! fakt pred dizajnermi klobuk dolu. kufor velky, inak rovnake ako ceed
    - ceed - stale som ho nejazdil, ale leasing je idealny. Druha vybava (EX za 504 000 Sk) s prvou splatkou 42 000 Sk aj s poplatkom a potom 7 rokov 8202 Sk mesacne aj s havarijnou. motor 1.4 105 koni, iny nechcem. spolu so servisnymi kontrolami (raz za 15 000 km ratam 8 000 Sk) a zakonnou ratam 120 000 Sk rocne.

    FORD
    - isiel som na ten Fusion Rival X motor 1.6 s klimou, parkovacim asistentom atd za 419 000 Sk...sedelo sa v tom dost zle, musel som presadnut do Focusa. Proste Fusion nie. Moja sedemrocna corolla je podstatne pohodlnejsia.
    - takze Focus Trend X za 459 000 Sk motor 1.6 100 koni s primeranou zakladnou vybavou. nie je to idealne, pristrojovka a ine veci mi velmi nesedeli, ale oproti Fusionu podstatne lepsie. Fusion pri 30 000 km rocne nie, Focus mozno. Kukneme leasing. 5 rokov pri 15 % akontacii -> 9 610 Sk mesacne so vsetkymi poistkami. Zaujimave RPMN len 7,9 % rocne! Ale ziadny bezplatny servis 3 ani 2 roky, len zaruke 2 roky. Splacat 5 rokov auto s dvojrocnou zarukou...no neviem neviem. Spolu so servisnymi prehliadkami (aky ma servisny interval?) sa rocna predpokladana investicia do focusa pocas leasingu zvysi na odhadom 130-140 tis.

    VW
    - Golf som nechcel, ale kupit auto strednej triedy a neporovnat ho s nim je hlupost. Mali jeden za 500 000 s najazdenymi 6 000 km, vyborna vybava (dvojzonova automaticka klima, elektrony atd atd), ale slabsi motor 1.4 80 koni. Ale aspon som si na nom zajazdil. Golf je jednoznacne najpohodlnejsi. Uz pred cestou mi bolo jasne, ze takuto sedacku by som chcel. A po 15 minutach jazdy som nezmenil nazor. Skoda slabeho motora, len dvojrocnej zaruky (bezplatny trojrocny servis skoncil), ale hlavne nenormalne draheho leasingu (5 rokov, akontacia 15 % a mesacna splatka bez poistiek 9 000 Sk, s poistkami asi 10 500 Sk!).

    Golf jednoznacne najpohodlnejsi. Financne najzaujimavejsi zatial Leasing Ceed, pricom auto ma velmi dobru vybavu. 8 000 Sk mesacne so 7 % akontaciou.

    Najradsej by som kupil s dobrym uverom dvojrocnu Toyotu Corollu 1.6 s takmer zakladnou vybavou za 350 000 Sk. Ale treba vybavit uver. Zaruka este rok. Ako druhe v poradi ma zaujima sedemrocny leasing Ceed.

    graffoo21.01.2008 - 20:42 Trvalý odkaz

    riso len tak ma napadlo - preco si neskusil toyotu auris? a este renault megane ;)

    Richard Hombauer21.01.2008 - 20:48 Trvalý odkaz

    megane by som asi mal...

    auris ma az nechutny leasing. krasna akcia za 460 000 tusim, aj s klimou, ale ten leasing bol vrazedny. :)

    aston14721.01.2008 - 20:51 Trvalý odkaz

    No neviem ten 7 rocny leasing na kiu je sice dobry, ale viazat si na krk auto na 7 rokov? Hlavne ked po 5tich rokoch bude mat mensiu hodnotu ako rocna leasingova splatka. A ked leasujes na 3 roky mozes dat stare auto do protihodnoty a aspon mozes mat pri rovnakych splatkach po 3 rokoch nove auto vo vacsej hodnote.

