SE Paris
Najčítanejšie články
Najnovšie príspevky
Diskusia: SpyraThree - vodná puška za takmer dvesto eur
Vdaka teda...ale draha hracka naozaj je toDiskusia: Telekom: zmeny podmienok na predplatených kartách a širšia ponuka MIX balíčkov
A tomuto hovoria že zlepšujú služby...Diskusia: Cez Xiaomi Pay zaplatíte na Slovensku už aj Visa kartou mBank
Škoda že VUB v tom nejak zaostávaDiskusia: Huawei P60 Pro - perleťový unikát
Inak som si všimol, že DxO Mark bol dneska aktualizovaný a P60 Pro je na 1.mieste 👏👏👏Diskusia: Huawei Watch Ultimate – pripravené na dobrodružstvo
Da sa nimi platit, ale iba na trhoch, ktore podporuju platby cez Huawei Pay. Slovensko medzi ne nepatri.
Rodičovská kontrola
Lenže ak má dieta apple a rodič Samsung tak je tu problém. Aké sú vtedy možnosti?Samsung Dexx
Tak zrejme to tu vela ludi nevyuziva. :) Vdaka za info.LG V50
Kolko by bola primerana cena ti neviem povedat, len viem, ze nanovo zafoliovat rozbaleny telefon nie je ziadny problem. Ja by som stvorrocny telefon, ktory sa tvari ako nikdy nerozbaleny, nekupovala....Vyber mobilu prechod z iphone xs na lacnejsi android
Ahojte, Zvažujem niečo podobné, doteraz som mal Xiaomi Redmi 8T a rozhodujem sa medzi Poco M5s a Motorola Moto G72. Cenovo sú podobne, cca 220€. Sú tu aj iní kandidáti, ale títo sú...android 13 a problemy s upozorneniami aplikacie cp
ahojte, konecne uz aj ku mne na a23 dorazila aktualizacia na oneui 5.1, a konecne mozem s plnym vedomim povedat ze mi upozornenia cp zacali ffungovat presne tak, ako maju. Asi mi to neuverite, ale...











baldy 03.04.2008 - 17:16
..tak a uz sa pomaly zacinaju objavovat informacie a obrazky o nastupcovi P1i... viac v odkaze..
http://blog.se-nse.net/2008/04/02/exclusive-unveiling-sony-ericsson-par…
Marian03.04.2008 - 18:10 Trvalý odkaz
Tie widgety uz maju byt sucastou UIQ 3.3, s ktorym ma byt Paris predstavena samo. Btw pise sa tam, ze dolezite detaily su zamazane, preto to posobi plocho, naviac to bude nejaky prototyp ak je to skutocne Paris.
samo03.04.2008 - 18:19 Trvalý odkaz
Hlavne ze prehliadac je z UIQ :-). Ja dobre viem ze Widgety maju byt sucastou UIQ 3.3 ale toto mu pride mix 3 a 3.3. Citat viem,precital som si co tam pisu
Marian04.04.2008 - 18:15 Trvalý odkaz
samo, tie screenshoty co si sem dal nemaju s UIQ 3.3 nic spolocne. nevidis ze tie widgety su len upravene z nejakych Yahoo! Widgets? Naviac, UIQ 3.3 je len vylepsenie UIQ 3.0, nie nove prostrenie. Porovnatelna zmena mozno ako S60 9.1 a 9.5
samo04.04.2008 - 18:22 Trvalý odkaz
TAK CO JE POTOM TOTO!!
http://semania.mobilmania.cz/content/view/2803/2/
http://www.uiq.com/files/UIQ-3-3-Product-Description.pdf
graffoo04.04.2008 - 19:55 Trvalý odkaz
samo ved si to este raz pozri to PDF. UIQ3.3 je vyzorovo rovnake ako UIQ3, pribudli iba widgety z opery. tie screenshoty co su v PDF maju ikony v hornej liste v poriadku - su to standardne UIQ ikony, ktore si kazdy vyrobca zariadeni meni. SE ma ine, motorola ine.
atlis 9.1 a 9.5 je system symbian, nie S60. to je rozhranie ;)
samo04.04.2008 - 20:05 Trvalý odkaz
Tak to je dobra blbost ked pribudli len Widgety :D som cakal nieco viac,aspon to tak vsade popisuju...no nic a tak som sa tesil ze s tym skaredym UIQ nieco spravia :lol: a nakoniec asi nic...ale necham sa prekvapit
Marian04.04.2008 - 20:27 Trvalý odkaz
grafo, jasne mas pravdu, islo mo skor o viditelne zmeny. btw co je skarede na UIQ?
