OR: Specialka

  • 24 príspevkov
  • Quo29.05.2008 - 15:42 Trvalý odkaz

    3x a dost, ziadna specialna reklamacia v zakone neexistuje! Skus si to cele prejst a nikde nenajdes pojem SPECIALNA reklamacia, to je zas Orangeblud.

    blast3r29.05.2008 - 15:49 Trvalý odkaz

    Som sa to snazil vysvetlit slecne na infolinke, ale jaksi to nepomhlo...

    Su dve moznosti:

    -Slecna ma jaksi nepochopila, a mala na mysli nieco ine...

    - Slencna tvrdila pravdu, a pondelok idem do predajne, a neodimem dovtedy, kym sa to nevyriesi...t.j. nevymenia telefon....

    Hawker29.05.2008 - 15:56 Trvalý odkaz

    Osobne by som sa pred navstevou predajne Orange zastavil v SOI na konzultaciu, pripadne ak by bolo mozne, siel pre mobil s niekym odtial... To by predavacka nemala moznost mystifikovat a manevrovat. :-)

    miguel29.05.2008 - 16:03 Trvalý odkaz

    Myslim si, ze v takomto pripade pomoze jednoznacne SOI. Najprv by som predajcu upozornil, ze poznam svoje a prava a ze v pripade, ze nebude postupovane podla nich, ze podam podnet na SOI a ak ani v tomto pripade neuspejes, jednoznacne by som to dal na Soiku...

    blast3r29.05.2008 - 16:19 Trvalý odkaz

    A este taka podotazka:

    Ked sa telefon nedal zapnut, koli posahanemu OR firmware-u, a ked tri krat po sebe menili fw, rata sa to ako servisny ukon, nie? Telefon bol nefunkcny, a vyzadoval opravu...Sice len prehratie fw, ale aj to sa rata ako vada...

    Quo29.05.2008 - 16:19 Trvalý odkaz

    www.soi.sk tam su mailove adresy podla jednotlivych krajov.
    Ja som raz takto riesil staznost cez nas kraj a nepochodil som, tak som pisal na Ustredny inspektorat.
    Vsetko dobre dopadlo :
    Pripadne kontakty:
    http://www.soi.sk/index.php?show=9

    EDIT:
    tam by ti mali vediet najkompetentnejsie poradit :)

    Quo29.05.2008 - 16:20 Trvalý odkaz

    Jasne, aj prehratie chybneho fw je oprava :)

    miguel29.05.2008 - 16:23 Trvalý odkaz

    Najhorsie, co moze byt je, ked sa ludia na takuto vec vykaslu a nechaju to tak. To len nahrava takymto "obchodnikom" a posmeluje ich v zavadzani ludi...

    blast3r29.05.2008 - 16:33 Trvalý odkaz

    OK, dik idem tam skusit napisat...

    borizz29.05.2008 - 18:45 Trvalý odkaz

    Inak upozornujem, predajca (teda priamo osoba na predajnom mieste) s tymto nic nema. Takze aj keby si dotiahol hoc kuklacov, tak dotycnemu/dotycnej to moze byt jedno. Schvalovanie specialok ma na starosti reklamacne oddelenie (a tam sa ani nedovolas ;)) a diagnostiku mal na starosti servis. Takze ak servis opravil a ty si chcel diagnostiku, tak pochybil servis, ale pravdepodobne to bude tak ci tak vyzadovat dalsiu diagnostiku. Ak sa zavada prejavi (a servis to svojvolne neopravi) tak ti potom reklamacne oddelenie uzna specialku ;) toz vsjo

    blast3r30.05.2008 - 01:03 Trvalý odkaz

    Takze ak servis opravil a ty si chcel diagnostiku, tak pochybil servis, ale pravdepodobne to bude tak ci tak vyzadovat dalsiu diagnostiku.

    Ale mna nezaujima, kto pochybil, na telefone bola 3 krat uznana ta ista chyba a mam narok na vratenie penazi... Tak to je v zakone...

    3 krat uznana chyba je to, ze bol tri krat v servise a chyba sa prejavila a odstranila....

    EDIT: Bude to asi tak, ako vravis,t.j. chyba servisu.... Aj ked nie uplne je na vine servis... kebyze OR nema tie ich specialne reklamacie, tak uz mam davno novy mobil...

    Ale ked si to zoberes, som len spotrebitel a ten ma po troch rovnakych uznanych reklamaciach narok na vratenie penazi...

    borizz30.05.2008 - 01:09 Trvalý odkaz

    ja viem a uznavam ti to, len hovorim svoj predpoklad ako to dopadne ;) nehovorim, ze s tym suhlasim, len som to trosku upresnil ;)

    blast3r02.06.2008 - 17:21 Trvalý odkaz

    Tak dnes okolo 17.00 to pojdem do OR vybavit... Dufam, ze sa len slecna na infolinke mylila a uznaju mi to....

    Tak, pisal som aj na zdruzenie spotrebitelov slovenska, a dostal som aj odpoved:

    Pan xXx,
    podla vasich informacii vam zakonny narok na odstupenie od zmluvy jednoznacne vznikol
    a pri reklamacii 3. vyskytu tej istej vady ste svoje odstupenie od zmluvy mali napisat do reklamacneho zaznamu - ak ste to neuviedli do zaznamu, mozu vam to zase opravovat.....
    Ak nepochodite,
    poslite nam kopie vasich reklam. a nakup. dokladov a my predajcu oslovime...

    Miro Tulak
    vykonny riaditel
    ZSS

    EDIT: No a ked nepochodim dnes v predajni OR, tak v tom momente to davam na staznosti.sme.sk, ako som pozeral, tak tam aj taketo pipady riesia..

    borizz02.06.2008 - 17:36 Trvalý odkaz

    blast3r drzim paste nech to cim skor vybavis, lebo viem ako sa to niekedy moze natahovat ;) v kazdom pripade hod potom aj vysledok :)

    blast3r02.06.2008 - 23:39 Trvalý odkaz

    tak a som uz doma ;(

    A veru som nepochodil...

    Jedine co mi bolo dovolene bolo napisat reklamaciu na nespokojnost sluzieb ci ako sa to vola....

    no nic, ide sa pisat na ZSS a staznosti.sme.sk

    EDIT: Neviete ako dlho odpovedaju na tu ich reklamaciu sluzby?

    EDIT2: Sa to vola presne Reklamacia spravnosti uhrady alebo kvality poskytnutej telekomunikacnej sluzby.....

    pioo02.06.2008 - 23:54 Trvalý odkaz

    vacsinou to je do 5tich pracovnych dni.. a co viem tak reklamacne oddelenie vola zakaznikovi a potom posielaju list.. ked si ziadal o diagnostiku tak servis to pokaslal! a v predajni mohli kludne nato spisat uz citt-ko..

    blast3r03.06.2008 - 01:00 Trvalý odkaz

    5 pracovnych dni je v poriadku, aby to nebolo mesiac, ako je to u nich zvykom ;)....

    blast3r10.06.2008 - 00:59 Trvalý odkaz

    Pozabijat ich je malo.... Prisla mi odpoved, a som nasraty jak hovado(sorry za vulg. ale to su moje momentalne pocity)

    V skratke sa tam pise, ze tym ze mobil opravili, tak mi zanika narok na odstupenie od zmluvy....
    A to vsetko vznika vdaka ich dementnych pravidiel a neviem akych specialnych reklamaciek....

    Zajra to nascanujem a hodim sem, nakolko nemam pri sebe scan......

    Toto uz je fakt sila....V zivote nebrat akciovy mobil od OR.... Nielenze kazdy druhy poserka svojim stabilnym a odladenym fw, ktory vydavaju rok pozadu, ale este aj s pripadnymi reklamaciami budete mat problemy....

    P.S.: Ako sa lisi specialna reklamacia od normalnej na papiery? Lebo mi ju spisoval nejaky novy, a dalsi mu do toho kybycoval, mozno to aj on po*ral....

    Vseved10.06.2008 - 08:24 Trvalý odkaz

    Na papieri musi byt napisane, ze ziadas len o diagnostiku, nie o opravu. Ja som tak urobil, a nebol ziaden problem.

    peterd110.06.2008 - 09:39 Trvalý odkaz

    Tak ja som z toho uz magor! Aka diagnostika? To ked ma moja priatelka na w580ke zlomenu klavesnicu a dam jej to uz 3x vyreklamovat tak to nebude SPECIALKA lebo som nepovedal "dajte telefon na diapnostiku"? Co to je ta diagnostika . . . ?

    Vseved10.06.2008 - 10:47 Trvalý odkaz

    Ano, ked sa mne treti krat zlomila Klavesnica, tak som na to tlacivo uviedol, ze ziadam len o diagnostiku, nie o opravu. Tym padom sa servis len vyjadril ze ano, vyskytla sa treti krat ta ista vada, a neopraveny telefon poslal spat do Orange. A na zaklade toho vyjadrenia som mohol odstupit od zmluvy. Myslel som ze budu okolo toho tahanice, ale islo to fakt hladko.

    peterd110.06.2008 - 11:09 Trvalý odkaz

    Aha, takze 2x reklamacia a 3-tikrat napisat ze diagnostika (teda len potvrdit chybu, nie oprava) a hotovo. Diky;-)
    PS: Uz mas vybratu cervenu krasku:-) ?

    blast3r10.06.2008 - 16:51 Trvalý odkaz

    Vazeny pan XxX

    Vo svojej reklamacii zo dna 2. juna 2008 ste uviedli, ze Vas mobilny telefon bol v servisnom stredisku trikrat s tou istou vadou. Z dovodu jeho poruchovosti nas ziadate o odstupenie od kupnej zmluvy. Odmietate dalsiu opravu Vasho mobilneho telefonu resp. storno Dodatku k zmluve o pripojeni.
    Po presetreni vsetkych dokladov a skutocnosti uvadzame nasledovne stanovisko.
    V zmysle P 622 ods. 1 zakona cislo 40/1964 Zb. Obciansky zakonnik, v zneni neskorsich predpisov plati, ze ak ide o vadu, ktoru mozno odstranif, ma kupujuci pravo, aby bola bezplatne, vcas a riadne odstranena. Predavajuci je povinny vadu bez zbytocneho odkladu odstranit,
    Obciansky zakonnik vsak dava kupujucemu moznost vybral si niektore z viacerych prav zo zodpovednosti za vady predanej veci. Kupujuci sa napriklad po vacsom pocte odstranitelnych vad, alebo aj po opakovanom vyskyte tej istej vady moze rozhodnut, ci si uplatni pravo na ich odstranenie (P 622 Obcianskeho zakonnika), alebo pravo na vymenu veci, resp. zrusenie Zmluvy (P 623 Obcianskeho zakonnika). Ak vsak kupujuci tuto svoju volbu vykona a uplatni tym jedno z moznych prav, je prejavom svojej vole viazany a nemoze jednostranne volbu uplatneneho prava zmenit.
    Dna 21, maja 2008 bola uplatnena posledna reklamacia vyssie uvedeneho mobilneho telefonu, Vada bola autorizovanym servisnym strediskom odstranena a dna 2, juna 2008 bolo reklamacne konanie ukoncene prevzatim mobilneho telefonu, cim doslo k vyuzitiu prava uvedeneho v P 622 ods. 1 zakona cislo 40/1964 Zb, Obciansky zakonnik, v zneni neskorsich predpisov. Tymto povazujeme Vasu reklamaciu mobilneho telefonu za doriesenu.
    Z vyssie uvedenych skutocnosti je podla nasho nazoru jednoznacne zrejme, ze po vyskyte vady na Vasom mobilnom telefone ste sa rozhodli vyuzit Vase prava a reklamovanu vadu odstranit, cim doslo k naplneniu podstaty P 622 Obcianskeho zakonnika)

    Na doplnenie uvadzame, ze v zmysle P 623 zakona cislo 40/1964 Zb. Obciansky zakonnik v zneni neskorsich zmien a doplnkov ma kupujuci narok na odstupenie od kupnej zmluvy v pripade, ak nemoze pre opatovne vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre vyskyt minimalne troch vad vec riadne uzivai, (Pod opatovnym vyskytom tej istej vady sa rozumie potvrdeny vyskyt (ten musi byt jednoznacne potvrdeny kompetentnou autoritou - servisnym strediskom) po jej aspon dvoch predchadzajucich opravach, t, j, ta ista vada musi byt kompetentnou autoritou potvrdena minimalne tri krat," Vo vyklade tohto zakona sa povazuje pod opakovanou vadou vstupna vada mobilneho telefonu, Vo Vasom pripade podmienka vyplyvajuca z Obcianskeho zakonnika nebola splnena,)
    Na zaklade vyssie uvedeneho Vasu reklamaciu povazujeme za neopodstatnenu a Vasu ziadost na odstupenie od kupnej zmluvy zamietame,
    Vazeny pan xXX, ako riesenie vzniknutej situacie Vam (v pripade poruchy mobilneho telefonu) odporucame opakovane podrobit Vas mobilny telefon iba servisnej diagnostike, kde nepride k oprave (uvedene je potrebne z Vasej strany jednoznacne uviesf pri uplatneni si reklamacie mobilneho telefonu), pricom v pripade potvrdenia vyskytu tej istej vady kompetentnou autoritou sa k Vasej reklamacii opatovne vyjadrime,
    Napriek tomu, ze sme z objektivnych pricin Vasej ziadosti nevyhoveli, uprimne verime, ze Vam nasa spolocnosf bude poskytovat aj v buducnosti iba kvalitne a spolahlive sluzby a nasa vzajomna spolupraca povedie k obojstrannej spokojnosti,

    springb10.06.2008 - 21:49 Trvalý odkaz

    blast3r ,nechcem byt protivny ale z uvedeneho listu jasne vyplyva ,ze orange ma s tebou len dobre umysly ,ako o tom v zavere listu jasne pisu.