Neuznanie poruchy v zaruke
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...









Ján Jager 26.04.2008 - 21:03
Guten tag,priatelia...Poradite mi?Mam totiz problem:manzelke som vzal v Orangu pred asi 16 mesiacmi SEw300i.Asi pred 2tyzdnami jej znicoho nic v nom zdechol mikrofon...Odniesla fon do najblizsieho Orangu,reku ved je v zaruke,tak nech ho opravia...Po 10dnoch polovicke dosla sms,ze fon je naspet zo servisu,ze nech si pon dojde.Ake vsak bolo prekvapkanie,ked fon vyzdvihla s tym ze vraj servis zistil ze vnutri je cosi zoxidovane,a ze to sa na zaruku nevztahuje...Podotykam ze fon manzelke ani nezmokol,ani nepadol do vody,ani ho neolizovala,ani nestrkala do nijakeho mokreho prostredia ;).Poradite mi ci ma servis pravdu,a ja mam cvakat ktoviekolko za opravu,aj ked je v zaruke,alebo tam ist osobne,a napchat ho niekomu do pysku,s tym ze chcem aby mi bol opraveny fon v zaruke bezplatne...Vopred vdaka za odpovede k veci.Eventualne by potesilo nejake cislo na SOI-ku...Mam totiz dojem ze pravdu mam ja...
benko26.04.2008 - 21:11 Trvalý odkaz
Tisic krat opakovany problem so zarukou.nenarobis nic,pretoze ti to neuznal servis a nie operator.mal som taky problem s K 700i ako ty.dal som to spravit do servisu a mal som svata pokoj
Marek26.04.2008 - 21:19 Trvalý odkaz
mne sa zda ze orange je dohodnuty so servismi aby takto brali zaruku najcastejsie davanym mobilom do servisu.
Mimochodom na zoxidovanie staci davat telefon z tepla do studena a nazad. /napr. vo vrecku ak nosi mobil tak to je najhorsia vec-tam sa dokaze aj navlhcit/
peterd126.04.2008 - 21:31 Trvalý odkaz
presne mi to takto smrdi . . . PS: to co je za radu ze chod do servisu a mas pokoj! ??? Preboha ved to je mobil v zaruke za ktory plati mesacne slusnu sumu tak ma narok na nieco viac nie?
Kriak2426.04.2008 - 21:40 Trvalý odkaz
Absolutna klasika co sa tyka servisu Se. Uz sa to tu par krat pretriasalo.
benko26.04.2008 - 21:47 Trvalý odkaz
PS: to co je za radu ze chod do servisu a mas pokoj! ??? Preboha ved to je mobil v zaruke za ktory plati mesacne slusnu sumu tak ma narok na nieco viac nie?
no ako som pisal zauku neuznava servis a nie operator.Servis ma svojich technikov ktory to posudzuju.mozes sa ohradit voci rozhodnutiu servisu.nato je SOI.mozes sa sudit a servis to moze dat az k sudnemu znalcovi a pokial da zapravdu servisu tak si v ...zaplatis za vsetky posudky a to stoji viac ako mikrofon a oprava na vlastne naklady
Ján Jager26.04.2008 - 22:01 Trvalý odkaz
Hmmm...Aj ja som toho nazoru ze telefon je na telefonovanie,a nie na to aby som ho mal doma za sklom...Teda pri beznom pouzivani,najme v zime sa moze toto stat,teda ze sa v nom zraza vlhkost...Potom naco je vlastne dobry ten zdrap ze:Zarucny list?Podla mna ani na pouzitie na toalete...Slak trafil aj SE,aj ich kibastot servisy...Asi to fakt odnesiem do opravy za hotove...Keby tu tak bola zaregistrovana pani Marta Cerna...Potesilo by...
brown26.04.2008 - 22:02 Trvalý odkaz
1.servis za zobratie zaruky nedostava vobec nic - naopak pre servis je cista ekonomicka strata za to ze to vobec ku nim prislo. Takze opravovat sa naozaj snazia co sa len da.
2. Sudneho znalca zabezpecuje podla zakona vzdy predajca, servis ma len opravit ak moze. Takze tie sustrastne tvare predajcov su sice na mieste ale vyhovorky na servis uz nie.
3. Ziadny sudny znalec nezoberie na seba oxidaciu a nebude tvrdit ze nie je - myslim ze to je tak rovno na licenciu
4. Pozri si indikator vlhkosti na MT ak je cerveny upozorni manzelku ze ta klame....a ked nie ona tak hocikto iny kto ten telefon predsa len namocil.....Mal by byt niekde pod baterkou a zaroven dalsi na baterii...Ak su biele tak mas istotu len v tom ze to bolo take lahke splechnutie -co tak mokre vlasy z vane.....napriek tomu cez klavesnicu to prejde...