graffoo04.04.2008 - 20:36 Trvalý odkaz
atlis ze sa ho vobec pytas. pre slepeho je vsetko cierne :lol:
borizz09.04.2008 - 01:13 Trvalý odkaz
Zajtra by sa mala objavit fotka alebo "fotka" klavesnice. Zatial len to, mozno aj v piatok nieco bude noveho...ovladanie sa mi zda byt kombinaciou touch-keys a klasickych...ta zadna cast by vraj mala byt cierna, no uvidime ;) v kazdom pripade ak sa aspon bude podobat, tak pojde o velmi pekny komunikator a ak by sa nebodaj podaril termin uvedenia do konca roka 2008, tak nastane strasny hlavybol...Xperia alebo P-series??? :? :lol:
Marian09.04.2008 - 01:32 Trvalý odkaz
Obavam sa jednej veci, a to ze toto je len novy formfactor P1i s novsim OS a zazraky sa konat nebudu. SE z toho urobi lacnejsiu konkurenciu N95/G810. Skutocne vybaveny stroj bude len Xperia.
borizz09.04.2008 - 01:48 Trvalý odkaz
tak ja som optimista a podla nejakych predbeznych info by malo ist o skvele vybaveny mobil s velkym displejom (podla zverejnenych obrazkov 2,8" a asi VGA), 5Mpx, komplet data, proste full vybaveny ;) a ja stale verim :)
samo09.04.2008 - 01:50 Trvalý odkaz
a ak to nebol len preklep tak bude aj HSUPA :)
Marian09.04.2008 - 01:56 Trvalý odkaz
treba verit v boha, ale zamykat si auto. skusenost bohuzial hovori, ze predcasne ocakavania sa zvacsa koncia velkym sklamanim. BTW uz teraz sa mi vidi, ze 2.8 palca a VGA to z fotiek nebude... ale budaj by ste mali pravdu.
samo09.04.2008 - 01:59 Trvalý odkaz
v boha neverim,auto zamykam :D ale ze by to malo mat VGA,maximalne tak video...Astik mas asi pravdu,kedze ani xenon sa nekona a tym padom je zatial K850i jediny nastupca K810i,teda by sa hodilo nieco novsie,na styl N82 (myslim fotak s operacnym systemom :lol:)
graffoo09.04.2008 - 10:46 Trvalý odkaz
no ja bych privital kludne aj obnovu P1 s UIQ3.3, rychlejsim procakom a full data. a pokial to bude slajder, tak ostavam isto u P1. Xperiu nechcem hlavne kvoli konstrukcii, ktora mi je proti srsti.
Marian09.04.2008 - 10:51 Trvalý odkaz
grafo, ak to bude prebalena P1i, tak to urcite nebude s novym procakom. Mne sa naopak konstrukcia Xperie paci, bohuzial sa obavam, ze to bude tak pomale ak smejd TyTN Ii.
graffoo09.04.2008 - 11:23 Trvalý odkaz
za prve sa u xperie bojim pribrzdenosti (ked vidim, ako zabrzdeny dokaze byt WM s 400 MHz procakom. ako dokaz mi posluzil niner, ked pochvalil rychlost P1 :lol:).
za druhe sa mi vysuvanie do boku absolutne nepaci. mal som mda vario a nikdy vice. nemam teraz na mysli kvalitu spracovania (co bola tiez bieda). jednoducho zakazdym, ked som potreboval co i len vytukat 2-3 pismenka (napr. vyhladavanie v tel. zozname) musel som vysunut mobil, otocit ho, napisat, zasunut a pracovat dalej. zdlhave, otravne a este neviem ake... ked vidim, ze qwerty klavka sa zmesti aj do rozmerov P1 a je pohodlna... a okrem toho, na uzsej klavke sa pise rychlejsie ako na sirsej...
Marian09.04.2008 - 14:25 Trvalý odkaz
no s tou rychlostou sa ani nedivim, vcera som sa chvilu hral s TyTNom II a to je strasny slimak. s tou klavkou az tak nesuhlasim, na 9300i a E70 sa pisalo fantasticky rychlo, cvikom sa na P1i da pisat priblizne rychlo, ale je to menej pohodlne.
graffoo09.04.2008 - 14:34 Trvalý odkaz
sorry atlis, tam malo byt este "sa mi". akoze na uzsej klavke SA MI pise rychlejsie :)... pred par tyzdnami som mal aj vario 2 a pisal som na tom pomalsie ako na P1, kvoli sirke. mozno je to zvykom, mozno nie. ale mne sa na uzsich klavesniciach pise lepsie.