    Arrow7921.01.2008 - 20:55 Trvalý odkaz

    Riso za ten Auris sa priklanam aj ja. Ohladom Golfu, neviem ci je prave to auto najpohodlnejsie. Vo vseobecnosti mam problem so sedackami VW groupe. Su podla mna moc tvrde, taka dlhsia cesta je poznat.

    Pro_ceed je krasne auto. Je nizsie ako klasicka Ceed, fakt cool. Ohladom Focusu, jeho prva generacia mala podla vela specialistov a casopisov najlepsi podvozok na trhu, ci to plati aj o Focuse 2 neviem. Predpokladam ale, ze to nebude zle ;)

    Lloyd: Jedna nadrz 100 oktanu ti neurobi skoro nic s autom. Idealne vysledky mozno pocitis pri tretej nadrzi. Btw aky mas vykon v tom megane? Podla mna, davat 100oktan do maleho vykonu je zbytocna strata penazi.

    Este ohladom spotreby, ja mam na Punte od augusta (odvtedy si to evidujem) spotrebu 6,1l. Jazda 40% mesto, 40% dialnica, 20% okresky. Najmensia evidovana bola za 540 km 4,88l, najvyssia 7,27 (vtedy som sa ponahlal - velmi)

    aston14721.01.2008 - 21:04 Trvalý odkaz

    To ci motor bude schopny vyuzit 100 oktanovy benzin najlepsie zistis podla kompresneho pomeru, pri malych motoroch 1.2 a pod dokonca ani 98 objektivne neznamena ziaden rozdiel. Len placebo efekt. ;)

    Richard Hombauer21.01.2008 - 21:12 Trvalý odkaz

    no...dnes jazdim na desatrocnej korole a nemam problem. kia je model 2007, takze po 7. rokoch budem mat v roku 2015 osemrocny model. na tom nevidim nic netradicne. Ak sa firma rozvinie, poputuje nejakemu zamestnancovi. Ak sa nerozvinie, budem si pokojne platit svoje vlastne auto, o ktorom viem celu historiu. O to mi hlavne ide. Jazdim naozaj dost. Zaruka mi padne asi po 5. rokoch. Ale na mojom aute, o ktorom vsetko viem. Bude 7 rokov havarijne poistene. O rok to uz nebude 8200 Sk, ale nejakych 250 EUR. A fakt si myslim, ze 250 EUR za auto bude o par rokov uplne v pohode (aj s havarijnou poistkou). Splatky su vraj nemenne cely cas. Tiez si nemyslim, ze ten ceed bude o 5 rokov nejake zastarane nechutne auto, ktore nebude nik chciet. a ak by som do neho siel, tak s tym, ze ho o sedem rokov niekomu darujem. A nie, ze budem rozmyslat, ako na nom co najviac zarobit. Ja pocitam s tym, ze mi ta kia s velmi slusnou vybavou (podla mna) 7 rokov musi naozaj dobre posluzit. A ked ju predam aj za nejakych 3 000 EUR, budem spokojny a mozno to bude opat na prvu splatku podobneho leasingu.

    Dnes nie je problem, ak ma aj uspesny podnikatel svoje auto 5 rokov. Ja ho budem mat sedem, co sa stane? :)

    Ale pravdu povediac, nie som ponukami automobiliek pre mladych podnikatelov nadseny. Vlastne, som takmer znechuteny.

    aston14721.01.2008 - 21:23 Trvalý odkaz

    Nie len pre mladych podnikatelov, ale vseobecne. :)

    Richard Hombauer21.01.2008 - 21:48 Trvalý odkaz

    takze auris, 480 000 Sk 1.4 s parkovacimi senzormi a klimou. to vyzera byt fajn. neverim, ze tam bude audio a volovinky ako v Kii, ale ma zase ine prednosti.

    6 rokov splacanie, so vsetkymi poistkami, 9 060 SK mesacne (10 % akontacia, t.j. 48 000 Sk). To je konkurencne voci 8500 Sk na 7 rokov pri Kia Ceed (o 25 000 drahsia, podla mna s troska lepsou vybavou)

    RPMN 8,9 %, to nie je strasne. Kia ponuka 8,5 % pri 10 % akontacii.

    Vyhody ceedu:
    - zaruka 150 000 km ( u mna asi 5 rokov)
    - 2 airbagy navyse
    - USB vstup do hudby, 2 repro navyse
    - zatial teoreticky vyhodnejsi leasing (pristupnejsi)

    Mazda 3 je nenormalne draha. To ma mrzi.

    Balu21.01.2008 - 22:00 Trvalý odkaz

    72x9060=652320+48000=700320 :shock:

    Miro21.01.2008 - 22:00 Trvalý odkaz

    Arrow: no chcel som to skusit lebo stale pocuvam aky to ma vplyv na spotrebu,vykon, akceleraciu... Tak reku skusim. A pri tej cene to vychadza asi 3kila rozdiel v natankovani nadrze. Lebo napriklad pri tankovani 95normal,alebo S Wpower citit rozdiel v spotrebe a v slapani auta. Nie moc ale citit...
    Inak moj megane 1.4 necelych 80koni, ale viem si predstavit aj 1.8 na to auto,to by bolo super.

    Riso: ja osobne by som do 7rokov nesiel asi...

    Miro21.01.2008 - 22:07 Trvalý odkaz

    Este k tomu VW len upozornim, ked uz sa tu zvazuju tabulky a statistiky vselijakych kategorii,odporucam najkradnutejsie auta za posledne roky a myslim,ze golf (a nielen novy) je tym padom vyrieseny :D

    GREGY22221.01.2008 - 22:18 Trvalý odkaz

    ludia prepacte ze sa tu miesam ale mam otazku... som sa zamiloval do hondy civic aerodeck 2.0 Tdi no par mojich znamich ma od tohto diesela velmi odhovara prito nikto z nich s tymto autom nema ziadnu skusenost. takze ak budete taki dobri prosim Vas o pripadne rady namietky a dotazy dakujem velmi pekne aspon zatial

    Arrow7921.01.2008 - 22:34 Trvalý odkaz

    Gregy nepoznam tu Hondu, cize ja ti v tomto urcite nic neporadim :)

    lloyd: Ano, spotreba je nizsia, to je fakt. Na inom fore sme sa bavili ale o tom, ci to potom klasickemu motoru, ktoremu staci 95 aj nahodou neskodi.. ale na nic sme neprisli :D Ja ked som do Punta tankoval 98, tiez som mal o par deci mensiu spotrebu.. 100vku tam davat nemusim, rozdiel by som nezistil ani pri pade do priekopy :D
    Ohladom VW, ano, su to najkradnutejsie auta na SK. Ci sa jedna o Skodovky, hlavne oktavie, alebo VW, hlavne Golfy a Passaty.

    Riso, a musis mat nove auto? :) Ved nieje problem kupit 3 rocne auto, s minimom km, za vyborne ceny. Staci navstivit predajcu a popytat sa na "bazarovy tovar". Kamos takto kupil 2006 golfa 5.

    Richard Hombauer21.01.2008 - 22:37 Trvalý odkaz

    lloyd, novy passat za dva roky nik neukradol, golfov piatej generacie ukradli asi 5. :D uz to nie je tak, ako byvalo. zmenili uplne zamky.

    gregy, ja Ti zial neporadim. ja som vyznavacom benzinu. :)

    este pridam stvorrocny leasing Kia Ceed:
    15 % akontacia - 75 706 Sk
    S havarijnym poistenim splatky 12 376 Sk.