5. SOI s tym naozaj nic nema - netrap tych chudakov lietaju z predajne na predajnu a hresia na zakaznikov, uz su alergicki aj na opravnene staznosti....
benko26.04.2008 - 22:03 Trvalý odkaz
napis na soi a uvidis ake budu ich rady
Ronn26.04.2008 - 22:06 Trvalý odkaz
to zacina byt ale celkom slusny problem. Tu ide o mikrofon, do mikrofonu sa rozprava teda aj dycha, dych obsahuje dostatocne mnozstvo vlhkosti a pred tymto by mala byt suciastka chranena. Nechcem byt vulgarny ale operatori a servisaci zacinaju byt v ramci reklamacii pekne vychcani, co sa ani mne nelubi a SE je znama znacka na korozie ;) Takze amadeo mozes byt kludne v prave, len ci sa ho aj dovolas....
brown26.04.2008 - 22:12 Trvalý odkaz
momentalne opravuje pre Orange- Bachmann to mas Svajciarova Rakusanov, pred tym to bol Sacel -Polsko a pred tym GSMobile -Cesi... aky tam mas stempel PPI je len zberna....
Ján Jager26.04.2008 - 22:22 Trvalý odkaz
4Ronn:Vdaka,som presne toho isteho nazoru,ohladne zrazania sa vlhkosti...4Brown:chlope,prvy raz v zivote pocujem o nejakom indikatore vlhkosti...Ale pozrem na to,aj na stempel servisu,ale az zajtra poobede,lebo som v sluzbe...
Quo26.04.2008 - 23:00 Trvalý odkaz
Kamarat robi v PPI. Casto mi vie poslat foto zaoxidovaneho mobilu - tie fotky maju aj na stranke. Zvonka je mobil ako novy a ked ho otvori, tak sa clovek len cuduje.
Manzelka ineho kamosa ma W300i a tiez verdikt servisu znel zaoxidovany - jej ho dcera 2 rocna ale vie ocumlavat.
Niekedy naozaj staci prejst z chladu do tepla, pripadne telefonovat v dazdi alebo ked mrholi. Dalsim zabijakom su priehladne puzdra, kde sa drzi vlhkost.
BTW: 16 mesiacov je dlha doba, si clovek nepamata, ze mu mobil spadol pred 6mesiacmi, nieto 16 mesiacov - staci aby pred pol rokom bol vo vlhkom prostredi a postupne krasne zoxiduje pod krytom, co moze zasiahnut aj funkcnost - napr mikrofon- kamaratovej manzelke zas vypina.
Nic sa neda robit, servisaci su len ludia a robia si svoju pracu :)
Ten indikator je takmer na vsetkych novsich mobiloch a obzvlast na SE - je na baterke - taky maly biely obdlznicek cca 2,5x2mm. V mobile ich je ale viac - aj vnutri fonu. Ak je biely, je to ok, ale tekutina je jasna aj bez otvarania ak je napr len mierne zruzovely, pripadne cely cerveny
Kriak2426.04.2008 - 23:20 Trvalý odkaz
Nerad to konstatujem, ale veru som este nepocul o inom ako SE fone, ktory by bol servisom vrateny kvoli oxidacii.
Ján Jager26.04.2008 - 23:25 Trvalý odkaz
Hmm,teda z toho vyplyva ze ked si vezmem fon,ci uz za hotove,alebo na akciu u operatora,tak ho mam dat do vitrinky,a pozerat sa nan?Alebo telefonovat iba ked je sucho a teplo?Ci som ja na vine,ze vyrobca vymyslel taky nekvalitny dekel?Uz mi par fonov rukami preslo,ale toto som este nezazil...Sice mi vzdy fon vydrzal viac ako 2 roky,ale ak som ten fon neotvoril,tak na co sa potom vztahuje zaruka,ked je problem vnutri?
brown26.04.2008 - 23:32 Trvalý odkaz
no vidis a ja som zasa musel kvantum nokia zakaznikom a samsung zakaznikom vysvetlovat ze ta kopa hrdze uz nie je telefon.... Utopenci su vsade. Pamatam sa na jedneho Razra (zasa ina znacka), ktoreho vytahovali z Jadranu, chlapec to doniesol samozrejme na zaruku... a priznal sa az ked sme mu ukazali nielen hrdzu ale aj sol.....Zvonku vyglanceny... Takze znacku odloz bokom, je to percentualne uplne rovnake....nie je to dane vyrobcom...
Kriak2426.04.2008 - 23:43 Trvalý odkaz
Tak potom su asi majitelia SE jedini ktori sa citia ukrivdeni a napisu to do nejakeho fora..
Kriak2427.04.2008 - 00:14 Trvalý odkaz
Mas ty veru recht ;). Aj tak s tym nic nenarobime.
naider27.04.2008 - 00:29 Trvalý odkaz
Nedavno som tu na fore dal tiez jeden prispevok ohladom tohoto problemu ("korozia RF dosky"). Neporiesis s tym nic. Jednoducho sa s tym treba zmierit. Sony Ericssony su VELMI NEKVALITNE a nechapem ako sa to vobec moze predavat.
Ori27.04.2008 - 02:36 Trvalý odkaz
ako nic v zlom ale 95 percent odpovedi so servisov je oxidacia.. a to len teraz v poslednom case.. hmm cim to bude?
Anonym (bez overenia)27.04.2008 - 04:44 Trvalý odkaz
brown napisal: skus si teda dat do Googla slovka "servis Nokia oxidacia" a vysype sa na teba take mnozstvo poznatkov.......
tak ja mam zas dlhodobe prakticke skusenosti s nokiou, nejake lamy co nevedia narabat s fonmi z googlu zatial neriesim. ale ked uz sme pri tom googli, se je na tom lepsie :)
samo27.04.2008 - 05:22 Trvalý odkaz
Boha clovek tu nie je dva dni a tu sa taaake one riesia...
Ján Jager27.04.2008 - 05:23 Trvalý odkaz
Chlopi,odbocujete od temy,Brown,mam taky dojem ze si servisak,alebo nieco podobne,a tak len drzis stranu kolegom.Ja tu pisem o !!! BEZNOM !!! pouzivani fonu,v ktorom zdechol mikrofon,ktory o 9:00 fungoval,a o 10:00 nefungoval.Medzitym bol na stole v obyvacke nepouzity,nepoliaty...Nic.Viem ako sa moja zena o mobil stara,deti mam uz dospele,takze maju vlastne,a mamin neberu,a nas pes sa mobilu boji,dobre ze sa nepotentuje ked zazvoni...Proste z nicoho nic isiel a nejde...Tak chod na pivo...Uz som aj olutoval ze som tuto temu vytvoril.BTW to mam ten fon zahodit,a kupit druhy,lebo na tuto poruchu sa zaruka nevztahuje?Sak to je uchylne...
Ronn27.04.2008 - 09:55 Trvalý odkaz
Amadeo ked sa nepozeram na Google, este som sa nestretol v mojom okoli s tym ze by mu skorodoval mobil pri normalnom pouzivani a bol inej znacky ako SE. Ja som mal skorodovanu dosku na K750i tak ako keby som sa s nou kupal vo vani a tiez som zostal vyvaleny ked mi poslali obrazok zo servisu, pritom som ho pouzival normalne ako kazdy fon, ktory som mal, ale hrdza bola len na SE. Tak chyba nebude asi len v uzivatelovi. Najvacsia sranda bola na tom ze ked som si fon opravoval sam tak problem nebol v korozi ale v suciastke :lol:
Denis27.04.2008 - 10:55 Trvalý odkaz
Ronn: urcite to nie je iba problem SE. Ja som mal 2 SE a nemal som ziaden problem a nielen s oxidaciou.
Ronn27.04.2008 - 11:53 Trvalý odkaz
v mojom pripade a dalsich inych to bol problem len SE a to som mal vzdy inu znacku a stalo sa mi ze som mobil aj utopil ale ziadny mi neskorodoval pri beznom pouzivani. Nehovorim preto ze SE su hned zle ale podla mojich skusenosti su asi nachylnejsie na vlhkost ako ostatne znacky, neviem ako nove modely...
Ozmar27.04.2008 - 12:54 Trvalý odkaz
Kedze s telefonmi pracujem, mozem s cistym svedomim povedat ze percento oxidacie pre vsetky znacky je rovnake. Len na slovensku sa predalo podstatne viac mid-end SE ako nokie ..
Lenka Ivančíková27.04.2008 - 12:54 Trvalý odkaz
Suhlasim.Aj moj SE zkorodoval.Jediny zo vsetkych znaciek,co pouzivam.Zeby nahoda?Pochybujem.
brown27.04.2008 - 13:13 Trvalý odkaz
ja osobne sa rypem hlavne v Samsungoch a ked kolegovia nestihaju tak v Nokiach......a vsetky oxidy boli "uplne samo sa".....rovnako ako tvrdenia dal som ho vecer na stol a rano si sam MT rozbil display a zobrali mi zaruku..........Na druhu stranu nemusim drzat nikomu stranu je to nakoniec problem predajcu a ja dnes nie som v znackovom servise, lenze z hromady hrdze neurobime MT ani u nas...(reklamu nebudem robit). Ale urcite nesuhlasim s tym ze je to zalezitost vylucne SE. Uz si si pozrel indikator? Kolega ktory ma na starosti SE - specialne som sa pytal, mi prezradil ze pri W300 vidis ako uzivatel len ten na baterke pri kontaktoch, ale vzhladom na poruchu doslo ku vniknutiu kvapaliny asi od konektoru, teda z druhej strany.
Ondro27.04.2008 - 13:18 Trvalý odkaz
Kde je ten indikator vlhkosti? Hladal som, ale nic som nenasiel. Inac mal som niekolko SE a aj ine, ale nikdy som nemal problem s koroziou, a pritom pouzivam fon v dost extremnych podmienkach, myslim tym v praci. Aj ked je pravda ze pokial nebol problem tak som ho nerozoberal.
brown27.04.2008 - 13:29 Trvalý odkaz
Kde je ten indikator vlhkosti? Hladal som, ale nic som nenasiel. Inac mal som niekolko SE a aj ine, ale nikdy som nemal problem s koroziou, a pritom pouzivam fon v dost extremnych podmienkach, myslim tym v praci.
Ondro27.04.2008 - 13:37 Trvalý odkaz
Tak som ho na baterke nasiel, Vdiky za info, doteraz som nevedel naco to tam je. Chvalabohu je biely. A s tym WC mas pravdu. Aj mne sa asi 2 krat stalo ze som ho v poslednej chvili zachranil :)
Quo27.04.2008 - 16:45 Trvalý odkaz
O tom indikatore som pisal niekde na zaciatku temy.
Nie je to len SE - Napr, mojej segre je uplne jedno,aku znacku fonu ma - uz sa jej podarilo vlhkostou odpalit 2 nokie, 1 SE, 1 Motorolu. A ani jej nikdy mobil nepadol do vody, ale staci, ze si ho berie do kupelne ked sa ide kupat! Staci, aby tam bol niekde na policke polozeny a je to (ostatne, vlhkost staci vidiet aj na zarosenych zrkadlach :) )
samo27.04.2008 - 17:12 Trvalý odkaz
To sa nemate o com bavit? 33 prispevkov sa tu prestievate kto co viac pokazil,ako je vsetko nahovno... :),uzasne
Anonym (bez overenia)27.04.2008 - 21:32 Trvalý odkaz
no a ty mas aj nieco k veci ked pridas reakciu ktora ma absolutne-totalne nulovu hodnotu?
btw Quo, ja mam tiez mobily vzdy a vsade, vratane vlhkej kupelne, a nic :)
Ján Jager27.04.2008 - 21:55 Trvalý odkaz
No...Takto chlopi...Na baterke som ten indikator nasiel,je biely ako sneh...Ale nikde inde,teda vo fone nic takeho nebolo...Cosi ostro ale fakt ostro cervene az do fialova som videl pod tou prackou,co sa do nej zaklapava zadny kryt,ale velkost v porovnani z batekovym indikatorom nesuhlasi,a je to prilis oddialene a oddelene od mikraku vo fone...takze si myslim ze to nieje ono...
T27.04.2008 - 23:13 Trvalý odkaz
no aten pod tou prackou je dvolezity..na bateke ani nie,ale na MT je dost. Takze ak je cerveny na MT tak bol v kontakte z njakou neznamou kvapalinou.
T27.04.2008 - 23:15 Trvalý odkaz
no a este nieco hned wedla toho cerveneho co si nasiel je Mikrak. Tkze je mozne ze je w.....ale da sa tiz viziadat foto dokumentacia. Aspon my prikladame ak niekomu zobereme zaruku.
T27.04.2008 - 23:21 Trvalý odkaz
A ak by si si kupil ten MT za hotowe tak urcite sa knemu ludia sprawaju inak.Ale kedze je len za 1 korunu tak je vam to ukradnute pokym vam servis zrusi zaruku,vtedy sa niektori spravate ako keby ste dali za neho 100 000,- takze 95% je na vine uzivatel. :) A potom vy neplatite za MT ale za sluzby a to je rozdiel.
Ján Jager28.04.2008 - 07:23 Trvalý odkaz
Takze ziadna fotodokumentacia nebola,a robili to v servise Bachmann s.r.o. v Bratislave.
brown28.04.2008 - 22:39 Trvalý odkaz
ide o servis celkom v pohode ale je to pre verejnost neexistujuca spolocnost proste uzavreta dielna a pisal som tiez ze nejde o slovenskeho majitela - tu spravili len vysunute pracovisko. Takze nejake dolovanie snimku ak ti ho nedal predajca bude asi tazsie, logistika ide cez PPI ,ale snimky oni asi mat nebudu. Ina vec , s MT naozaj nic neurobis - objektivne bola v nom voda....