Marian09.04.2008 - 14:42 Trvalý odkaz
nio tak to uz je ina vec, osobne preferencie :) s klavkou na P1i som spokojny aj ja, je urcite pohodlnejsia ako klavka trebars na Samsungi i600, som zvedavy ako sa ale bude pisat na slidri, dost totiz zavazi hmotnost na konci ramena vysunuteho fonu, aby sa to nepreklapalo a nebolo to v ruke nepohodlne. Xperia bude mat relativne velku klavesnicu a to bude nahravat pohodlnosti. Uvidime. Kym na tom nemam moznost tukat, neriesim.
baldy09.04.2008 - 15:24 Trvalý odkaz
..ja osobne tiez preferujem klavesnicu ala P1i... totizto u slajdrovych klavesnic je ta klavesnica stavana na pohodlne pisanie dvoma rukami.. neviem si celkom realne predstavit pohodlne pisanie na klavesnici X1 jednou rukou.. to uz skor na nejakej "on-screen" klavesnici... som zvedavy ako to vyriesia pri Paris
: no vidim ze Paris to ma riesene ala P1... co som celkom rad..
http://blog.se-nse.net/2008/04/09/exclusive-paris-take-three/
graffoo09.04.2008 - 16:01 Trvalý odkaz
no uvidime co z toho nakoniec bude... tato slajdrova konstrukcia by mi az tak nevadila. ale bojim sa trvanlivosti takehoto riesenia. dokonaly slider som zatial nenasiel co sa tyka spracovania...
samo09.04.2008 - 16:05 Trvalý odkaz
mne sa na P1i pisalo super :-) ale aj na E90 teraz sa nemozem stazovat...akurat som zistil ze mam poslednu verziu,cize klavesnica je uplne plocha :o co na ten cervenej nebola,pisalo sa lepsie,takto som si musel zvykat :-) konecne sa mi dobre pisu poznamky na hodinach :D (tak isto vyborna klavesnica bola na P990i) :-) ale to je moj nazor,kazdy ako uzna,na TyTNe sa mi nepisalo dobre
EDIT:
graffoo,W910i bola na tom na 1dnicku,neviem ako casom...
borizz12.04.2008 - 22:18 Trvalý odkaz
samko ja viem o fotkach ;) inak strasne sa mi to paci, zacina sa mi to viac pozdavat ako Xperia ;)
samo12.04.2008 - 22:32 Trvalý odkaz
nepochybujem,ale ostatny asi nie ;)
to sme dvaja,WM naozaj NIE :D radsej knihu
Lenka Ivančíková12.04.2008 - 23:31 Trvalý odkaz
Aj ja si rada pockam na tento zazrak.WM fakt nemusim.Som v klube?:lol:
graffoo12.04.2008 - 23:33 Trvalý odkaz
ale co dvaja, traja :lol: ja bych WM billovi o hubu oplieskal :lol: ak ma nepresvedci o opaku samsung i780, tak uz nic... vynimkou je prerabka v podani Palmu, ale aj tak sa to (pre mna) na UIQ3, nehovoriac o UIQ3.3 nechyta... to uz radsej dumb motorolu s linuxom...
EDIT: tak uz sme styria :D Jess budes cestnou clenkou ;)
Audion13.04.2008 - 00:53 Trvalý odkaz
WM nie mozno na PDA,na mobil nikdy...
samo13.04.2008 - 01:08 Trvalý odkaz
a co myslis ze je HTC? PDA s GSM castou :D ...
Audion13.04.2008 - 01:11 Trvalý odkaz
je to mobil a ma WM...to staci Xperia mozno da Wm do lepsieho svetla
samo13.04.2008 - 01:29 Trvalý odkaz
HTC su VACSINOU len PDA s GSM castou :) cize notes s mobilom :D a mobil s WM je skor smartphone ako C100 a podobne
borizz13.04.2008 - 13:25 Trvalý odkaz
V kazdom pripade by bolo rozsudky nechat na realne otestovanie, potom sa mozeme bavit o tom co je dobre a co nie ;) sam som zvedavy na WM v podani SE, dufam, verim a modlim sa aby nespravili tu istu chybu ako HTC a ked nahodou by sa stalo ze P-next a Xperia budu rovnako dobre, tak predam oblicku a pojdem do oboch :D ved uz teraz spekulujem nad vlastnictvom 2 komunikatorov :lol:
tinco08.05.2008 - 16:19 Trvalý odkaz
tak dnes uz vysli na povrch realne snimky tohto aparatu...
http://uiqmania.cz/index.php?page=clanky&article=557
mato6308.05.2008 - 16:37 Trvalý odkaz
O moj boze,zase fast port zboku. :( :D to je smrt. :(
Inak pekne spracovana klavsesnica, zadna cast telefonu je dost priemerna a vyzera dost lacno .
tinco08.05.2008 - 16:46 Trvalý odkaz
klavesnica aj mna tesi, kedze je ta ista ako v p1...ja som len zvedavy na display a na uiq...
graffoo08.05.2008 - 16:52 Trvalý odkaz
no ja som skor zvedavy na creva. bojim sa spracovania konstrukcie, ale ak bude vnutorna technika dobra, tak potom je paris mojim fonom :D
Marian08.05.2008 - 16:54 Trvalý odkaz
Vyzera to daleko horsie ako Xperia, bude sa na tom pisat horsie ako na P1i a co je uplne nahrosie, vyzera to ako Nokia...
graffoo08.05.2008 - 17:04 Trvalý odkaz
no nokiu v tom nevidim, ale nevidim v tom ani moc nejaky iny SE :)
ako sa na tom bude pisat tazko povedat, v ruke si to este nemal. ale tiez sa bojim toho, ze slide a qwerty k sebe nejdu...
som zvedavy na dve veci - ci pride opera 9.5 do P1i a co za creva budu v paris (nie hiltonovej :lol:)
tinco08.05.2008 - 17:25 Trvalý odkaz
:lol: paris....inak na tu oper 9,5 som aj ja kua zvedavy, ako vobec by soms a nenasral, keby to malo byt v poslednom update :-D
Lenka Ivančíková08.05.2008 - 17:30 Trvalý odkaz
Tak mna Paris nenadchla.Ani ta klavka.Bude mi prekazat ta brada dole pri pisani.Proste slajder eee.Ani dizajn nic extra.Fakt Nokia.Ja chcem nieco ine.Ale este neviem co.:lol:
tinco08.05.2008 - 17:35 Trvalý odkaz
tak Paris ani mna a myslim, ze len tazko budem hladat po case nastupcu P1 i ked casu este dost...
Ronn08.05.2008 - 17:38 Trvalý odkaz
Mne sa tiez nemlubi, skor by mozno potesila konstrukcia ala xperia ako toto cudo, po dizajnovej stranke nic moc. Rad by som sa este vratil k SE. A co sa tyka Paris Hilton, ona ma vlastny uzavrety operacny system silno obmedzeny :lol:
borizz08.05.2008 - 18:31 Trvalý odkaz
Ludia ja vas nechapem. Co sem pletiete tu blondynu ;) mne sa to paci. Ja viem ja som divny ale zatial sa mi paci viac ako xperia..a creva by to malo mat velmi dobre. Aj OS by mal byt o nieco prepracovanejsi. No uvidime ake to bude v realite ;)
Marian08.05.2008 - 18:36 Trvalý odkaz
Ja ten fon neodsudzujem, ale kym som ho nemal v rukach...
tinco08.05.2008 - 18:46 Trvalý odkaz
atlis prepac. ale Ty si tiez taka povaha, ze ked to na teba nezaposobi prvym dojmom, tak nema sancu...
Miro08.05.2008 - 22:48 Trvalý odkaz
tiezt by som si radsej pockal, jedno su dohady jedno fakty a jedno realita :)
Ing. FijoK09.05.2008 - 01:59 Trvalý odkaz
mne ta konstrukci pride ako dobre riesenie, ale klavesnici a la P1i a M600 som nikdy nevedel prist na chut... predsa len, klasicka QWERTY je uz pre mna asi nieco nenahraditelne
Miro09.05.2008 - 10:45 Trvalý odkaz
Fijok este ze si napisal klasicka - chapem ako ala MDA a spol :lol: mne nerobi problem na P1i, vsetko je to asi o zvyku
borizz09.05.2008 - 13:07 Trvalý odkaz
Mne sa tiez velmi dobre pracuje na klavesnici P1, preto som rad, ze Paris bude mat podobnu ;) kedze na nej pohotovostne mozem pisat aj jednou rukou ;) urcite je to o zvyku, ja som k tej klavesnici este na M600 podla obrazkov nemal velku doveru a bal som sa toho riesenia. Ale potom som pouzivanim zistil, ze je to skvele premyslene...ale zasa ja som zaujaty :D
Marian09.05.2008 - 13:14 Trvalý odkaz
No ja tiez na klavku u P1i nedam dopustit, ale Paris je slider a dolna hrana slidu moze zavadzat a naviac, slider bude mat ovela viac hmoty na hornom ramene, co moze byt problem pri pohodlnom pisani. Preto treba mat najprv v ruke ten telefon a potom sa uvidi :) Aj ked ta Xperia... :lol: