motto ORANGE: Nepaci sa Vam, chodte ku konkurencii

  • 36 príspevkov
  • cejko 02.05.2008 - 16:25

    Kamarat ma poprosil o radu ako znizit naklady za volanie s tym ze mu nebude problem prejst ku konkurencii. Ma P250, jeho mesacne ucty sa pohybuju v rozmedzi 2400 - 2800 Sk mecacne. poradil som mu nech poziada svojho fakturanta o optimalizaciu pausalu, resp nejake vyhody (kedze novy mt si neplanuje kupit v akcii), spomenul aj mozny prechod k TM alebo O2. Odpoved bola velmi stroha: Vyberte si z niektorej nasej ponuky, v pripade ze chcete ukoncit zmluvu navstivte najblizsiu predajnu spolocnosti ORANGE. Ak by sa jeho mesacne faktury pohybovali v rozmedzi 500 - 600 sk mozno by som tu strohu odpoved pochopil, ale pri uctoch ktore ma je to zvlastne.

  • thiery1202.05.2008 - 16:30 Trvalý odkaz

    je to naozaj nepochopitelne ako sa niektori zamestnanci nasich operatorov dokazu spravat ku zakaznikom. navyse ked ma vysku faktury taku, aku si uviedol. namiesto toho ze by sa aspon o nieco pokusili a nieco navrhli, co by ich vobec nezabilo, sa budu radsej hentak vyjadrovat a skodit svojmu zamestnavatelovi. je to naozaj zarazajuce

    Vseved02.05.2008 - 16:37 Trvalý odkaz

    Ty si myslis ze Orangeu bude chybat jeho 2500Sk mesacne? :-)

    Ing. FijoK02.05.2008 - 17:09 Trvalý odkaz

    konkretne jeho 2 500 Sk mesacne urcite nie, ale ak maju takyto pristup ku vsetkym zakaznikom.. :?

    Dezi02.05.2008 - 17:13 Trvalý odkaz

    Ten pristup mal mozno len ten 1poradca. Je to len clovek, mohol mat zly den a nezvladol situaciu

    Whito02.05.2008 - 17:14 Trvalý odkaz

    ako sa vravi korunka ku korunke...ale Orange si mysli, ze ma istotu u zakaznikov, ale toto by som netvrdil...poznam ludi a ti chcu prejst hned co im skonci zmluva...ale predtym ostavalo vela ludi u svojho opa aj ked nebol vyhodny, teraz si myslim, ze ludia su flexibilnejsi a otvorenejsi trhu...

    cejko02.05.2008 - 17:21 Trvalý odkaz

    Vseved ak sa pozeras len na tych 2500 sk, tak chybat nebudu, ale ako tu bolo napisane tych 2500 sa moze pri odlive zakaznikov radikalne znasobit. 2500 sk urcite nie je mala faktura.
    AKy pausal by ste navrhli ? Max cena ktoru je ochotny dat je 2000 Sk v com musi byt cca 100 SMS.

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn02.05.2008 - 17:23 Trvalý odkaz

    No ja som mal dva pausaly, dokopy som platil asi 1200 korun, ked mi jeden z nich koncil, tak mi volali ze si opat mozem zobrat telefon z akcie atd., ked som oznamil ze ho rusim, tak sa ma snazili presvedcit o vtedajsej vyhodnej akci, ked som vsak trval na svojom, zaujmali sa preco. Volala mi velmi sympaticka babenka po hlase, ze ma skoro presvedcila. Takze to skor zavisi od samotnych ludi ako od opa, ako sa postavia k svojej praci...

    peterd102.05.2008 - 17:24 Trvalý odkaz

    toto nie je len o 1 zamestnancovi je to o celej uz niekolkorocnej arogantnej strategii tejto firmy. Odkedy sa stali jednotkou na trhu(v pocte zakaznikov SAMOZREJME) tak sa z nich stal trhovy "zralok", ktory si mohol ku zakaznikom dovolit VSETKO . . . A ludia sa az teraz pomaly prebudzaju (mnohi este stale nie...) v akea "spolocnosti" sa to vlastne nachadzali(ju)...

    Profile picture for user zedenko@gmail.com

    Ronn02.05.2008 - 17:32 Trvalý odkaz

    no peterd1 neviem ci nejakemu chlapikovi pri zakaznickej linke zalezi na tom u akeho opa pracuje, skor ho zaujma mesacna vyplata, nemyslim ze v tomto pripade je dovodom arogancia orangeu ako takeho. Ta sa skor prejavuje ponukami sluzieb ale mozno mas pravdu....

    peterd102.05.2008 - 17:35 Trvalý odkaz

    to Ronn: to mi nechci povedat, ze u teba sa zaujem o zakaznika rovna tomu ked sa ta snazi ich operatorka prijemnym hlasom OBALAMUTIT o vyhodnosti ich akcie...pricom sam vies ze to nie je pravda ked chces odist. Podla mna SKUTOCNY zaujem o zakaznika(A NIE SNAHA PRESVEDCIT O VYHODNOSTI NEVYHODNEJ AKCIE) je ako sa stava napr.u T-mobile-u je ze ti bud pridaju minuty alebo docasne znizia pausal . . . jednoducho nieco naviac. PS: Neobhajujem t-cko ani som neni ich zamestnanec ani nadsenec, len sa mi zdali ako vhodny priklad na porovnanie.

    miguel02.05.2008 - 17:36 Trvalý odkaz

    dedi napisal: Ten pristup mal mozno len ten 1poradca. Je to len clovek, mohol mat zly den a nezvladol situaciu

    Ale takyto argument neobstoji, ze mal zly den! Ked clovek pracuje s ludmi, musi sa ku kazdemu spravat ako k individualnej osobnosti. Proste to tak je a basta. Aj ked som trochu prekvapeny, lebo som sa s takym niecim na linke 905 nestretol.

    Quo02.05.2008 - 17:46 Trvalý odkaz

    Miguel - ja som sa na 905 a aj na 12345 stretol uz zo vselicim, raz som chcel vediet iba vysku faktury a tam po mne nejaka operatorka zvrieskla a potom polozila, len som cumel a nevedel som co sa stalo - asi ju predtym niekto vytocil a len sa potrebovala vyventilovat :lol:
    Skratka, vsetko je o ludoch. O vzajomnej interakcii. Staci aby ta v priebehu kratkeho okamihu niekto dobre vytocil, potom dalsi a ten treti uz nevytoci teba, ale ty jeho - klasicke ludske spravanie.
    Su sice aj taki, co si na zakaznikoch vybijaju zlost stale - na tych sa treba stazovat a bude klud! :)
    A co sa tyka autorskeho prispevku - podla mna to bolo len vecne skonstatovanie - naucena poucka. Nie je vylucene, ze sa mu este ozvu a ponuknu nieco lepsie, respektive sa nebudu viac snazit niekoho udrzat a nechaju ho ist.
    Aspon u ineho OPA najde nieco lepsie. :)

    cejko02.05.2008 - 18:24 Trvalý odkaz

    On ale nevolal na 905, on volal svojmu fakturantovi, to je rozdiel.
    Zatial sa najviac pozdavaju ponky USMEJTE SA Pre mna 400, alebo Kazdy druhy pausal a kazda druha minuta len za 1 Sk s DPH Pre mna 400

    Quo02.05.2008 - 18:26 Trvalý odkaz

    To je jedno, aj fakturant je len clovek a na cloveka ako takeho plati moj predchydzajuci prispevok
    btw: aj ja som tu mal temu pred vyse rokom(dvoma?) o uzasnych sposoboch nasich op :?

    matho02.05.2008 - 22:00 Trvalý odkaz

    ja by som sa tym ani nezaoberal a s lahkosotu si aktivoval o2 :badgrin:
    na mm to tiez niekto riesil, doslova ho to zralo,dufam ze spaval :D
    ale po case dospel k takemu istemu zaveru

    peterd102.05.2008 - 22:20 Trvalý odkaz

    to Matho: presne viem o com hovoris ;-) . . . veru dotycny bol v tazkom rozpolozeni :-D ale malo to stastny koniec :-) PS: Podla mna v tomto pripade pri triezvom pohlade NIET CO RIESIT a este + 500 Sk zlava za prenos ;-)

    AIR03.05.2008 - 15:10 Trvalý odkaz

    zazil som nieco podobne od orange na jesen minuleho roka.... chvilu som to predychaval a potom som zahodil cislo do kosa a zobral pausal u O2... no a zatial sa nestazujem.... ludia si zvykli, ze mam ine cislo a faktury mam o tretinu nizsie

    People03.05.2008 - 15:13 Trvalý odkaz

    Je este jedna moznost ako platit menej, volat menej. Rozmyslali ste, ze kolko zbytocnych hovor mesacne urobite?

    emsit03.05.2008 - 16:29 Trvalý odkaz

    Ja napr vobec nevolam.A za pausal teda platim zbitocne.Jedine co vyuzivam je orangeworld.

    Hawker04.05.2008 - 02:01 Trvalý odkaz

    Ono ani magentovy T-Mobile nie je prave najferovevejsi. Kolegovi zaciatkom aprila odtial volala nejaka baba, ze vidi v systeme, ze dotycna easy karta je aktivna vyse 8 rokov, spytala sa, kolko dotycny dobija mesacne, po odpovedi, ze 300 - 500 korun povedala babenka ze fajn, za dlhorocnu vernost ze kolega dostane slider samsung za jednu korunu. Vypytala si udaje, aby vedeli komu a kam ho dopravit, a zlozila. Kolega sa vytesoval, po 3 tyzdnoch mu dosiel kurier s balikom, kolega ho s radostou otvoril, nastastie v mojej pritomnosti a vytesoval sa. Vybalil samsunga E250, tak som mu ho vyskusal a predviedol, a ked ho zobral do ruk on, vrhol som sa na papiere. Usmev mi zamrzol, ked popri dokladoch k mobilu bol Dodatok k zmluve o pripojeni, na 2 roky Fix 300. Ked som mu to ukazal, kolega najprv ze to sa oni splietli, ale po kontrolnom telefonate hned utekal do predajne zrusit zmluvu...

    Marek04.05.2008 - 02:21 Trvalý odkaz

    Naco podpisuje nieco ked si to neprecita (ale nebolo to seriozne)

    djthunder04.05.2008 - 02:40 Trvalý odkaz

    No ked mu to poslali kurierom,tak sa necudujem,mne tiez minuly rok tak doniesli nove zmluvy o predlzeni zavazku,kurier mal samozrejme naponahlo,cize som to poriadne neskontroloval a az neskor po prestudovani som narazil na omyly.Akoze super pohodlna sluzba ale uz nikdy viac,su potom z toho len dalsie vybavovacky

    Hawker04.05.2008 - 05:32 Trvalý odkaz

    V tom prvom svojom prispevku som zabudol napisat, ze ta baba, co mu volala ani nahodou nespomenula nejaky Fix ci viazanost, lebo to on z principu odmieta, ona mu tvrdila, ze ten mobil za korunu je ZA DLHOROCNU VERNOST, nie kvoli viazanosti... Este som mu povedal, ze keby mu chceli pri zruseni zmluvy robit problemy, nech sa obrati na SOI, datum a cas povodneho hovoru s pracovnickou T-M mal poznacene, a vraj sa to nahrava. Preto aj kurierovi podpisal prevzatie balika, ziadnu zmluvu tam necakal...

    kraken05.05.2008 - 11:14 Trvalý odkaz

    ehm.....co bolo vlastne podstatou tohto threadu? Jedna babka povedala, alebo moj kamarat mal kamarata, ktoremu iny kamarat nieco povedal? Ked uz teda flame, tak si skusim nieco vymysliet na O2 a na TM a potom to hodim na web, ved nech je sranda.....:)
    mimochodom, toto operatori hovorit nesmu, riskuju tym vela, preto tie slova pokladam za ucelovo prekrutene a vytrhnute z kontextu - oni nedokazu poskytnut viac, nez maju v tabulkach.....

    Lenka Ivančíková05.05.2008 - 12:13 Trvalý odkaz

    Tebe ide o co?Akosi som nepochopila postatu tvojho prispevku....Ze klamu?!:shock: Nijake flame v tejto teme nie je.Zrejme ti ale chyba,ked si prispel svojim prispevkom.Mimochodom,co operatori hovorit nesmu?Alebo si doteraz vyrastal ako sklenikova kvetinka,ktora nemala zatial nijaky problem,alebo si mal stastie na ludi na infolinkach.A ze nedokazu poskytnut viac,nez maju v tabulkach je zrejme tvoj nazor v dosledku toho sklenikoveho efektu.Kazdy op moze, pokial chce ponuknut zakaznikovi aj nieco navyse.Dokonca maju na taky ucel aj ludi v retencnom oddeleni.Len zalezi od konkretneho cloveka s ktorym o vyhodach navyse diskutujes.Vlastna skusennost.Za 11 rokov svojho mobiloveho zivota som nasbierala skusennosti az az.Aj dobrych aj zlych.To len na vysvetlenie.
    Sice nie som autor tohto threadu,ale nedalo mi nereagovat na tvoj pochybovacny prispevok.

    cejko05.05.2008 - 12:35 Trvalý odkaz

    to nie je o tom "JEDNA BABKA POVEDALA" to sa v ten den stalo. Na moju radu prechadza do O2 a berie si O2 PRE MNA 400, kazdy druhy pausal za 1sk

    cejko05.05.2008 - 15:55 Trvalý odkaz

    pokial viem tak retencne oddelenie je v osk zrusene, alebo je tesne pred zrusenim, bude sa tomu venovat BO.

    Anonym (bez overenia)06.05.2008 - 15:46 Trvalý odkaz

    no tak hovory operatorov sa nahravaju tak vsetko co je povedane operatorom zakaznikovi je zaznamenane, najlepsia je O2 jednotka predpaltna karta lacnejsia pomaly ako pausal kebyze si spocitam viazanost 2 roky co by som platil za pausal takto si mozem kupit mobil v hotovosti a este stale mi zostane aj na kredit a pre operatorov su skor dolezite velke firmy, 1 firma nahradi niekolko desiatok zakaznikov vsimnite si ten boj 3 operatorov pri firemnych pausaloch a pri beznych pausaloch akoby zaspali vedia preco, mna uz na pausal nedostane ani jeden. :)

    Quo06.05.2008 - 17:21 Trvalý odkaz

    Mas pravdu, ved O2 ma lacnejsie predplatenky ako OR a TM pausaly - staci si porovnat cenu za 1min v silnej prevadzke...

    Peter Makai06.05.2008 - 17:58 Trvalý odkaz

    Na retencnom odd v TMO vraj musi jeden clovek za den spravit 25 zakaznikov (to znamena donutit ich k tomu aby to kupili) tak potom sa necudujte...ani ja som nemal rad ked som musel v praci splnat denne a mesacne normy...

    DjTuning07.05.2008 - 01:45 Trvalý odkaz

    A mne sa zase minule ratala stroha odpoved hovorcu orange pre Markizu na otazku ako sa hodlaju postavit ku spoplatneniu prenositelnosti cisla vzhladom na to,ze O2 ma tento poplatok nastaveny na 0Sk.Citujem:"Orange sa bude zaoberat iba temamy,ktore su v zaujme zakaznika spol.Orange!"Dobri hajzlici nenazrani.

    kraken07.05.2008 - 23:28 Trvalý odkaz

    Jess, pracoval som tam. Viem o com to je. Viem ako si ludia vedia vymyslat a v akej miere si vedia veci prekrutit na svoju pravdu. Moj pohlad na vec, ktory vychadza z osobnych skusenosti (najma v style, moj kamarat mal kamarata). Vzdy je to tvrdenie proti tvrdeniu...

    Lenka Ivančíková08.05.2008 - 00:12 Trvalý odkaz

    A vies,ze som si myslela,ze mas k opom blizko?;) Ano,vzdy je to proti tvrdeniu.Ale pravda je,ze aj ja som sa musela napocuvat kopec blbosti od operatorov.Niekedy takych,ze keby som nebola dostatocne informovana,tak by som mohla uskodit sebe,keby som sa spoliehala len na nich.Nehladiac na to,ze na jeden problem,pripadne dotaz mali traja ludia tri nazory.A teraz kto z nich ma pravdu?
    Btw mam 12 aktivnych simkariet a faktury neklesaju pod osem tisic.Som u OR 11 rokov a nemam pocit,ze by si to op vazil.Preto postupne ako koncia viazanosti prechadzam k O2.Na infolinke su sice takisto nekompetentni,ale fakruru s nimi mam skoro o polovicu nizsiu ako s OR na porovnatelny pausal.Takze sa stotoznujem s nazvom tejto temy.Stopercentne.

    cejko08.05.2008 - 01:39 Trvalý odkaz

    Malokto asi moj prvy prispevok asi cital do konca, moj dobry kamos nekomunikoval s hotline, ale so svojou fakturantkou... Kraken nehadz vsetkych ludi do jedneho vreca, ked to raz fakturantka mojmu kamosovi povedala nemam dovod mu neverit... On jej totiz zavolal az ked som mu to poradil. BTW ja som urobil to iste, ale s tym rozdielom ze ja som rovno dal vypoved a vyckaval na ponuky.... takze tak