    A to je na mna vela. Nemam problem financovat auto 7 rokov, ak mi bude taky cas sluzit a hlavne sa jedna o strednu triedu s nadstandardnou vybavou. Otazkou je, ci to tak bude. :D

    lloyd, aj ja som rozmyslal inak, ked som sa o tom len tak bavil, a inak rozmyslam, ked uz prechadzam konkretne ponuky. Nik nepovedal, ze mi ten 7-rocny leasing daju. To bude este zabava, ake dokumenty k tomu budu potrebne. :D

    Verim, ze moje poznatky budu pre ostatnych poucne.

    samo21.01.2008 - 22:40 Trvalý odkaz

    Ked uz sa tu bavime o poznatkoch,vedel by mi niekto povedat co treba ked :

    mam auto z nemecka,je uz odhlasene,chcem ho doniest sem a predat,co potrebujem urobit,vybavit a zaplatit. Ked ho chcem potom predat v bazare napr,co potrebujem k tomu,co odomna budu chciet. Viem ze je tu teraz kontrola,ci auto nebolo kradnute...cca okolo 20tisic sa tusim plati. Cena auta je okolo 3 000 000 sk

    aston14721.01.2008 - 22:55 Trvalý odkaz

    No pokial viem tak musis ist na kontrolu povodu vozidla (Cardetec), zacak koninie na prislusnom odbore dopravy obvodnehu uradu. Auto musi mat EHS homologizaciu, tz, mas VIN a potom este cislo v techicaku EHS e*1xxxxxxxxxxxx, vlastne e* ostatne je nepodstatne hlavne ze ho ma ;). Davaj pozor niektore auta v DE to nemaju ani po roku 2000 napr Fiat Merea, niektore Punta, Landrovery, proste obcas na take natrafis, vacsinou maju ked su prihlasene ako Pkw (osobne vozidla) tak maju ecka vseky (BMW dokonca 95ky), Lkw (nakladne) malo ktore.
    Naklady cca. Na obvodnom urade 2000 Sk zacatie konania, STK, emisie (podla veku), DI 2000 za vzatie do evidencie, zakonna poistka, Cardetec (to su naklady, odkedy odpadlo COC sa to trochu zjednodusilo a pre zmenu sa nenabaluju firmy co robie CoC ale tie co robia cardetec(ci ako sa to vola) ;).
    Opravte ma ked sa mylim, uz som z toho trochu vypadol. ;)

    Arrow7921.01.2008 - 23:01 Trvalý odkaz

    riso nic proti, ale vo firme mame dva passaty. Posledny model, boli parkrat v BA a oba chceli ukradnut. Nastastie zlodejov vzdy vyrusili. Tak sa namiesto krytov s otvorom na zamok dali kryty, ktore zamok zaslepia a viacmenej je vybavene. Kazdopadne, VW su najkradnutejsie auta na sk, staci si pozriet bleskovky a popozerat, ktore auta boli ukradnute.

    samo21.01.2008 - 23:02 Trvalý odkaz

    To su nove auta,Audi,BMW,MB a vyssie. Urady su "vybavene",kedze maju po 2002 tak STK do maja tusim tohoto roku,podla svojho viem tak.
    cize -
    1.kontrola vozidla
    2.urady
    3.kontrola EHS,...
    ak som to dobre pochopil.Doklady po aute budu,auta su z exekucneho uradu a ten vsetko vybavi,docasne znacky na prevoz,cize na DE strane by nemal byt problem...no skusim si nieco najst na webe,nevies ma prosim ta odkazat na nejaku stranku?

    aston14721.01.2008 - 23:10 Trvalý odkaz

    Takze
    1. Kontrola EHS ;)
    2. Ziadost na obvodny urad dopravy, tam Ti daju tlacivo zacnu konanie a v tom tlacive budes mat uvedene, ze ked splnis uvedene body ukoncia konanie vydanim velkeho technickeho a vzatim vozidla do evidencie a len si zbehnes pre znacky.
    Tam si vezmi doklad o nadobudnuti vozidla, nemecky technicak, doklad z DE o odhlaseni vozidla(Taka zelena karticka, ktoru dostanes k velkemu technicaku). Pokial nie je auto napisane na Teba ihned aj splnomocnenie na konanie. Staci jedno oni si ho daju do spisu.
    Ked budes mat ziadost oni ti povedia co potrebuju na vydanie velkeho technicaku (STK, Cardetec...) Vydaju ti rozhodnutie o zacati konania a s tym lietas po STK atd....
    A ziadnu stranku Ti netreba. :)

    aston14721.01.2008 - 23:13 Trvalý odkaz

    A este som zabudol skryte poplatky ;)
    1. Zavisi od regionu 1000 Sk(od) uradnikovi na Obvodnom urade(ked nechces cakat 30 dni do konca lehoty a znacky mas z DE len 9 dnove), alebo kupit za 2000 Sk prepravne Slovenske.
    2. STK od 500 Sk, aby si necakal a by auto nenicili pri emisiach atd.
    3.DI za znacky od 500Sk za to ze tam nemusis stat ako pako cely den do 10 tis za pekne cisla..... ;)

    samo21.01.2008 - 23:15 Trvalý odkaz

    No super :-) velmi pekne ti dakujem,hned to vidim cistejsie.
    Toto si hned opisem.
    Este raz dakujem ;)

    aston14721.01.2008 - 23:16 Trvalý odkaz

    Osobne by som sa s tym nej.... nestoji to za to(uz ma to preslo) je vsade kopec firiem a jednotlivcov, ktorym das papiere, pristavis auto na STK a potom len Ti donesu znacky..... (od 5tis+naklady)

    aston14721.01.2008 - 23:17 Trvalý odkaz

    Za malo, rado sa stalo, vdaka tvojim komentarom mam teraz E 51, narevans ;)

    Kedykolvek ;), ked budes potrebovat nejake detaly, posli mail.

    samo21.01.2008 - 23:18 Trvalý odkaz

    jj vsak to,ze ja len chcem vediet co pravdepodobne nebudem musiet robit :lol:,no ale aby som do toho aspon nejako videl,co sa bude diat.

    :lol: tak to som rad ze ti E51 sluzi

    Richard Hombauer21.01.2008 - 23:33 Trvalý odkaz

    urcite sa kradne posledny model passata? ja VW nechcem, su predrazene, len som opakoval, co povedal predajca.

    "Riso, a musis mat nove auto?"
    Nemusim, ale uver na ojazdene je predrazeny (12 % RPMN), takze len leasing. Tam chcu vacsinou 30 % akontaciu, takze by som mal hladat auta okolo 200 000 Sk. A to uz mam obavy. Ale nevylucujem to. ;) Samozrejme, ze sa mi nechce platit 7 rokov leasing jedneho auta. Ale momentalne nevidim vyhodnejsiu moznost. Viete o nejakej? :)

    aston14722.01.2008 - 00:04 Trvalý odkaz

    Tak narychlo ma napadaju len eurofondy a politika ;)

    aquila22.01.2008 - 00:45 Trvalý odkaz

    kokos riso, kasli na leasing, zaplatis 700 az 800 tisic za auto, ktore ta bude vozit z bodu A do bodu B..

    jedine kvoli odpisom.. inak to preplatis .. ako FO .. to nema zmysel .. auto len za cash.. to je spotreba .. to nema zmysel pre FO kupovat na leasing.. to je ekonomicka samovrazda ..

    Richard Hombauer22.01.2008 - 01:31 Trvalý odkaz

    ved ale ja podnikam a auto kupujem prave kvoli znizeniu nakladov. aky iny dovod by som na to snad mal? :) Auto normalne odpisujem, davam si ho do nakladov, atd atd. Ver, ze v tomto smere viem, co robim. Slusne nove auto sa mi zda aktualne najvyhodnejsia investicia. Cestujem dost, po mobile, internete, kresle a PC je to moja piata najcastejsie pouzivana vec.

    A kde mas 700 - 800 000? polmilionove auto preplatim za 7 rokov o 131 000 (spolu 635 000 Sk), t.j. 19 000 Sk rocne. Ukaz mi leasing, pri ktorom je to menej. :) Kde je to menej a nechcu po Tebe viac nez 10 % akontaciu. Taky neexistuje. Za leasovanie vzdy platis 20 tisic rocne. Na tom nevidim nic zle.

    Len mi nepovedz, ze ako podnikatel si mam na auto setrit. :)

    graffoo22.01.2008 - 08:16 Trvalý odkaz

    tak tak, pokial chces auto ako podnikatel, mas lepsie nove... a okrem toho, mal som jazdene auto a napriek tomu, ze som s nim nemal problemy (jedine take, za ktore si mozem sam), tak uz by som chcel len nove...

    ceed mi pripada ako dobra volba. sam by som nad nim uvazoval, keby som teraz kupoval auto... ceed, auris, megane... a keby bolo viacej penazi, tak qashqai alebo civic :)

    djthunder22.01.2008 - 10:07 Trvalý odkaz

    lloyd, novy passat za dva roky nik neukradol, golfov piatej generacie ukradli asi 5. :D uz to nie je tak, ako byvalo. zmenili uplne zamky.

    riso tak tejto vete ani sam neveris :lol: :lol: :lol:

    dzulio22.01.2008 - 11:16 Trvalý odkaz

    ceed mi pripada ako dobra volba. sam by som nad nim uvazoval, keby som teraz kupoval auto... ceed, auris, megane... a keby bolo viacej penazi, tak qashqai alebo civic :)

    no mozno aj civic ,ale to asi nie je velmi reprezentativne auto pre risa ,ale sice je pravda ze je aj drahsie ako tu spominane
    inac od januara sa uz robi aj v oranzovej farbe)
    edit:pred tym som bol jedine za ciernu verziu toho auta ,ale oranzova sa mi pacila odvtedy co tu hondu predstavili na nejakom salone,ale doteraz nebola v ponuke

    graffoo22.01.2008 - 11:17 Trvalý odkaz

    ako vravi biblia - odpustte mu, lebo nevie, co hovori :lol:

    EDIT: nooo dzulio, ja preferujem ciernu farbu na autach :)

    Richard Hombauer22.01.2008 - 13:56 Trvalý odkaz

    ak ceed, tak v mojom pripade biely. umyty biely a cierny ceed povazujem za najkrajsie farby tohto auta. nemetalicka je len cervena a biela a metalizu nejak nevyzadujem. ale ked zasiahne moja polovicka, bude mozno aj fialovy. :lol:

    civic...reprezentativne urcite viac, nez ceed, takze preco nie. ale cena... :? auris nebudem este uplne vylucovat, dnes pojdem pozriet asi aj mazdu (su predrazene, ale na porovnanie), skodu (nemam zaujem o ziadnu, ale nechcem vynechat) a fiat (bravo, ale skor linea za 500 vo velmi dobrej vybave so 120k motorom).

    ta info o kradeziach najnovsich VW (novy passat a golf) bola info od predajcu. vraj passat 2007 aj golf sa nekradnu. ja o tom nic neviem a tieto znacky som uz kvoli cene leasingu vylucil.

    graffoo22.01.2008 - 14:09 Trvalý odkaz

    riso sorry, ale to si fakt tak naivny, ze veris predajcovi?

    ale biely ceed moze byt. nemam moc rad bielu farbu, ale ceedu pristane. ale to pristane aj BMW M3 :D

    Skic22.01.2008 - 17:37 Trvalý odkaz

    ...ta info o kradeziach najnovsich VW (novy passat a golf) bola info od predajcu...

    To je ta nezavislost predajcu :lol: Co Ti mal povedat, pan Richard, nekupte si Passata, aj tak Vam ho do mesiaca ukradnu, kupte si radsej Mondeo... To uz by tam asi dnes nerobil ;)
    Ak sa ukradlo 5 Golfov 5kovych, tak zozeriem kefu a vy.....m kartac ;) Mozno 5, ale tyzdenne :lol: A zeby pomohlo vymena zamkov? :lol: